Haha lief dat je toegeeftquote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef rosepetals het volgende:
Haha deze fout had ik ook kunnen maken ja.. Kan gebeurennu weet je het in ieder geval.
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Dat lijkt er wel op. Alsof je een aap moet opleiden.
Goed dat je mongolio heet mongoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk nog steeds dat TS gewoon een goede troll is.
Nee helaas nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Allessio het volgende:
ts haar stage heeft een keuken neem ik aan
Telkens weer dit soort topics en posts.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoor![]()
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Dat is echt mij helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Telkens weer dit soort topics en posts.
Helemaal niet zenuwachtig ..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.
[..]
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helemaal niet zenuwachtig ..maar ik ben van nature best onzelfstandig.. dus ik vraag ook de heletijd van die controle vragen zeg maar. Maar dit was echt zo iets van oké doe dat wel even.
En erge is hij heeft 3 x opnieuw moeten sturenvoor het document écht goed was.
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Ja he sommige ben ik wel goed hoor. Maar soms beetje dom ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Ja dat is waar maar dit zijn wel redelijk échte domme fouten .. maar die heb ik wel vaker helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:
Je hebt mensen die fouten maken, je hebt mensen die weinig fouten maken en je hebt mensen die geen fouten maken. Als je bij die laatste groep zit dan moet je baas zich pas zorgen gaan maken...
Ja je blijft natuurlijk in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is echt mij helaas.
maar zou ook wel komen door de stemmingswisselingen
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Miauw! Bitchy hoorquote:
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.quote:
Ja maar kwalitatief kan het wel wat beter.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |