Je ondertitelquote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij houdt het natuurlijk niet meer uit.
Doe eens niet zo bot somsquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks heeft elke zweefteef een dagboek. Niet echt een goed idee.
zonquote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Jij komt er wel met zon stage. Succes en geniet er van.
Maar meloewa isquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks heeft elke zweefteef een dagboek. Niet echt een goed idee.
Beetje wel hè, zeker omdat een ., nooit en te nimmer kan voorkomen binnen de Nederlandsche taal.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
zon
Verder, wow, TS. Dat is wel echt belachelijk dom. Laatst zei ik ook 'puntkomma' tegen iemand waarvan ik dacht dat hij toch wel enigzins intelligent was, en typte ook .,Echt diep, diep triest.
Flauwe humor.quote:
Ook erg onaardig van je om mij een zweefteef te noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou dan. Echt onaardig van je om mij bot te noemen!!!
quote:
Ik zie wat je probeert te doen daarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou dan. Echt onaardig van je om mij bot te noemen!!!
Ik bedoelde het op een leuke manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ook erg onaardig van je om mij een zweefteef te noemen
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewensd weet je nogquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een leuke manier.
weet ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewensd weet je nog
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou wees duidelijk.... ik had je een ban gewenst weet je nog
nu nog iets lieverquote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb al een hele tijd geen notes meer gehad zie ik net.
Wees eens wat duidelijker?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jawel toen voelde je nog aangevallen
Volgens mij ben je weer eens in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had je zelf nog in gereageerd je vond mijn naam erg kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |