quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.
Doe mij ook zo een dag!quote:
Wow fylquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Doe mij ook zo een dag!
8 tot 21.30 vandaag
Fml indeed. Oersaai ook nogquote:
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker, stelletje nachtbrakers.
Tevens goedemorgen.
www.pic-upload.dequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey homo's, lesbo's, hetero's en bisekuelen. Waar kan ik op m'n mobiel plaatjes uploaden? Imgur werkt niet
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenquote:
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenIk ben echt pas een halfuur wakker ofzo
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Noooquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Cool, maar verkeerde topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?
Long hair don't care.quote:
Echte bikkel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |