Ah, vanwege relatie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik baal serieus dat ik niks met meisjes meer mag doen.
Jij bent wel een lekker ding. En oke gewoon rustig aan doen dan tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet dat ik een lekker ding ben maar ik heb liever een meid die op mij valt ipv mijn uiterlijk/materiaal.
Daarnaast heb ik op dit moment geen enkele behoefte aan een neukertje of vriendin, situatie is ingewikkeld als een pretzel.
Ben half daar opgegroeid half hier, beetje ingewikkeld verhaal maar ongeveer het grootste deel van m'n kindertijd hier en middelbare school daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?
Ja, ik ben zelf ook nog niet in China en Letland geweest, staan op de lijst. Zoveel mooie plaatsen op de wereld, zo weinig tijd/geld.
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelukkig (bijna) geen contact meer, maar vriendengroep komt zowat helemaal overeen, dus hem helemaal vermijden zal me nooit lukken, maar het gaat tot nu toe wel oké. Als ik hem zie dan word ik helemaal blij, maar vervolgens bedenk ik me dat ik niks heb om blij te zijnmaargoed, zo gaan die dingen nou eenmaal en ooit moet ik toch verdergaan
Trouwens is leuk om verliefd te zijn zonder drama joh, misschien blijf je wel gwn lang met deze lover
Ah, klinkt tof iig, dat je op beide plaatsen hebt gewoond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben half daar opgegroeid half hier, beetje ingewikkeld verhaal maar ongeveer het grootste deel van m'n kindertijd hier en middelbare school daar.
Weinig geld ken ik jaEn tijd, ach nog een heel leven vol reizen voor je toch?
Lijkt mij vanzelf sprekend, ik deed precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Enorm veel te doen daar idd, maar als ik ga wil ik op de eerste plaats zien waar mijn voorouders vandaan komen.
Haha, ja hij is een beetje jelly en moet er heel erg aan wennen dat ik ook op vrouwen val en dat eigenlijk grotere concurrentes zijn dan mannen. Voor mannen is hij niet bang, voor vrouwel wel.quote:
Ja is ook erg tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, klinkt tof iig, dat je op beide plaatsen hebt gewoond.
Mwoah, heel leven, ik ben de opa van deze reeks.Maar ik blijf sowieso reizen ja.
Haha, doe ik al. No stressssssssss.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent wel een lekker ding. En oke gewoon rustig aan doen dan toch
Alleen in Marokkoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wanneer laat jij die mocro binnen in je vrij dan
RWINA enzo
Vind ik leuk, research over hoe je op deze wereld bent gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Lijkt mij vanzelf sprekend, ik deed precies hetzelfde.
Als ik ver terug moet kijken komt mijn familie uit een Arabierenstam uit Kuwait/Qatar die uiteindelijk naar Marokko zijn gegaan, gemixed met een paar Berbers (Moren) en daarna kolonisators van Fransen en Spanjaarden er tussendoor.
Ja, ik heb research gedaan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja is ook erg tof.
Hoe oud ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat hard hier trouwens vannacht, gezien het tijdstip.Even m'n bed opmaken zodat ik straks ook kan slapen.
full stops and exclamation marks
As you wish Phantoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:30 schreef Phantomesse het volgende:
Echter Sala heeft gelijk.
Nuff with the personal bullshit, POST TIETEN!
Nja, hij wil wel terug bij elkaar enzo (heeft ook niks gedaan ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...![]()
Verliefd zijn is leuk ja, deze jongen is ook heeeel anders gelukkig. Als het tussen ons over gaat zijn dan op een normale en eerlijke manier en nie zo achterbaks als mijn ex die gewoon een nieuwe vriendin nam en daar vrolijk hand in hand mee langs kwam lopen een dag nadat het echt uit was.kankerlijer.
Ach, na 2 jaar maakte mijn ex het uit zonder reden. Na een paar weken moest ik via via er achter komen dat iemand anders zijn kwak in haar vuile grot dumptequote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...![]()
Verliefd zijn is leuk ja, deze jongen is ook heeeel anders gelukkig. Als het tussen ons over gaat zijn dan op een normale en eerlijke manier en nie zo achterbaks als mijn ex die gewoon een nieuwe vriendin nam en daar vrolijk hand in hand mee langs kwam lopen een dag nadat het echt uit was.kankerlijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |