kwam door mij wij zitten altijd te ''lollen'' met elkaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat hij wat hij over jou tegen zijn vrouw zei, tegen jou zegt is ook erg raar
Misschien toch beetje autistisch ik dacht van ''oh een punt en een komma''quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef sthomass het volgende:
Dat is wel vrij stom ja.. Je wist toch hopelijk wel wat een punt komma betekende, maar het gewoon verkeerd begrepen hebt?
Precies dat ja ..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef sinepedraap het volgende:
Deed je dat echt? Dus ., i.p.v. ; ?
En je had nog nooit een mail naar meerdere personen gestuurd?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien toch beetje autistisch ik dacht van ''oh een punt en een komma''
ik dacht ook dat dat anders heette
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies dat ja ..
best voor schut wel
Hij keek ook echt zo met zo'n grijns op zijn facequote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]dat ze daar niet om kunnen lachen zeg
eerlijk zijn duurt het langstquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij keek ook echt zo met zo'n grijns op zijn face
maar ik ben dan ook nog zo iemand die gaat zeggen van ''ohhhh ik ben echt dom''''
Wat is al dat gedoe over 'Meloewa die een lekker ding is', staat er ergens een foto ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef Miniem het volgende:
![]()
Maar je bent wel een lekker ding hoor Meloewa.
Nee, jij snapt het nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Allessio het volgende:
Dubbele punt heet zo iets ts en mentor zijn beide dom.
Ik weet niet hoe het heet maar ik zou het beschrijven als dan zet je ''zon punt en er onder een komma teken''quote:
ok ok okquote:
Voor mij wel blijkbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een leerzame stage moet dat zijn, met zulke opdrachten
http://nl.wikipedia.org/wiki/;quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet maar ik zou het beschrijven als dan zet je ''zon punt en er onder een komma teken''
weet ik veelof had het aangewezen
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaarhaha nee maar ik hoef niet zo veel te doen op stage ..
loop er meer rond dan wat anders wat scannen en kopieren thats it.
Wees er maar trots op.... /facepalm... vergeet mijn vorige post over dyslexie, jij bent echt gewoon dom...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaarhaha nee maar ik hoef niet zo veel te doen op stage ..
loop er meer rond dan wat anders wat scannen en kopieren thats it.
Secretaressequote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Knaller het volgende:
Doe je opleiding administratie Meloewa?
Ik denk eerder iets als secretaresse.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Knaller het volgende:
Doe je opleiding administratie Meloewa?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Allessio het volgende:
stage mooie tijden jonko roken hef draaien emoties komen omhoog nu alleen maar stress
Ik zou jou ook stagevergoeding geven als ik jouw outfits zie.[/slijm]quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
En volgens mij krijg ik ook nog stagevergoeding terwijl ik eerder een last ben denk ik zo![]()
Zelfs dit weet deze hoogstwaarschijnlijk uberblonde domme doos niet eens, en er maar lol om hebben, ik vind het schrijnend...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
En volgens mij krijg ik ook nog stagevergoeding terwijl ik eerder een last ben denk ik zo![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
Wat weet ik niet ?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
Zelfs dit weet deze hoogstwaarschijnlijk uberblonde domme doos niet eens, en er maar lol om hebben, ik vind het schrijnend...
Haha lief dat je toegeeftquote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef rosepetals het volgende:
Haha deze fout had ik ook kunnen maken ja.. Kan gebeurennu weet je het in ieder geval.
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Dat lijkt er wel op. Alsof je een aap moet opleiden.
Goed dat je mongolio heet mongoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk nog steeds dat TS gewoon een goede troll is.
Nee helaas nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Allessio het volgende:
ts haar stage heeft een keuken neem ik aan
Telkens weer dit soort topics en posts.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoezo denken jullie dat? is niet waar hoor![]()
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Dat is echt mij helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Telkens weer dit soort topics en posts.
Helemaal niet zenuwachtig ..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
God je klinkt zelf echt als een idioot, blaas dan niet zo hoog van de toren zeg.
[..]
Ben je zenuwachtig daar dan? Ik maak zelf vaak dat soort foutjes als ik zenuwachtig ben.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Helemaal niet zenuwachtig ..maar ik ben van nature best onzelfstandig.. dus ik vraag ook de heletijd van die controle vragen zeg maar. Maar dit was echt zo iets van oké doe dat wel even.
En erge is hij heeft 3 x opnieuw moeten sturenvoor het document écht goed was.
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lief dat je toegeeftik dacht ook kan toch niet de enige zijn geweest dus ik de hele tijd zeggen ja sorry dan had u het moeten zeggen
Ja he sommige ben ik wel goed hoor. Maar soms beetje dom ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Ja dat is waar maar dit zijn wel redelijk échte domme fouten .. maar die heb ik wel vaker helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff het volgende in gedachten houden:
Je hebt mensen die fouten maken, je hebt mensen die weinig fouten maken en je hebt mensen die geen fouten maken. Als je bij die laatste groep zit dan moet je baas zich pas zorgen gaan maken...
Ja je blijft natuurlijk in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is echt mij helaas.
maar zou ook wel komen door de stemmingswisselingen
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, je bent in ieder geval erg goed in het openen van topics op FOK!
Miauw! Bitchy hoorquote:
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.quote:
Ja maar kwalitatief kan het wel wat beter.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg topics van haar gezien en ze heeft volgens mij ook al behoorlijk wat posts, waar al haar problemen en onzekerheden instaan.
Je weet er niet zoveel van he?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och... ik wil die psychopaat heus niet beledigen hoor.
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Allessio het volgende:
kon ik maar terug in de tijd stage herbeleven met de boys, bitches chanten, keihard hef draaien in de aula begeleider die het niks kon schelen emoties kunnen niet onder bedwang gehouden worden.
dit duivelse topic brengt gevoelens in mij boven die ik niet wil herbeleven.
liefquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och... ik wil die psychopaat heus niet beledigen hoor.
Goede toegeefquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
nah,.. had mij ook kunnen gebeuren. moet die vent maar duidelijk zijn.
Hoe komt het dat er zoveel jongens zijn dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.
Want puntkomma is niet duidelijk genoeg, als ik zeg dat er een punt aan het eind van de zin moet, begrijp je het toch ook?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
nah,.. had mij ook kunnen gebeuren. moet die vent maar duidelijk zijn.
Techniek schoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er zoveel jongens zijn dan?
ja, dat weer wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef sthomass het volgende:
[..]
Want puntkomma is niet duidelijk genoeg, als ik zeg dat er een punt aan het eind van de zin moet, begrijp je het toch ook?
Owh may God have mercy on your soul, ik kan het me wel voorstellen jaquote:
ja dat is een andere situatie stage moet je het beste van maken thuis zitten kan later als je 40/50 bent met uitkering.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou ben liever thuis hoor. ik word wel onzeker tussen 293892 jongens als ongeveer enige meisje.
Ja moet ook volle klassen met jongens in .. maar is mbo dus ze zijn grof en allesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Owh may God have mercy on your soul, ik kan het me wel voorstellen ja
Volgensmij zegt hij heel vaak ''ja'' maar verstaat hij mij maar half of zoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
het probleem zit hem in het feit dat ts nog eens vroeg: dus een punt EN een komma? op dat moment had de baas van ts al moeten begrijpen dat ts het verkeerd begreep.
The horrorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ook volle klassen met jongens in .. maar is mbo dus ze zijn grof en alles
Ja vandaag stond ik met mijn achkant naar de klas toe. Ging er een daar een foto van maken en er kwam maar geen leraarquote:
Huh?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stond er zeker een 10 minuten in de zelfde houding
Ze loopt daar stage.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
ts waarom techniekwat wil je gaan doen later dan?
Stagé hequote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
ts waarom techniekwat wil je gaan doen later dan?
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.quote:
quote:
quote:
Met de rug naar de klas? Dat ziet er toch debiel uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ging zo achter burau staan wachten op die meneer. Want ga niet zo voor die klas staan.
Dus toen hoorde ik van alles achter mijn rug enz.
Kei vervelend zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |