quote:
quote:
Met de rug naar de klas? Dat ziet er toch debiel uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.
Dus toen hoorde ik van alles achter mijn rug enz.
Kei vervelend zijn ze
Een bureau van 2 meter hoog?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.
Dus toen hoorde ik van alles achter mijn rug enz.
Kei vervelend zijn ze
Dit. En kan je niet zeggen dat je het vervelend vind? Die man kan zich zelf toch ook wel voorstellen dat dat kut is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar wat doe je als secretaresse in klaslokalen?
Ja ik blijf toch een fokster hé best debiel achteraf gesproken ja. Maar ja ik denk altijd valt niet opquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de rug naar de klas? Dat ziet er toch debiel uit.
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze danquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar wat doe je als secretaresse in klaslokalen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nou nou, iets meer respect voor het vrouwelijke geslacht.
KUT man. Ik vind zulke dingen ook altijd heel erg vervelend, als er ergens een groep jongere jongens staat neem ik al een om weg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze dan
Volgens mij ben je zo onzeker als de pest.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik blijf toch een fokster hé best debiel achteraf gesproken ja. Maar ja ik denk altijd valt niet op
Maar deed die klapper zo op bureau leggen en ging toen wachten zeg maar achter het bureau.
in een vol klaslokaal. Als ik me zo bedenk best een erge autiste streek eigenlijk![]()
Is wel goed voor je. Als je het maar vaak genoeg doet raak je er immuun voor en kun je er beter mee omgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Absentie klapper moet ik mee rond gaan.. ik wil dat ook echt niet maar moet zeg heel vaak ook van ''ohneeeeeee niet weer'' maar ja daar hebben we je voor aangenomen zeggen ze dan
Niet iedereen weet natuurlijk dat vmbo'ers niet uitgelegd krijgen wat een ; is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef MouzurX het volgende:
Hij heeft de opdracht gewoon niet goed uitgelegd.
Al het falen van de ondergeschikte is de fout van de manager.
Ja zo'n typetje was ik ook wel hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]Aha, ik ga mijn best doen.
[..]
KUT man. Ik vind zulke dingen ook altijd heel erg vervelend, als er ergens een groep jongere jongens staat neem ik al een om weg.
Kan je er geen gesprek over krijgen?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zo'n typetje was ik ook wel hahamaar heb gezegd dat ik die opmerkingen zeer vervelend vond.. maar dus toen weigerde ik 1 dag om die klaslokalen afgaan konden ze toen wel begrijpen maar nu verwachten ze het weer
Kan best ja , maar dat merk ik dan ook wel aan mijzelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo onzeker als de pest.
Jou UI mag wel eens werkelijkheid worden geloof ik, dram dram, miauw bitchy bitchy. Wat ben jij nou voor een vent zeg?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet iedereen weet natuurlijk dat vmbo'ers niet uitgelegd krijgen wat een ; is.
Heb er over gesproken had ook een andere plek gevraagd ik zat zo bij het raam van kantoor bleven jongens kloppen en trokken gewoon kantoordeur open om mijn nummer te vragen. Toen vroeg ik of die man met mij van plek wilde wisselen maar wilde hij niet. Hij zegt ze houden wel op als je niet meer nieuw bent was bij de andere stagiare ook zo.. maar paar dagen later zag hij ook in dat ze bij mij gewoon doorgingen.Dus toen mocht welquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kan je er geen gesprek over krijgen?
Dan is mijn pa wel een baas als docent zijnde, die neemt de vrouwen nog wel redelijk in bescherming. Die gast is gewoon een slappe zak.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb er over gesproken had ook een andere plek gevraagd ik zat zo bij het raam van kantoor bleven jongens kloppen en trokken gewoon kantoordeur open om mijn nummer te vragen. Toen vroeg ik of die man met mij van plek wilde wisselen maar wilde hij niet. Hij zegt ze houden wel op als je niet meer nieuw bent was bij de andere stagiare ook zo.. maar paar dagen later zag hij ook in dat ze bij mij gewoon doorgingen.Dus toen mocht wel![]()
Maar ja ik snap ook wel dat ik er tegen moet kunnnen als secretaresse die lokalen zo maar is wel kut
Ik ben juist hartstikke aardig!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jou UI mag wel eens werkelijkheid worden geloof ik, dram dram, miauw bitchy bitchy. Wat ben jij nou voor een vent zeg?
Nog nooit iets van gemerkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke aardig!
Ja klopt hij is wel fijner zo iemand dan maar aardig is hij wel hij heeft wel al zo iets vaa ''njaa moet je maar tegenkunnen''quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dan is mijn pa wel een baas als docent zijnde, die neemt de vrouwen nog wel redelijk in bescherming. Die gast is gewoon een slappe zak.
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.quote:
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt hij is wel fijner zo iemand dan maar aardig is hij wel hij heeft wel al zo iets vaa ''njaa moet je maar tegenkunnen''
niet echt medelijden of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |