grapjassen ik was t niet!quote:
Wachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef deman13 het volgende:
Dear *********,
We're glad to inform you that your order **************************** has just been fulfilled and shipped on [Wednesday, 04 January 2012 09:23].It's now on the way to your destination.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wat kan ik doen ?
'T ging om oortjes voor de iPod van dealextreme.
Mijn e-mails zijn nooit beantwoord en de chat is maar zelden online. Maar als die online is, is het wel de snelste manier!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef shiznuts het volgende:
E-mail, live-chat, Twitter, Facebook, bellen, brief sturen... 't kan allemaal.
Kun je ook zelf naar zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is een goed hoesje voor sporten waar een iPhone 4s in kan? En welke waar ie gewoon in kan?
Ik heb zelf deze:quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is een goed hoesje voor sporten waar een iPhone 4s in kan? En welke waar ie gewoon in kan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Hij past echt perfect en vangt de schokken op tijdens het hardlopen dankzij de silicone behuizing. De oortjes zorgen tevens voor betere ontvangst!
http://chinaprices.us?q=arm%20iphone%20sportquote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Denken dat wij alles weten en al die 400 hoesjes gekocht hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een topic.Denken dat ik 400 pagina's met hoesjes ga doornemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |