Geloof me, het is te dramatisch om aan te horen, ik zal het jullie besparenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou gooi het er maar uit, we zijn nu toch bezig
Niet dat ik een lekker ding ben maar ik heb liever een meid die op mij valt ipv mijn uiterlijk/materiaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nu is ze geil voor je vanwege die pics
Misschien wel goeie tactiek voor in de toekomst bij iemand die je wel ziet zitten
Oooooh nee toch je hebt geen drama geschopt toch? Dat is wel erg ja. Lekker weg blijven van die gozer en als je hem tegenkomt weggaan. Heb mezelf echt te vaak voor schut gezet om mijn kkr exquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Geloof me, het is te dramatisch om aan te horen, ik zal het jullie besparenIk kan zeg maar zo een hoofdrolspeelster uit een soap zijn
Haha die wilde ik posten, voor ik besloot te lui te zijn om te copy-pasten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:07 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we dan aftrappen krio?
[ afbeelding ]
Nu jij
Oh nee, dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oooooh nee toch je hebt geen drama geschopt toch? Dat is wel erg ja. Lekker weg blijven van die gozer en als je hem tegenkomt weggaan. Heb mezelf echt te vaak voor schut gezet om mijn kkr exte blij dat dat boek afgesloten is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik follow sinds de dag dat ik voor het eerst op een link van jou klikte.
[..]
Ze noemen me Mr. Coffee. Dark, hot, and I'll keep you awake all night.
Ben jij hier geboren of in the great white north?
Ja, bekend dit. Eeuwenlange nasleep om er na een jaar achter te komen dat het écht serieus niet meer gaat werken. Het went wel hoor, duurt alleen godsgruwelijk lang. Beste is gewoon nul komma nul contact te hebben en plekken waar je hem tegen kunt kopen vermijden. Verder veel leuke dingen doen, liefde is een bitch daarom haat ik het ook dat ik weer verliefd ben, ben net over mijn ex heen en rol mezelf weer een nieuwe hoofdpijn in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh nee, dat gelukkig nietBen net ook weggegaan omdat hij er was, vandaar dat ik al thuis ben. Heb wel normaal gereageerd altijd, maar gwn situatie blijft fucked up
We zijn al maanden uit elkaar, maar we kunnen niet met/zonder elkaar
Zij zou echt zo'n geniale partyvriendin voor mij zijn. Die tattoo is echt precies mijn gedachtegang en haar stijl is crazy sexy.quote:
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben daar geboren. Als ik je meeneem naar Canada mogen we daarna zo ongeveer wel een wereldreis maken om jouw roots op te zoeken
Trek rond like I did. China heeft zo veel te biedenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?
Ja, ik ben zelf ook nog niet in China en Letland geweest, staan op de lijst. Zoveel mooie plaatsen op de wereld, zo weinig tijd/geld.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet zo beschaafd jij troetel mocro
[ afbeelding ]
Wat denk jijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo, niks voor jou nah?
Hmm jammer
Gelukkig (bijna) geen contact meer, maar vriendengroep komt zowat helemaal overeen, dus hem helemaal vermijden zal me nooit lukken, maar het gaat tot nu toe wel oké. Als ik hem zie dan word ik helemaal blij, maar vervolgens bedenk ik me dat ik niks heb om blij te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, bekend dit. Eeuwenlange nasleep om er na een jaar achter te komen dat het écht serieus niet meer gaat werken. Het went wel hoor, duurt alleen godsgruwelijk lang. Beste is gewoon nul komma nul contact te hebben en plekken waar je hem tegen kunt kopen vermijden. Verder veel leuke dingen doen, liefde is een bitch daarom haat ik het ook dat ik weer verliefd ben, ben net over mijn ex heen en rol mezelf weer een nieuwe hoofdpijn in.
Enorm veel te doen daar idd, maar als ik ga wil ik op de eerste plaats zien waar mijn voorouders vandaan komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Trek rond like I did. China heeft zo veel te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |