Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde hoogbegaafde capaciteiten als jou, Jumi.
Tevens: mensen die underscore en liggend streepje door elkaar halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef FokkenopFok het volgende:
Zeg dan ook semicolon. Veel duidelijker.
Beetje geluk kan je er je carriere van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe zou het haar vergaan? Lijkt me een lachen stage, beetje FOK!ken tijdens het werk.
Moderator op FOK! doet toch 150.000 euro per jaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beetje geluk kan je er je carriere van maken.
Je moet niet in euro's meer denken, dat is het eerste wat je leert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Moderator op FOK! doet toch 150.000 euro per jaar?
Oké, dan studeer ik verder voor iets anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet niet in euro's meer denken, dat is het eerste wat je leert.
ZOnde man, check die taille van haar, bijbehorende tieten en die angelina jolie lippen. Jouw loss man, jouw loss.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik had je ietwat hoog in mijn vaandel staan, helaasch moet ik door de dagdag schrijftechniek een paar puntjes eraf trekk0n![]()
![]()
![]()
![]()
zijn hier mensen die niet fokken tijdens werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe zou het haar vergaan? Lijkt me een lachen stage, beetje FOK!ken tijdens het werk.
Uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
zijn hier mensen die niet fokken tijdens werk?
ik werk niet en heb geen uitkering en ga niet naar school. Zo hoort het leven voor een ieder te zijn.quote:
Ik heb nog nooit een foto van meloentje gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZOnde man, check die taille van haar, bijbehorende tieten en die angelina jolie lippen. Jouw loss man, jouw loss.
Even gezocht voor je broeder:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van meloentje gezien
Wat een leven inderdaad, lekker man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ik werk niet en heb geen uitkering en ga niet naar school. Zo hoort het leven voor een ieder te zijn.
Thanks braddahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:17 schreef Timooon het volgende:
[..]
Even gezocht voor je broeder:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #64
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #64
[..]
Wat een leven inderdaad, lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |