Omdat haar naam op 'Meloen' lijkt?quote:
Vroeger hadden ze geen basischool nodig. Las iedereen gewoon al ideeén literatuur van Dostojevski en tolstoj op zijn 8ste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef Splutje het volgende:
Had je de basisschool maar moeten afmaken
Zolang ze een lief gezicht heeft, een paar beste tetten en een goed gevormd lichaam zit het wel snor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
TS weet haar schattigheid goed uit te buiten, dat zal haar nog ver brengen als zij haar kaarten goed uitspeelt.
snorre op de klittequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
Nee ze moet geen snor hebben, da's vies.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef Captainp00face het volgende:
Ik was een keer op stage en daar vroeg mijn stage begeleidster:
- Ging de telefoon net?
Maar ik verstond iets heel anders, ik dacht dat ze Karaoke telefoon zei, iets waar ik nog nooit van gehoord had. Dus toen vraag ik haar:
- Een karaoke telefoon?
Het gezicht van mevrouw in kwestie kan ik mij nog uiterst goed herinneren, het doet mij zelfs een beetje pijn om dit hier neer te zetten.
Ze zal wel weer erg onzeker zijn geweest van de dingen die al die loodgieters naar haar hebben geroepen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:08 schreef rosalinde93 het volgende:
Benieuwd naar Meloewa's nieuwe belevenissen vandaag.
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Vandaag was echt een verschrikkelijke kutdag... alles ging niet zoals het hoort te gaan.
Was zo onzeker als de pest.
en die jongens hangen me ook de keel uit.
En die pantys doe ik ook nooit meer aan. Mensen kijken me aan alsof ik een buitenaardswezen ben.
En daarbij is het leven gewoon kut
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Vandaag was echt een verschrikkelijke kutdag... alles ging niet zoals het hoort te gaan.
En die pantys doe ik ook nooit meer aan. Mensen kijken me aan alsof ik een buitenaardswezen ben.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stomquote:
Jezus, ga op een assertiviteitstraining ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stom
het leven is inderdaad kut, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet ik heb er geen zin meer in ik die jongens zitten de heletijd de beoordelen en dingen te roepen. Ik ondertussen alleen maar meer een onzekere houding en dan nog op zijn klote krijgen van de man dat ik niet luister ja logisch als ik zo afgeleid word. Maar ja leven is nou eenmaal stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |