Zaklampen!! We gaan het topic weer even leven inblazenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Goede prijs/kwaliteit:
[..]
Veel meer kracht haal je toch niet uit AA-batterijen, dus dat is een prima keuze.
Van zaklampen? Hopelijk krijg ik zondag m'n zaklamp terug (m'n broer heeft 'm mee met wintersport) en dan kan ik foto maken met (als ik het goed heb) 1400lm 1x LED / 1600lm 1x LED / 3800 3x LED naast elkaar.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
heuuuuh mijn review
ik ben nogsteeds van mening dat de zaklamp voor AA batterijen en zijn prijs, één van de beste lampjes is inderdaad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loll op 09-02-2012 22:36:30 ]BAM dit is 3KB
Ik heb deze uit DX UK warehouse (momenteel niet op stock daar)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:11 schreef RobertNL het volgende:
Aangezien hier een aantal mensen met security cam zijn, ik zoek er één van rond de 50 euro. Welke hebben jullieGraag wireless.
[...]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Loll het volgende:
off topicJa echt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Top, die stond ondertussen ook al op de lijstquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb deze uit DX UK warehouse (momenteel niet op stock daar)
http://www.dealextreme.co(...)ilt-motors-904426358
Wel op stock in Hong Kong: http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
Ik heb wel een half uurtje tijd nodig gehad om alle firmware updates te doen. Werkt goed in alle browsers en op mijn android telefoon (met ip cam viewer basic).
Ontzettend leuk speelgoed! Ik heb een zonder wireless, veiligheid vind ik met draadloos te riskant en ik heb in mijn huis overal UTP in de muur gelegd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top, die stond ondertussen ook al op de lijst
Morgen maar eens bestellen dan
Die van DX werkt met de basisfirmware enkel in Internet Explorer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ontzettend leuk speelgoed! Ik heb een zonder wireless, veiligheid vind ik met draadloos te riskant en ik heb in mijn huis overal UTP in de muur gelegd.
Ik heb geen firmware veranderd ofzo, heeft dat veel voordelen?
Heb je een linkje naar dat topic op tweakers?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ze zijn bij tweakers iets op het spoor gekomen![]()
Ga naar conrad.nl en zoek eens naar een mc crypt dj-50 dat is een Brainwavz hm3 voor 15 euro![]()
Vervolgens zoek je naar een renkforce cd-340 dat is een Fischer Audio FA-006 voor 26 euro
Ze gaan de boel bestellen om het 100% te testen, stay tuned.
De laatste 2 pagina's doorbladeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic op tweakers?
Bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De laatste 2 pagina's doorbladeren.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1482006
Heb ze een vriendelijk mailtje gestuurd... vandaag $1 in coins ontvangen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb ze geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ga naar conrad.nl en zoek eens naar een mc crypt dj-50 dat is een Brainwavz hm3 voor 15 euro![]()
Vervolgens zoek je naar een renkforce cd-340 dat is een Fischer Audio FA-006 voor 26 euro
Zou leuk zijn als ze het zeker weten, ik blijf het even volgen (thanks!)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef ElmoFan het volgende:
En hier hebben we de HM5: http://www.head-fi.org/t/(...)a-neutral-champ/1845
Tevens zijn mijn Soundmagic PL21 bij focalprice verstuurd. Hij is nu dus wel weer op voorraad
Mooie oplossingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Heb ze een vriendelijk mailtje gestuurd... vandaag $1 in coins ontvangen!
BIC
Ik zou me kapot schamen als ik voor 1 kapje zou gaan mailen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Heb ze een vriendelijk mailtje gestuurd... vandaag $1 in coins ontvangen!
BIC
Hoe heb je die firmware update gedaan? Heb er zelf nog 1 staan die stof staat te happen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb wel een half uurtje tijd nodig gehad om alle firmware updates te doen. Werkt goed in alle browsers en op mijn android telefoon (met ip cam viewer basic).
Ik heb er ook 1tje, die je eventueel wel mag overnemen? Doe er niks mee namelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
laatmaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef RobertNL het volgende:
Iemand nog een idee voor een project met een kapotte china tablet? (geen wifi)
Nice!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
laatmaarAangezien ik geen garantie meer had bij de Chinees dat ding open gehaald en de wifi chip vervangen met de chip uit deze: [ afbeelding ]
En alles werkt weer
Dan doe je dat maar niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik voor 1 kapje zou gaan mailen...
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.26358quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je die firmware update gedaan? Heb er zelf nog 1 staan die stof staat te happen.
http://www.ebay.nl/itm/IP(...)9877f#ht_2683wt_1270quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Tipje:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoezo veiligheid vind ik met draadloos te riskant ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ontzettend leuk speelgoed! Ik heb een zonder wireless, veiligheid vind ik met draadloos te riskant en ik heb in mijn huis overal UTP in de muur gelegd.
Ik heb geen firmware veranderd ofzo, heeft dat veel voordelen?
Hij is zo'n persoon die een draadloos netwerk in het algemeen niet vertrouwt en daarom alles met kabel wil. Ik schat deze meneer boven de 35quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hoezo veiligheid vind ik met draadloos te riskant ?
Het is geen accespoint waar ze bij kunnen hoor ?
Die wireless is alleen de verbinding naar je router toe.. ( die bij wansview via ssl verloopt)
oftewel willen ze erbij, dan moeten buren dus al in het (draadloze) netwerk zitten...
en als ze dan draadloos zijn aangesloten of bekabeld maakt niet uit komen ze er toch bij
( afgezien van het feit dat ze het wachtwoord natuurlijk dan nog niet weten mocht je deze niet standaard hebben gelaten)
Draadloos is dus net zo veilig als middels de kabel
quote:Full Refund: US $19.95
ZE HEBBEN JE VOOR 5 CENT OPGELICHTquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Miniem het volgende:
Gerechtigheid![]()
Had laast die Mini Cooper usb stick gekocht van 20 dollar.
Bij Paypal claimen hielp niet.
Gisteren kon ik eindelijk een dispute openen bij DHgate (is vanaf een bepaalde datum)
En ze hebben vandaag al een final decision gemaakt:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
ZE HEBBEN JE VOOR 5 CENT OPGELICHT![]()
haha is snapte wel dat je hem voor 5 cent had afgerondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Miniem het volgende:
[..]Ik had hem ook voor die prijs gekocht.
Grapjas
De Fuze is weg... je kunt de Clip doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Miniem het volgende:
Laatst hadden jullie het weer over die refurbished sansa's.
Maar ik zoek op Ebay en kom van alles tegen.
Iemand een link naar degene die jullie bedoelen?
Zie ook dat de 8GB versie bestaat, of zou je voor de 4GB gaan en dan uitbreiden met een micro SD?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Fuze is weg... je kunt de Clip doen.
http://www.ebay.nl/itm/4G(...)&hash=item3a6f695384
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef Koen. het volgende:
Ik lees in 'Het Grote Headphones Topic' op tweakers ontzettend veel over de Brainwavz HM3 waarvan ik toch dacht dat die uniek waren:
[ afbeelding ]
Mc Crypt DJ-50 DJ-koptelefoon:
[ afbeelding ]
Fischer Audio FA-004:
[ afbeelding ]
En de HM5:
http://www.yoga.com.tw/style/content/CN-10-2c/product_detail.asp?lang=2&customer_id=2000&name_id=78835&rid=45198&id=292588
iets te laat, maar als ze hetzelfde zijn ga ik ze zeker bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand op Head-fi heeft zo'n Fischer Audio FA-004 en zegt dat ze precies hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
iets te laat, maar als ze hetzelfde zijn ga ik ze zeker bestellen
Ik kan niet ruiken hoeveel geld je te besteden hebt en hoe jij zo'n ding gebruiktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie ook dat de 8GB versie bestaat, of zou je voor de 4GB gaan en dan uitbreiden met een micro SD?
En kan je me vertellen of de radio functie goed werkt?
Kan zijn, de fabrikant heeft de design/fabricatierechten dan niet afkocht, dus die blijven bij de fabrikant, niet het merk. Die kunnen er natuurlijk een handeltje uit slaan. Iets waar een Raz en Thomas graag gebruik van maakt. Wel kunnen de specs iets afwijken, de interesse hebbende partij kan tweaks en designveranderingen doorvoeren waardoor de levensduur, looks en/of soundsignature anders zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Koen. het volgende:
[..]
Iemand op Head-fi heeft zo'n Fischer Audio FA-004 en zegt dat ze precies hetzelfde klinken.
Ik heb gewoon de 2GB(cheapo). Gebruik het interne geheugen niet eens. MicroSD-kaartjes werkt prima.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken hoeveel geld je te besteden hebt en hoe jij zo'n ding gebruikt![]()
Ik zou altijd voor 8GB gaan, de micro SD gebruikt ook wat meer stroom. De nieuwe Sandisk Zip lijkt ook een betere keus te zijn maar die is alleen voor "de dure" nieuwprijs te vinden.
De Fuze refurb is interessant omdat er geen volwaardige opvolger is gemaakt. Met de clip heb je meer keus. Dan zou ik niet kloten met refurb en 2 jaar volledige garantie nemen met de Zip.
De oude 8gb clip is bij conrad 50 euro minus 5 euro coupon, goede prijs. Radio werkt bij mij goed tot redelijk.
Nou ja, iets dat je misschien eens 5 minuten gebruikt hebt, daar verandert behalve een laagje stof niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg Shiz, hoe gaat t met je kanen headset? ([hoofdtelefoon] Kanen KM-780)
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:46 schreef Nickjuh16 het volgende:
DX is wel sloom geworden, of ligt dit aan mij?![]()
Begin van de week wat besteld, nog steeds status op 'Order received'.
Vroegâh altijd binnen 1 dag verzonden.
jullie praten over 2 verschillende dingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou.
DX is nooit snel geweest. Ik was al blij als ik m'n spullen binnen 2 maanden binnen had.
Het is inderdaad een maand of twee wat beter gegaan, maar het duurt tegenwoordig weer veel langer. Nu maar gewoon via EbayBic/Focal/Pandaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
jullie praten over 2 verschillende dingen..
Nickjuh16 heeft het bij het rechte eind wat betreft de schuld aan DX kant.
DX kan bepalen wanneer een product word verstuurd..
Dat jij een pakketje na 2 maand pas krijgt, is niet te fout van DX..
( althans ervanuit gaant dat dx niet 1,5 maand doet over het versturen van het pakket)
Maar zoals Nickjuh zegt.. DX is inderdaad traag geworden.. voorheen 1-2 dagen.. en nu duurt het wel 5-6 dagen soms..
iemand een linkje van dat tweakers topic?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef Koen. het volgende:
Ik lees in 'Het Grote Headphones Topic' op tweakers ontzettend veel over de Brainwavz HM3 waarvan ik toch dacht dat die uniek waren:
[ afbeelding ]
Mc Crypt DJ-50 DJ-koptelefoon:
[ afbeelding ]
Fischer Audio FA-004:
[ afbeelding ]
En de HM5:
http://www.yoga.com.tw/style/content/CN-10-2c/product_detail.asp?lang=2&customer_id=2000&name_id=78835&rid=45198&id=292588
Oh monkeybrain was me voor. Nah ja, nu met foto's dan.
Is al gepost. En anders heb je tweakers en google ook nog...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Loll het volgende:
[..]
iemand een linkje van dat tweakers topic?
Het is een gigantisch verschil of die pakketjes data vrij en door iedereen op te vangen door de lucht vliegen of dat ze veilig achter mijn router in een kabel zitten. Draadloos is NOOIT veilig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tipje:
Wansview NC541w ( te koop op lightake en MP4nation) bij lightake kan je nog wel wat van de prijs afpraten.. kost zo'n 60$ nu..
zie reviewtopic voor een review van deze cam
heb er nu 2 in huis staan en zijn prima! ( feitelijks zijn al die cams het zelfde.. dit heeft wansview ook aan gegeven, iedereen heeft de zelfde hardware.. ze kunnen allen alleen hun eigen firmware er op flashen etc..)
[..]
Hoezo veiligheid vind ik met draadloos te riskant ?
Het is geen accespoint waar ze bij kunnen hoor ?
Die wireless is alleen de verbinding naar je router toe.. ( die bij wansview via ssl verloopt)
oftewel willen ze erbij, dan moeten buren dus al in het (draadloze) netwerk zitten...
en als ze dan draadloos zijn aangesloten of bekabeld maakt niet uit komen ze er toch bij
( afgezien van het feit dat ze het wachtwoord natuurlijk dan nog niet weten mocht je deze niet standaard hebben gelaten)
Draadloos is dus net zo veilig als middels de kabel
ik ben het met je eens, dat data pakketjes die door de lucht gaan een onveiligere methode is dan datapakketjes die via een kabel naar de router gaan. Echter geef ik aan dat met de juiste encryptie je niet heel veel zorgen hoeft te maken op onderschepping.. alle datapakketen zijn dan versleuteld met eigen unieke code(bijv WPA (2) etc) en zijn dus gewoon niet uit te lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:30 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het is een gigantisch verschil of die pakketjes data vrij en door iedereen op te vangen door de lucht vliegen of dat ze veilig achter mijn router in een kabel zitten. Draadloos is NOOIT veilig.
Wat werkt op een N-landse laptop?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef Loll het volgende:
weet iemand precies hoe dit ding werkt op een Nederlandse laptop?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand nog M2 of M4 kopen? 20 en 25 euro p/s Had ze gekocht als vervaning voor mijn sunrise oordopjes maar die heb ik weer teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |