OK jij wint.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik heb zojuist mandarijnensap over mijn dekbed gemorst tijdens het pellen
Ik ga maar slapen voor zo ver ik kan. Trusten
Eindelijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja joh je hebt nog een heel leven voor je om mooie reizen te maken plekken te zien dit dat
Onder spoiler want dat deed jij ookJa maar live fast die young jwt dus niet zo heel veel tijd meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, wist ik al (geloof ik).
Muuh.quote:full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:16 schreef junamii het volgende:
2 gele, 1 groene hier
Helemaal uit bed opgestaan om kiwi te eten
Ken je die niet? Zijn zeg maar 20 keer lekkerder dan groene.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zo ik was zwaar afgeleid door Facebook foto's, moet over 5 uurtjes bij de dokter zijn, sporten, werken en dan chillen.
Ik wens jullie nog een fijne nacht en dag toe schatjes!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:20 schreef tliciouz het volgende:
Ja ga me nu niet lekker maken als ik ze niet mag
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:26 schreef Phantomesse het volgende:
Danke!
Godver, helemaal geen zin om te slapen en ook niet om naar de dokter te gaan.![]()
Ik ga in bed met jullie verder posten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdtquote:
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdt
wutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.
Doe mij ook zo een dag!quote:
Wow fylquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Doe mij ook zo een dag!
8 tot 21.30 vandaag
Fml indeed. Oersaai ook nogquote:
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker, stelletje nachtbrakers.
Tevens goedemorgen.
www.pic-upload.dequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey homo's, lesbo's, hetero's en bisekuelen. Waar kan ik op m'n mobiel plaatjes uploaden? Imgur werkt niet
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenquote:
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenIk ben echt pas een halfuur wakker ofzo
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Noooquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Cool, maar verkeerde topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?
Long hair don't care.quote:
Echte bikkel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..
120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?
Kidding, goed werk. [ afbeelding ] Sowieso goed dat je ze doet. Blijven knallen met die kg's, deadlift is bazenspeelgoed.
Ik werk op Schiphol, door de sneeuwval krijg je dan veel vertragingen en zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezig
wat voor werk doe je?
Een fatsoenlijk ritme. I envy you.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Not even mad. Kom haten op deze brede ecto met zijn squatass dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?
Wel goed dat ze er geen probleem van maakten, ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om te laat te komen op m'n werkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
zo te lezen wel jaquote:
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.quote:
deadlift 50 kg dusse ik haal mijn lichaamsgewicht niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.
Was hij even eloquent als ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Chocobeer ik sprak net in de bus met jouw dubbelganger.
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer drie cockpushups gedaan.
Klopt, ik heb een vleeslul.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.
Hij was welbespraakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was hij even eloquent als ik?
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.
kk buitenlander ga terug naar turkeiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.
Kankerlijer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.
*Steekt hand op*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?
Creatinequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.
Teringlijer. Kom tussen 6 en 7 naar schiphol toe. kan je ze aan mij geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kutsoundDo me da boomboomboom.
Hou jij je nou maar bezig met tekenenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.
Hier een lekker nummer om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met tekenen
Lekker soppen en dan PPPRRRRTTTTT. Ik vind dat zo genantquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal je 's een kutsound laten horen.
Kanker, trouw met me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier een lekker nummer om het goed te maken.
Waarom zou je met kanker willen trouwen?quote:
Ik denk die schuif je wel in de poen van zo een bolle stewardess.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit een zak hotwings op vlucht FC1337, rij 28, 3e stoel. In de kotszak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |