120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?
Kidding, goed werk. [ afbeelding ] Sowieso goed dat je ze doet. Blijven knallen met die kg's, deadlift is bazenspeelgoed.
Ik werk op Schiphol, door de sneeuwval krijg je dan veel vertragingen en zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezig
wat voor werk doe je?
Een fatsoenlijk ritme. I envy you.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Not even mad. Kom haten op deze brede ecto met zijn squatass dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?
Wel goed dat ze er geen probleem van maakten, ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om te laat te komen op m'n werkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
zo te lezen wel jaquote:
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.quote:
deadlift 50 kg dusse ik haal mijn lichaamsgewicht niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.
Was hij even eloquent als ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Chocobeer ik sprak net in de bus met jouw dubbelganger.
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer drie cockpushups gedaan.
Klopt, ik heb een vleeslul.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.
Hij was welbespraakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was hij even eloquent als ik?
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.
kk buitenlander ga terug naar turkeiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.
Kankerlijer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |