kwam door mij wij zitten altijd te ''lollen'' met elkaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat hij wat hij over jou tegen zijn vrouw zei, tegen jou zegt is ook erg raar
Misschien toch beetje autistisch ik dacht van ''oh een punt en een komma''quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef sthomass het volgende:
Dat is wel vrij stom ja.. Je wist toch hopelijk wel wat een punt komma betekende, maar het gewoon verkeerd begrepen hebt?
Precies dat ja ..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef sinepedraap het volgende:
Deed je dat echt? Dus ., i.p.v. ; ?
En je had nog nooit een mail naar meerdere personen gestuurd?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien toch beetje autistisch ik dacht van ''oh een punt en een komma''
ik dacht ook dat dat anders heette
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies dat ja ..
best voor schut wel
Hij keek ook echt zo met zo'n grijns op zijn facequote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]dat ze daar niet om kunnen lachen zeg
eerlijk zijn duurt het langstquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij keek ook echt zo met zo'n grijns op zijn face
maar ik ben dan ook nog zo iemand die gaat zeggen van ''ohhhh ik ben echt dom''''
Wat is al dat gedoe over 'Meloewa die een lekker ding is', staat er ergens een foto ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef Miniem het volgende:
![]()
Maar je bent wel een lekker ding hoor Meloewa.
Nee, jij snapt het nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Allessio het volgende:
Dubbele punt heet zo iets ts en mentor zijn beide dom.
Ik weet niet hoe het heet maar ik zou het beschrijven als dan zet je ''zon punt en er onder een komma teken''quote:
ok ok okquote:
Voor mij wel blijkbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een leerzame stage moet dat zijn, met zulke opdrachten
http://nl.wikipedia.org/wiki/;quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet maar ik zou het beschrijven als dan zet je ''zon punt en er onder een komma teken''
weet ik veelof had het aangewezen
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaarhaha nee maar ik hoef niet zo veel te doen op stage ..
loop er meer rond dan wat anders wat scannen en kopieren thats it.
Wees er maar trots op.... /facepalm... vergeet mijn vorige post over dyslexie, jij bent echt gewoon dom...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaarhaha nee maar ik hoef niet zo veel te doen op stage ..
loop er meer rond dan wat anders wat scannen en kopieren thats it.
Secretaressequote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Knaller het volgende:
Doe je opleiding administratie Meloewa?
Ik denk eerder iets als secretaresse.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Knaller het volgende:
Doe je opleiding administratie Meloewa?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Allessio het volgende:
stage mooie tijden jonko roken hef draaien emoties komen omhoog nu alleen maar stress
Ik zou jou ook stagevergoeding geven als ik jouw outfits zie.[/slijm]quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
En volgens mij krijg ik ook nog stagevergoeding terwijl ik eerder een last ben denk ik zo![]()
Zelfs dit weet deze hoogstwaarschijnlijk uberblonde domme doos niet eens, en er maar lol om hebben, ik vind het schrijnend...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
En volgens mij krijg ik ook nog stagevergoeding terwijl ik eerder een last ben denk ik zo![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
Wat weet ik niet ?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
Zelfs dit weet deze hoogstwaarschijnlijk uberblonde domme doos niet eens, en er maar lol om hebben, ik vind het schrijnend...
Haha lief dat je toegeeftquote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef rosepetals het volgende:
Haha deze fout had ik ook kunnen maken ja.. Kan gebeurennu weet je het in ieder geval.
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Dat lijkt er wel op. Alsof je een aap moet opleiden.
Goed dat je mongolio heet mongoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk nog steeds dat TS gewoon een goede troll is.
Nee helaas nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Allessio het volgende:
ts haar stage heeft een keuken neem ik aan
Telkens weer dit soort topics en posts.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoor![]()
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Dat is echt mij helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Telkens weer dit soort topics en posts.
Helemaal niet zenuwachtig ..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.
[..]
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helemaal niet zenuwachtig ..maar ik ben van nature best onzelfstandig.. dus ik vraag ook de heletijd van die controle vragen zeg maar. Maar dit was echt zo iets van oké doe dat wel even.
En erge is hij heeft 3 x opnieuw moeten sturenvoor het document écht goed was.
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Ja he sommige ben ik wel goed hoor. Maar soms beetje dom ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Ja dat is waar maar dit zijn wel redelijk échte domme fouten .. maar die heb ik wel vaker helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:
Je hebt mensen die fouten maken, je hebt mensen die weinig fouten maken en je hebt mensen die geen fouten maken. Als je bij die laatste groep zit dan moet je baas zich pas zorgen gaan maken...
Ja je blijft natuurlijk in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is echt mij helaas.
maar zou ook wel komen door de stemmingswisselingen
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Miauw! Bitchy hoorquote:
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.quote:
Ja maar kwalitatief kan het wel wat beter.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.
Je weet er niet zoveel van he?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och... ik wil die psychopaat heus niet beledigen hoor.
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Allessio het volgende:
kon ik maar terug in de tijd stage herbeleven met de boys, bitches chanten, keihard hef draaien in de aula begeleider die het niks kon schelen emoties kunnen niet onder bedwang gehouden worden.
dit duivelse topic brengt gevoelens in mij boven die ik niet wil herbeleven.
liefquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och... ik wil die psychopaat heus niet beledigen hoor.
Goede toegeefquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
nah,.. had mij ook kunnen gebeuren. moet die vent maar duidelijk zijn.
Hoe komt het dat er zoveel jongens zijn dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.
Want puntkomma is niet duidelijk genoeg, als ik zeg dat er een punt aan het eind van de zin moet, begrijp je het toch ook?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
nah,.. had mij ook kunnen gebeuren. moet die vent maar duidelijk zijn.
Techniek schoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er zoveel jongens zijn dan?
ja, dat weer wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef sthomass het volgende:
[..]
Want puntkomma is niet duidelijk genoeg, als ik zeg dat er een punt aan het eind van de zin moet, begrijp je het toch ook?
Owh may God have mercy on your soul, ik kan het me wel voorstellen jaquote:
ja dat is een andere situatie stage moet je het beste van maken thuis zitten kan later als je 40/50 bent met uitkering.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.
Ja moet ook volle klassen met jongens in .. maar is mbo dus ze zijn grof en allesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Owh may God have mercy on your soul, ik kan het me wel voorstellen ja
Volgensmij zegt hij heel vaak ''ja'' maar verstaat hij mij maar half of zoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
het probleem zit hem in het feit dat ts nog eens vroeg: dus een punt EN een komma? op dat moment had de baas van ts al moeten begrijpen dat ts het verkeerd begreep.
The horrorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ook volle klassen met jongens in .. maar is mbo dus ze zijn grof en alles
Ja vandaag stond ik met mijn achkant naar de klas toe. Ging er een daar een foto van maken en er kwam maar geen leraarquote:
Huh?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stond er zeker een 10 minuten in de zelfde houding
Ze loopt daar stage.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
ts waarom techniekwat wil je gaan doen later dan?
Stagé hequote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
ts waarom techniekwat wil je gaan doen later dan?
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.quote:
quote:
quote:
Met de rug naar de klas? Dat ziet er toch debiel uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.
Dus toen hoorde ik van alles achter mijn rug enz.
Kei vervelend zijn ze
Een bureau van 2 meter hoog?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.
Dus toen hoorde ik van alles achter mijn rug enz.
Kei vervelend zijn ze
Dit. En kan je niet zeggen dat je het vervelend vind? Die man kan zich zelf toch ook wel voorstellen dat dat kut is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar wat doe je als secretaresse in klaslokalen?
Ja ik blijf toch een fokster hé best debiel achteraf gesproken ja. Maar ja ik denk altijd valt niet opquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de rug naar de klas? Dat ziet er toch debiel uit.
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze danquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar wat doe je als secretaresse in klaslokalen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nou nou, iets meer respect voor het vrouwelijke geslacht.
KUT man. Ik vind zulke dingen ook altijd heel erg vervelend, als er ergens een groep jongere jongens staat neem ik al een om weg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze dan
Volgens mij ben je zo onzeker als de pest.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik blijf toch een fokster hé best debiel achteraf gesproken ja. Maar ja ik denk altijd valt niet op
Maar deed die klapper zo op bureau leggen en ging toen wachten zeg maar achter het bureau.
in een vol klaslokaal. Als ik me zo bedenk best een erge autiste streek eigenlijk![]()
Is wel goed voor je. Als je het maar vaak genoeg doet raak je er immuun voor en kun je er beter mee omgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze dan
Niet iedereen weet natuurlijk dat vmbo'ers niet uitgelegd krijgen wat een ; is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef MouzurX het volgende:
Hij heeft de opdracht gewoon niet goed uitgelegd.
Al het falen van de ondergeschikte is de fout van de manager.
Ja zo'n typetje was ik ook wel hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]Aha, ik ga mijn best doen.
[..]
KUT man. Ik vind zulke dingen ook altijd heel erg vervelend, als er ergens een groep jongere jongens staat neem ik al een om weg.
Kan je er geen gesprek over krijgen?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zo'n typetje was ik ook wel hahamaar heb gezegd dat ik die opmerkingen zeer vervelend vond.. maar dus toen weigerde ik 1 dag om die klaslokalen afgaan konden ze toen wel begrijpen maar nu verwachten ze het weer
Kan best ja , maar dat merk ik dan ook wel aan mijzelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo onzeker als de pest.
Jou UI mag wel eens werkelijkheid worden geloof ik, dram dram, miauw bitchy bitchy. Wat ben jij nou voor een vent zeg?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet iedereen weet natuurlijk dat vmbo'ers niet uitgelegd krijgen wat een ; is.
Heb er over gesproken had ook een andere plek gevraagd ik zat zo bij het raam van kantoor bleven jongens kloppen en trokken gewoon kantoordeur open om mijn nummer te vragen. Toen vroeg ik of die man met mij van plek wilde wisselen maar wilde hij niet. Hij zegt ze houden wel op als je niet meer nieuw bent was bij de andere stagiare ook zo.. maar paar dagen later zag hij ook in dat ze bij mij gewoon doorgingen.Dus toen mocht welquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kan je er geen gesprek over krijgen?
Dan is mijn pa wel een baas als docent zijnde, die neemt de vrouwen nog wel redelijk in bescherming. Die gast is gewoon een slappe zak.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb er over gesproken had ook een andere plek gevraagd ik zat zo bij het raam van kantoor bleven jongens kloppen en trokken gewoon kantoordeur open om mijn nummer te vragen. Toen vroeg ik of die man met mij van plek wilde wisselen maar wilde hij niet. Hij zegt ze houden wel op als je niet meer nieuw bent was bij de andere stagiare ook zo.. maar paar dagen later zag hij ook in dat ze bij mij gewoon doorgingen.Dus toen mocht wel![]()
Maar ja ik snap ook wel dat ik er tegen moet kunnnen als secretaresse die lokalen zo maar is wel kut
Ik ben juist hartstikke aardig!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jou UI mag wel eens werkelijkheid worden geloof ik, dram dram, miauw bitchy bitchy. Wat ben jij nou voor een vent zeg?
Nog nooit iets van gemerkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke aardig!
Ja klopt hij is wel fijner zo iemand dan maar aardig is hij wel hij heeft wel al zo iets vaa ''njaa moet je maar tegenkunnen''quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dan is mijn pa wel een baas als docent zijnde, die neemt de vrouwen nog wel redelijk in bescherming. Die gast is gewoon een slappe zak.
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.quote:
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt hij is wel fijner zo iemand dan maar aardig is hij wel hij heeft wel al zo iets vaa ''njaa moet je maar tegenkunnen''
niet echt medelijden of zo
Lees het topic even globaal door voordat je iets post..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Pussymeister het volgende:
TS doet vmbo zwakstroom en moet stage lopen bij een supermarkt en het rooster doormailen naar collegaes?
De intentie om grappig te zijn ontbrak dan ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.
[..]
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..
Ja maar is het mbo niveau 1 enz. hij zegt ook van de helft hebben we van de straat geplukt dus ja .. ik liep ook een keer over de gang met de man zelf.. en die jongens hebben gewoon dan zelf het respect niet eens om niks te zeggen man zelf zegt ook nog van '' ja ik zeg maar niks want dan beginnen ze dadelijk tegen mij''quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.
[..]
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..
Ahh, je gaat altijd alleen voor de bitchboy look?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De intentie om grappig te zijn ontbrak dan ook.
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Pussymeister het volgende:
TS doet vmbo zwakstroom en moet stage lopen bij een supermarkt en het rooster doormailen naar collegaes?
Ach wie geeft er nou wat om zo'n kuttaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.quote:
Ja dat is waar. Je computer afsluiten dan maar?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach wie geeft er nou wat om zo'n kuttaal.
Ik niks, maar vrij sneu om te doen alsof je "geleerd" bent en vervolgens falen. Dat heeft altijd iets zieligs.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Je computer afsluiten dan maar?
Wellicht is het een typo.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik niks, maar vrij sneu om te doen alsof je "geleerd" bent en vervolgens falen. Dat heeft altijd iets zieligs.
Zelf ook van het VMBO?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ah jij bent ook echt leuk en zoooo lief ookquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.
Ik zeg ook niet dat ik Latijn kanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.
TRAP ER NIET IN MELOEWA DIT IS EEN OUWE MAN sos help bel de brandweerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.
haha dankje dan denk ikquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon cute en grappig, je komt heel eerlijk over
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Aangepast.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN MELOEWA DIT IS EEN OUWE MAN sos help bel de brandweer
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
whaha wat een sukekelquote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik Latijn kan [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooi, DM ik je ff over de tijd en plaats.quote:
Dat zou je moeten weten. Je moet de capaciteiten van je werknemers kennen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet iedereen weet natuurlijk dat vmbo'ers niet uitgelegd krijgen wat een ; is.
Te eerlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha dankje dan denk ik.. maar ben wel eerlijk meestal ja.
Lullig dat aanpassen, ik weet het.quote:
Daar ben je stagiair voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef Tmaatje het volgende:
TS is aandoenlijk naief, maar meid laat je niet gek maken door die baas van je, waarschijnlijk willen ze jou alle ***klussen laten doen....
Ja maar hij is wel lief en aardig verder alleen hij wilt me harder maken volgensmijquote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef Tmaatje het volgende:
TS is aandoenlijk naief, maar meid laat je niet gek maken door die baas van je, waarschijnlijk willen ze jou alle ***klussen laten doen....
Ik denk dat hij alleen zichzelf hard maakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel lief en aardig verder alleen hij wilt me harder maken volgensmij
dus laat hij mij sommige dingen zelf uitzoeken/oplossen.
Maar sommige laten me wel eens kutklussen doen ja maar het valt nog mee voor zo op stage
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen zichzelf hard maakt.
Valt mee. soms weet ik ook wel dat het niet juiste moment is om eerlijk te zijn maar doe me niet echter beter voor of zoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Te eerlijk?
[..]
Lullig dat aanpassen, ik weet het.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij best aardig en lief mag ook vaak eerder gaan van hem hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
haha komt door mij zelf ik ben te actief in mijn eigen topics eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef rosepetals het volgende:
TS je topics gaan wel altijd lekker zeg, iedereen wil horen over jou leven.
Hij houdt het natuurlijk niet meer uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij best aardig en lief mag ook vaak eerder gaan van hem hoor
Je vergeet een punt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha komt door mij zelf ik ben te actief in mijn eigen topics eigenlijk
Je ondertitelquote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij houdt het natuurlijk niet meer uit.
Doe eens niet zo bot somsquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks heeft elke zweefteef een dagboek. Niet echt een goed idee.
zonquote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Jij komt er wel met zon stage. Succes en geniet er van.
Maar meloewa isquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks heeft elke zweefteef een dagboek. Niet echt een goed idee.
Beetje wel hč, zeker omdat een ., nooit en te nimmer kan voorkomen binnen de Nederlandsche taal.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
zon
Verder, wow, TS. Dat is wel echt belachelijk dom. Laatst zei ik ook 'puntkomma' tegen iemand waarvan ik dacht dat hij toch wel enigzins intelligent was, en typte ook .,Echt diep, diep triest.
Flauwe humor.quote:
Ook erg onaardig van je om mij een zweefteef te noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou dan. Echt onaardig van je om mij bot te noemen!!!
quote:
Ik zie wat je probeert te doen daarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou dan. Echt onaardig van je om mij bot te noemen!!!
Ik bedoelde het op een leuke manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ook erg onaardig van je om mij een zweefteef te noemen
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewensd weet je nogquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een leuke manier.
weet ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewensd weet je nog
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewenst weet je nog
nu nog iets lieverquote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb al een hele tijd geen notes meer gehad zie ik net.
Wees eens wat duidelijker?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jawel toen voelde je nog aangevallen
Volgens mij ben je weer eens in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had je zelf nog in gereageerd je vond mijn naam erg kut
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer eens in de war.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer eens in de war.
Dat heeft ze dan ook gedaan nog voordat ik reageerde. Ik volgde slechts het gesprekquote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Meloewa kan zelf wel reageren hoor.
Maar waarom ben jij zo'n fan van Meloewa?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook gedaan nog voordat ik reageerde. Ik volgde slechts het gesprek![]()
Je moet je niet zo gauw aangevallen voelen jochie
Doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook gedaan nog voordat ik reageerde. Ik volgde slechts het gesprek![]()
Je moet je niet zo gauw aangevallen voelen jochie
Ik vind het leuk dat ze zo eerlijk is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij zo'n fan van Meloewa?
Omg, that shit is mean.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:39 schreef MAHL het volgende:
Je vat de dingen dus allemaal letterlijk op... Beetje een autistisch trekje inderdaad
Maar tegelijkertijd wel heel cute eigenlijk
Waarschijnlijk, anders heeft ze morgen wallen, en durft ze niet te gaan werken. Want wat zullen al die jongens daar wel niet van denken etc.. Komt er morrgen vast wel weer een topic.quote:
Ja ben benieuwd wat voor metaalbewerkers er morgen weer naar TS zullen fluiten. Spannend.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, anders heeft ze morgen wallen, en durft ze niet te gaan werken. Want wat zullen al die jongens daar wel niet van denken etc.. Komt er morrgen vast wel weer een topic.
dat is wel heel dom jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Meloewa het volgende:
En dit dan ook nog niet extra hebben gedaan![]()
Nu sinds pas dat ik op stage zit en opdrachten krijg kan ik ze nog wel eens ''raar'' uitvoeren.
Zo moest ik een rij e-mail- adressen naast elkaar zetten in een word document maar m'n begeleider zei het volgende '' én dan zet je me na élke e-mail een PUNT KOMMA a.u.b !''
Dus ik zeg zo '' oh oké dus een punt en komma? ''
''Ja'' zegt hij..
Ik dus alle 40 mail-adressen zo gedaan : pim@hotmail.com ., lisa@hotmail .,
bleekt dat hij bedoelde Pim@hotmai.com; lisa@hotmail.com ;
Dus hij zegt ik bedoelde ;volgende dag zei hij van ja vertelde me vrouw over je.,
ik '' en vast zei ze dat ze het dom vond?''
hij '' ze vond het niet zo heel slim ook beetje raar''
Naja ik neem nou eenmaal alles eg letterlijk op sowieso![]()
Klacht : Domme dingen doen waardoor je voor schut staat en ook nog eens als dom wordt gezien en zo besproken wordt
Of ja eigenlijk :
Klacht : dom zijn, en dingen té letterlijk nemen.
Niet iedereen heeft dezelfde hoogbegaafde capaciteiten als jou, Jumi.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:24 schreef Juminelle het volgende:
Maar dat is dan ook gewoon kankerdom.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde hoogbegaafde capaciteiten als jou, Jumi.
Tevens: mensen die underscore en liggend streepje door elkaar halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef FokkenopFok het volgende:
Zeg dan ook semicolon. Veel duidelijker.
Beetje geluk kan je er je carriere van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe zou het haar vergaan? Lijkt me een lachen stage, beetje FOK!ken tijdens het werk.
Moderator op FOK! doet toch 150.000 euro per jaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beetje geluk kan je er je carriere van maken.
Je moet niet in euro's meer denken, dat is het eerste wat je leert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Moderator op FOK! doet toch 150.000 euro per jaar?
Oké, dan studeer ik verder voor iets anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet niet in euro's meer denken, dat is het eerste wat je leert.
ZOnde man, check die taille van haar, bijbehorende tieten en die angelina jolie lippen. Jouw loss man, jouw loss.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik had je ietwat hoog in mijn vaandel staan, helaasch moet ik door de dagdag schrijftechniek een paar puntjes eraf trekk0n![]()
![]()
![]()
![]()
zijn hier mensen die niet fokken tijdens werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe zou het haar vergaan? Lijkt me een lachen stage, beetje FOK!ken tijdens het werk.
Uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
zijn hier mensen die niet fokken tijdens werk?
ik werk niet en heb geen uitkering en ga niet naar school. Zo hoort het leven voor een ieder te zijn.quote:
Ik heb nog nooit een foto van meloentje gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZOnde man, check die taille van haar, bijbehorende tieten en die angelina jolie lippen. Jouw loss man, jouw loss.
Even gezocht voor je broeder:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van meloentje gezien
Wat een leven inderdaad, lekker man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ik werk niet en heb geen uitkering en ga niet naar school. Zo hoort het leven voor een ieder te zijn.
Thanks braddahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:17 schreef Timooon het volgende:
[..]
Even gezocht voor je broeder:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #64
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #64
[..]
Wat een leven inderdaad, lekker man.
Omdat haar naam op 'Meloen' lijkt?quote:
Vroeger hadden ze geen basischool nodig. Las iedereen gewoon al ideeén literatuur van Dostojevski en tolstoj op zijn 8ste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef Splutje het volgende:
Had je de basisschool maar moeten afmaken
Zolang ze een lief gezicht heeft, een paar beste tetten en een goed gevormd lichaam zit het wel snor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
TS weet haar schattigheid goed uit te buiten, dat zal haar nog ver brengen als zij haar kaarten goed uitspeelt.
snorre op de klittequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
Nee ze moet geen snor hebben, da's vies.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef Captainp00face het volgende:
Ik was een keer op stage en daar vroeg mijn stage begeleidster:
- Ging de telefoon net?
Maar ik verstond iets heel anders, ik dacht dat ze Karaoke telefoon zei, iets waar ik nog nooit van gehoord had. Dus toen vraag ik haar:
- Een karaoke telefoon?
Het gezicht van mevrouw in kwestie kan ik mij nog uiterst goed herinneren, het doet mij zelfs een beetje pijn om dit hier neer te zetten.
Ze zal wel weer erg onzeker zijn geweest van de dingen die al die loodgieters naar haar hebben geroepen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef rosalinde93 het volgende:
Benieuwd naar Meloewa's nieuwe belevenissen vandaag.
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Vandaag was echt een verschrikkelijke kutdag... alles ging niet zoals het hoort te gaan.
Was zo onzeker als de pest.
en die jongens hangen me ook de keel uit.
En die pantys doe ik ook nooit meer aan. Mensen kijken me aan alsof ik een buitenaardswezen ben.
En daarbij is het leven gewoon kut
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Vandaag was echt een verschrikkelijke kutdag... alles ging niet zoals het hoort te gaan.
En die pantys doe ik ook nooit meer aan. Mensen kijken me aan alsof ik een buitenaardswezen ben.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stomquote:
Jezus, ga op een assertiviteitstraining ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stom
het leven is inderdaad kut, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stom
spreek voor jezelf met je zelfmoordneigingenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het leven is inderdaad kut, dat klopt.
gelukkig gaan we op 21 december toch allemaal dood.
Jij hebt wel een perfect beeld van mij trouwens. Eerst mijn genialiteit erkennen en daarna aangeven dat mijn leven rooskleurig is. Props welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat het leven zo rooskleurig af als bij jou, Jumi.
Hmm vervelend voor je... ik hoop voor je dat ze snel voorbij gaan.quote:
Wil je anders bij mij stage lopen? Ik doe nooit onaardig tegen vrouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja nee meestal is niet negatief nee
soms wel domme dingen.
maar gewoon ze zijn kut
Moet je me niet kwetsen want dan ben ik helemaal van mijn eindje afquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je anders bij mij stage lopen? Ik doe nooit onaardig tegen vrouwen.
Jammer dat je daar al van uit lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet je me niet kwetsen want dan ben ik helemaal van mijn eindje af
vet balen segquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Meloewa het volgende:
Maar ja na regen komt zonneschijn morgen weer een goede dag waarschijnlijk
En overmorgen weer een jankdag prachtig zo'n leven
Jawel maar moeder wordt af en toe wel beetje gek van mequote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef rosepetals het volgende:
Kan je eigenlijk over zulke dingen praten thuis enzo meloewa?
apartquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel maar moeder wordt af en toe wel beetje gek van me
En je vader?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel maar moeder wordt af en toe wel beetje gek van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |