Lees het topic even globaal door voordat je iets post..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Pussymeister het volgende:
TS doet vmbo zwakstroom en moet stage lopen bij een supermarkt en het rooster doormailen naar collegaes?
De intentie om grappig te zijn ontbrak dan ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.
[..]
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..
Ja maar is het mbo niveau 1 enz. hij zegt ook van de helft hebben we van de straat geplukt dus ja .. ik liep ook een keer over de gang met de man zelf.. en die jongens hebben gewoon dan zelf het respect niet eens om niks te zeggen man zelf zegt ook nog van '' ja ik zeg maar niks want dan beginnen ze dadelijk tegen mij''quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die was niet eens echt gevat ofzo.. Grof is wel leuk, maar dan moet je wel grappig zijn.
[..]
Nouja zeg, vind ik best wel belachelijk, want volgens mij moet hij hier wat aan doen. Als je echt lastig gevallen word..
Ahh, je gaat altijd alleen voor de bitchboy look?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De intentie om grappig te zijn ontbrak dan ook.
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Pussymeister het volgende:
TS doet vmbo zwakstroom en moet stage lopen bij een supermarkt en het rooster doormailen naar collegaes?
Ach wie geeft er nou wat om zo'n kuttaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.quote:
Ja dat is waar. Je computer afsluiten dan maar?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach wie geeft er nou wat om zo'n kuttaal.
Ik niks, maar vrij sneu om te doen alsof je "geleerd" bent en vervolgens falen. Dat heeft altijd iets zieligs.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Je computer afsluiten dan maar?
Wellicht is het een typo.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik niks, maar vrij sneu om te doen alsof je "geleerd" bent en vervolgens falen. Dat heeft altijd iets zieligs.
Zelf ook van het VMBO?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ah jij bent ook echt leuk en zoooo lief ookquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.
Ik zeg ook niet dat ik Latijn kanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Gast als je geleerd over wil komen moet je geen collegeas posten, maar collegea. Pretenderen Latijns te kunnen, maar er in falen.
TRAP ER NIET IN MELOEWA DIT IS EEN OUWE MAN sos help bel de brandweerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind je om de een of andere manier ook echt leuk. Ik zou je wel willen ontmoeten.
haha dankje dan denk ikquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon cute en grappig, je komt heel eerlijk over
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Aangepast.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN MELOEWA DIT IS EEN OUWE MAN sos help bel de brandweer
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |