Jij hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind coca cola zero lekker. Maar nooit van fernandez gehoort sorry.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:31 schreef krioro het volgende:
[..]Dat is toch helemaal nog niet oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Volgens mij zou die het op een andere manier opeten maar dat zijn mijn fantasieėnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika als het kon
Ik heb er een waarop staat 'if you can read this, you're too close'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika, als het kon
Dan zou ik hem uit trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb er een waarop staat 'if you can read this, you're too close'
Ik 1 met een vaginaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:42 schreef o.us het volgende:
Ik heb er een met een Supermanlogo er opBest wel fout
.
Kanker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Het ergste is dat het een ballenknijper is![]()
![]()
![]()
.
Dacht precies zo. Maar het was een kado dus dat fake glimlach erbij en nooit meer dragenquote:
Valt mee, en ik zie er er ook jonger uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal nog niet oud
Valt nog mee, ik heb zojuist mandarijnensap over mijn dekbed gemorst tijdens het pellenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
Klacht: kussensloop kapotscheuren, daarna kiwi schillen die moeilijk doet en over m'n shirt gaat, kkleven.
Kiwiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
Klacht: kussensloop kapotscheuren, daarna kiwi schillen die moeilijk doet en over m'n shirt gaat, kkleven.
Ja joh je hebt nog een heel leven voor je om mooie reizen te maken plekken te zien dit datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt mee, en ik zie er er ook jonger uit.Hoe oud ben jij (kan zijn dat ik het al wist maar not sure)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika, als het kon
OK jij wint.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik heb zojuist mandarijnensap over mijn dekbed gemorst tijdens het pellen
Ik ga maar slapen voor zo ver ik kan. Trusten
Eindelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |