Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.
Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism (). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.
Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked..
Iets met begrijpend lezen en 2 keer falen. Maar laten we het er maar niet meer over hebben mkay?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer wel
De Pandawill chat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloosquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloos
Chill ffquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:16 schreef revpolen het volgende:
iemand tip?nee, kan inderdaad niet. Ging met DHL toch? dan zou ik wel een gokje durven wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!
Tevens zou een partial refund vragen, omdat je ondanks de DHL shipping zo enorm lang hebt moeten wachten. (of een 15 dollar coupon). Ik weet dat processing niks met shipping te maken heeft maar niet geschoten....MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is het wel, want het doet totaal niet ter zake in deze reeksquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef j-jopie het volgende:
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed..
Nou als je mijn post goed leest zie je dat ik er van baal dat deze ooit uitgebracht zijn, maja we houden er over opquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier.
Eh... Ik kan em drie dagen aan een Sansa leggen totdat de batterij op is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.
Ik heb mij nog even verder ingelezen over de HM3's, ik vind het qua form factor een mooie phone, maar ze schijnen nogal bass heavy te zijn. Als ik vervolgens verhalen lees over het ongeveer 80 uur in moeten spelen om de midtones een beetje beter te laten klinken stemt mij dat niet echt positief; ik ben meer van de allrounders. Shiz geeft aan dat de HM3's ietwat doffig klinken en dat lees ik her en der ook terug; een beetje overpowered bass.
@ Shiz: was je nog van plan ze in te spelen, je HM3's? Verder gaf je een tijdje terug aan zelf een Fiio E5'je te hebben om je phones aan te sturen. Zie dat deze inmiddels opgevolgd is door de E6. Gebruik je de E5 nog regelmatig en zo ja, heb je het idee dat het echt de phones beter drived of doet het niet veel meer als zorgen dat ze vnml harder kunnen?
Nog 12 wachtenden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
edit: chat is eindelijk online nog maar 111 wachtende voor mij..
Haha zit je echt al vijf uur te wachten?quote:
Even vragen dan of ze alles weer terug kunnen sturen naar de fabrikant.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...
Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom heb ik pakketjes binnen die op de dezelfde datum verzonden zijn al meer dan een week binnen en de andere pakketjes nog niet, waar slaat dat op.
En ohja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Brainwavz-sectie op MP4Forum: http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=60
In Ear Matters: http://www.inearmatters.net (van ClieOS, user op Head-fi)
Head-fi: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors (IEM vergelijkingstopics van ClieOS en ljokerl (headphones hier ) bijvoorbeeld zijn wel hendig sjiek).
Blijkbaar kan er dus bijna 2 week tussen zittenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!
Welcome to ChinaShopping
Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
En ohja.
Misschien wel leuk om te melden als je weer een wat interessants gevonden hebt
Welke shops willen we kortingsbonnen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd.Enige wat ik nog wil proberen is een Koss Portapro (BBC zwart, to seehear what the fuzz is all about). Daarvoor maar ff wachten tot ik weer eens in Zweden ben. Vroeger keek ik continu bij de new arrivals van wat sites, maar dat heb ik sinds oktober ofzo niet meer gedaan en vind zodoende natuurlijk ook niks interessants meer.
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over oordopjes, maar dan met headphones/-sets, horloges, zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz. Verschillende items dan een beetje tegen elkaar uitzetten en vergelijken. Dan kunnen we naar die aanbevelingen linken als iemand daarom vraagt.
Verder zijn aardig wat couponcodes verlopen eind 2011... iemand al bezig geweest nieuwe los te peuteren? En waar kan een jaarstats 2011 worden aangevraagd?Heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen.
Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2 HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef jopiede het volgende:
Ik heb deze gevonden bij BIC, mensen er ervaring mee?
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-578.html
EDIT:
Gewoon maar besteld, voor die 10 euro kan je niet fout zitten. Heb toch niet zoveel meer aan die oude HD's
Working on that.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz.
Misschien beginnen ze met de nieuwste orders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij DX 2 aanstekers 4-2 besteld, 7-2 verzonden
Maar 1 ander ding wat 4 tot 7 dagen levertijd heeft en ik 10 januari heb besteld staat sinds 30 januari op back-order (op de productpagina niet.....misleidend)...
Hehe, zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Working on that.
De geplande hexacopter bestaat voor 80% uit Chinees spul (batterijen, electronica, motors e.d.) dus mag dat dan ook?![]()
Maar ben al een paar weken bezig met af en toe even berekeningen te doen aan dat ding.
Ben zelf benieuwd hoe dat Chinese r/c spul gaat uitpakken.
Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.
Ik heb 'm de HDD uit de oude laptop gehaald en - na gekeken hebben wat het verschil is tussen IDE en SATA - blijkt het een SATA schijf te zijn. Zoiets als dit moet het dus worden. Heeeel wat goedkoper dan $28,95 voor een specifiek HP k*t HDD kabeltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html
Ik neem aan dat je IDE hebt ;-)
Weet iemand trouwens of ik er van uit moet gaan dat er een US of een EU stekker op de adapter zit? Heb namelijk geen verloop stukje in huis![]()
EDIT:
We will send the plug according to your shipping address. If you have special need, please leave note in Paypal when checking out. Wat een service!
quote:Excellent quality ,Make your HDD special Nice beautiful cute
You WILL cuddle your harddrive case upon arriving!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
En gekocht![]()
Bij een andere listing op Ebay:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |