abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107685257

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:24:32 #2
310701 Iemand91
pi_107685275
Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef E-lephant het volgende:
Na lang meelezen besloten zelf maar eens een account aan te maken :)
Heb ondertussen al aardig wat besteld, al vind ik zelf, 2 batterijen voor mn HTC Sensation en oplader via spiderfoot, deden het niet helemaal goed, mailtje gestuurd en de nieuwe zijn inmiddels binnen, werkt perfect!
Ook in de bestelling een aantal oordopjes, op advies van hier van Kanen, en de inmiddels bekende rode met letter B ;). En bovendien geprofiteerd van de centdeal van de nagelknipper:)
Heb alleen een vraagje, zoek een soort kabel , verloopstukje, die je in je telefoon kan inpluggen (3,5mm jack dus) en uitkomt in 2 rood/witte stukjes die je in een oude stereo installatie kan steken.. bestaat dat?
Welkom. In de openingspost van dit topic staan een aantal zoekmachines (chinacheep, chinaprices) waar je een zoekterm in kan voeren. Tevens is er Ebay.
Zoek in jouw geval op "3.5 rca'. ^O^
  maandag 6 februari 2012 @ 19:25:01 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_107685293
Laatst gekocht bij BuyInCoins:
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB Hi-Speed Laptop PC #26
Voor een bedrag van $5.12 tot $5.28.
Ik had hem zelf van het eBay-account van BIC.

Leek mij een erg handig product, aangezien ik een laptop gebruik.
Dus dan liggen er een aantal losse USB-kabels te wachten tot ze gebruikt worden.
Op deze manier heb je ze op één plek ingeprikt en kun je kiezen welke je wilt gebruiken.

Het product zelf, samen met een 'GEEF MIJ POSITIEVE FEEDBACK'-spam.

Vervolgens sluit je hem aan op je USB-poort:

Je kan kiezen welke USB-poorten je verbinding wilt laten maken met je computer, dmv aan-uit-schakelaars.
Er wordt dmv een blauw licht (niet heel fel!) aangegeven welke USB-poort 'aan' is.

Je kunt dus netjes je USB-apparaten aansluiten:

Vervolgens nog een paar foto's om 't af te maken:

Voordelen:
- Simpel
- Goedkoop
- Stevig
- Je kan per poort zeggen of deze aan of uit moet

Nadelen:
- Iets te kort snoer van de hub naar de laptop/computer (+- 50 cm), deze zou iets langer mogen wezen zodat je de hub makkelijker in een kastje zou kunnen leggen.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:34:30 #4
157719 Wootism
(^^,)
pi_107685732
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
Laatst gekocht bij BuyInCoins:
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB Hi-Speed Laptop PC #26
Voor een bedrag van $5.12 tot $5.28.
Ik had hem zelf van het eBay-account van BIC.

Leek mij een erg handig product, aangezien ik een laptop gebruik.
Dus dan liggen er een aantal losse USB-kabels te wachten tot ze gebruikt worden.
Op deze manier heb je ze op één plek ingeprikt en kun je kiezen welke je wilt gebruiken.

Het product zelf, samen met een 'GEEF MIJ POSITIEVE FEEDBACK'-spam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vervolgens sluit je hem aan op je USB-poort:
[ afbeelding ]

Je kan kiezen welke USB-poorten je verbinding wilt laten maken met je computer, dmv aan-uit-schakelaars.
Er wordt dmv een blauw licht (niet heel fel!) aangegeven welke USB-poort 'aan' is.
[ afbeelding ]

Je kunt dus netjes je USB-apparaten aansluiten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vervolgens nog een paar foto's om 't af te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voordelen:
- Simpel
- Goedkoop
- Stevig
- Je kan per poort zeggen of deze aan of uit moet

Nadelen:
- Iets te kort snoer van de hub naar de laptop/computer (+- 50 cm), deze zou iets langer mogen wezen zodat je de hub makkelijker in een kastje zou kunnen leggen.
Tof ding, maar toch jammer dat er niet standaard een A/C adapter bij zit. Ik denk dat hij bij het gebruik van 3 poorten al alle stroom heeft weggetrokken.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 6 februari 2012 @ 19:35:57 #5
314372 Goddelijker
pi_107685805
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Wootism het volgende:

[..]

Tof ding, maar toch jammer dat er niet standaard een A/C adapter bij zit. Ik denk dat hij bij het gebruik van 3 poorten al alle stroom heeft weggetrokken.
Er zit trouwens wel een mogelijkheid tot aansluiten van een AC-Adapter op.
Maar ik gebruik het toch voor hooguit 1 apparaat tegelijk.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:37:15 #6
356637 Miniem
pi_107685868
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Er zit trouwens wel een mogelijkheid tot aansluiten van een AC-Adapter op.
Maar ik gebruik het toch voor hooguit 1 apparaat tegelijk.
Maar niet bijgeleverd toch?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 6 februari 2012 @ 19:37:55 #7
314372 Goddelijker
pi_107685906
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar niet bijgeleverd toch?
Negatief, er staat niet eens bij wat voor een adapter erin moet...
  maandag 6 februari 2012 @ 19:42:26 #8
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107686163
Tja zonder adapter is dat ding niks waard
  maandag 6 februari 2012 @ 19:44:02 #9
314372 Goddelijker
pi_107686260
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja zonder adapter is dat ding niks waard
Hoezo niet? Als je één apparaat gebruikt tegelijk?
  maandag 6 februari 2012 @ 19:46:35 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107686378
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Negatief, er staat niet eens bij wat voor een adapter erin moet...
5 volt 500 mah? of iets in die richting (met een nokia plug?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Big Fish GamesKnab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 6 februari 2012 @ 19:47:01 #11
314372 Goddelijker
pi_107686402
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

5 volt 500 mah? of iets in die richting (met een nokia plug?)
Het lijkt wel op een Nokia-plug.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:48:54 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107686501
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Laatste post:

[..]

Welkom. In de openingspost van dit topic staan een aantal zoekmachines (chinacheep, chinaprices) waar je een zoekterm in kan voeren. Tevens is er Ebay.
Dat. "3.5mm rca". Vergeet vooral niet te kijken op Ebay. :)

Oh en..
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een topic. :') Denken dat ik 400 pagina's met hoesjes ga doornemen. :')
:|W U CEREAL? :{

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 06-02-2012 19:54:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 februari 2012 @ 19:55:24 #13
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_107686892
http://www.dealextreme.co(...)ter-hygrometer-73479

vandaag deze eens aangesloten..
werkt enkel de meter van de accu :/
morgen eens ff batterijtje erbij inpluggen hopen dat dan alles werkt.. heb hem gekocht voor clock :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 6 februari 2012 @ 20:09:30 #14
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107687662
Hmmm voor mij even geen Brainwavz meer ..

vanmorgen voor de zoveelste keer tijdens het uitdoen van mijn beta's dat het rubbertje achter blijft in mijn gehoorgang, normaal niet zo'n probleem aangezien ik ze er makkelijk uitkrijg.. lees NORMAAL..

vandaag ging het wat anders in de trein, Ding kwam vast te zitten in mijn gehoorgang en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er meer uit, en door wat gepruts kwam hij zelfs zo diep in mijn gehoorgang dat hij amper zichtbaar was..

toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter, uiteindelijk is hij toch met een pincet eruit gevist.. :@ O-)

De rubbertjes gaan er echt gemakkelijk af in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kanen dopjes..

had dit keer dus echter IN EARS .. O-)
  maandag 6 februari 2012 @ 20:11:08 #15
314372 Goddelijker
pi_107687763
Auch :X
  maandag 6 februari 2012 @ 20:24:48 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107688556
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Downstar het volgende:
Hmmm voor mij even geen Brainwavz meer ..

vanmorgen voor de zoveelste keer tijdens het uitdoen van mijn beta's dat het rubbertje achter blijft in mijn gehoorgang, normaal niet zo'n probleem aangezien ik ze er makkelijk uitkrijg.. lees NORMAAL..

vandaag ging het wat anders in de trein, Ding kwam vast te zitten in mijn gehoorgang en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er meer uit, en door wat gepruts kwam hij zelfs zo diep in mijn gehoorgang dat hij amper zichtbaar was..

toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter, uiteindelijk is hij toch met een pincet eruit gevist.. :@ O-)

De rubbertjes gaan er echt gemakkelijk af in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kanen dopjes..

had dit keer dus echter IN EARS .. O-)
Geluid is ^O^
Bouw kwaliteit: :{
Je probleem: ;(
  maandag 6 februari 2012 @ 20:32:25 #17
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107689017
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als je één apparaat gebruikt tegelijk?
Wat heb je aan een USB hub als je 1 usb apparaat gaat gebruiken
  maandag 6 februari 2012 @ 20:45:38 #18
314372 Goddelijker
pi_107689817
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat heb je aan een USB hub als je 1 usb apparaat gaat gebruiken
Een centrale plek om alle USB-kabels aan te hangen ivm laptop? Zodat ik niet op zoek hoef te gaan naar 't stekkertje van de printer, als er 5 naast elkaar liggen. Maar gewoon netjes een labeltje eraan en in de hub.
  maandag 6 februari 2012 @ 20:56:35 #19
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107690486
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geluid is ^O^
Bouw kwaliteit: :{
Je probleem: ;(
hahah inderdaad!

Geluid is gewoon super en zeker voor die prijs, bouwkwaliteit dus stukje minder..
Echter kan kanen wel goedkoop produceren en goede kwaliteit leveren.. dus t kan wel :D..
  maandag 6 februari 2012 @ 21:02:57 #20
367160 E-lephant
Nieuw :)
pi_107690864
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Laatste post:

[..]

Ja de zoekmachines had ik al ontdekt, had alleen even de naam nodig zegmaar:)
Big Fish GamesBoek goedkoper bij booking.comMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 6 februari 2012 @ 21:11:43 #21
157719 Wootism
(^^,)
pi_107691380
Vorige week gechat met DX.... al mijn items zijn 'out of stock' en zouden over een week aangevuld zijn. Nu, een week later, weer even gechat.... nog steeds alles 'out of stock' en het kan weer 1 of 2 weken duren.
wtf is dit?
  maandag 6 februari 2012 @ 21:13:05 #22
314372 Goddelijker
pi_107691469
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Wootism het volgende:
Vorige week gechat met DX.... al mijn items zijn 'out of stock' en zouden over een week aangevuld zijn. Nu, een week later, weer even gechat.... nog steeds alles 'out of stock' en het kan weer 1 of 2 weken duren.
wtf is dit?
DealExtreme.
  maandag 6 februari 2012 @ 21:15:55 #23
157719 Wootism
(^^,)
pi_107691631
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

DealExtreme.
Al best wat gekocht daar, maar dit nog nooit meegemaakt :')
  maandag 6 februari 2012 @ 21:47:15 #24
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_107693572
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef Wootism het volgende:

[..]

Al best wat gekocht daar, maar dit nog nooit meegemaakt :')
Waren ze al out of stock toen je daar bestelde?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 6 februari 2012 @ 21:48:57 #25
157719 Wootism
(^^,)
pi_107693684
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Waren ze al out of stock toen je daar bestelde?
Nope, er stond alleen dat het versturen 10 dagen kon deuren met Chinees Nieuwjaar.
Nu blijkt dat het 3 weken duurt voordat ze op voorraat zijn...
  maandag 6 februari 2012 @ 22:11:38 #26
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107695029
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Wootism het volgende:

[..]

Nope, er stond alleen dat het versturen 10 dagen kon deuren met Chinees Nieuwjaar.
Nu blijkt dat het 3 weken duurt voordat ze op voorraat zijn...
Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.
Veel assortiment maar voor de rest qua shipping/quality/service verreweg de slechtste.

Succes ermee, ik zou kiezen voor cancelen en ergens anders bestellen .. ebay/bic/lightake.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 6 februari 2012 @ 23:00:59 #27
157719 Wootism
(^^,)
pi_107697496
quote:
16s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.
Veel assortiment maar voor de rest qua shipping/quality/service verreweg de slechtste.

Succes ermee, ik zou kiezen voor cancelen en ergens anders bestellen .. ebay/bic/lightake.
Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.
Het punt is dat ik nooit problemen heb gehad met DX, vandaar mijn vertrouwen :)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:05:07 #28
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107697664
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.
Het punt is dat ik nooit problemen heb gehad met DX, vandaar mijn vertrouwen :)
Haha, ach.. als zo velen die er achter komen dat "hun" DX toch niet zo goed is en dat wat wij zeggen ook echt wel érgens op gebaseerd is ;)

Succes!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 6 februari 2012 @ 23:24:19 #29
331867 ItWasWritten
pi_107698503
heeft dealextreme ook een mail adres waarop ze wel antwoorden?
  maandag 6 februari 2012 @ 23:30:17 #30
157719 Wootism
(^^,)
pi_107698747
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef ItWasWritten het volgende:
heeft dealextreme ook een mail adres waarop ze wel antwoorden?
Nee, je kan het beste naar de chat gaan. Is het meest snelle.
---
Heb net mijn order gecanceld en alles besteld bij BIC. Laat maar komen...
Krijg je automatisch een refund van Paypal voor mijn gecancelde DX-order, of hoe werkt dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wootism op 06-02-2012 23:40:05 ]
Boek goedkoper bij booking.comZoek je mobiel op gsmwebKnab - Jouw online bank
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:10:42 #31
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107700219
Raken jullie ook wel eens uren kwijt.

Ik knipper 2 keer met me ogen met chinashopping en er zijn weer 2 uur voorbij :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:41:25 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107701189
Nee... al was er een tijd dat het wel zo was.
Ik denk dat ik volledig gerehabiliteerd ben. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:56:54 #33
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107701546
En dan ben ik nog 95% van de tijd naar dingen aan het zoeken/kijken die ik niet nodig heb. Gewoon omdat je misschien een keer iets tofs tegenkomt. Ik weet eigenlijk niet eens waar ik naar zoek soms
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:10:24 #34
310701 Iemand91
pi_107701759
Ik zit ook wel 'ns tijden rond te loeren. Vaak te bedenken wat ik met zoiets kan maken.
Nu komt er iets aan wat ik ga maken/bouwen en daar heb ik ook Chinees spul voor nodig dus dat rondkijken zit ik ook alweer te doen. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 06:42:47 #35
-1 #ANONIEM
pi_107702812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit ook wel 'ns tijden rond te loeren. Vaak te bedenken wat ik met zoiets kan maken.
Nu komt er iets aan wat ik ga maken/bouwen en daar heb ik ook Chinees spul voor nodig dus dat rondkijken zit ik ook alweer te doen. :')
Dit
  dinsdag 7 februari 2012 @ 07:43:45 #36
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107703058
Maar dIe usb hun, kan Je ze niet allemaal aan zonder externe voeding?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:11:45 #37
48067 neo2000
pi_107703280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 07:43 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dIe usb hun, kan Je ze niet allemaal aan zonder externe voeding?
Iz u on drugz again? ;(

Maar goed, volgens mij vraag je dit: als je een USB hubje hebt, krijgt die spanning uit 1 USB poortje. Wil je er 10 apparaten aan hangen vervolgens, dan zegt het hubje na 2/3 apparaten waarsch: "Houdoe en bedankt!' aangezien 'ie de gevraagde spanning simpelweg niet kan leveren. Soms zelfs bij 1 apparaat al, als het een apparaat is wat veel stroom trekt. (GSM om te syncen en laden tegelijk bijvoorbeeld, hubje pakt wat overhead omdat die zelf ook wat prik gebruikt en dan blijft er niet genoeg over voor de GSM ; toetsenborden met displays willen ook wel meer gebruiken dan traditionele toetsenborden etc etc.)

Hang je een adapter aan je hubje kan ie meer stroom gebruiken en dus ook meer doorgeven aan de apparaten die er aan hangen. Heb zelf thuis een powered netgear hubje met 7 poortjes: tientje bij de Dixons geloof ik, en geen gekut met het zoeken naar een passende adapter met passende plug, want die zit er standaard bij. Naar mijn ervaring is er _altijd_ wel iets met USB hubjes uit China; ben iig nog nooit een goeie powered usb hub tegen gekomen daar waar adapter al bij zat, vaak hebben ze korte kabeltjes etc etc. of de chip die er in zit werkt half/half waardoor je hub continue disconnect. Enige grote voordeel is dat ze wel vaak een wat leuker design hebben.

Zoals Goddelijker 'm gebruikt is 't natuurlijk prima, als verlening van zijn USB port. En als je de beperkingen weet (en je hangt er 2/3 spullen aan die niet te veel stroom vreten en het dus blijven doen - kwestie van proberen) dan is er uiteraard niets aan de hand. Gaat overigens ook wel weer op: USB hubje wat Goddelijker besteld heeft, heeft ledjes en zal in de regel dus ook net iets meer gebruiken dan eentje zonder.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:32:58 #38
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107704420
Haha bedankt voor uitleg! Me iz not on drugz! Koude handen (tram) + iphone + moe = rare tekst :P
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:28:54 #39
261627 sciter
The world is my playground.
pi_107705640
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:32:04 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107705704
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?
Duurt gewoon (IETS :') )Langer
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:24:53 #41
157719 Wootism
(^^,)
pi_107707148
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Ik heb mijn order in ieder geval gecanceld... Ze bleven me elke week vertellen dat het nog een week zou duren totdat er een restocking zou plaatsvinden.

Gisteren al mijn spul bij BIC en TinyDeal besteld, vandaag de melding dat het verzonden is. Perfect ^O^ (Geniaal trouwens dat ze een foto sturen van je pakketje :D)

[ Bericht 9% gewijzigd door Wootism op 07-02-2012 11:38:14 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:39:12 #42
356637 Miniem
pi_107707637
Mijn li-ion 6800mah accu binnen die ik de 25e januari besteld had. *O*

http://www.buyincoins.com(...)-2-product-3171.html
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:43:18 #43
235118 j-jopie
pi_107709644
Ook maar een bestelling geplaatst bij DX. Nu heb ik wel producten van rond de 20 Dollar waarvan ik twijfel of (als het pakketje opgemaakt wordt) wel binnen komen. Wordt er veel gecontroleerd of valt dit mee? Naar mijn idee was dit vroeger 0,0 via DX, maar leest de laatste tijd toch wat vervelende berichten op DX
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:48:46 #44
-1 #ANONIEM
pi_107709819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:43 schreef j-jopie het volgende:
Ook maar een bestelling geplaatst bij DX. Nu heb ik wel producten van rond de 20 Dollar waarvan ik twijfel of (als het pakketje opgemaakt wordt) wel binnen komen. Wordt er veel gecontroleerd of valt dit mee? Naar mijn idee was dit vroeger 0,0 via DX, maar leest de laatste tijd toch wat vervelende berichten op DX
ongeveer 20 dollar is geen probleem
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:18:57 #45
235118 j-jopie
pi_107710744
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:48 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ongeveer 20 dollar is geen probleem
Ok, wat zijn hier de regels voor dan?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:24:24 #46
165020 pindaplukker
eek !
pi_107710889
Mijn spiderman pak mag onderhand wel eens binnenkomen van dinodirect :P
16jan verzonden ;(
I are Baboon
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:27:07 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107710966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef j-jopie het volgende:

[..]

Ok, wat zijn hier de regels voor dan?
Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...
Dus begin die even te lezen, dan zelf googlen en dán hier vragen :) (Dán zijn we natuurlijk ook bereid om je te helpen, alleen als je zelf moeite in gestoken hebt.)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:27:41 #48
235118 j-jopie
pi_107710987
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...
Dus begin die even te lezen, dan zelf googlen en dán hier vragen :) (Dán zijn we natuurlijk ook bereid om je te helpen, alleen als je zelf moeite in gestoken hebt.)
'
Ga ik doen, bedankt!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:35:19 #49
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107713242
Met die neppe troep ben ik klaar jullie hadden gelijk :@

Weet iemand een goede headphone met goede noise isolation(noise canceling) maar daar zit vast ook wel een prijs kaartje aan budget is 20>30 dollar/euro.
Het hoeft niet persé chinees te zijn.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:45:56 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107713628
;( Voor die prijs gaat dat niet lukken. Hoewel, ik heb bij de Saturn eens een noise cancelling headphone gehaald rond die prijs, die gewoon ronduit prut was. Kijk niet voor noise cancelling, tenzij je daar het tienvoudige budget voor hebt.

Ben erg blij met m'n Bose QuietComfort 15 echter. :7 _O_ Verder heb je ook de Beats Studio (en Sennheisers), but then again, different budget.
Knab - Jouw online bankBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:48:37 #51
22450 Poepoog
poepoog
pi_107713734
Heb ooit tijdens een vlucht (in de cockpit) zo'n ding opgehad van Bose.

Wat een bazending zeg... Niet normaal, helemaal de prijs waard.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:48:57 #52
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107713751
zo bestelling is onderweg:

Colorful Stylus for NDS Lite (8-Stylus Pack)
Premium Gold Plated 1080p HDMI V1.3 M-M Shielded Connection Cable (10M-Length)
USB Charging Dock Cradle + AC Charger Set for Samsung i9100 Galaxy S2
Micro USB to HDMI MHL Adapter for Samsung Galaxy S2 i9100/i997/HTC G14/Z710e/P510e - Black

stylus omdat de pen van de e-reader van me moeder kwijt is. Dan maar een hele pack bestellen :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:49:39 #53
304381 Loll
pi_107713779
okeey dat valt dus al af en verder in dit budget wat is er verder nog te halen met een beetje goed geluid. Ik heb scullcandy lowrider maar dat vindt ik 3x niks.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:53:08 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107713912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Loll het volgende:
okeey dat valt dus al af en verder in dit budget wat is er verder nog te halen met een beetje goed geluid. Ik heb scullcandy lowrider maar dat vindt ik 3x niks.
De iBoot van vandaag?
Anders Brainwavz HM3? Kijk verder ook op Head-fi.
ljokerl's topic is bijvoorbeeld erg goed: http://www.head-fi.org/t/(...)o9560-added-01-02-12

Oh, en anders misschien een Koss Portapro?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:53:40 #55
157719 Wootism
(^^,)
pi_107713933
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Loll het volgende:
Met die neppe troep ben ik klaar jullie hadden gelijk :@

Weet iemand een goede headphone met goede noise isolation(noise canceling) maar daar zit vast ook wel een prijs kaartje aan budget is 20>30 dollar/euro.
Het hoeft niet persé chinees te zijn.
Een goede noise canceling headphone gaat je helaas niet lukken voor die prijs.
Ik heb veel goed gehoord over de Urban Eears - Plattan headphone! Vind hem zelf ook erg mooi, maar dat is persoonlijk :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:10:42 #56
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107714749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Wootism het volgende:

[..]

Een goede noise canceling headphone gaat je helaas niet lukken voor die prijs.
Ik heb veel goed gehoord over de Urban Eears - Plattan headphone! Vind hem zelf ook erg mooi, maar dat is persoonlijk :)
Voor 60 euro ex. verzendkosten kan je veel beter voor HM3's gaan die beter geluid hebben (Vriend heeft die Ubans ik HM3's) en goedkoper zijn ;)

Heb PXC-350 Sennheiser noice cancelling headphonies,, echt O+
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:15:56 #57
304381 Loll
pi_107714975
en als je dan die noise canceling weglaat. Waar kom ik dan uit.
Het probleem bij mij is ik wil er niet veel geld aan uitgeven :) omdat ik al super goede gewone boxen heb.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:18:41 #58
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107715075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef Loll het volgende:
en als je dan die noise canceling weglaat. Waar kom ik dan uit.
Het probleem bij mij is ik wil er niet veel geld aan uitgeven :) omdat ik al super goede gewone boxen heb.
HM3 zijn leuk ... goed prijs/kwaliteit verhouding ;)
En anders... geen idee voor die prijs range.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:19:13 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107715094
Heb je me post gemist ofzo? }:|
Maar goed, nog een suggestie:
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Heb m'n Sonun SN-161 van Focal binnen. :D Is voor VOIP-bellers en muziekluisters een betere optie dan de Kanen KM-780 zou ik zeggen. :Y Erg stylish en sleek ook. Zwarte faceplates (met 'Sonun' erop) kun je veranderen in de meegeleverde zilvergrijze, wist niet eens dat die erbij zaten, was ook niet echt nodig geweest, want ik vind die zwarte wel vet, maar misschien die extra zelf bewerken met een leuk printje of iets.

Zijn erg lichtgewicht en dragen erg comfortabel. On-ears met erg aangename kussentjes. Aan te raden is om de SN-161 aan te drijven met een FiiO E5 amp-je (of soortgelijk), daar de drivers van headphones (in het algemeen) meestal wat meer geprikkeld dienen te worden om tot hun recht te komen (een headphones kan z'n werk dan beter doen, gaat niet per se om hoe luid 'ie is, dus overdrijf het niet qua volume boost), niet per se nodig als je 'em op je computer aansluit, maar m'n telefoon en Sansa Clip+ zijn mobiele apparaten die niet in staat zijn op een ideale manier output te leveren voor een headphone.

Staat verder op de verpakking 'Super bass', nu is de bass heel goed vertegenwoordigd (again, moet je ze goed op je oren zetten en een amp gebruiken voor volle effect), maar haalt het uiteraard niet bij m'n dure en originele Beats Solo. Verder is de soundstage en de 'ruimtelijkheid' geweldig, klinkt niet 'plat' en biedt voldoende nuances en detail. Erg verrassend fijne headset voor $8,20 (met korting, is dus net iets meer dan 6 euro) mag je wel stellen. Comfort, soundstage, looks, control-to-talk-pushbutton-mic-unit (om gesprekken aan te nemen/op te hangen, werkt niet met amp ertussen uiteraard). De Kanen KM-780 vond ik redelijk geschikt voor VOIP en Gaming. Deze is erg geschikt voor VOIP en muziek luisteren, het is uiteraard geen high-end shizzle, maar de bang-for-buck-force is bij deze wel weer sterk aanwezig. :P _O_
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:22:33 #60
48067 neo2000
pi_107715233
urban ears.. aan de naam alleen al kan je afleiden dat het dezelfde doelgroep aanspreek als Overpriced Beats by Dr. Gay. Dus, ga je voor geluid of voor looks? ga je voor geluid dan is dit bijv. wel een aardige:

http://www.mycom.nl/Produ(...)dset-HD-202II/299524

Hecht je niet zoveel waarde aan bass:

http://www.bax-shop.nl/st(...)_source=TradeTracker

De www.Ibood.com van vandaag is ook wel redelijk voor het geld. Geen topper in het segment, maar voor dat geld ook grappig om in te stappen als je de formfactor van de sennheisers niets vind bijv..

Overigens ben ik het ook eens met alle boven mij aangedragen alternatieven, met als kanttekening dat HM3's voorlopig niet/lastig leverbaar zijn. Koss portapro's schijnen ook erg goed te zijn, alleen meot de formfactor/pasvorm je wel aanstaan. Niet iedereen kan die dingen OK dragen schijnbaar.
Boek goedkoper bij booking.comSpeel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeau
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:53:42 #61
157719 Wootism
(^^,)
pi_107716394
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Voor 60 euro ex. verzendkosten kan je veel beter voor HM3's gaan die beter geluid hebben (Vriend heeft die Ubans ik HM3's) en goedkoper zijn ;)

Heb PXC-350 Sennheiser noice cancelling headphonies,, echt O+
Het mooie aan die UrbanEars vind ik dat ze lekker plat zijn; ik hou van de simpliciteit O+ Die HM3's zijn weer van die dikke brokken tegen je oren. De UrbanEars scoren erg goed in reviews, dat ze iets minder klinken dan die van jou neem ik voor lief.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef neo2000 het volgende:
urban ears.. aan de naam alleen al kan je afleiden dat het dezelfde doelgroep aanspreek als Overpriced Beats by Dr. Gay. Dus, ga je voor geluid of voor looks? ga je voor geluid dan is dit bijv. wel een aardige:

http://www.mycom.nl/Produ(...)dset-HD-202II/299524

Hecht je niet zoveel waarde aan bass:

http://www.bax-shop.nl/st(...)_source=TradeTracker

De www.Ibood.com van vandaag is ook wel redelijk voor het geld. Geen topper in het segment, maar voor dat geld ook grappig om in te stappen als je de formfactor van de sennheisers niets vind bijv..

Overigens ben ik het ook eens met alle boven mij aangedragen alternatieven, met als kanttekening dat HM3's voorlopig niet/lastig leverbaar zijn. Koss portapro's schijnen ook erg goed te zijn, alleen meot de formfactor/pasvorm je wel aanstaan. Niet iedereen kan die dingen OK dragen schijnbaar.
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomen :')
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:40:49 #62
304381 Loll
pi_107718009
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011825615/index.html

http://www.bol.com/nl/p/e(...)011947842/index.html

http://www.bol.com/nl/p/e(...)011284377/index.html

is dit een goed ding heb namelijk nog 40 euro aan www.bol.com bonnen zie ik niet dus kan wat hoger in budget. Die sonun dingen vind ook wel vet maar dan als 2e headphone zeg maar. Die sennheiser ligt me ook wel maar dat draad is mij veel te lang. (8>

Misschien zie ik een heleboel over het hoofd maar dat hoor ik vanzelf wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Loll op 07-02-2012 16:47:13 ]
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:48:19 #63
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107718283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef Loll het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011825615/index.html

http://www.bol.com/nl/p/e(...)011947842/index.html

http://www.bol.com/nl/p/e(...)011284377/index.html

is dit een goed ding heb namelijk nog 40 euro aan www.bol.com bonnen zie ik niet dus kan wat hoger in budget. Die sonun dingen vind ook wel vet maar dan als 2e headphone zeg maar. Die sennheiser ligt me ook wel maar dat draad is mij veel te lang. (8>

Misschien zie ik een heleboel over het hoofd maar dat hoor ik vanzelf wel.
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:49:17 #64
304381 Loll
pi_107718330
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:50:28 #65
157719 Wootism
(^^,)
pi_107718361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com
Ach, alle comments betreft koptelefoons worden waarschijnlijk toch weggehaald omdat ze compleet niks te maken hebben met dit topic....
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:51:49 #66
-1 #ANONIEM
pi_107718406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
Gelul, zijn allemaal referral links. Mods grijp eens in.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:54:47 #67
304381 Loll
pi_107718511
niks helemaal niet ik post wel screenshot
dat komt gewoon vanzelf het zijn ook google linkjes.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:02:34 #68
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107718786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:54 schreef Loll het volgende:
niks helemaal niet ik post wel screenshot [ afbeelding ]
dat komt gewoon vanzelf het zijn ook google linkjes.
Oké, nou gewoon weer on-topic.
Ikzelf heb een Brainwavz HM3 en ben daar erg tevreden over. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen (en foto's) van de mensen hier die een HM5 hebben gekocht. Ik had 'm bijna besteld maar PayPal deed er zo langzaam over laatste tijd erg vaak dat ik het toch maar niet heb gedaan. Ik heb nu wel een Brainwavz M4 onderweg, erg benieuwd :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut chinezen beginnen kapsones te krijgen met hun vakanties
Huh? Dat was toch vorige week? Alweer vakansie?

[ Bericht 16% gewijzigd door Koen. op 07-02-2012 17:09:34 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:03:49 #69
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107718831
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:13:16 #70
157719 Wootism
(^^,)
pi_107719195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeker iets bij DX besteld? :')
Hoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:22:14 #71
261627 sciter
pi_107719535
Wootism, hoe lang duurde het voordat jij je geld terugkreeg van DX?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:23:50 #72
157719 Wootism
(^^,)
pi_107719586
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef sciter het volgende:
Wootism, hoe lang duurde het voordat jij je geld terugkreeg van DX?
Dude, ik heb het gisteren gecanceld :P
Maar het schijnt iets van 2 weken te duren...
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:24:32 #73
261627 sciter
pi_107719614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:23 schreef Wootism het volgende:

[..]

Dude, ik heb het gisteren gecanceld :P
Maar het schijnt iets van 2 weken te duren...
Jemig, dat duurt lang.

Ik zie nu net dat alle andere sites de producten die ik besteld heb niet echt hebben, dan wacht ik maar wat langer. Heb ze toch niet echt nodig op het moment.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:35:39 #74
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_107719974
DX :').

2 items georderd die gewoon op voorraad stonden. 3 weken later eens kijken, zijn ze allebei in de backorder :').
Geen referral hier.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:18:18 #75
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107721219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef Wootism het volgende:

[..]

Zeker iets bij DX besteld? :')
Ja :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:25:54 #76
48067 neo2000
pi_107721484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef Wootism het volgende:
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomen :')
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen :P
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism ( :') ). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.

Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked.. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 07-02-2012 18:31:16 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:30:43 #77
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107721670
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb ze geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes :(
jaja, en azo...
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:32:13 #78
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107721729
-

[ Bericht 99% gewijzigd door thecuriousone op 07-02-2012 18:32:49 (quote ipv edit :() ]
jaja, en azo...
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:33:14 #79
310701 Iemand91
pi_107721766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb de stekkertjes geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes :(
Oh no they didn't! o|O

Sue those damn bastards! :(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:34:38 #80
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107721845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh no they didn't! o|O

Sue those damn bastards! :(
ben dan ook zo'n principiële fucker
juist is juist
jaja, en azo...
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBonprix
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:35:35 #81
48067 neo2000
pi_107721876
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

ben dan ook zo'n principiële fucker
juist is juist
Kuch niet ontvangen kuch
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:36:39 #82
356637 Miniem
pi_107721920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Kuch niet ontvangen kuch
Wel heel triest om dat te doen als 1 stekkertje mist :')

Huilie :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:44:15 #83
48067 neo2000
pi_107722221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wel heel triest om dat te doen als 1 stekkertje mist :')

Huilie :')
:')

Maar volgens mij de enige mogelijkheid om snel je recht te halen. :') Paypal dispute gaat wel erg ver voor 1 stekkertje, dat dan weer wel. Magoed, principekwestie. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:46:19 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107722306
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock :')
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?

Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:49:06 #85
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107722421
Vandaag m'n achteruitrijcamera ontvangen voor m'n auto, ziet er prima uit (besteld via Ebay). Nu nog wachten op m'n achteruitkijkspiegel met geïntegreerde monitor om erop aan te sluiten en ik heb voorlopig weer alles wat ik wilde in en op m'n auto gebouwd :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:13:34 #86
226677 revpolen
pi_107723393
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:15:57 #87
48067 neo2000
pi_107723483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef RobertNL het volgende:
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock :')
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?

Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htm :)

Via amazon.co.uk verkrijgbaar. :)

Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:00:34 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107725793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ehm. ;( Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks. :@ Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.

[..]
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken. :P

En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that? :o
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:31:25 #89
347181 ._HAAK_.
ok
pi_107727352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef revpolen het volgende:
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen :D
lol, hoelang heb je gewacht dan?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:37:41 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107727681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken. :P

En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that? :o
Ik, hoe kun je dat nu vergeten o|O
Maar dat is een pre-order en zal eind deze maand hopelijk verscheept worden.

Dat van die grot, kan het zijn dat je in-ear gewend bent en daarom moet wennen aan zo'n kokosnoot? Het geeft een heel ander geluid, meer ruimtelijk.
Hoesjes? Casetify!Big Fish GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:03:23 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107728640
Oh, who0psie... :@ O-)

Meh, niet echt. Want ik heb ook de origi Beats by Dre en nu de QC15 van Bose en de Sonun SN-161 en die klinken allemaal niet zo. :N
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:16:34 #92
-1 #ANONIEM
pi_107729218
Die HM3's zijn best wel interessant. Alleen ik heb het geld er nu even niet voor over, hopen dat er weer eens crazy deals of iets dergelijks komt bij mp4nations
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:31:56 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107729940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Koen. het volgende:

[..]

Allemaal referral links ;-). Haal is weg!
Zijn referral links van FOK!, zo verdient FOK! toch wat aan de links waar je toch op zou klikken, is al een tijdje zo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:37:36 #94
362622 Vanillax
pi_107730240
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348

Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële. :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:39:53 #95
-1 #ANONIEM
pi_107730352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Vanillax het volgende:
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348

Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële. :)
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:41:25 #96
362622 Vanillax
pi_107733473
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.
Hoeft niet te betekenen dat deze dat ook doet..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:15:14 #97
310701 Iemand91
pi_107735162
M'n broer moet ook een nieuw mobiel hebben; direct alvast (voor mobiel überhaupt te hebben) als auto oplader + extra usb kabel gehaald. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:20:52 #98
226677 revpolen
pi_107735486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef mergbot het volgende:

[..]

lol, hoelang heb je gewacht dan?
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:28:18 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107735801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..
Gewoon zeggen dat je korting wil op je DHL shipment omdat je zo lang moest wachten ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htm :)

Via amazon.co.uk verkrijgbaar. :)

Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.
Die site kende ik nog niet ;)
Misschien toch maar een P/O doen op de MH5, lijken wel vet. Ga ze vooral gebruiken op het moment dat de rest van het gezin graag de boxjes uit wil hebben ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:08:21 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107740464
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.

Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is :P
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVodafone aanbiedingenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:46:17 #101
48067 neo2000
pi_107740960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.

Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is :P
Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.

Ik heb mij nog even verder ingelezen over de HM3's, ik vind het qua form factor een mooie phone, maar ze schijnen nogal bass heavy te zijn. Als ik vervolgens verhalen lees over het ongeveer 80 uur in moeten spelen om de midtones een beetje beter te laten klinken stemt mij dat niet echt positief; ik ben meer van de allrounders. Shiz geeft aan dat de HM3's ietwat doffig klinken en dat lees ik her en der ook terug; een beetje overpowered bass.

@ Shiz: was je nog van plan ze in te spelen, je HM3's? Verder gaf je een tijdje terug aan zelf een Fiio E5'je te hebben om je phones aan te sturen. Zie dat deze inmiddels opgevolgd is door de E6. Gebruik je de E5 nog regelmatig en zo ja, heb je het idee dat het echt de phones beter drived of doet het niet veel meer als zorgen dat ze vnml harder kunnen?
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:32:52 #102
157719 Wootism
(^^,)
pi_107741745
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism ( :') ). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.

Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked.. ;(
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer wel ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:58:35 #103
48067 neo2000
pi_107742333
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:32 schreef Wootism het volgende:

[..]

Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer wel ;)
Iets met begrijpend lezen en 2 keer falen. Maar laten we het er maar niet meer over hebben mkay?
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:33:59 #104
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_107743396
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..

Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
edit: chat is eindelijk online nog maar 111 wachtende voor mij..
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:37:20 #105
157719 Wootism
(^^,)
pi_107743487
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.

De Pandawill chat?
Zal je wel even moeten wachten aangezien er altijd best veel mensen in de que staan.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:04:34 #106
356637 Miniem
pi_107744246
Kan iemand me even helpen?

Kom er zelf ff niet uit maar past deze adapter in deze jack?

Volgens mij wel maar ik ben niet 100% zeker.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:10:02 #107
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107744385
Out put adaptor : 5.5mm x 2.1mm bij de eerste
Will suit 5.5x2.1mm DC Power Plug bij de tweede

:P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:10:41 #108
356637 Miniem
pi_107744407
Ja dus :P

Thnx. Wilde het ff zeker weten :P
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:14:37 #109
235118 j-jopie
pi_107744513
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:16:07 #110
356637 Miniem
pi_107744549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:16:34 #111
226677 revpolen
pi_107744566
iemand tip?
SPOILER
als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?

meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:19:35 #112
235118 j-jopie
pi_107744645
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed..
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:46:13 #113
157719 Wootism
(^^,)
pi_107745281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloos :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:50:00 #114
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107745388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Wootism het volgende:

[..]

Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloos :')
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:51:22 #115
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_107745430
Iemand nog M2 of M4 kopen? 20 en 25 euro p/s Had ze gekocht als vervaning voor mijn sunrise oordopjes maar die heb ik weer teruggevonden :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:53:14 #116
157719 Wootism
(^^,)
pi_107745481
quote:
16s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.
Chill ff :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:55:17 #117
356637 Miniem
pi_107745551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef Wootism het volgende:

[..]

Chill ff :')
:')
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:02:26 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107745758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:16 schreef revpolen het volgende:
iemand tip?
SPOILER
als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?

meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!
nee, kan inderdaad niet. Ging met DHL toch? dan zou ik wel een gokje durven wagen ;)
Tevens zou een partial refund vragen, omdat je ondanks de DHL shipping zo enorm lang hebt moeten wachten. (of een 15 dollar coupon). Ik weet dat processing niks met shipping te maken heeft maar niet geschoten....
  Boks-Chick woensdag 8 februari 2012 @ 12:26:59 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107746416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef j-jopie het volgende:
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed..
Dat is het wel, want het doet totaal niet ter zake in deze reeks :).
Het is hier niet toegestaan om over nepmerkartikelen te praten, in welke hoedanigheid dan ook.
Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier :).
Gelukkig gaat het met de huidige users in deze reeks top O+.
lolwut
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:55:27 #120
235118 j-jopie
pi_107747111
quote:
19s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier :).
Nou als je mijn post goed leest zie je dat ik er van baal dat deze ooit uitgebracht zijn, maja we houden er over op :)
Big Fish GamesBoek je safari bij Beekse BergenBig Fish Games
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:07:17 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107749565
1a. Wat irritant dat (mulit)quotes nu zo kut te doen zijn omdat je reactie opent in zo'n verrekte pop-up. :P
1b. Opgelost! :D Thnx.
2.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:46 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.

Ik heb mij nog even verder ingelezen over de HM3's, ik vind het qua form factor een mooie phone, maar ze schijnen nogal bass heavy te zijn. Als ik vervolgens verhalen lees over het ongeveer 80 uur in moeten spelen om de midtones een beetje beter te laten klinken stemt mij dat niet echt positief; ik ben meer van de allrounders. Shiz geeft aan dat de HM3's ietwat doffig klinken en dat lees ik her en der ook terug; een beetje overpowered bass.

@ Shiz: was je nog van plan ze in te spelen, je HM3's? Verder gaf je een tijdje terug aan zelf een Fiio E5'je te hebben om je phones aan te sturen. Zie dat deze inmiddels opgevolgd is door de E6. Gebruik je de E5 nog regelmatig en zo ja, heb je het idee dat het echt de phones beter drived of doet het niet veel meer als zorgen dat ze vnml harder kunnen?
Eh... Ik kan em drie dagen aan een Sansa leggen totdat de batterij op is. :D Maar eerder van niet.

Ja, de FiiO E5 alsmede de E6 heb ik. Het is voornamelijk het aandrijven, niet zozeer de volume boosten (hoewel 'ie dat ook enigszins doet natuurlijk). :) Voorkeur gaat uit naar de E5. Omdat je de bassboost kunt regelen en het gewoon gecontroleerder klinkt. De E6-amp heb ik het gevoel bij dat 'ie de muziek een beetje uit z'n verband haalt als je 'em harder zet. Verder is de E5 mat en de E6 glanzend afgewerkt en heeft de E6 chromelike accentjes en een transparant plasticy clip. De clip van de E5 is wat meer rugged en breder en spring-assisted voor betere clipgrip, wat mij nog meer richting E5 doet neigen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:44:36 #122
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_107750979
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:

edit: chat is eindelijk online nog maar 111 wachtende voor mij..

Nog 12 wachtenden...
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:45:16 #123
157719 Wootism
(^^,)
pi_107751006
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

Nog 12 wachtenden...
Haha zit je echt al vijf uur te wachten? :P
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:08:04 #124
235118 j-jopie
pi_107751828
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

Nog 12 wachtenden...
haha briljant
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:08:35 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107751849
En toen was het closingtime. :P
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:03:46 #126
261627 sciter
pi_107753865
Mijn order is veranderd van backorder naar Prepare shipment. Bij DX. Dat is goed, toch?
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:08:17 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107754009
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:13:15 #128
261627 sciter
pi_107754210
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Even vragen dan of ze alles weer terug kunnen sturen naar de fabrikant.

Zo terug.
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:13:20 #129
356637 Miniem
pi_107754216
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Idd :P

Shiz, welke sites hield je als audiofiel nou in de gaten?
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:23:19 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107754573
Brainwavz-sectie op MP4Forum: http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=60
In Ear Matters: http://www.inearmatters.net (van ClieOS, user op Head-fi)
Head-fi: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors (IEM vergelijkingstopics van ClieOS en ljokerl (headphones hier ) bijvoorbeeld zijn wel hendig sjiek).
F1 Store - Voor al je F1 GearBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVodafone aanbiedingen
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:37:58 #131
-1 #ANONIEM
pi_107755095
Waarom heb ik pakketjes binnen die op de dezelfde datum verzonden zijn al meer dan een week binnen en de andere pakketjes nog niet, waar slaat dat op.
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:52:08 #132
356637 Miniem
pi_107755632
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef ElmoFan het volgende:
waar slaat dat op.
Chinashopping.

En thnx Shiz.
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:56:28 #133
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107755801
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom heb ik pakketjes binnen die op de dezelfde datum verzonden zijn al meer dan een week binnen en de andere pakketjes nog niet, waar slaat dat op.
Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!

Welcome to ChinaShopping 8)7
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:59:14 #134
356637 Miniem
pi_107755898
quote:
12s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Brainwavz-sectie op MP4Forum: http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=60
In Ear Matters: http://www.inearmatters.net (van ClieOS, user op Head-fi)
Head-fi: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors (IEM vergelijkingstopics van ClieOS en ljokerl (headphones hier ) bijvoorbeeld zijn wel hendig sjiek).
En ohja.
Misschien wel leuk om te melden als je weer een wat interessants gevonden hebt :Y)
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:00:41 #135
-1 #ANONIEM
pi_107755961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!

Welcome to ChinaShopping 8)7
Blijkbaar kan er dus bijna 2 week tussen zitten
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:10:16 #136
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107756359
Vandaag mijn M2's van MP4Nation binnen. Naaisss
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:28:35 #137
298476 matchline
pi_107757113

[ Bericht 100% gewijzigd door matchline op 08-02-2012 17:28:49 ]
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:29:26 #138
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_107757151
Nou, ik heb dus mijn adres laten veranderen in de chat, alleen staat mijn oude adres nog steeds in de status.... lekker dan.. weet ik nog niet of het veranderd is.
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:38:49 #139
199418 jopiede
pi_107759479
Ik heb deze gevonden bij BIC, mensen er ervaring mee?

http://www.buyincoins.com(...)ase-product-578.html

EDIT:

Gewoon maar besteld, voor die 10 euro kan je niet fout zitten. Heb toch niet zoveel meer aan die oude HD's

[ Bericht 39% gewijzigd door jopiede op 08-02-2012 18:54:14 ]
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:06:03 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107760655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Miniem het volgende:

[..]

En ohja.
Misschien wel leuk om te melden als je weer een wat interessants gevonden hebt :Y)
Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd. :P Enige wat ik nog wil proberen is een Koss Portapro (BBC zwart, to seehear what the fuzz is all about). Daarvoor maar ff wachten tot ik weer eens in Zweden ben. Vroeger keek ik continu bij de new arrivals van wat sites, maar dat heb ik sinds oktober ofzo niet meer gedaan en vind zodoende natuurlijk ook niks interessants meer. :D

Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over oordopjes, maar dan met headphones/-sets, horloges, zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz. Verschillende items dan een beetje tegen elkaar uitzetten en vergelijken. Dan kunnen we naar die aanbevelingen linken als iemand daarom vraagt.

Verder zijn aardig wat couponcodes verlopen eind 2011... iemand al bezig geweest nieuwe los te peuteren? En waar kan een jaarstats 2011 worden aangevraagd? :P Heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:10:23 #141
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107760841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd. :P Enige wat ik nog wil proberen is een Koss Portapro (BBC zwart, to seehear what the fuzz is all about). Daarvoor maar ff wachten tot ik weer eens in Zweden ben. Vroeger keek ik continu bij de new arrivals van wat sites, maar dat heb ik sinds oktober ofzo niet meer gedaan en vind zodoende natuurlijk ook niks interessants meer. :D

Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over oordopjes, maar dan met headphones/-sets, horloges, zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz. Verschillende items dan een beetje tegen elkaar uitzetten en vergelijken. Dan kunnen we naar die aanbevelingen linken als iemand daarom vraagt.

Verder zijn aardig wat couponcodes verlopen eind 2011... iemand al bezig geweest nieuwe los te peuteren? En waar kan een jaarstats 2011 worden aangevraagd? :P Heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen.
Welke shops willen we kortingsbonnen? ;)

Heb vroeger heel wat emailtjes gestuurd,, kan zo weer die ophalen en opniew versturen met een vernieuwde boodschap: Fok!
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:15:07 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107761000
BIC, PW, FP, Ooitkopen, TD, LT, Fadbus, Dino & MP4N zo'n beetje? :P
Kijk/koop persoonlijk eigenlijk niet bij andere sites (behalve DX, maar dat is sowieso een verloren zaak). :+
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:15:41 #143
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107761020
Bij DX 2 aanstekers 4-2 besteld, 7-2 verzonden :D
Maar 1 ander ding wat 4 tot 7 dagen levertijd heeft en ik 10 januari heb besteld staat sinds 30 januari op back-order (op de productpagina niet..... :r misleidend)...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:22:02 #144
310701 Iemand91
pi_107761229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef jopiede het volgende:
Ik heb deze gevonden bij BIC, mensen er ervaring mee?

http://www.buyincoins.com(...)ase-product-578.html

EDIT:

Gewoon maar besteld, voor die 10 euro kan je niet fout zitten. Heb toch niet zoveel meer aan die oude HD's
Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2 HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz.
Working on that.

De geplande hexacopter bestaat voor 80% uit Chinees spul (batterijen, electronica, motors e.d.) dus mag dat dan ook? :P
Maar ben al een paar weken bezig met af en toe even berekeningen te doen aan dat ding.
Ben zelf benieuwd hoe dat Chinese r/c spul gaat uitpakken. :s)

[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2012 21:14:48 ]
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:22:10 #145
261627 sciter
pi_107761237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij DX 2 aanstekers 4-2 besteld, 7-2 verzonden :D
Maar 1 ander ding wat 4 tot 7 dagen levertijd heeft en ik 10 januari heb besteld staat sinds 30 januari op back-order (op de productpagina niet..... :r misleidend)...
Misschien beginnen ze met de nieuwste orders.
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:35:58 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107761863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Working on that.

De geplande hexacopter bestaat voor 80% uit Chinees spul (batterijen, electronica, motors e.d.) dus mag dat dan ook? :P
Maar ben al een paar weken bezig met af en toe even berekeningen te doen aan dat ding.
Ben zelf benieuwd hoe dat Chinese r/c spul gaat uitpakken. :s)
Hehe, zeker. ^O^ Vandaag nog ff wat indoors gehoverd met m'n Walkera UFLYS (maanden geleden van Ebay gehaald, kwam ook uit China, na de order bedacht ik me pas dat Aziaten vaak het gas rechts hebben zitten i.p.v. links, gelukkig was het de Westerse uitvoering :D ). Blijft leuk speelgoed. :9 Ik moet een hoop andere 3CH-heli's maar eens verkopen. De Volitation/MJX T-23/Q8005 enzo. 4CH (mini en midi modellen) is toch de betere shizzle.
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:02:10 #147
199418 jopiede
pi_107763574
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.

Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)

http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html

Ik neem aan dat je IDE hebt ;-)

Weet iemand trouwens of ik er van uit moet gaan dat er een US of een EU stekker op de adapter zit? Heb namelijk geen verloop stukje in huis :X

EDIT:
We will send the plug according to your shipping address. If you have special need, please leave note in Paypal when checking out. Wat een service!
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:23:41 #148
310701 Iemand91
pi_107765116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef jopiede het volgende:

[..]

Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)

http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html

Ik neem aan dat je IDE hebt ;-)

Weet iemand trouwens of ik er van uit moet gaan dat er een US of een EU stekker op de adapter zit? Heb namelijk geen verloop stukje in huis :X

EDIT:
We will send the plug according to your shipping address. If you have special need, please leave note in Paypal when checking out. Wat een service!
Ik heb 'm de HDD uit de oude laptop gehaald en - na gekeken hebben wat het verschil is tussen IDE en SATA - blijkt het een SATA schijf te zijn. Zoiets als dit moet het dus worden. Heeeel wat goedkoper dan $28,95 voor een specifiek HP k*t HDD kabeltje :X
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:24:28 #149
310701 Iemand91
pi_107769504
En gekocht :)

Bij een andere listing op Ebay:

quote:
Excellent quality ,Make your HDD special Nice beautiful cute
;(
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:36:10 #150
48067 neo2000
pi_107770196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

;(
You WILL cuddle your harddrive case upon arriving! O+ :')
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmweb
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:52:38 #151
199418 jopiede
pi_107771035
quote:

[..]

;(
En nu kijken wie hem als eerst binnen krijgt. Jij krijgt er trouwens nog een leather case bij, mijne is duurder en heeft dat niet :'( .
Zal toch wel chemisch meurende troep zijn :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:32:30 #152
304381 Loll
pi_107773262
http://www.buyincoins.com(...)op-product-2026.html iemand ervaring met deze dunne muis

en deze semi game mouse http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3508.html

en of andere muizen?

bvd dank

SPOILER
SPOILER
BAM dit is 3KB
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:01:36 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107774933
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:01:37 #154
356637 Miniem
pi_107774936
Geen muizen uit China halen.
Is troep.

Heb zelf ook 2 verschillende maar nee dat doe ik niet meer.
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:54:17 #155
323812 DarkSavior
pi_107776990
Mijn bestelling bij DX staat al 3 weken op dezelfde status. Receive goods of zo. Hoe kan ik DX het beste bereiken, want ik kon geen e-mail adres vinden
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:13:38 #156
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107777483
heb 2 muizen uit china, van BIC, die zijn helemaal glad 5 dollar ofzo ze zijn in wit zwart en roze.

de 1e al 2 keer door de kamer gevlogen door vastlopende laptop. Alles weer in elkaar geklikt en werkt nog steeds. Dit is de zwarte. Nadeel: Het matte zwart gaat er een beetje af, maar eronder zit een mooie zwarte glimmende laag.

de 2e is de witte. Nog in perfecte staat.

Hiervoor had ik een ook een logitech draadloos, die had mijn laatste uitbarsting niet overleeft.

Dus ja waarom niet bestellen

Edit: deze zijn t http://www.buyincoins.com(...)op-product-3124.html
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:43:47 #157
48067 neo2000
pi_107781656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)op-product-2026.html iemand ervaring met deze dunne muis

en deze semi game mouse http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3508.html

en of andere muizen?

bvd dank

SPOILER
SPOILER
Lange rant:

1 ervaring met een China muis en dat was direct een reden om er nooit meer een te bestellen. :')

De eerste niet aan beginnen. Geen persoonlijke ervaring maar volgens mij heeft iemand die hier eens geprobeerd en kreeg kramp in z'n handen er van? Kan me alleen niet meer voor de geest halen wie..? Heb het onthouden omdat ik er zelf ook naar zat te kijken. Persoon kreeg kramp in z'n hand vanwege het "te laag" zijn van de muis. Overigens kan je voor dat geld verwachten dat het zware crap plastic zal zijn, aangezien het wederom een schaamteloze kopie model is wat 'geïnspireerd' is op een veel duurdere echte Rapoo muis: http://www.dealextreme.co(...)er-grey-1-x-aa-59780

Het merk Rapoo niet verwarren met Rapeyou btw. :')

Verder zijn gamemuizen altijd maar afwachten. Heb zelf een tijdje terug mijn goeie, betrouwbare logitech game muis na 4 jaar trouwe dienst vervangen door een, voor de budget bewuste gamer sharkoon fireglider:
http://tweakers.net/price(...)ider.html#tab:prices
..welke gewoon hier in NL is gekocht. Kom vervolgens veel China muizen tegen waarbij het ontwerp 'geïnspireerd' lijkt te zijn op deze muis of op bijv. Roccat muizen.

Uiteindelijk blijkt mijn Westerse Sharkoon muis ook niet heel denderend, hij kraakt als je er in knijpt en het plastic voelt flimsy/cheap aan. Weinig feedback van de 2 belangrijkste muis knoppen. En nog durf ik te stellen dat deze scherp geprijste Westerse budgetmuis met gemak 99,9% van de cheape China game muizen zal verslaan. Verder ben ik het 100% eens met Shiz; de enige reden dat ik persoonlijk de Sharkoon niet alsnog vervangen heb door een Logitech gamemuis is omdat ie simpelweg nog niet kapot gegaan is. Tegenwoordig heb je voor 3 tientjes al goeie Logitech game muizen die WEL goed afgewerkt, degelijk en betrouwbaar zijn. Mocht mijn Sharkoon stuk gaan dan komt er gewoon weer Logitech.
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:48:00 #158
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_107781761
Heeft iemand toevallig wel eens camera accessoires gezien op een website (viewfinder/ lenzen voor Olympus PEN) en daar toevallig ervaring mee?
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:23:17 #159
356637 Miniem
pi_107782630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lange rant:

1 ervaring met een China muis en dat was direct een reden om er nooit meer een te bestellen. :')

De eerste niet aan beginnen. Geen persoonlijke ervaring maar volgens mij heeft iemand die hier eens geprobeerd en kreeg kramp in z'n handen er van? Kan me alleen niet meer voor de geest halen wie..? Heb het onthouden omdat ik er zelf ook naar zat te kijken. Persoon kreeg kramp in z'n hand vanwege het "te laag" zijn van de muis. Overigens kan je voor dat geld verwachten dat het zware crap plastic zal zijn, aangezien het wederom een schaamteloze kopie model is wat 'geïnspireerd' is op een veel duurdere echte Rapoo muis: http://www.dealextreme.co(...)er-grey-1-x-aa-59780

Jep, dat was ik.
En die muis trok de batterij elke keer zo leeg :')

2e muis die ik uit China kocht was er een waarvan de pointer steeds versprong omdat wss de laser niet goed was :')

Geen muizen meer voor mij uit China :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:44:15 #160
48067 neo2000
pi_107783143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef Miniem het volgende:

[..]
2e muis die ik uit China kocht was er een waarvan de pointer steeds versprong omdat wss de laser niet goed was :')

Geen muizen meer voor mij uit China :P
Aha, okay. ;)

Mijn China muisje had datzelfde probleem met de laser. Muiscursor sprong af en toe gewoon all over te place. Verder scherpe slecht afgebraamde plastic randjes langs de knoppen. Na een maand/anderhalve maand maakten contactpinnetjes aan de binnenkant, tegen de batterijen aan al geen goed contact meer.

Tevens had mijn muis een unieke functie: je kon 'm met een kabeltje aan je pc hangen (zat een mini usb aansluiting op) zodat ie oplaadbare batterijen terug op kon laden. Zo werd je wireless mouse een bedrade muis die je kon gebruiken. In theorie ideaal, in praktijk werkte dat neit, want zodra je het kabeltje aansloot om de batts op te laden werd de muis compleet gek. :')

Deze muis dus:
http://www.dealextreme.co(...)-optical-mouse-15402

na 2 maanden bijna niet gebruikt te zijn vanwege bovenstaande mankementen dus een enkeltje kliko.
Mailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB Verzekeringen
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:44:23 #161
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_107783149
quote:

[..]

;(
Die heb ik ook!! werkt goed, (zelf voor 10 euro bij Paradigit gekocht :P ) blijft alleen aan staan zolang die aangesloten zit op usb
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:19:34 #162
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107784346
Ik heb dan denk ik geluk met mijn muizen, of een beter model :O

batterij heb ik al helemaal geen problemen mee, laser ook prima zoals gezegt.

Als t aan mij ligt zou ik er zo nog 1 bestellen. Maar blijkbaar ben ik meer uitzondering dan regel LOL
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:24:26 #163
249123 Trippii
pi_107786713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef DarkSavior het volgende:
Mijn bestelling bij DX staat al 3 weken op dezelfde status. Receive goods of zo. Hoe kan ik DX het beste bereiken, want ik kon geen e-mail adres vinden
Ik heb een zelfde probleem. Is al een maand geleden en pakketje is nog niet eens ingepakt. Heb ondertussen meerdere klachten gestuurd.

Als je helemaal naar onderen scrolled, dan zie je links "Customer Service" en "Contact Us", rest spreekt voor zich.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:46:54 #164
199418 jopiede
pi_107787428
Zoals verwacht, BIC heeft mijn order verstuurd. Binnenkort maar eens naar FocalPrice mailen, begin dichtbij de 40 dagen te komen van mijn order(Sonun+Fiio)
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:56:46 #165
167545 Tegan
pi_107787714
Ik zit nu op 35 dagen en heb FP dinsdag gemaild.

Reactie:
quote:
Dear Sir/Madam,

Thanks for your message!

<bestellingid> was sent on Jan.5.

Basically it need 7-45 working days to arrive due to bad weather, custom clearances when peak season is coming. Would you pls help us wait for some more days for its arrival if you still don't get it?

Should the package cannot be found in your local post office, please feel free to contact us.

Have a nice day!

Sincerely yours'

sophie
Dus begin volgende week ga ik wel mijn geld terugeisen :).
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:25:03 #166
48067 neo2000
pi_107790724
Ja, 't is nu natuurlijk wel een ultieme kut periode.. Chinese feestdagen zodat daar alles langere tijd plat ligt en weer krui[pend op gang komt met een giga achterstand, hier in Nederland beroerde weersomstandigheden, waardoor vrachtwagens langere tijd stil staan, vliegtuigen niet eens mogen opstijgen/landen, schiet natuurlijk niet echt allemaal op. Killing voor de hardcore China shopper. :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:27:23 #167
167545 Tegan
pi_107790792
Ja, ik begrijp het allemaal wel, maar ik heb dik voor het Chinese Nieuwjaar besteld, toen het nog gewoon goed weer was enzo.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:46:32 #168
304381 Loll
pi_107791397
ok geen china muizen dus :) . Maar gewoon weer een logitech kopen *O*
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:39:42 #169
261627 sciter
pi_107793259
Een deel van mijn order is nu al verstuurd!
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:44:08 #170
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107793410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Tegan het volgende:
Ik zit nu op 35 dagen en heb FP dinsdag gemaild.

Reactie:

[..]

Dus begin volgende week ga ik wel mijn geld terugeisen :).
Ben ook al meer dan een maand aan het wachten. Zou het aan FP liggen?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:32:37 #171
310701 Iemand91
pi_107795060
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:44 schreef makkie88 het volgende:

[..]

Die heb ik ook!! werkt goed, (zelf voor 10 euro bij Paradigit gekocht :P ) blijft alleen aan staan zolang die aangesloten zit op usb
Ah, mooi. :7
Dealextreme heeft is aan het vernieuwen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:55:52 #172
364092 richard1992
pi_107795793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Koen. het volgende:

[..]

Ben ook al meer dan een maand aan het wachten. Zou het aan FP liggen?
Ik vermoed dat het probleem bij onze vrienden van FP ligt, heb bij een aantal webshops iets besteld is allemaal binnen 4 weken aangekomen. Maar 4 orders bij focalprice van meer dan 3/4 weken geleden zijn nog steeds niet aangekomen.

Heb ze al een aantal x gevraagd wat het probleem is maar ze begrijpen het niet, want ze vragen steeds om een ordernummer.

Hopelijk is dit snel verholpen, heb altijd goede ervaringen gehad met FP maar nu gaan ze te ver o|O
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:06:20 #173
281092 zoz
pi_107796170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah, mooi. :7
Dealextreme heeft is aan het vernieuwen.
Die gele enveloppen :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:01:34 #174
52161 groggy
pi_107799836
iemand nog een zaklamp tip?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:04:36 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107799920
Mja, leuke vraag, maar...
AA, AAA, 123A, 18650 powered?
Doeleinde?
Flood/spot/focussable?
Lm/reikwijdte voorkeur?
Budget?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:07:04 #176
52161 groggy
pi_107800003
voorkeur voor AA powered
gebundelde verstraler
budget 10-20 eur
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:09:14 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107800097
Goede prijs/kwaliteit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Een korte introductie van het product:

het product is dus een zaklamp met een cree led erin.

Ik was opzoek naar een zaklamp die <15¤ was en die op normale batterijen (AA) kon draaien.
met dank aan shiznuts ben ik toen bij een SAiK SA-15 gekomen.

Deze lamp is te koop voor 7 euro ( inclusief verzending) bij verkoper CWTCO ; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Hoelang in bezit?:

De lamp heb ik op de avond van 17 juni 2011 besteld, hij werd de 18e verstuurd en ik kreeg de lamp gister (24 juni) al binnen. Dus zeg maar dat alles +- een week heeft geduurd.

De lamp heb ik nu dus een dag in mijn bezit, en voldoet prima aan mijn eisen tot nu toe, en ik ga ervanuit ook voor langere tijd.

De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kwaliteit van het product

Aangekomen bij het kopje kwaliteit van het product, want daar gaat het nou allemaal om.

De kwaliteit is perfect, een metalen behuizing, die in 3 delen is verdeeld( Kop, middenstuk, eind)
door het middenstuk ertussen uit te laten kun je er een mini zaklamp van maken die dan vervolgens op 1 CR123A batterij werkt;

[ afbeelding ]

Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)

[ afbeelding ]

Wat het belangrijkste is, is natuurlijk hoeveel licht hij uit 'stoot'.
volgens de verkoper moet dit 300 Lumen zijn, dit haalt hij bij lange na niet maar dat mag je ook niet voor die prijs verwachten. Uit een andere review heb ik kunnen halen dat deze lamp z'n +-70 lumen heeft wat al gigantisch fel is vind ik.

Voor een indicatie:

helaas is de plek waar ik film gedeeltelijk belicht, maar op deze plek kon je mooi zien hoever het licht rijkt. en je kunt alsnog zien hoe fel de lamp is.

Vergelijking met mijn oude zaklamp, met nog gewoon een standaard lampje:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei :)

Tot slot

- Voordelen:

Makkelijk aan te switchen, en er is tevens nog een andere mode: de strobe mode.
Metale behuizig voelt stevig aan, maar is niet erg zwaar
Touwtje en clip om de zaklamp makkelijk bij je te dragen.=

- Nadelen:

Niet kunnen vinden, denk dat je ook weinig te klagen hebt voor 7 euro.

- Dingen die beter konden;

Zelf niet gemerkt, maar ik lees bij andere in de review dat de batterijen nog al rommelen in de huls. dus ik bij mij niet het geval. (mogelijk dat dit dus al gefixt is)

- Bottemline:

voor 7 euro heb je een perfecte lamp voor Huis-tuin en keuken gebruik, die kwalitatief goed is en enorm veel licht opbrengt *O*
Veel meer kracht haal je toch niet uit AA-batterijen, dus dat is een prima keuze. ;)
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:12:50 #178
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107800226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Goede prijs/kwaliteit:

[..]

Veel meer kracht haal je toch niet uit AA-batterijen, dus dat is een prima keuze. ;)
heuuuuh mijn review :)

ik ben nogsteeds van mening dat de zaklamp voor AA batterijen en zijn prijs, één van de beste lampjes is inderdaad!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:14:40 #179
304381 Loll
pi_107800283
Ik heb ook diverse van zulk soort lampjes gehad zowel met 1 aa als met 2 aa's meer als dit kan je echt niet uit je batterijen halen. Dan moet je naar speciale batterijen gaan kijken(correct me if i am wrong)
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:14:57 #180
52161 groggy
pi_107800291
thnx besteld
Don't trust anyone else!
Trust me!
BonprixKnab - Jouw online bankBonprix
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:34:35 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107801062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Goede prijs/kwaliteit:

[..]

Zaklampen!! We gaan het topic weer even leven inblazen :P
Met Fenix krijg je "18650 lichtbundels" met AA's hoor :7

De TK45 was overigens niet zo'n groot succes bij mij :'( Je moet niet onderschatten hoe ongelofelijk zwaar 8 AA's zijn in zo'n lamp :') Ook vond ik de lichttint veel te groen (is bekend bij Fenix), echt een tegenvaller.

Ik zal later nog eens wat lampen plaatsen, die moet ik eerst nog even testen maar mijn fiets staat plat }:|
2 keer xml-t6 voor op de fiets ~O>
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:39:48 #182
304381 Loll
pi_107801334
ik zeg:"Pics"
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:53:12 #183
48067 neo2000
pi_107802006
Maar es geinvesteerd in een goeie PSU tester. (voor computer voedingen dus) Best wel handig denk ik, scheelt weer een berg gekut met een multimeter en het opzoeken en uitvogelen van pin layouts en voor dat geld, ach..

Deze dus:

http://www.sunsky-online.(...)YQ2Xa6gnivh2y6EV7m7g

Maar dan een hellufalot cheaper via Ebay:
http://www.ebay.nl/itm/31(...)id=p3984.m1497.l2649

Uiteraard weer uit China, Ebay omdat lekker cheap en meestal lekker snel. ;). :7
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:00:59 #184
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107802359
Mijn paypal rekening gekoppeld aan mijn nieuwe rekening. Dus straks maar lekker shoppen :P
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:11:06 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107802825
Aangezien hier een aantal mensen met security cam zijn, ik zoek er één van rond de 50 euro. Welke hebben jullie ;) Graag wireless.

Waarom zijn de doosjes altijd kapot: _O-

[ Bericht 82% gewijzigd door RobertNL op 09-02-2012 20:43:08 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:55:50 #186
310701 Iemand91
pi_107805167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Loll het volgende:
ik zeg:"Pics"
Van zaklampen? Hopelijk krijg ik zondag m'n zaklamp terug (m'n broer heeft 'm mee met wintersport) en dan kan ik foto maken met (als ik het goed heb) 1400lm 1x LED / 1600lm 1x LED / 3800 3x LED naast elkaar.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:06:10 #187
304381 Loll
pi_107809141
ja idd van zaklampen ik heb ook nog een potje voor een zaklamp en 1 foto zegt meer als duizend woorden.

En dat filmpje: Als ik hun baas was geweest waren ze op staande voet ontslagen, en de FOK! KP er op af gestuurd.
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:08:41 #188
356637 Miniem
pi_107809287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

heuuuuh mijn review :)

ik ben nogsteeds van mening dat de zaklamp voor AA batterijen en zijn prijs, één van de beste lampjes is inderdaad!
Klopt.
Heb er inmiddels ook 2 liggen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:16:10 #189
304381 Loll
pi_107809682
off topic
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Loll op 09-02-2012 22:36:30 ]
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:24:22 #190
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107810171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:11 schreef RobertNL het volgende:
Aangezien hier een aantal mensen met security cam zijn, ik zoek er één van rond de 50 euro. Welke hebben jullie ;) Graag wireless.
[...]
Ik heb deze uit DX UK warehouse (momenteel niet op stock daar)
http://www.dealextreme.co(...)ilt-motors-904426358
Wel op stock in Hong Kong: http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358

Ik heb wel een half uurtje tijd nodig gehad om alle firmware updates te doen. Werkt goed in alle browsers en op mijn android telefoon (met ip cam viewer basic).
jaja, en azo...
Vodafone aanbiedingenF1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:38:52 #191
22450 Poepoog
poepoog
pi_107810878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Loll het volgende:
off topic
SPOILER
Ja echt wel.

:{
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:18:39 #192
356637 Miniem
pi_107812534
Had een setje audio input connectors gekocht op eBay.
Is alleen de rode compleet.
Van de zwarte mist het moertje en nog een ander dingetje terwijl de envelop wel netjes dicht geseald zat.

Verkoper maar een berichtje sturen.
Maar irritant is het wel.
Ben de laatste tijd te vaak bezig met zulke kwesties.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:27:47 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107814769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik heb wel een half uurtje tijd nodig gehad om alle firmware updates te doen. Werkt goed in alle browsers en op mijn android telefoon (met ip cam viewer basic).
Top, die stond ondertussen ook al op de lijst ;)
Morgen maar eens bestellen dan :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 03:11:28 #194
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_107816154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ontzettend leuk speelgoed! Ik heb een zonder wireless, veiligheid vind ik met draadloos te riskant en ik heb in mijn huis overal UTP in de muur gelegd.

Ik heb geen firmware veranderd ofzo, heeft dat veel voordelen?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 10 februari 2012 @ 08:18:49 #195
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107817089
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 03:11 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ontzettend leuk speelgoed! Ik heb een zonder wireless, veiligheid vind ik met draadloos te riskant en ik heb in mijn huis overal UTP in de muur gelegd.

Die van DX werkt met de basisfirmware enkel in Internet Explorer.
jaja, en azo...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:12:06 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107817785
Ze zijn bij tweakers iets op het spoor gekomen :D

Ga naar conrad.nl en zoek eens naar een mc crypt dj-50 dat is een Brainwavz hm3 voor 15 euro _O-
Vervolgens zoek je naar een renkforce cd-340 dat is een Fischer Audio FA-006 voor 26 euro _O-

Ze gaan de boel bestellen om het 100% te testen, stay tuned.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:17:45 #197
-1 #ANONIEM
pi_107817889
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:

Ga naar conrad.nl en zoek eens naar een mc crypt dj-50 dat is een Brainwavz hm3 voor 15 euro _O-
Vervolgens zoek je naar een renkforce cd-340 dat is een Fischer Audio FA-006 voor 26 euro _O-

Heb je een linkje naar dat topic op tweakers?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:28:02 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107818092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar dat topic op tweakers?
De laatste 2 pagina's doorbladeren.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1482006
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:30:51 #199
-1 #ANONIEM
pi_107818139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De laatste 2 pagina's doorbladeren.
Bedankt
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:44:23 #200
-1 #ANONIEM
pi_107818448
En hier hebben we de HM5: http://www.head-fi.org/t/(...)a-neutral-champ/1845

Tevens zijn mijn Soundmagic PL21 bij focalprice verstuurd. Hij is nu dus wel weer op voorraad

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 09:47:31 ]
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:55:19 #201
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107818717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb ze geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes :(
Heb ze een vriendelijk mailtje gestuurd... vandaag $1 in coins ontvangen!
*; BIC
jaja, en azo...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:04:25 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107820343
quote:

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef ElmoFan het volgende:
En hier hebben we de HM5: http://www.head-fi.org/t/(...)a-neutral-champ/1845

Tevens zijn mijn Soundmagic PL21 bij focalprice verstuurd. Hij is nu dus wel weer op voorraad
Zou leuk zijn als ze het zeker weten, ik blijf het even volgen (thanks!)
Fischer is gelijk aan een aantal doppen van Brainwavz dat wisten de hardcore audio freaks hier al langer verwacht ik ;)

De OEMS vinden is lastig, soms lijken ze het zelfde maar worden er andere drivers gebruikt :(

Xears doet precies het zelfde als RAZ, ook rebranded doppen verkopen
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

*; BIC
Mooie oplossing :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:09:00 #203
157719 Wootism
(^^,)
pi_107820468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

*; BIC
Ik zou me kapot schamen als ik voor 1 kapje zou gaan mailen...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:10:53 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107820513
Iemand nog een idee voor een project met een kapotte china tablet :)? (geen wifi)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:01 #205
-1 #ANONIEM
pi_107820968
quote:

[..]

Hoe heb je die firmware update gedaan? Heb er zelf nog 1 staan die stof staat te happen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:32 #206
-1 #ANONIEM
pi_107820991
quote:

[..]

Ik heb er ook 1tje, die je eventueel wel mag overnemen? Doe er niks mee namelijk.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:44:34 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107821680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef RobertNL het volgende:
Iemand nog een idee voor een project met een kapotte china tablet :)? (geen wifi)
laatmaar :D Aangezien ik geen garantie meer had bij de Chinees dat ding open gehaald en de wifi chip vervangen met de chip uit deze:
En alles werkt weer :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:02:25 #208
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107822383
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

laatmaar :D Aangezien ik geen garantie meer had bij de Chinees dat ding open gehaald en de wifi chip vervangen met de chip uit deze: [ afbeelding ]
En alles werkt weer :D
Nice!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:15:01 #209
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107822857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik zou me kapot schamen als ik voor 1 kapje zou gaan mailen...
Dan doe je dat maar niet.
Bedankt voor de info!
Chinese Webshops topic #187 Met nieuwe gedoemde kopers...
jaja, en azo...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:23:04 #210
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107823100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe heb je die firmware update gedaan? Heb er zelf nog 1 staan die stof staat te happen.
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.26358
jaja, en azo...
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek je safari bij Beekse BergenVattenfall cadeau
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:45:23 #211
22450 Poepoog
poepoog
pi_107825645
quote:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/IP(...)9877f#ht_2683wt_1270

Volgens mij is deze deze, en een stukje goedkoper. Scheelt niet veel, maar he, het is crisis.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:07:07 #212
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107826402
quote:

[..]

Tipje:

Wansview NC541w ( te koop op lightake en MP4nation) bij lightake kan je nog wel wat van de prijs afpraten.. kost zo'n 60$ nu..

zie reviewtopic voor een review van deze cam :)

heb er nu 2 in huis staan en zijn prima :)! ( feitelijks zijn al die cams het zelfde.. dit heeft wansview ook aan gegeven, iedereen heeft de zelfde hardware.. ze kunnen allen alleen hun eigen firmware er op flashen etc..)

quote:
3s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 03:11 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Hoezo veiligheid vind ik met draadloos te riskant ?

Het is geen accespoint waar ze bij kunnen hoor ?

Die wireless is alleen de verbinding naar je router toe.. ( die bij wansview via ssl verloopt)
oftewel willen ze erbij, dan moeten buren dus al in het (draadloze) netwerk zitten...
en als ze dan draadloos zijn aangesloten of bekabeld maakt niet uit komen ze er toch bij :P
( afgezien van het feit dat ze het wachtwoord natuurlijk dan nog niet weten mocht je deze niet standaard hebben gelaten :) )

Draadloos is dus net zo veilig als middels de kabel
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:20:22 #213
157719 Wootism
(^^,)
pi_107826802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:

Die wireless is alleen de verbinding naar je router toe.. ( die bij wansview via ssl verloopt)
oftewel willen ze erbij, dan moeten buren dus al in het (draadloze) netwerk zitten...
en als ze dan draadloos zijn aangesloten of bekabeld maakt niet uit komen ze er toch bij :P
( afgezien van het feit dat ze het wachtwoord natuurlijk dan nog niet weten mocht je deze niet standaard hebben gelaten :) )

Hij is zo'n persoon die een draadloos netwerk in het algemeen niet vertrouwt en daarom alles met kabel wil. Ik schat deze meneer boven de 35 :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:24:26 #214
356637 Miniem
pi_107826936
Gerechtigheid _O_

Had laast die Mini Cooper usb stick gekocht van 20 dollar.
Bij Paypal claimen hielp niet.
Gisteren kon ik eindelijk een dispute openen bij DHgate (is vanaf een bepaalde datum)
En ze hebben vandaag al een final decision gemaakt:

quote:
Full Refund: US $19.95
_O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:31:14 #215
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107827142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Miniem het volgende:
Gerechtigheid _O_

Had laast die Mini Cooper usb stick gekocht van 20 dollar.
Bij Paypal claimen hielp niet.
Gisteren kon ik eindelijk een dispute openen bij DHgate (is vanaf een bepaalde datum)
En ze hebben vandaag al een final decision gemaakt:

[..]

_O_
ZE HEBBEN JE VOOR 5 CENT OPGELICHT :N :X
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:31:46 #216
356637 Miniem
pi_107827157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

ZE HEBBEN JE VOOR 5 CENT OPGELICHT :N :X
:') Ik had hem ook voor die prijs gekocht.
Grapjas :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:49:59 #217
356637 Miniem
pi_107827757
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:05:18 #218
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107828277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Miniem het volgende:

[..]

:') Ik had hem ook voor die prijs gekocht.
Grapjas :P
haha is snapte wel dat je hem voor 5 cent had afgerond :P

Maar inderdaad beter dat je je geld terug hebt :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:10:43 #219
356637 Miniem
pi_107828468
Laatst hadden jullie het weer over die refurbished sansa's.
Maar ik zoek op Ebay en kom van alles tegen.
Iemand een link naar degene die jullie bedoelen?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:07:06 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107830571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Miniem het volgende:
Laatst hadden jullie het weer over die refurbished sansa's.
Maar ik zoek op Ebay en kom van alles tegen.
Iemand een link naar degene die jullie bedoelen?
De Fuze is weg... je kunt de Clip doen.
http://www.ebay.nl/itm/4G(...)&hash=item3a6f695384
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:13:21 #221
356637 Miniem
pi_107830787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De Fuze is weg... je kunt de Clip doen.
http://www.ebay.nl/itm/4G(...)&hash=item3a6f695384
Zie ook dat de 8GB versie bestaat, of zou je voor de 4GB gaan en dan uitbreiden met een micro SD?
En kan je me vertellen of de radio functie goed werkt?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:57:45 #222
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107832324
Ik lees in 'Het Grote Headphones Topic' op tweakers ontzettend veel over de Brainwavz HM3 waarvan ik toch dacht dat die uniek waren:

Mc Crypt DJ-50 DJ-koptelefoon:

Fischer Audio FA-004:

En de HM5:
http://www.yoga.com.tw/style/content/CN-10-2c/product_detail.asp?lang=2&customer_id=2000&name_id=78835&rid=45198&id=292588

Oh monkeybrain was me voor. Nah ja, nu met foto's dan :P.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koen. op 10-02-2012 17:26:43 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:00:02 #223
-1 #ANONIEM
pi_107832421
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef Koen. het volgende:
Ik lees in 'Het Grote Headphones Topic' op tweakers ontzettend veel over de Brainwavz HM3 waarvan ik toch dacht dat die uniek waren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fischer Audio FA-004:
[ afbeelding ]

En de HM5:
http://www.yoga.com.tw/style/content/CN-10-2c/product_detail.asp?lang=2&customer_id=2000&name_id=78835&rid=45198&id=292588
quote:

iets te laat, maar als ze hetzelfde zijn ga ik ze zeker bestellen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 17:00:48 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:30:00 #224
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107833318
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:00 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

[..]

iets te laat, maar als ze hetzelfde zijn ga ik ze zeker bestellen
Iemand op Head-fi heeft zo'n Fischer Audio FA-004 en zegt dat ze precies hetzelfde klinken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Koen. op 10-02-2012 17:47:29 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:35:30 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107833508
Zeg Shiz, hoe gaat t met je kanen headset? ([hoofdtelefoon] Kanen KM-780)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:47:21 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107833929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zie ook dat de 8GB versie bestaat, of zou je voor de 4GB gaan en dan uitbreiden met een micro SD?
En kan je me vertellen of de radio functie goed werkt?
Ik kan niet ruiken hoeveel geld je te besteden hebt en hoe jij zo'n ding gebruikt :)

Ik zou altijd voor 8GB gaan, de micro SD gebruikt ook wat meer stroom. De nieuwe Sandisk Zip lijkt ook een betere keus te zijn maar die is alleen voor "de dure" nieuwprijs te vinden.

De Fuze refurb is interessant omdat er geen volwaardige opvolger is gemaakt. Met de clip heb je meer keus. Dan zou ik niet kloten met refurb en 2 jaar volledige garantie nemen met de Zip.

De oude 8gb clip is bij conrad 50 euro minus 5 euro coupon, goede prijs. Radio werkt bij mij goed tot redelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 10-02-2012 17:55:58 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:23:06 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107834998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Koen. het volgende:

[..]

Iemand op Head-fi heeft zo'n Fischer Audio FA-004 en zegt dat ze precies hetzelfde klinken.

Kan zijn, de fabrikant heeft de design/fabricatierechten dan niet afkocht, dus die blijven bij de fabrikant, niet het merk. Die kunnen er natuurlijk een handeltje uit slaan. Iets waar een Raz en Thomas graag gebruik van maakt. Wel kunnen de specs iets afwijken, de interesse hebbende partij kan tweaks en designveranderingen doorvoeren waardoor de levensduur, looks en/of soundsignature anders zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik kan niet ruiken hoeveel geld je te besteden hebt en hoe jij zo'n ding gebruikt :)

Ik zou altijd voor 8GB gaan, de micro SD gebruikt ook wat meer stroom. De nieuwe Sandisk Zip lijkt ook een betere keus te zijn maar die is alleen voor "de dure" nieuwprijs te vinden.

De Fuze refurb is interessant omdat er geen volwaardige opvolger is gemaakt. Met de clip heb je meer keus. Dan zou ik niet kloten met refurb en 2 jaar volledige garantie nemen met de Zip.

De oude 8gb clip is bij conrad 50 euro minus 5 euro coupon, goede prijs. Radio werkt bij mij goed tot redelijk.
Ik heb gewoon de 2GB(cheapo). Gebruik het interne geheugen niet eens. MicroSD-kaartjes werkt prima. :) Radio ook btw. Output volume had alleen wat luider gemogen, maar ja, portable device, hè...
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg Shiz, hoe gaat t met je kanen headset? ([hoofdtelefoon] Kanen KM-780)
Nou ja, iets dat je misschien eens 5 minuten gebruikt hebt, daar verandert behalve een laagje stof niet zoveel mee. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:07:55 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107836321
Pixmania :X
Ik lees teveel foute verhalen over die shop om daar iets te kopen :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:20:53 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107836816
Heb er een camera, scheerapparaat, externe 2.5" hdd en dus een Sansa Clip+ 2GB vandaan. Altijd supernetjes gegaan en je krijgt bij elke levering geloof ik een keycord. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:46:31 #230
342597 Nickjuh16
jwzt
pi_107837799
DX is wel sloom geworden, of ligt dit aan mij? :P
Begin van de week wat besteld, nog steeds status op 'Order received'.

Vroegâh altijd binnen 1 dag verzonden. O+
Mailbird - E-mail made beautifulBunq - bank of the freeDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:28:47 #231
97745 Thorical
finding a way
pi_107843085
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:46 schreef Nickjuh16 het volgende:
DX is wel sloom geworden, of ligt dit aan mij? :P
Begin van de week wat besteld, nog steeds status op 'Order received'.

Vroegâh altijd binnen 1 dag verzonden. O+
Dat ligt aan jou.
DX is nooit snel geweest. Ik was al blij als ik m'n spullen binnen 2 maanden binnen had.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:56:53 #232
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107847282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Thorical het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou.
DX is nooit snel geweest. Ik was al blij als ik m'n spullen binnen 2 maanden binnen had.
jullie praten over 2 verschillende dingen..

Nickjuh16 heeft het bij het rechte eind wat betreft de schuld aan DX kant.

DX kan bepalen wanneer een product word verstuurd..

Dat jij een pakketje na 2 maand pas krijgt, is niet te fout van DX..
( althans ervanuit gaant dat dx niet 1,5 maand doet over het versturen van het pakket :P )

Maar zoals Nickjuh zegt.. DX is inderdaad traag geworden.. voorheen 1-2 dagen.. en nu duurt het wel 5-6 dagen soms..
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:44:29 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107849089
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

jullie praten over 2 verschillende dingen..

Nickjuh16 heeft het bij het rechte eind wat betreft de schuld aan DX kant.

DX kan bepalen wanneer een product word verstuurd..

Dat jij een pakketje na 2 maand pas krijgt, is niet te fout van DX..
( althans ervanuit gaant dat dx niet 1,5 maand doet over het versturen van het pakket :P )

Maar zoals Nickjuh zegt.. DX is inderdaad traag geworden.. voorheen 1-2 dagen.. en nu duurt het wel 5-6 dagen soms..
Het is inderdaad een maand of twee wat beter gegaan, maar het duurt tegenwoordig weer veel langer. Nu maar gewoon via EbayBic/Focal/Panda :D dat zijn toch wel mijn favo shops.

Ik wist dat ik 2 weken geleden ook al wat over de rebrand van de HM5 had gelezen, een zoekje in mijn telefoon bookmarks levert dit topic op: http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=60&t=23808

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 11-02-2012 00:01:40 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:57:28 #234
304381 Loll
pi_107851327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef Koen. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fischer Audio FA-004:
[ afbeelding ]

En de HM5:

Oh monkeybrain was me voor. Nah ja, nu met foto's dan :P.
iemand een linkje van dat tweakers topic?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:50:06 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107852195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Loll het volgende:

[..]

iemand een linkje van dat tweakers topic?
Is al gepost. En anders heb je tweakers en google ook nog...
Soms hè... :|W
  zaterdag 11 februari 2012 @ 02:30:01 #236
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_107852497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tipje:

Wansview NC541w ( te koop op lightake en MP4nation) bij lightake kan je nog wel wat van de prijs afpraten.. kost zo'n 60$ nu..

zie reviewtopic voor een review van deze cam :)

heb er nu 2 in huis staan en zijn prima :)! ( feitelijks zijn al die cams het zelfde.. dit heeft wansview ook aan gegeven, iedereen heeft de zelfde hardware.. ze kunnen allen alleen hun eigen firmware er op flashen etc..)

[..]

Het is een gigantisch verschil of die pakketjes data vrij en door iedereen op te vangen door de lucht vliegen of dat ze veilig achter mijn router in een kabel zitten. Draadloos is NOOIT veilig.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:46:08 #237
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107854623
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:30 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het is een gigantisch verschil of die pakketjes data vrij en door iedereen op te vangen door de lucht vliegen of dat ze veilig achter mijn router in een kabel zitten. Draadloos is NOOIT veilig.
ik ben het met je eens, dat data pakketjes die door de lucht gaan een onveiligere methode is dan datapakketjes die via een kabel naar de router gaan. Echter geef ik aan dat met de juiste encryptie je niet heel veel zorgen hoeft te maken op onderschepping.. alle datapakketen zijn dan versleuteld met eigen unieke code(bijv WPA (2) etc) en zijn dus gewoon niet uit te lezen.

Daarnaast heeft het voordeel van een kabel te gebruiken bij ipcams dat de FPS een stukje hoger ligt.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 11-02-2012 10:53:06 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 15:46:14 #238
304381 Loll
pi_107862084
weet iemand precies hoe dit ding werkt op een Nederlandse laptop?
http://www.priceangels.co(...)ssorted--s98569.html

[ Bericht 60% gewijzigd door Loll op 11-02-2012 16:05:43 ]
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:02:06 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107862486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef Loll het volgende:
weet iemand precies hoe dit ding werkt op een Nederlandse laptop?
Wat werkt op een N-landse laptop?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:02:20 #240
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_107862493
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand nog M2 of M4 kopen? 20 en 25 euro p/s Had ze gekocht als vervaning voor mijn sunrise oordopjes maar die heb ik weer teruggevonden :)
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVattenfall cadeauBunq - bank of the free
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:05:20 #241
304381 Loll
pi_107862582
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat werkt op een N-landse laptop?
veroest vergeet ik een linkje te posten.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:32:16 #242
22450 Poepoog
poepoog
pi_107863296
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef Loll het volgende:

[..]

Je gaat ook niet echt gaandeweg slimmere vragen stellen, ofwa?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:39:52 #243
304381 Loll
pi_107863534
keep calm, weet ik veel ik ben ook maar een hardwerkende jongeman. Ik heb er geen verstand van.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:47:57 #244
-1 #ANONIEM
pi_107863717
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef Loll het volgende:

[..]

Nee, niet proberen, denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 16:48:05 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:49:58 #245
304381 Loll
pi_107863759
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:47 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee, niet proberen, denk ik
heb jij een alternatief? ik zoek wel z'n ding namelijk?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:35:23 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107865091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:

[..]

heb jij een alternatief? ik zoek wel z'n ding namelijk?
http://www.priceangels.co(...)ptop-PC-s203338.html
Dat ding wat je eerder linkte is niks meer dan een dure USB stick van 64/128/256 MB met wat software er op.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:01:11 #247
304381 Loll
pi_107865873
ok thnx, ik heb win 7 er op zou dat nog uitmaken? En welke zenders kunnen daar op 1/2/3 ga ik van uit. Moet ik ook nog speciale software installeren of is het plug and play?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:16:08 #248
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107866297
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.priceangels.co(...)ptop-PC-s203338.html
Dat ding wat je eerder linkte is niks meer dan een dure USB stick van 64/128/256 MB met wat software er op.
Hier de helft goedkoper: http://www.buyincoins.com(...)iver-product-70.html (doet het goed, eigen ervaring)
jaja, en azo...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:22:37 #249
315044 MineraalWater
pi_107868463
Kan je ergens ook een alternatief op de "Eagle Eye Converter" verkrijgen?
Dit is dus een kastje waar je je toetsenbord en muis kan aansluiten zodat je op de PS3 met je muis en keyboard kan spelen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:29:53 #250
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107868752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:01 schreef Loll het volgende:
ok thnx, ik heb win 7 er op zou dat nog uitmaken? En welke zenders kunnen daar op 1/2/3 ga ik van uit. Moet ik ook nog speciale software installeren of is het plug and play?
Met dit dingetje kan je volgens mij Nederland 1, 2 en 3 ontvangen + regionale zenders ;).
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB VerzekeringenBonprix
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:36:15 #251
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107873390
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef MineraalWater het volgende:
Kan je ergens ook een alternatief op de "Eagle Eye Converter" verkrijgen?
Dit is dus een kastje waar je je toetsenbord en muis kan aansluiten zodat je op de PS3 met je muis en keyboard kan spelen.
kan weinig anders vinden..

Maar misschien hier eens mee bieden en hopen op een mooi prijsje:

http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19cd6dc979

Succes :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:25:20 #252
268829 Berend.
pi_107877617
Hmm, welke BRAINWAVZ zijn nu het beste aan te raden? Heb zelf de alpha, tof ding! Alleen wil wel eens wat nieuws.. De beta misschien? ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:57:46 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107878686
Ik ben ook erg onder de indruk van de Gamma's, Omega's en Ypsilons.

Beste is altijd wachten tot een nieuwe actieperiode. Momenteel de M1's misschien (-22%)? (Extra -5% kortingscoupon OP)
  zondag 12 februari 2012 @ 05:40:32 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107883401
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef Berend. het volgende:
Hmm, welke BRAINWAVZ zijn nu het beste aan te raden? Heb zelf de alpha, tof ding! Alleen wil wel eens wat nieuws.. De beta misschien? ;)
De Hm3 van de Conrad ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 08:57:00 #255
-1 #ANONIEM
pi_107883843
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 05:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De Hm3 van de Conrad ;)
Is dat al bevestigd dan? Dat de drivers hetzelfde zijn?
  zondag 12 februari 2012 @ 11:03:51 #256
268829 Berend.
pi_107885060
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 05:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De Hm3 van de Conrad ;)

Deze toch? Zijn wel vet ja.
  zondag 12 februari 2012 @ 11:10:04 #257
48067 neo2000
pi_107885170
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 08:57 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Is dat al bevestigd dan? Dat de drivers hetzelfde zijn?
Op tweakers nog niet in ieder geval. Volgens mij is het ook vrij moeilijk zoiets te bevestigen, als je bijv. De hm3's hebt die al ingespeeld zijn klinken deze ook anders dan fonkelnieuwe mc crypts. (vrij lullig gekozen naam overigens)

Als het wel zo blijkt te zijn overigens denk ik dat Raz orders voor hm3's uit NL de komende tijd wel kan vergeten. :')
  zondag 12 februari 2012 @ 11:14:26 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107885253
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Op tweakers nog niet in ieder geval. Volgens mij is het ook vrij moeilijk zoiets te bevestigen, als je bijv. De hm3's hebt die al ingespeeld zijn klinken deze ook anders dan fonkelnieuwe mc crypts. (vrij lullig gekozen naam overigens)

Als het wel zo blijkt te zijn overigens denk ik dat Raz orders voor hm3's uit NL de komende tijd wel kan vergeten. :')
Of hij komt met een speciale aanbieding voor GOT/FOK? HM3 heeft mooiere kleuren :D
  zondag 12 februari 2012 @ 11:27:43 #259
48067 neo2000
pi_107885476
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Of hij komt met een speciale aanbieding voor GOT/FOK? HM3 heeft mooiere kleuren :D
Dat zal er wel niet in blijken te zitten. Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit. De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.
  zondag 12 februari 2012 @ 11:44:26 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107885840
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat zal er wel niet in blijken te zitten.
Inderdaad, maar hopen mag toch :D?
quote:
Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit.
Conrad pakt de meeste marge bij deze doppen verwacht ik, maar MC crypt zal vast ook nog wat over willen houden.
quote:
De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.
Als je het leuk doet zeurt niemand het gevoel wat je bij Brainwavz krijgt (zonder dat je weet dat het een rebrand is), heb je bij Yoga zelf niet. Marketing = all :D
Bunq - bank of the freeZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautiful
  zondag 12 februari 2012 @ 12:10:35 #261
366959 KennyMcormick
Mmphmmpph
pi_107886517
Is priceangels.com een beetje goed? want ik heb daar oordopjes besteld
en ik vroeg me af hoelang het dan zou duren
  zondag 12 februari 2012 @ 12:11:48 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107886551
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef KennyMcormick het volgende:
Is priceangels.com een beetje goed? want ik heb daar oordopjes besteld
en ik vroeg me af hoelang het dan zou duren
Ga uit van 3 maanden :D
Dan kan het bijna altijd alleen maar mee vallen ;)

En is prima shop.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 12 februari 2012 @ 12:13:33 #263
366959 KennyMcormick
Mmphmmpph
pi_107886618
Ga uit van 3 maanden :D
Dan kan het bijna altijd alleen maar mee vallen ;)

En is prima shop.
[/quote]

drie maanden? ik heb wel wat vaker bij andere shops besteld en daar duurde het hoogstens 1 maand( ioffer.com & dealextreme.com

[ Bericht 55% gewijzigd door KennyMcormick op 12-02-2012 12:14:08 (teveel ge-quote) ]
  zondag 12 februari 2012 @ 12:14:05 #264
304381 Loll
pi_107886645
priceangels.com is samen met bic mijn favo shop kwa verzending.
BAM dit is 3KB
  zondag 12 februari 2012 @ 12:14:40 #265
366959 KennyMcormick
Mmphmmpph
pi_107886665
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Loll het volgende:
priceangels.com is samen met bic mijn favo shop kwa verzending.
hoelang duurde het bij jou dan?
met priceangels.com
  zondag 12 februari 2012 @ 12:21:58 #266
48067 neo2000
pi_107886864
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Inderdaad, maar hopen mag toch :D?

[..]

Conrad pakt de meeste marge bij deze doppen verwacht ik, maar MC crypt zal vast ook nog wat over willen houden.

[..]

Als je het leuk doet zeurt niemand het gevoel wat je bij Brainwavz krijgt (zonder dat je weet dat het een rebrand is), heb je bij Yoga zelf niet. Marketing = all :D
Ik hoop met je mee, vind ze stiekum toch wat sleeker ogen dan de mccrypts. ;)

En verder, yep, beetje strak kartonnen doosje er omheen met minimalistisch design ipv zo'n vervelende plastic blister verpakking die alleen open kan door de boel stuk te knippen. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef KennyMcormick het volgende:

[..]

met priceangels.com
Ja, want als je dat van hem weet gaat dat automatisch ook voor jouw bestelling op! ;)
M.a.w, er is door niemand iets zinnigs over te vertellen want het is afhankelijk van heel veel factoren. It's there when it's there.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:22:24 #267
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107886875
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef KennyMcormick het volgende:
drie maanden? ik heb wel wat vaker bij andere shops besteld en daar duurde het hoogstens 1 maand( ioffer.com & dealextreme.com
Ik zeg toch ook dat het dan alleen maar mee kan vallen? :)

Kortom, vast een maand ongeveer.. maar dat is afhankelijk van HK/China Post en niet zozeer van de shop... PA doet er gemiddeld 2 dagen over ofzo.. tot langer als het niet op vooraad is ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 12:26:40 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107886988
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef KennyMcormick het volgende:

[..]

met priceangels.com
Overal is het zo'n beetje hetzelfde... er zijn heel veel onberekenbare factors die per verzending verschillen echter. Voorraadstatus (de daadwerkelijke), aantal items in een order, warehouse snelheid order pikken/inpakken/deur uit doen, postdienst, douane, periode waarin je bestelt, weer, geluk, etc. Dus wat dat betreft maakt het niet echt uit waar je bestelt... Uit de OP:
quote:
Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.
Sommige shops zijn echter wat prettiger dan de andere...

Een van de uitzonderingen is DealExtreme. Je kunt er bij DX op rekenen dat het in doorsnee langer duurt dan elders, omdat DX zo algemeen bekend is dat er veel aanstroom is van bestellingen en nieuwe klanten. DX kan het allemaal niet zo goed aan en maakt er vaak een potje van, geeft verkeerde informatie en valse hoop en reageert niet of traag. Niet dat het niet goed kán gaan overigens.

Een andere uitzondering, aan de positieve kant is BIC. Soms worden items met Singapore post verstuurd, wat er vaak met een week in huis is. Afhandeling en contact is zeer adequaat, het nadeel is alleen dat de site af en toe te kroppen heeft met traagheid (site-attacks) en het assortiment niet al te groot is en nieuwere producten mondjesmaat binnenkomen om dat aan te sterken. Vaak wil afhandeling via Ebay ook snel en adequaat gaan. Er is veel druk op de verkoper (van Ebay en Paypal) en die is er zelf ook bij gebaat, om de boel snel te laten verlopen en goede feedback te krijgen. Let wel: betaal nooit via bankoverschrift of iets dergelijks, maar altijd met Paypal. Let ook op de feedbackscores en aantal feedbacks (en lees (!) de advertentie goed, dat je niet voor 200,- een kartonnen doos koopt omdat je dacht dat je het product erin ook zou krijgen terwijl er in de advertentie staat dat je op de doos biedt).
  zondag 12 februari 2012 @ 12:38:29 #269
365512 pazara
pi_107887345
is er een apparaat dat ik aan me laptop kan hangen, zodat ik betere wifi signaal van mijn modem ontvang?
  zondag 12 februari 2012 @ 12:48:24 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107887679
Ja, een nieuwe modem die beter is.
Of een wireless repeater.

Here, have fun: http://chinaprices.us
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 12 februari 2012 @ 13:21:58 #271
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107888826
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef pazara het volgende:
is er een apparaat dat ik aan me laptop kan hangen, zodat ik betere wifi signaal van mijn modem ontvang?
op m'n vorige laptop (die had nog geen wireless-N) gaf dit een goed resultaat:
http://www.buyincoins.com(...)na-product-1916.html
jaja, en azo...
  zondag 12 februari 2012 @ 15:04:36 #272
315044 MineraalWater
pi_107892842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

kan weinig anders vinden..

Maar misschien hier eens mee bieden en hopen op een mooi prijsje:

http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19cd6dc979

Succes :)
Ik heb zojuist dit gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)ble-11825?r=99788910

Dit in combinatie met ubuntu kan ik gewoon via Bluetooth mijn keyboard en muis besturen op de PS3.

Evengoed bedankt nog voor de tip! :)
  zondag 12 februari 2012 @ 16:14:40 #273
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107895381
hey, ik heb dus een paar spelcomputers, maar ik heb op mijn tv maar 1 scart aansluiting, en maar 1 aansluiting waar je plugjes in moet doen.. is er niet iets van een ding dat je van 1 scartaansluiting meerdere aansluitingen op kan zetten? :D

nvm! http://www.amazon.co.uk/S(...)-Scart/dp/B0007ULRSC free shipping ook! :D

owh nog 1 vraagje, mijn tv heeft dacht ik maar 1 ext aansluiting, scart en die andere dus.. maar hoe werkt dat dan met zo splitter?
  zondag 12 februari 2012 @ 17:02:21 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107897165
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet alleen Nederland, conrad.com is de internationale website :D

quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat zal er wel niet in blijken te zitten. Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit. De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.
Het was ons ook al opgevallen dat Brainwavz regelmatig met 50% korting te koop zijn. Mc Crypts gaat ons vermoeden alleen bevestigen, ya know what I'm saying!! Mc Crypts is keepin' it reel, whazzzuppp :7

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:

Mc Crypts is hoogstwaarschijnlijk een Conrad huismerk. De enigste groep die door de mand gaat vallen zijn de idiote audiofielen op allerlei fora. Met een grote boog om allerlei inferieure koptelefoons lopen maar als een Chinees brainwavz op een paar $2 koptelefoons laat drukken worden ze wild _O-
  zondag 12 februari 2012 @ 17:09:44 #275
356637 Miniem
pi_107897459
Iemand een link van de chinese webtopics op tweakers? :@
Heb gezocht maar kan het niet vinden op dat forum en google :P
  zondag 12 februari 2012 @ 17:19:28 #276
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107897810
Nog 1 keer dan... Laatste 2 pagina's.

zondag 12 februari 2012 @ 17:21:17 #277
323639 knight18
pi_107897882
Ik ben op zoek naar een internetradio. Bij mediamarkt zijn die dingen minimaal 100 euro. Weet iemand of er een internetradio te vinden is op een van de sites van de OP?
  zondag 12 februari 2012 @ 17:37:15 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107898443
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:21 schreef knight18 het volgende:
Ik ben op zoek naar een internetradio. Bij mediamarkt zijn die dingen minimaal 100 euro. Weet iemand of er een internetradio te vinden is op een van de sites van de OP?
zoiets: Misschien niet helemaal wat je zoekt
Hier een paar voorbeelden: AliExpress
of: Zoiets?

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 12-02-2012 17:43:58 ]
  zondag 12 februari 2012 @ 17:38:59 #279
356637 Miniem
pi_107898511
quote:
Daar heb ik het niet over :')
Zo dom ben ik niet, dat is 2 pagina's terug gwn te vinden.
Heb het over het chinese webshops topic op tweakers niet over die headphones.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:45:08 #280
350068 thethoryd
pi_107898702
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over :')
Zo dom ben ik niet, dat is 2 pagina's terug gwn te vinden.
Heb het over het chinese webshops topic op tweakers niet over die headphones.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1476531/9
BonprixBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zondag 12 februari 2012 @ 17:47:04 #281
356637 Miniem
pi_107898762
  zondag 12 februari 2012 @ 17:48:00 #282
323639 knight18
pi_107898801
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

zoiets: Misschien niet helemaal wat je zoekt
Hier een paar voorbeelden: AliExpress
of: Zoiets?
Dank voor de moeite en precies wat ik zocht! :)
  zondag 12 februari 2012 @ 17:48:40 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107898826
quote:
Zie dat ze daar ook al wat strenger zijn geworden m.b.t namaak, laatste keer dat ik daar keek ging het alleen maar over de bekende rode oordoppen :')

Misschien daar dan ook af en toe eens gaan posten :D
  zondag 12 februari 2012 @ 17:51:35 #284
356637 Miniem
pi_107898920
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zie dat ze daar ook al wat strenger zijn geworden m.b.t namaak, laatste keer dat ik daar keek ging het alleen maar over de bekende rode oordoppen :')

Misschien daar dan ook af en toe eens gaan posten :D
Jep, zie nu ook dat er posts verwijdert worden wat namaak betreft.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:25:27 #285
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107899975
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jep, zie nu ook dat er posts verwijdert worden wat namaak betreft.
En een paar bannetjes enzo...

Ze lopen nog wel achter qua shop review en overzicht welke shops er nu wel en niet goed zijn ;)

Ach Fok! it...
  zondag 12 februari 2012 @ 18:27:08 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107900035
quote:
16s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ze lopen nog wel achter qua shop review en overzicht welke shops er nu wel en niet goed zijn ;)

Ach Fok! it...
Zaten naar mijn idee soms redelijk wat sjonnies :P
  zondag 12 februari 2012 @ 18:27:25 #287
356637 Miniem
pi_107900053
quote:

[..]

Ach Fok! it...
Ik blijf hier ook posten hoor.
Alleen af en toe een kijkje daar nemen.

De meeste tweakers bestellen volgens mij bij DX :') Lopen idd achter.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:30:52 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107900165
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik blijf hier ook posten hoor.
Alleen af en toe een kijkje daar nemen.

De meeste tweakers bestellen volgens mij bij DX :') Lopen idd achter.
Ach af en toe daar nog eens een idee opdoen :D
  zondag 12 februari 2012 @ 19:34:28 #289
-1 #ANONIEM
pi_107902345
quote:

[..]

Ach Fok! it...
heehee, niet haten, ik heb geholpen met die nieuwe OP van hun :P Nouja, geholpen, ik heb meegedacht zeg maar :')
  zondag 12 februari 2012 @ 23:40:20 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107916559
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

heehee, niet haten, ik heb geholpen met die nieuwe OP van hun :P Nouja, geholpen, ik heb meegedacht zeg maar :')
Zet gewoon een link naar de OP hier bij FOK! _O- Ben je in één keer klaar :D
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 13 februari 2012 @ 05:16:10 #291
-1 #ANONIEM
pi_107919748
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zet gewoon een link naar de OP hier bij FOK! _O- Ben je in één keer klaar :D
De OP hier is idd wel zo goed als perfect, de ideeen die ik daar had kwamen er ook niet echt door, terwijl ik daar best veel tijd in had gestopt.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:49:02 #292
48067 neo2000
pi_107926405
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 05:16 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

De OP hier is idd wel zo goed als perfect, de ideeen die ik daar had kwamen er ook niet echt door, terwijl ik daar best veel tijd in had gestopt.
Komt omdat ze daar vervolgens in een jarenlange, oeverloze jank discussie verzanden over waar nu het best de plaatjes van de OP gehost kunnen worden en allemaal te druk bezig zijn hun e-penis naast elkaar te leggen in een poging elkaar op een zo nerderig mogelijk manier overtroeven.. Maar inschatten of een werkwoord nu op een d of t behoort te eindigen heeft niemand daar ooit begrepen. :')
  maandag 13 februari 2012 @ 14:48:27 #293
315044 MineraalWater
pi_107930213
Nou, eerste keer dat ik iets bestel via DX, Is kijken of het echt zo'n bagger is als hier word beschreven.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:55:08 #294
279542 Michael-H
pi_107930465
Iemand ervaring met een order cancellen bij DX? Na ongeveer 3 weken gewacht te hebben op voorraad, ga ik nu maar bij Buyincoins bestellen :')
  maandag 13 februari 2012 @ 16:03:00 #295
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107932913
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met een order cancellen bij DX? Na ongeveer 3 weken gewacht te hebben op voorraad, ga ik nu maar bij Buyincoins bestellen :')
http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancel
jaja, en azo...
  maandag 13 februari 2012 @ 16:08:26 #296
279542 Michael-H
pi_107933108
quote:
Ja, dat begrijp ik :')

Heb inderdaad m'n order al geannuleerd, maar doen ze dan ook moeilijk over uitbetalen, want krijg pas over anderhalve week bericht. Proberen ze het gewoon zo lang te rekken zodat de 45 dagen zijn verstreken?
  maandag 13 februari 2012 @ 16:23:27 #297
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107933730
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:08 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik :')

Heb inderdaad m'n order al geannuleerd, maar doen ze dan ook moeilijk over uitbetalen, want krijg pas over anderhalve week bericht. Proberen ze het gewoon zo lang te rekken zodat de 45 dagen zijn verstreken?
Had dat dan eventjes vermeld ;(
Eigen ervaring is dat eenmaal je te lang gewacht hebt, ze enkel nog store-credit kunnen geven (heeft iets te maken met een termijn bij paypal waarin orders voor hen zonder kosten kunnen gecancelled worden)
jaja, en azo...
  maandag 13 februari 2012 @ 16:28:40 #298
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107933940
DAFUQ?! ik had dus net zo miep aan de lijn van postnl, blabla lang verhaal, maar kreeg dus zo track&trace code, werkt ie niet.. terwijl ie wel goed is (2 keer gezegd + goedgekeurd..)
  maandag 13 februari 2012 @ 16:30:26 #299
315044 MineraalWater
pi_107934032
quote:
18s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef bobbernaut het volgende:
DAFUQ?! ik had dus net zo miep aan de lijn van postnl, blabla lang verhaal, maar kreeg dus zo track&trace code, werkt ie niet.. terwijl ie wel goed is (2 keer gezegd + goedgekeurd..)
Check om 20:00 nog eens.
  maandag 13 februari 2012 @ 16:33:51 #300
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107934185
quote:
4s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Check om 20:00 nog eens.
owh ja staat op de site :) nja beter werkt ie! :D ik kreeg m vandaag idd
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 13 februari 2012 @ 16:34:01 #301
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107934193
en VOL!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')