Heeeel af en toe. Paar jaar geleden nog een Alifuru dans gedaan op een pestaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Jajong, ga je weleens naar een pesta?
Gewoon even onderhands via deze shop doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:07 schreef .C het volgende:
Net even wat heroïne en crystal meth besteld op Silk Road!
Kreeg er een gratis AK bij.
Whehe, dope! Weet jij toevallig iets van een pesta in Tiel binnenkort?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeeel af en toe. Paar jaar geleden nog een Alifuru dans gedaan op een pesta
Die prijzen zijn volgens mij niet marktconform.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon even onderhands via deze shop doen
Dat kan ook niet voor de ongekende service die ze leveren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef .C het volgende:
[..]
Die prijzen zijn volgens mij niet marktconform.
Ik ga je sperma niet slikken, flikker opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Malaki ang susu mo, lunukin mo ang tamod ko.
Godverdomme, ik wist niet dat je Filippijns konquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga je sperma niet slikken, flikker op. En het eerste deel van der zin ben ik me al jaren bewust van
![]()
Kainin mo tae ko!
Die websitequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon even onderhands via deze shop doen
walang hiya ka!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wist niet dat je Filippijns kon.
http://www.insults.net/html/swear/tagalong.html
J'ai une tour d'eiffel dans mon pantalons.quote:
suce ma chattequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
J'ai une tour d'eiffel dans mon pantalons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |