Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, er stond alleen dat het versturen 10 dagen kon deuren met Chinees Nieuwjaar.
Nu blijkt dat het 3 weken duurt voordat ze op voorraat zijn...
Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.
Veel assortiment maar voor de rest qua shipping/quality/service verreweg de slechtste.
Succes ermee, ik zou kiezen voor cancelen en ergens anders bestellen .. ebay/bic/lightake.
Haha, ach.. als zo velen die er achter komen dat "hun" DX toch niet zo goed is en dat wat wij zeggen ook echt wel érgens op gebaseerd isquote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.
Het punt is dat ik nooit problemen heb gehad met DX, vandaar mijn vertrouwen
Nee, je kan het beste naar de chat gaan. Is het meest snelle.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef ItWasWritten het volgende:
heeft dealextreme ook een mail adres waarop ze wel antwoorden?
Ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit ook wel 'ns tijden rond te loeren. Vaak te bedenken wat ik met zoiets kan maken.
Nu komt er iets aan wat ik ga maken/bouwen en daar heb ik ook Chinees spul voor nodig dus dat rondkijken zit ik ook alweer te doen.
Iz u on drugz again?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:43 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dIe usb hun, kan Je ze niet allemaal aan zonder externe voeding?
Duurt gewoon (IETSquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?
Ik heb mijn order in ieder geval gecanceld... Ze bleven me elke week vertellen dat het nog een week zou duren totdat er een restocking zou plaatsvinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?
ongeveer 20 dollar is geen probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:43 schreef j-jopie het volgende:
Ook maar een bestelling geplaatst bij DX. Nu heb ik wel producten van rond de 20 Dollar waarvan ik twijfel of (als het pakketje opgemaakt wordt) wel binnen komen. Wordt er veel gecontroleerd of valt dit mee? Naar mijn idee was dit vroeger 0,0 via DX, maar leest de laatste tijd toch wat vervelende berichten op DX
Ok, wat zijn hier de regels voor dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ongeveer 20 dollar is geen probleem
Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ok, wat zijn hier de regels voor dan?
'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...
Dus begin die even te lezen, dan zelf googlen en dán hier vragen(Dán zijn we natuurlijk ook bereid om je te helpen, alleen als je zelf moeite in gestoken hebt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |