manycam downloadenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef R2cksson het volgende:
Niemand met links/rechts verwisseld op zijn Wanscam?
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic Succesquote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Fifut het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar die oortjes-post? Kan hem niet meer vinden.
Ik heb zo'n bal. Kan ook met dat zilveren ducktape, erop plakken en daarna een bal maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb net zon mes gekocht bij BIC.
Maar hoe kom je erachter of het een draaidopsluiting is?
Heb je het zelf trouwens ook geprobeerd?
Thnx.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bal. Kan ook met dat zilveren ducktape, erop plakken en daarna een bal maken.
Je hebt ook deksels die eraf klikken, dan heb je een klein lipje aan de deksel. Deze kun je met een plastic friemel stokje (voor gsm's open te maken) openklikken. Schroevendraaier lukt ook maar dan krijg je krassen op het metaal.
Ja als ik zeg links gaat hij rechts.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je bedoelt dat het gespiegeld is? Dat is vaker zo bij webcams
Ik zal eens googlelen.quote:
Natuurlijk netjes antwoord gegevenquote:ik heb wel eerder gelezen over deze eggs in jou posts. ik wat vraagjes wat zijn precies de verschillen bij deze http://www.priceangels.com/search.action?keyword=egg+for+him eggs? 1 heeft waarschijnlijk noppen maar de andere weet ik niet. En zijn die dingen meerdere keren te gebruiken. En is dat glijmiddel wat er bij zit veilig?
het is een hele waslijst maar alvast bedankt voor het lezen.
greetz ........
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:58 schreef monkeybrain het volgende:
PM ontvangen
[..]
Natuurlijk netjes antwoord gegeven
Bobbernaut?quote:Op maandag 6 februari 2012 08:58 schreef monkeybrain het volgende:
PM ontvangen
[..]
Je avatarquote:Op maandag 6 februari 2012 09:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg niets, wel doorverwezen naar de echte expert Tokko
Vuilnisbak, vies stink chemische rubber.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je avatar
Hoe is het met je fleslight afgelopen trouwens?
Toch niet netjes om die PM te postenquote:Op maandag 6 februari 2012 08:58 schreef monkeybrain het volgende:
PM ontvangen
[..]
Crashtest met een matras, Chinese Stigquote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand Top Gear gezien vanavond?
Wat een stuk over Chinese auto's (allemaal namaak met onuitsprekelijke namen).
Jeremy Clarkson met zijn fake Aviators, 'Armani' jacket, 'gucci' tas, neppe iPad en neppe iPhone.
Staat toch geen naam bij. Een PM was eigenlijk niet nodig omdat we toch graag over eieren kletsenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Toch niet netjes om die PM te posten
Je snapt natuurlijk wel dat je vanaf nu in de gaten wordt gehouden door de AIVDquote:Op maandag 6 februari 2012 10:48 schreef revpolen het volgende:
hey.. pakketje open gemaakt door de douane
maar wel gewoon gehad zonder vragen/belasting
http://www.dealextreme.co(...)r-configurable-13012
Dat is toch al heel lang niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:57 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ontdek net dat er op maandag geen post meer komt, ik voel me ineens een beetje dood van binnen. Alsof mij net verteld is dat sinterklaas niet bestaat
Ja, maar ik hoor het nu pasquote:Op maandag 6 februari 2012 12:57 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat is toch al heel lang niet meer?
grapjassen ik was t niet!quote:
Wachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef deman13 het volgende:
Dear *********,
We're glad to inform you that your order **************************** has just been fulfilled and shipped on [Wednesday, 04 January 2012 09:23].It's now on the way to your destination.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wat kan ik doen ?
'T ging om oortjes voor de iPod van dealextreme.
Mijn e-mails zijn nooit beantwoord en de chat is maar zelden online. Maar als die online is, is het wel de snelste manier!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef shiznuts het volgende:
E-mail, live-chat, Twitter, Facebook, bellen, brief sturen... 't kan allemaal.
Kun je ook zelf naar zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is een goed hoesje voor sporten waar een iPhone 4s in kan? En welke waar ie gewoon in kan?
Ik heb zelf deze:quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is een goed hoesje voor sporten waar een iPhone 4s in kan? En welke waar ie gewoon in kan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Hij past echt perfect en vangt de schokken op tijdens het hardlopen dankzij de silicone behuizing. De oortjes zorgen tevens voor betere ontvangst!
http://chinaprices.us?q=arm%20iphone%20sportquote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Denken dat wij alles weten en al die 400 hoesjes gekocht hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een topic.Denken dat ik 400 pagina's met hoesjes ga doornemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |