Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.
*Steekt hand op*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?
Creatinequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.
Teringlijer. Kom tussen 6 en 7 naar schiphol toe. kan je ze aan mij geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kutsoundDo me da boomboomboom.
Hou jij je nou maar bezig met tekenenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.
Hier een lekker nummer om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met tekenen
Lekker soppen en dan PPPRRRRTTTTT. Ik vind dat zo genantquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal je 's een kutsound laten horen.
Kanker, trouw met me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier een lekker nummer om het goed te maken.
Waarom zou je met kanker willen trouwen?quote:
Ik denk die schuif je wel in de poen van zo een bolle stewardess.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit een zak hotwings op vlucht FC1337, rij 28, 3e stoel. In de kotszak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |