SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Laatste post:Welkom. In de openingspost van dit topic staan een aantal zoekmachines (chinacheep, chinaprices) waar je een zoekterm in kan voeren. Tevens is er Ebay.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef E-lephant het volgende:
Na lang meelezen besloten zelf maar eens een account aan te maken
Heb ondertussen al aardig wat besteld, al vind ik zelf, 2 batterijen voor mn HTC Sensation en oplader via spiderfoot, deden het niet helemaal goed, mailtje gestuurd en de nieuwe zijn inmiddels binnen, werkt perfect!
Ook in de bestelling een aantal oordopjes, op advies van hier van Kanen, en de inmiddels bekende rode met letter B. En bovendien geprofiteerd van de centdeal van de nagelknipper:)
Heb alleen een vraagje, zoek een soort kabel , verloopstukje, die je in je telefoon kan inpluggen (3,5mm jack dus) en uitkomt in 2 rood/witte stukjes die je in een oude stereo installatie kan steken.. bestaat dat?
Zoek in jouw geval op "3.5 rca'.![]()
![]()
Laatst gekocht bij BuyInCoins:
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB Hi-Speed Laptop PC #26
Voor een bedrag van $5.12 tot $5.28.
Ik had hem zelf van het eBay-account van BIC.
Leek mij een erg handig product, aangezien ik een laptop gebruik.
Dus dan liggen er een aantal losse USB-kabels te wachten tot ze gebruikt worden.
Op deze manier heb je ze op één plek ingeprikt en kun je kiezen welke je wilt gebruiken.
Het product zelf, samen met een 'GEEF MIJ POSITIEVE FEEDBACK'-spam.
Vervolgens sluit je hem aan op je USB-poort:
Je kan kiezen welke USB-poorten je verbinding wilt laten maken met je computer, dmv aan-uit-schakelaars.
Er wordt dmv een blauw licht (niet heel fel!) aangegeven welke USB-poort 'aan' is.
Je kunt dus netjes je USB-apparaten aansluiten:
Vervolgens nog een paar foto's om 't af te maken:
Voordelen:
- Simpel
- Goedkoop
- Stevig
- Je kan per poort zeggen of deze aan of uit moet
Nadelen:
- Iets te kort snoer van de hub naar de laptop/computer (+- 50 cm), deze zou iets langer mogen wezen zodat je de hub makkelijker in een kastje zou kunnen leggen.![]()
Tof ding, maar toch jammer dat er niet standaard een A/C adapter bij zit. Ik denk dat hij bij het gebruik van 3 poorten al alle stroom heeft weggetrokken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Goddelijker het volgende:
Laatst gekocht bij BuyInCoins:
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB Hi-Speed Laptop PC #26
Voor een bedrag van $5.12 tot $5.28.
Ik had hem zelf van het eBay-account van BIC.
Leek mij een erg handig product, aangezien ik een laptop gebruik.
Dus dan liggen er een aantal losse USB-kabels te wachten tot ze gebruikt worden.
Op deze manier heb je ze op één plek ingeprikt en kun je kiezen welke je wilt gebruiken.
Het product zelf, samen met een 'GEEF MIJ POSITIEVE FEEDBACK'-spam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolgens sluit je hem aan op je USB-poort:
[ afbeelding ]
Je kan kiezen welke USB-poorten je verbinding wilt laten maken met je computer, dmv aan-uit-schakelaars.
Er wordt dmv een blauw licht (niet heel fel!) aangegeven welke USB-poort 'aan' is.
[ afbeelding ]
Je kunt dus netjes je USB-apparaten aansluiten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolgens nog een paar foto's om 't af te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voordelen:
- Simpel
- Goedkoop
- Stevig
- Je kan per poort zeggen of deze aan of uit moet
Nadelen:
- Iets te kort snoer van de hub naar de laptop/computer (+- 50 cm), deze zou iets langer mogen wezen zodat je de hub makkelijker in een kastje zou kunnen leggen.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Er zit trouwens wel een mogelijkheid tot aansluiten van een AC-Adapter op.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tof ding, maar toch jammer dat er niet standaard een A/C adapter bij zit. Ik denk dat hij bij het gebruik van 3 poorten al alle stroom heeft weggetrokken.
Maar ik gebruik het toch voor hooguit 1 apparaat tegelijk.![]()
Maar niet bijgeleverd toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit trouwens wel een mogelijkheid tot aansluiten van een AC-Adapter op.
Maar ik gebruik het toch voor hooguit 1 apparaat tegelijk.![]()
Hoezo niet? Als je één apparaat gebruikt tegelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja zonder adapter is dat ding niks waard![]()
5 volt 500 mah? of iets in die richting (met een nokia plug?)quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Negatief, er staat niet eens bij wat voor een adapter erin moet...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Het lijkt wel op een Nokia-plug.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
5 volt 500 mah? of iets in die richting (met een nokia plug?)![]()
Dat. "3.5mm rca". Vergeet vooral niet te kijken op Ebay.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Laatste post:
[..]
Welkom. In de openingspost van dit topic staan een aantal zoekmachines (chinacheep, chinaprices) waar je een zoekterm in kan voeren. Tevens is er Ebay.
Zoek in jouw geval op "3.5 rca'.
Oh en..quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een topic.Denken dat ik 400 pagina's met hoesjes ga doornemen.
U CEREAL?
[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 06-02-2012 19:54:00 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.co(...)ter-hygrometer-73479
vandaag deze eens aangesloten..
werkt enkel de meter van de accu :/
morgen eens ff batterijtje erbij inpluggen hopen dat dan alles werkt.. heb hem gekocht voor clock
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Hmmm voor mij even geen Brainwavz meer ..
vanmorgen voor de zoveelste keer tijdens het uitdoen van mijn beta's dat het rubbertje achter blijft in mijn gehoorgang, normaal niet zo'n probleem aangezien ik ze er makkelijk uitkrijg.. lees NORMAAL..
vandaag ging het wat anders in de trein, Ding kwam vast te zitten in mijn gehoorgang en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er meer uit, en door wat gepruts kwam hij zelfs zo diep in mijn gehoorgang dat hij amper zichtbaar was..
toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter, uiteindelijk is hij toch met een pincet eruit gevist..![]()
![]()
De rubbertjes gaan er echt gemakkelijk af in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kanen dopjes..
had dit keer dus echter IN EARS ..![]()
![]()
Geluid isquote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Downstar het volgende:
Hmmm voor mij even geen Brainwavz meer ..
vanmorgen voor de zoveelste keer tijdens het uitdoen van mijn beta's dat het rubbertje achter blijft in mijn gehoorgang, normaal niet zo'n probleem aangezien ik ze er makkelijk uitkrijg.. lees NORMAAL..
vandaag ging het wat anders in de trein, Ding kwam vast te zitten in mijn gehoorgang en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er meer uit, en door wat gepruts kwam hij zelfs zo diep in mijn gehoorgang dat hij amper zichtbaar was..
toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter, uiteindelijk is hij toch met een pincet eruit gevist..![]()
![]()
De rubbertjes gaan er echt gemakkelijk af in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kanen dopjes..
had dit keer dus echter IN EARS ..![]()
Bouw kwaliteit:
Je probleem:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat heb je aan een USB hub als je 1 usb apparaat gaat gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je één apparaat gebruikt tegelijk?![]()
Een centrale plek om alle USB-kabels aan te hangen ivm laptop? Zodat ik niet op zoek hoef te gaan naar 't stekkertje van de printer, als er 5 naast elkaar liggen. Maar gewoon netjes een labeltje eraan en in de hub.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat heb je aan een USB hub als je 1 usb apparaat gaat gebruiken![]()
hahah inderdaad!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geluid is![]()
Bouw kwaliteit:
Je probleem:![]()
Geluid is gewoon super en zeker voor die prijs, bouwkwaliteit dus stukje minder..
Echter kan kanen wel goedkoop produceren en goede kwaliteit leveren.. dus t kan wel..
![]()
Ja de zoekmachines had ik al ontdekt, had alleen even de naam nodig zegmaar:)quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Laatste post:
[..]
Welkom. In de openingspost van dit topic staan een aantal zoekmachines (chinacheep, chinaprices) waar je een zoekterm in kan voeren. Tevens is er Ebay.
Zoek in jouw geval op "3.5 rca'.![]()
Vorige week gechat met DX.... al mijn items zijn 'out of stock' en zouden over een week aangevuld zijn. Nu, een week later, weer even gechat.... nog steeds alles 'out of stock' en het kan weer 1 of 2 weken duren.
wtf is dit?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
DealExtreme.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Wootism het volgende:
Vorige week gechat met DX.... al mijn items zijn 'out of stock' en zouden over een week aangevuld zijn. Nu, een week later, weer even gechat.... nog steeds alles 'out of stock' en het kan weer 1 of 2 weken duren.
wtf is dit?![]()
Al best wat gekocht daar, maar dit nog nooit meegemaaktquote:
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Waren ze al out of stock toen je daar bestelde?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef Wootism het volgende:
[..]
Al best wat gekocht daar, maar dit nog nooit meegemaaktCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Nope, er stond alleen dat het versturen 10 dagen kon deuren met Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waren ze al out of stock toen je daar bestelde?
Nu blijkt dat het 3 weken duurt voordat ze op voorraat zijn...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, er stond alleen dat het versturen 10 dagen kon deuren met Chinees Nieuwjaar.
Nu blijkt dat het 3 weken duurt voordat ze op voorraat zijn...
Veel assortiment maar voor de rest qua shipping/quality/service verreweg de slechtste.
Succes ermee, ik zou kiezen voor cancelen en ergens anders bestellen .. ebay/bic/lightake.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je dit topic beetje volgt had je wel gemerkt dat DX prut it.
Veel assortiment maar voor de rest qua shipping/quality/service verreweg de slechtste.
Succes ermee, ik zou kiezen voor cancelen en ergens anders bestellen .. ebay/bic/lightake.
Het punt is dat ik nooit problemen heb gehad met DX, vandaar mijn vertrouwen
Haha, ach.. als zo velen die er achter komen dat "hun" DX toch niet zo goed is en dat wat wij zeggen ook echt wel érgens op gebaseerd isquote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, dit slaat namelijk echt nergens op.
Het punt is dat ik nooit problemen heb gehad met DX, vandaar mijn vertrouwen
Succes!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nee, je kan het beste naar de chat gaan. Is het meest snelle.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef ItWasWritten het volgende:
heeft dealextreme ook een mail adres waarop ze wel antwoorden?
---
Heb net mijn order gecanceld en alles besteld bij BIC. Laat maar komen...
Krijg je automatisch een refund van Paypal voor mijn gecancelde DX-order, of hoe werkt dat?
[ Bericht 1% gewijzigd door Wootism op 06-02-2012 23:40:05 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Raken jullie ook wel eens uren kwijt.
Ik knipper 2 keer met me ogen met chinashopping en er zijn weer 2 uur voorbij![]()
![]()
Nee... al was er een tijd dat het wel zo was.
Ik denk dat ik volledig gerehabiliteerd ben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En dan ben ik nog 95% van de tijd naar dingen aan het zoeken/kijken die ik niet nodig heb. Gewoon omdat je misschien een keer iets tofs tegenkomt. Ik weet eigenlijk niet eens waar ik naar zoek soms![]()
Ik zit ook wel 'ns tijden rond te loeren. Vaak te bedenken wat ik met zoiets kan maken.
Nu komt er iets aan wat ik ga maken/bouwen en daar heb ik ook Chinees spul voor nodig dus dat rondkijken zit ik ook alweer te doen.![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit ook wel 'ns tijden rond te loeren. Vaak te bedenken wat ik met zoiets kan maken.
Nu komt er iets aan wat ik ga maken/bouwen en daar heb ik ook Chinees spul voor nodig dus dat rondkijken zit ik ook alweer te doen.![]()
Maar dIe usb hun, kan Je ze niet allemaal aan zonder externe voeding?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Iz u on drugz again?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:43 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dIe usb hun, kan Je ze niet allemaal aan zonder externe voeding?![]()
Maar goed, volgens mij vraag je dit: als je een USB hubje hebt, krijgt die spanning uit 1 USB poortje. Wil je er 10 apparaten aan hangen vervolgens, dan zegt het hubje na 2/3 apparaten waarsch: "Houdoe en bedankt!' aangezien 'ie de gevraagde spanning simpelweg niet kan leveren. Soms zelfs bij 1 apparaat al, als het een apparaat is wat veel stroom trekt. (GSM om te syncen en laden tegelijk bijvoorbeeld, hubje pakt wat overhead omdat die zelf ook wat prik gebruikt en dan blijft er niet genoeg over voor de GSM ; toetsenborden met displays willen ook wel meer gebruiken dan traditionele toetsenborden etc etc.)
Hang je een adapter aan je hubje kan ie meer stroom gebruiken en dus ook meer doorgeven aan de apparaten die er aan hangen. Heb zelf thuis een powered netgear hubje met 7 poortjes: tientje bij de Dixons geloof ik, en geen gekut met het zoeken naar een passende adapter met passende plug, want die zit er standaard bij. Naar mijn ervaring is er _altijd_ wel iets met USB hubjes uit China; ben iig nog nooit een goeie powered usb hub tegen gekomen daar waar adapter al bij zat, vaak hebben ze korte kabeltjes etc etc. of de chip die er in zit werkt half/half waardoor je hub continue disconnect. Enige grote voordeel is dat ze wel vaak een wat leuker design hebben.
Zoals Goddelijker 'm gebruikt is 't natuurlijk prima, als verlening van zijn USB port. En als je de beperkingen weet (en je hangt er 2/3 spullen aan die niet te veel stroom vreten en het dus blijven doen - kwestie van proberen) dan is er uiteraard niets aan de hand. Gaat overigens ook wel weer op: USB hubje wat Goddelijker besteld heeft, heeft ledjes en zal in de regel dus ook net iets meer gebruiken dan eentje zonder.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Haha bedankt voor uitleg! Me iz not on drugz! Koude handen (tram) + iphone + moe = rare tekst
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?![]()
Duurt gewoon (IETSquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?)Langer
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb mijn order in ieder geval gecanceld... Ze bleven me elke week vertellen dat het nog een week zou duren totdat er een restocking zou plaatsvinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef sciter het volgende:
Backorder betekent dat dingen niet op voorraad zijn door nieuwjaar? Ja, DX. Sturen die helemaal niks meer of duurt het gewoon iets langer?
Gisteren al mijn spul bij BIC en TinyDeal besteld, vandaag de melding dat het verzonden is. Perfect(Geniaal trouwens dat ze een foto sturen van je pakketje
)
[ Bericht 9% gewijzigd door Wootism op 07-02-2012 11:38:14 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Mijn li-ion 6800mah accu binnen die ik de 25e januari besteld had.![]()
http://www.buyincoins.com(...)-2-product-3171.html![]()
Ook maar een bestelling geplaatst bij DX. Nu heb ik wel producten van rond de 20 Dollar waarvan ik twijfel of (als het pakketje opgemaakt wordt) wel binnen komen. Wordt er veel gecontroleerd of valt dit mee? Naar mijn idee was dit vroeger 0,0 via DX, maar leest de laatste tijd toch wat vervelende berichten op DX![]()
ongeveer 20 dollar is geen probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:43 schreef j-jopie het volgende:
Ook maar een bestelling geplaatst bij DX. Nu heb ik wel producten van rond de 20 Dollar waarvan ik twijfel of (als het pakketje opgemaakt wordt) wel binnen komen. Wordt er veel gecontroleerd of valt dit mee? Naar mijn idee was dit vroeger 0,0 via DX, maar leest de laatste tijd toch wat vervelende berichten op DX![]()
Ok, wat zijn hier de regels voor dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ongeveer 20 dollar is geen probleem![]()
Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ok, wat zijn hier de regels voor dan?
Dus begin die even te lezen, dan zelf googlen en dán hier vragen(Dán zijn we natuurlijk ook bereid om je te helpen, alleen als je zelf moeite in gestoken hebt.)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik je graag naar de OpeningsPost (OP) willen verwijzen. Alle informatie die je daarvoor nodig hebt (links naar belasting etc) staan daar ook...
Dus begin die even te lezen, dan zelf googlen en dán hier vragen(Dán zijn we natuurlijk ook bereid om je te helpen, alleen als je zelf moeite in gestoken hebt.)
Ga ik doen, bedankt!![]()
Met die neppe troep ben ik klaar jullie hadden gelijk![]()
Weet iemand een goede headphone met goede noise isolation(noise canceling) maar daar zit vast ook wel een prijs kaartje aan budget is 20>30 dollar/euro.
Het hoeft niet persé chinees te zijn.BAM dit is 3KB![]()
![]()
Voor die prijs gaat dat niet lukken. Hoewel, ik heb bij de Saturn eens een noise cancelling headphone gehaald rond die prijs, die gewoon ronduit prut was. Kijk niet voor noise cancelling, tenzij je daar het tienvoudige budget voor hebt.
Ben erg blij met m'n Bose QuietComfort 15 echter.![]()
Verder heb je ook de Beats Studio (en Sennheisers), but then again, different budget.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb ooit tijdens een vlucht (in de cockpit) zo'n ding opgehad van Bose.
Wat een bazending zeg... Niet normaal, helemaal de prijs waard.![]()
zo bestelling is onderweg:
Colorful Stylus for NDS Lite (8-Stylus Pack)
Premium Gold Plated 1080p HDMI V1.3 M-M Shielded Connection Cable (10M-Length)
USB Charging Dock Cradle + AC Charger Set for Samsung i9100 Galaxy S2
Micro USB to HDMI MHL Adapter for Samsung Galaxy S2 i9100/i997/HTC G14/Z710e/P510e - Black
stylus omdat de pen van de e-reader van me moeder kwijt is. Dan maar een hele pack bestellen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
okeey dat valt dus al af en verder in dit budget wat is er verder nog te halen met een beetje goed geluid. Ik heb scullcandy lowrider maar dat vindt ik 3x niks.BAM dit is 3KB![]()
De iBoot van vandaag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Loll het volgende:
okeey dat valt dus al af en verder in dit budget wat is er verder nog te halen met een beetje goed geluid. Ik heb scullcandy lowrider maar dat vindt ik 3x niks.
Anders Brainwavz HM3? Kijk verder ook op Head-fi.
ljokerl's topic is bijvoorbeeld erg goed: http://www.head-fi.org/t/(...)o9560-added-01-02-12
Oh, en anders misschien een Koss Portapro?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een goede noise canceling headphone gaat je helaas niet lukken voor die prijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Loll het volgende:
Met die neppe troep ben ik klaar jullie hadden gelijk![]()
Weet iemand een goede headphone met goede noise isolation(noise canceling) maar daar zit vast ook wel een prijs kaartje aan budget is 20>30 dollar/euro.
Het hoeft niet persé chinees te zijn.
Ik heb veel goed gehoord over de Urban Eears - Plattan headphone! Vind hem zelf ook erg mooi, maar dat is persoonlijk
Voor 60 euro ex. verzendkosten kan je veel beter voor HM3's gaan die beter geluid hebben (Vriend heeft die Ubans ik HM3's) en goedkoper zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een goede noise canceling headphone gaat je helaas niet lukken voor die prijs.
Ik heb veel goed gehoord over de Urban Eears - Plattan headphone! Vind hem zelf ook erg mooi, maar dat is persoonlijk
Heb PXC-350 Sennheiser noice cancelling headphonies,, echt
en als je dan die noise canceling weglaat. Waar kom ik dan uit.
Het probleem bij mij is ik wil er niet veel geld aan uitgevenomdat ik al super goede gewone boxen heb.
BAM dit is 3KB![]()
HM3 zijn leuk ... goed prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef Loll het volgende:
en als je dan die noise canceling weglaat. Waar kom ik dan uit.
Het probleem bij mij is ik wil er niet veel geld aan uitgevenomdat ik al super goede gewone boxen heb.
En anders... geen idee voor die prijs range.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb je me post gemist ofzo?
Maar goed, nog een suggestie:quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Heb m'n Sonun SN-161 van Focal binnen.
Is voor VOIP-bellers en muziekluisters een betere optie dan de Kanen KM-780 zou ik zeggen.
Erg stylish en sleek ook. Zwarte faceplates (met 'Sonun' erop) kun je veranderen in de meegeleverde zilvergrijze, wist niet eens dat die erbij zaten, was ook niet echt nodig geweest, want ik vind die zwarte wel vet, maar misschien die extra zelf bewerken met een leuk printje of iets.
Zijn erg lichtgewicht en dragen erg comfortabel. On-ears met erg aangename kussentjes. Aan te raden is om de SN-161 aan te drijven met een FiiO E5 amp-je (of soortgelijk), daar de drivers van headphones (in het algemeen) meestal wat meer geprikkeld dienen te worden om tot hun recht te komen (een headphones kan z'n werk dan beter doen, gaat niet per se om hoe luid 'ie is, dus overdrijf het niet qua volume boost), niet per se nodig als je 'em op je computer aansluit, maar m'n telefoon en Sansa Clip+ zijn mobiele apparaten die niet in staat zijn op een ideale manier output te leveren voor een headphone.
Staat verder op de verpakking 'Super bass', nu is de bass heel goed vertegenwoordigd (again, moet je ze goed op je oren zetten en een amp gebruiken voor volle effect), maar haalt het uiteraard niet bij m'n dure en originele Beats Solo. Verder is de soundstage en de 'ruimtelijkheid' geweldig, klinkt niet 'plat' en biedt voldoende nuances en detail. Erg verrassend fijne headset voor $8,20 (met korting, is dus net iets meer dan 6 euro) mag je wel stellen. Comfort, soundstage, looks, control-to-talk-pushbutton-mic-unit (om gesprekken aan te nemen/op te hangen, werkt niet met amp ertussen uiteraard). De Kanen KM-780 vond ik redelijk geschikt voor VOIP en Gaming. Deze is erg geschikt voor VOIP en muziek luisteren, het is uiteraard geen high-end shizzle, maar de bang-for-buck-force is bij deze wel weer sterk aanwezig.
urban ears.. aan de naam alleen al kan je afleiden dat het dezelfde doelgroep aanspreek als Overpriced Beats by Dr. Gay. Dus, ga je voor geluid of voor looks? ga je voor geluid dan is dit bijv. wel een aardige:
http://www.mycom.nl/Produ(...)dset-HD-202II/299524
Hecht je niet zoveel waarde aan bass:
http://www.bax-shop.nl/st(...)_source=TradeTracker
De www.Ibood.com van vandaag is ook wel redelijk voor het geld. Geen topper in het segment, maar voor dat geld ook grappig om in te stappen als je de formfactor van de sennheisers niets vind bijv..
Overigens ben ik het ook eens met alle boven mij aangedragen alternatieven, met als kanttekening dat HM3's voorlopig niet/lastig leverbaar zijn. Koss portapro's schijnen ook erg goed te zijn, alleen meot de formfactor/pasvorm je wel aanstaan. Niet iedereen kan die dingen OK dragen schijnbaar.Common sense is my super power. What's yours?
Het mooie aan die UrbanEars vind ik dat ze lekker plat zijn; ik hou van de simpliciteitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor 60 euro ex. verzendkosten kan je veel beter voor HM3's gaan die beter geluid hebben (Vriend heeft die Ubans ik HM3's) en goedkoper zijn
Heb PXC-350 Sennheiser noice cancelling headphonies,, echtDie HM3's zijn weer van die dikke brokken tegen je oren. De UrbanEars scoren erg goed in reviews, dat ze iets minder klinken dan die van jou neem ik voor lief.
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef neo2000 het volgende:
urban ears.. aan de naam alleen al kan je afleiden dat het dezelfde doelgroep aanspreek als Overpriced Beats by Dr. Gay. Dus, ga je voor geluid of voor looks? ga je voor geluid dan is dit bijv. wel een aardige:
http://www.mycom.nl/Produ(...)dset-HD-202II/299524
Hecht je niet zoveel waarde aan bass:
http://www.bax-shop.nl/st(...)_source=TradeTracker
De www.Ibood.com van vandaag is ook wel redelijk voor het geld. Geen topper in het segment, maar voor dat geld ook grappig om in te stappen als je de formfactor van de sennheisers niets vind bijv..
Overigens ben ik het ook eens met alle boven mij aangedragen alternatieven, met als kanttekening dat HM3's voorlopig niet/lastig leverbaar zijn. Koss portapro's schijnen ook erg goed te zijn, alleen meot de formfactor/pasvorm je wel aanstaan. Niet iedereen kan die dingen OK dragen schijnbaar.
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011825615/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011947842/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011284377/index.html
is dit een goed ding heb namelijk nog 40 euro aan www.bol.com bonnen zie ik niet dus kan wat hoger in budget. Die sonun dingen vind ook wel vet maar dan als 2e headphone zeg maar. Die sennheiser ligt me ook wel maar dat draad is mij veel te lang.![]()
Misschien zie ik een heleboel over het hoofd maar dat hoor ik vanzelf wel.
[ Bericht 6% gewijzigd door Loll op 07-02-2012 16:47:13 ]BAM dit is 3KB![]()
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:40 schreef Loll het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011825615/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011947842/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011284377/index.html
is dit een goed ding heb namelijk nog 40 euro aan www.bol.com bonnen zie ik niet dus kan wat hoger in budget. Die sonun dingen vind ook wel vet maar dan als 2e headphone zeg maar. Die sennheiser ligt me ook wel maar dat draad is mij veel te lang.![]()
Misschien zie ik een heleboel over het hoofd maar dat hoor ik vanzelf wel.![]()
Ach, alle comments betreft koptelefoons worden waarschijnlijk toch weggehaald omdat ze compleet niks te maken hebben met dit topic....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Gelul, zijn allemaal referral links. Mods grijp eens in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Loll het volgende:
wat helemaal niet ik heb gewoon rechtstreeks de links weggehaald bij www.bol.com![]()
niks helemaal niet ik post wel screenshot
dat komt gewoon vanzelf het zijn ook google linkjes.BAM dit is 3KB![]()
Oké, nou gewoon weer on-topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:54 schreef Loll het volgende:
niks helemaal niet ik post wel screenshot [ afbeelding ]
dat komt gewoon vanzelf het zijn ook google linkjes.
Ikzelf heb een Brainwavz HM3 en ben daar erg tevreden over. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen (en foto's) van de mensen hier die een HM5 hebben gekocht. Ik had 'm bijna besteld maar PayPal deed er zo langzaam over laatste tijd erg vaak dat ik het toch maar niet heb gedaan. Ik heb nu wel een Brainwavz M4 onderweg, erg benieuwd.
Huh? Dat was toch vorige week? Alweer vakansie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut chinezen beginnen kapsones te krijgen met hun vakanties
[ Bericht 16% gewijzigd door Koen. op 07-02-2012 17:09:34 ]![]()
Zeker iets bij DX besteld?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut chinezen beginnen kapsones te krijgen met hun vakanties
Dude, ik heb het gisteren gecanceldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef sciter het volgende:
Wootism, hoe lang duurde het voordat jij je geld terugkreeg van DX?
Maar het schijnt iets van 2 weken te duren...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Jemig, dat duurt lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dude, ik heb het gisteren gecanceld
Maar het schijnt iets van 2 weken te duren...
Ik zie nu net dat alle andere sites de producten die ik besteld heb niet echt hebben, dan wacht ik maar wat langer. Heb ze toch niet echt nodig op het moment.![]()
DX.
2 items georderd die gewoon op voorraad stonden. 3 weken later eens kijken, zijn ze allebei in de backorder.
Geen referral hier.![]()
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef Wootism het volgende:
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomen
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism (). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.
Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked..
[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 07-02-2012 18:31:16 ]Common sense is my super power. What's yours?
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb ze geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes
jaja, en azo...![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door thecuriousone op 07-02-2012 18:32:49 (quote ipv edit :() ]jaja, en azo...![]()
Oh no they didn't!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb de stekkertjes geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes![]()
Sue those damn bastards!![]()
![]()
ben dan ook zo'n principiële fuckerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh no they didn't!![]()
Sue those damn bastards!
juist is juistjaja, en azo...![]()
Kuch niet ontvangen kuchquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ben dan ook zo'n principiële fucker
juist is juistCommon sense is my super power. What's yours?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel heel triest om dat te doen als 1 stekkertje mist![]()
Huilie
Maar volgens mij de enige mogelijkheid om snel je recht te halen.Paypal dispute gaat wel erg ver voor 1 stekkertje, dat dan weer wel. Magoed, principekwestie.
Common sense is my super power. What's yours?
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?
Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag m'n achteruitrijcamera ontvangen voor m'n auto, ziet er prima uit (besteld via Ebay). Nu nog wachten op m'n achteruitkijkspiegel met geïntegreerde monitor om erop aan te sluiten en ik heb voorlopig weer alles wat ik wilde in en op m'n auto gebouwd
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef RobertNL het volgende:
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?
Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.
Via amazon.co.uk verkrijgbaar.
Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.Common sense is my super power. What's yours?
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehm.Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks.
Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.
[..]
En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that?
lol, hoelang heb je gewacht dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef revpolen het volgende:
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Ik, hoe kun je dat nu vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.
En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that?![]()
Maar dat is een pre-order en zal eind deze maand hopelijk verscheept worden.
Dat van die grot, kan het zijn dat je in-ear gewend bent en daarom moet wennen aan zo'n kokosnoot? Het geeft een heel ander geluid, meer ruimtelijk.![]()
Oh, who0psie...![]()
Meh, niet echt. Want ik heb ook de origi Beats by Dre en nu de QC15 van Bose en de Sonun SN-161 en die klinken allemaal niet zo.
Die HM3's zijn best wel interessant. Alleen ik heb het geld er nu even niet voor over, hopen dat er weer eens crazy deals of iets dergelijks komt bij mp4nations![]()
Zijn referral links van FOK!, zo verdient FOK! toch wat aan de links waar je toch op zou klikken, is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Koen. het volgende:
[..]
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348
Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële.![]()
![]()
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Vanillax het volgende:
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348
Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële.![]()
Hoeft niet te betekenen dat deze dat ook doet..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.![]()
M'n broer moet ook een nieuw mobiel hebben; direct alvast (voor mobiel überhaupt te hebben) als auto oplader + extra usb kabel gehaald.![]()
![]()
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..quote:Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Gewoon zeggen dat je korting wil op je DHL shipment omdat je zo lang moest wachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..Die site kende ik nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htm
Via amazon.co.uk verkrijgbaar.
Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.
Misschien toch maar een P/O doen op de MH5, lijken wel vet. Ga ze vooral gebruiken op het moment dat de rest van het gezin graag de boxjes uit wil hebben
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.
Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is![]()
![]()
Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Wel grappig om te weten dat de HM5 ook als Lindy, Fischer audio en een no-name te koop is. Fischer audio heeft ze laten maken door Yoga Electronics maar heeft niet de exclusieve rechten gekocht.
Lijkt de vaste formule van Raz te zijn, kijken welk merk leuk klinkt en vervolgens uitzoeken wie de fabrikant is
Ik heb mij nog even verder ingelezen over de HM3's, ik vind het qua form factor een mooie phone, maar ze schijnen nogal bass heavy te zijn. Als ik vervolgens verhalen lees over het ongeveer 80 uur in moeten spelen om de midtones een beetje beter te laten klinken stemt mij dat niet echt positief; ik ben meer van de allrounders. Shiz geeft aan dat de HM3's ietwat doffig klinken en dat lees ik her en der ook terug; een beetje overpowered bass.
@ Shiz: was je nog van plan ze in te spelen, je HM3's? Verder gaf je een tijdje terug aan zelf een Fiio E5'je te hebben om je phones aan te sturen. Zie dat deze inmiddels opgevolgd is door de E6. Gebruik je de E5 nog regelmatig en zo ja, heb je het idee dat het echt de phones beter drived of doet het niet veel meer als zorgen dat ze vnml harder kunnen?Common sense is my super power. What's yours?
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.
Maar goed, ik zal er vast naast zitten, net als al die gebruikers op head-fi en head-case die aangeven dat in de budget prijsklasse deze Sennheisers toch wel ERG goed zijn. Ergo, heel de userbase zal het daar vast niet zo goed weten als jij oh almachtige Wootism (). En mensen zomaar dom flamen maakt dat je nogal.. Dom overkomt.
Maar laten we weer ontopic gaan. Focalprice, wereldwinkel! 3e iets besteld, 4e alweer verzonden. Het KAN dus wel, waarom DX de laatste tijd dan weer zo vaak orders upfucked..
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer wel
Iets met begrijpend lezen en 2 keer falen. Maar laten we het er maar niet meer over hebben mkay?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zit gelukkig meer tussen neppe Dr.Dre's met kutgeluid en jouw lelijke Sennheisers met goed geluid. Beetje simpele denkwijze op deze manier.
Anyways, met dat ik 'almachtig' ben heb je wel gelijk. Gelukkig snap je dat dan weer welCommon sense is my super power. What's yours?
De Pandawill chat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
Zal je wel even moeten wachten aangezien er altijd best veel mensen in de que staan.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Out put adaptor : 5.5mm x 2.1mm bij de eerste
Will suit 5.5x2.1mm DC Power Plug bij de tweede
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar tochquote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.![]()
iemand tip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed..![]()
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloosquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:14 schreef j-jopie het volgende:
Zijn alle dr dre oordoppen niet uit de schappen gehaald van de chinese webshops?? Ik hoop het wel, gvd hoop geld betaalt voor die krengen, terwijl ze inmiddels voor een prikkie (dan maar nep) te koop zijn:S Pff naja kwaliteit zal dan wel ruk zijn uiteraard, maar toch
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan ze inderdaad ook nergens meer terugvinden. Vriend van me had de neppe variant van de Beats Tour, heb er een tijdje naar geluisterd maar was echt compleet waardeloos
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Iemand nog M2 of M4 kopen? 20 en 25 euro p/s Had ze gekocht als vervaning voor mijn sunrise oordopjes maar die heb ik weer teruggevonden![]()
![]()
Chill ffquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gasten, er dient gewoon NIET over gepraat te worden, is dat nou zo moeilijk?
Ook niet dat ze illigaal zijn, ook niet dat ze nep zijn ook niet whatever.. gewoon niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:16 schreef revpolen het volgende:
iemand tip?nee, kan inderdaad niet. Ging met DHL toch? dan zou ik wel een gokje durven wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik een geschil sluit.. kan ik hem dan (bijvoorbeeld) volgende week weer openen? als hij als nog niet verzonden is?
meen namelijk zoiets te herinneren dat 1x een geschil gesloten. je hem niet meer kan (her)openen!
Tevens zou een partial refund vragen, omdat je ondanks de DHL shipping zo enorm lang hebt moeten wachten. (of een 15 dollar coupon). Ik weet dat processing niks met shipping te maken heeft maar niet geschoten....MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is het wel, want het doet totaal niet ter zake in deze reeksquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef j-jopie het volgende:
Tja ik stel alleen de vraag of die niet eens uit de schappen zijn gehaald, no big issue dacht ik zo.. Maar goed...
Het is hier niet toegestaan om over nepmerkartikelen te praten, in welke hoedanigheid dan ook.
Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier.
Gelukkig gaat het met de huidige users in deze reeks top.
lolwut![]()
Nou als je mijn post goed leest zie je dat ik er van baal dat deze ooit uitgebracht zijn, maja we houden er over opquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Streng, I know, maar gezien het verleden van deze reeks is dat zo gegroeid. Daarbij geef je aan dat je de nepperts wel een keer gekocht hebt, en dat is gewoon een no-go hier.
![]()
![]()
1a. Wat irritant dat (mulit)quotes nu zo kut te doen zijn omdat je reactie opent in zo'n verrekte pop-up.
1b. Opgelost!Thnx.
2.Eh... Ik kan em drie dagen aan een Sansa leggen totdat de batterij op is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vraag is dan alleen of drivers etc hetzelfde zijn. Dat is vaak niet helemaal het geval.
Ik heb mij nog even verder ingelezen over de HM3's, ik vind het qua form factor een mooie phone, maar ze schijnen nogal bass heavy te zijn. Als ik vervolgens verhalen lees over het ongeveer 80 uur in moeten spelen om de midtones een beetje beter te laten klinken stemt mij dat niet echt positief; ik ben meer van de allrounders. Shiz geeft aan dat de HM3's ietwat doffig klinken en dat lees ik her en der ook terug; een beetje overpowered bass.
@ Shiz: was je nog van plan ze in te spelen, je HM3's? Verder gaf je een tijdje terug aan zelf een Fiio E5'je te hebben om je phones aan te sturen. Zie dat deze inmiddels opgevolgd is door de E6. Gebruik je de E5 nog regelmatig en zo ja, heb je het idee dat het echt de phones beter drived of doet het niet veel meer als zorgen dat ze vnml harder kunnen?Maar eerder van niet.
Ja, de FiiO E5 alsmede de E6 heb ik. Het is voornamelijk het aandrijven, niet zozeer de volume boosten (hoewel 'ie dat ook enigszins doet natuurlijk).Voorkeur gaat uit naar de E5. Omdat je de bassboost kunt regelen en het gewoon gecontroleerder klinkt. De E6-amp heb ik het gevoel bij dat 'ie de muziek een beetje uit z'n verband haalt als je 'em harder zet. Verder is de E5 mat en de E6 glanzend afgewerkt en heeft de E6 chromelike accentjes en een transparant plasticy clip. De clip van de E5 is wat meer rugged en breder en spring-assisted voor betere clipgrip, wat mij nog meer richting E5 doet neigen.
Nog 12 wachtenden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef luciferist het volgende:
Lekker dan, ik ben net verhuist... en heb op pandawill iets besteld met het verkeerde adres erop.
Ik probeer ze nu 2 dagen te bereiken maar nog geen succes..
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
edit: chat is eindelijk online nog maar 111 wachtende voor mij..![]()
Haha zit je echt al vijf uur te wachten?quote:
En toen was het closingtime.
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Even vragen dan of ze alles weer terug kunnen sturen naar de fabrikant.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...
Zo terug.![]()
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat is wel het laatste dat je wilt zien lijkt me hè...![]()
Shiz, welke sites hield je als audiofiel nou in de gaten?![]()
Brainwavz-sectie op MP4Forum: http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=60
In Ear Matters: http://www.inearmatters.net (van ClieOS, user op Head-fi)
Head-fi: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors (IEM vergelijkingstopics van ClieOS en ljokerl (headphones hier ) bijvoorbeeld zijn wel hendig sjiek).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom heb ik pakketjes binnen die op de dezelfde datum verzonden zijn al meer dan een week binnen en de andere pakketjes nog niet, waar slaat dat op.![]()
Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom heb ik pakketjes binnen die op de dezelfde datum verzonden zijn al meer dan een week binnen en de andere pakketjes nog niet, waar slaat dat op.
Welcome to ChinaShopping
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
En ohja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Brainwavz-sectie op MP4Forum: http://www.mp4nation.net/forum/viewforum.php?f=60
In Ear Matters: http://www.inearmatters.net (van ClieOS, user op Head-fi)
Head-fi: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors (IEM vergelijkingstopics van ClieOS en ljokerl (headphones hier ) bijvoorbeeld zijn wel hendig sjiek).
Misschien wel leuk om te melden als je weer een wat interessants gevonden hebt![]()
![]()
Blijkbaar kan er dus bijna 2 week tussen zittenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja .. Ik heb ook 2 pakketjes besteld binnen 'n uur op dezelfde dag. 't Ene heb ik gisteren gekeken, nu heb ik 't gevoel dat ik constant bij de voordeur moet zitten omdat 't andere ook elk moment kan komen. Maar hee, dat kan zomaar 'n lange zit worden!
Welcome to ChinaShopping![]()
Ik heb deze gevonden bij BIC, mensen er ervaring mee?
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-578.html
EDIT:
Gewoon maar besteld, voor die 10 euro kan je niet fout zitten. Heb toch niet zoveel meer aan die oude HD's
[ Bericht 39% gewijzigd door jopiede op 08-02-2012 18:54:14 ]![]()
Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
En ohja.
Misschien wel leuk om te melden als je weer een wat interessants gevonden hebtEnige wat ik nog wil proberen is een Koss Portapro (BBC zwart, to seehear what the fuzz is all about). Daarvoor maar ff wachten tot ik weer eens in Zweden ben. Vroeger keek ik continu bij de new arrivals van wat sites, maar dat heb ik sinds oktober ofzo niet meer gedaan en vind zodoende natuurlijk ook niks interessants meer.
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over oordopjes, maar dan met headphones/-sets, horloges, zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz. Verschillende items dan een beetje tegen elkaar uitzetten en vergelijken. Dan kunnen we naar die aanbevelingen linken als iemand daarom vraagt.
Verder zijn aardig wat couponcodes verlopen eind 2011... iemand al bezig geweest nieuwe los te peuteren? En waar kan een jaarstats 2011 worden aangevraagd?Heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen.
Welke shops willen we kortingsbonnen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mèh. Ik ben op audiogebied denk ik wel verzadigd.Enige wat ik nog wil proberen is een Koss Portapro (BBC zwart, to seehear what the fuzz is all about). Daarvoor maar ff wachten tot ik weer eens in Zweden ben. Vroeger keek ik continu bij de new arrivals van wat sites, maar dat heb ik sinds oktober ofzo niet meer gedaan en vind zodoende natuurlijk ook niks interessants meer.
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over oordopjes, maar dan met headphones/-sets, horloges, zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz. Verschillende items dan een beetje tegen elkaar uitzetten en vergelijken. Dan kunnen we naar die aanbevelingen linken als iemand daarom vraagt.
Verder zijn aardig wat couponcodes verlopen eind 2011... iemand al bezig geweest nieuwe los te peuteren? En waar kan een jaarstats 2011 worden aangevraagd?Heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen.
Heb vroeger heel wat emailtjes gestuurd,, kan zo weer die ophalen en opniew versturen met een vernieuwde boodschap: Fok!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
BIC, PW, FP, Ooitkopen, TD, LT, Fadbus, Dino & MP4N zo'n beetje?
Kijk/koop persoonlijk eigenlijk niet bij andere sites (behalve DX, maar dat is sowieso een verloren zaak).
Bij DX 2 aanstekers 4-2 besteld, 7-2 verzonden
Maar 1 ander ding wat 4 tot 7 dagen levertijd heeft en ik 10 januari heb besteld staat sinds 30 januari op back-order (op de productpagina niet.....misleidend)...
![]()
Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2 HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef jopiede het volgende:
Ik heb deze gevonden bij BIC, mensen er ervaring mee?
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-578.html
EDIT:
Gewoon maar besteld, voor die 10 euro kan je niet fout zitten. Heb toch niet zoveel meer aan die oude HD'sWorking on that.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens, wat we met z'n allen nog wel kunnen doen in 2012, is het reviewtopic wat aansterken met posts als die over zaklampen/lichtjes, r/c-gebeuren, enz.
De geplande hexacopter bestaat voor 80% uit Chinees spul (batterijen, electronica, motors e.d.) dus mag dat dan ook?![]()
Maar ben al een paar weken bezig met af en toe even berekeningen te doen aan dat ding.
Ben zelf benieuwd hoe dat Chinese r/c spul gaat uitpakken.
[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2012 21:14:48 ]![]()
Misschien beginnen ze met de nieuwste orders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij DX 2 aanstekers 4-2 besteld, 7-2 verzonden
Maar 1 ander ding wat 4 tot 7 dagen levertijd heeft en ik 10 januari heb besteld staat sinds 30 januari op back-order (op de productpagina niet.....misleidend)...
![]()
Hehe, zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Working on that.
De geplande hexacopter bestaat voor 80% uit Chinees spul (batterijen, electronica, motors e.d.) dus mag dat dan ook?![]()
Maar ben al een paar weken bezig met af en toe even berekeningen te doen aan dat ding.
Ben zelf benieuwd hoe dat Chinese r/c spul gaat uitpakken.Vandaag nog ff wat indoors gehoverd met m'n Walkera UFLYS (maanden geleden van Ebay gehaald, kwam ook uit China, na de order bedacht ik me pas dat Aziaten vaak het gas rechts hebben zitten i.p.v. links, gelukkig was het de Westerse uitvoering
). Blijft leuk speelgoed.
Ik moet een hoop andere 3CH-heli's maar eens verkopen. De Volitation/MJX T-23/Q8005 enzo. 4CH (mini en midi modellen) is toch de betere shizzle.
Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kost ook niets idd. Ik ga maar 'ns kijken naar een die 2.5" kan slikken. M'n oude laptop is kapot en ik moet m'n data daarvan nog overzetten op m'n nieuwe. In mijn laptop passen 2HDD's en dat was ook mijn plan om m'n oude daar dus bij in te zetten, maar daarvoor heb ik een specifiek sata-kabel nodig die óf erg duur is, óf nauwelijks verkrijgbaar. Dan dit maar doen.
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html
Ik neem aan dat je IDE hebt ;-)
Weet iemand trouwens of ik er van uit moet gaan dat er een US of een EU stekker op de adapter zit? Heb namelijk geen verloop stukje in huis![]()
EDIT:
We will send the plug according to your shipping address. If you have special need, please leave note in Paypal when checking out. Wat een service!![]()
Ik heb 'm de HDD uit de oude laptop gehaald en - na gekeken hebben wat het verschil is tussen IDE en SATA - blijkt het een SATA schijf te zijn. Zoiets als dit moet het dus worden. Heeeel wat goedkoper dan $28,95 voor een specifiek HP k*t HDD kabeltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Op BIC staan ze voor zowel Sata als IDE voor rond de 4 dollar(!!!)
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html
Ik neem aan dat je IDE hebt ;-)
Weet iemand trouwens of ik er van uit moet gaan dat er een US of een EU stekker op de adapter zit? Heb namelijk geen verloop stukje in huis![]()
EDIT:
We will send the plug according to your shipping address. If you have special need, please leave note in Paypal when checking out. Wat een service!![]()
![]()
En gekocht![]()
Bij een andere listing op Ebay:quote:Excellent quality ,Make your HDD special Nice beautiful cute![]()
![]()
You WILL cuddle your harddrive case upon arriving!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
En gekocht![]()
Bij een andere listing op Ebay:
[..]![]()
Common sense is my super power. What's yours?
En nu kijken wie hem als eerst binnen krijgt. Jij krijgt er trouwens nog een leather case bij, mijne is duurder en heeft dat nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
En gekocht![]()
Bij een andere listing op Ebay:
[..].
Zal toch wel chemisch meurende troep zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: