quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja joh je hebt nog een heel leven voor je om mooie reizen te maken plekken te zien dit dat
Onder spoiler want dat deed jij ookJa maar live fast die young jwt dus niet zo heel veel tijd meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, wist ik al (geloof ik).
Muuh.quote:full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:16 schreef junamii het volgende:
2 gele, 1 groene hier
Helemaal uit bed opgestaan om kiwi te eten
Ken je die niet? Zijn zeg maar 20 keer lekkerder dan groene.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zo ik was zwaar afgeleid door Facebook foto's, moet over 5 uurtjes bij de dokter zijn, sporten, werken en dan chillen.
Ik wens jullie nog een fijne nacht en dag toe schatjes!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:20 schreef tliciouz het volgende:
Ja ga me nu niet lekker maken als ik ze niet mag
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:26 schreef Phantomesse het volgende:
Danke!
Godver, helemaal geen zin om te slapen en ook niet om naar de dokter te gaan.![]()
Ik ga in bed met jullie verder posten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdtquote:
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdt
wutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |