De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het gaat maar ik heb me wel eens beter gevoeld.quote:
Same herequote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Dan bestel ik wel iets voor op mn kamer of ik haal een boterham.
Sure thing, maar dan moet je wel echt komen!quote:
Snackbar of koken.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Dan bestel ik wel iets voor op mn kamer of ik haal een boterham.
Het is uit? Huhwhutwhatquote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het gaat maar ik heb me wel eens beter gevoeld.
Heb gister nog een beetje een "emo" berichtje naar haar gestuurd.
Nouja lol, weet dat het toch wel over is, maar ze is een beetje boos nu denk oepssss.
Een echte heer haalt een dame op!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sure thing, maar dan moet je wel echt komen!
Even gezellig 475km enkele reis rijden laagvliegen voor een happie eten
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een echte heer haalt een dame op!
Of brengt haar naar het restaurant voor een etentje met een andere heer
Heeft ie al gedaan, krijg m niet nog eens zo gekquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.
In het verleden wel geweest, nu ben ik voor een cursus bij een machinebouwer op bezoek. Ik zit dus in m'n eentje in het hotel hier, de andere cursisten zijn brazilianen die én héél beroerd engels spreken én in een ander hotel zitten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:05 schreef twi het volgende:
Vrachtwagenchauffeur ofzo dan? Kan me wel voorstellen dat de restaurants in het buitenland je dan de keel uit hangen. Maar stiekem hou ik wel van het zoeken naar opvallende of grappige dingen in openbare situaties
Been there, done thatquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet meegekregen. Maar ik zal het niet oprakelen.
Kut manquote:
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Komende O&N met een ander al batsend het nieuwe jaar in
IS ER LEVEN OP PLUTO?quote:
Vervelend, ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.
Maar om even kort te zijn, het is weer uit om dezelfde reden als van de zomer.
Alleen heeft het nu 1,5 maand geduurt en heb ik er nog een brief van haar bij gekregen.
Zucht ja blijf er nog steeds een beetje verdrietig over...
Komt wel goed Kree, met je. *knuffel*quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.
Maar om even kort te zijn, het is weer uit om dezelfde reden als van de zomer.
Alleen heeft het nu 1,5 maand geduurt en heb ik er nog een brief van haar bij gekregen.
Zucht ja blijf er nog steeds een beetje verdrietig over...
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar worden
Zal ik dan maar ouwejaar als nieuw doel stellen voor mezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet met dezelfde vrouw hoop ik
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, neequote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar worden
Of met elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet met dezelfde vrouw hoop ik
"GOD" schijnt een goede suggestie te zijn bij het raden van wachtwoorden. Probeer het eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef LostInSpace het volgende:
!#$%@#$%@&ˆ&$$%#$#@$@#%&@ˆ
Ik kan niet meer inloggen op mijn eigen server. Hij zegt dat het wachtwoord niet klopt, terwijl ik toch echt denk dat ik het juiste wachtwoord heb.
I'm screwed.
Ik moet nog etenquote:
Ik stel altijd mijn volgende verjaardag als "doel". Dat begint alweer op te schietenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik dan maar ouwejaar als nieuw doel stellen voor mezelf![]()
Heb ik nog effies
zelf langs de hoeren? Tis een optie..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, nee
En daar was palawan niet bij?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook neukend het nieuwe jaar in. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk ook. Maar toen hebben we der een meidenavond van gemaakt.
Als ik dat serieus van plan zou zijn had ik het al jaren gelden gedaan. Maar nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zelf langs de hoeren? Tis een optie..
Ja maar sommige hebben een ultimatum met een 2 in de leeftijdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat serieus van plan zou zijn had ik het al jaren gelden gedaan. Maar nee.
Maar dat wist je wel
I really don't see the problem herequote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook neukend het nieuwe jaar in. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk ook. Maar toen hebben we der een meidenavond van gemaakt.
msn via PM lol.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, nee
Ik denk dat het echt niet goed voor mij zou zijn als ik een ultimatum zou stellenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar sommige hebben een ultimatum met een 2 in de leeftijd
Laat maar, ik snap het weer..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
"GOD" schijnt een goede suggestie te zijn bij het raden van wachtwoorden. Probeer het eens.
Ik ben blij voor je, man.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Laat maar, ik snap het weer..
Ik kan niet inloggen met "Administrator" omdat ik dat uitgezet heb. Onder mijn eigen admin account werkt het wel![]()
Dit komt omdat ik maar 1 keer per maand ofzo echt inlog op dat ding voor maintenance. Voor de rest gebruik ik een andere account (met minder rechten) om bij mijn shares te komen etc.
Zucht
Ik stond echt serieus op het punt om te gaan jankenquote:
Eh, volgens mij bedoel jij niet hetzelfde dat ik bedoeldequote:Op maandag 6 februari 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
msn via PM lol.
Succes hehehe
Nee nouja doe er een beetje lullig over nu.
Maar serieus, heb het hier met haar over gehad een paar weken terug omdat ik eigenlijk bang was dat ze het weer uit het niks zou uitmaken om haar eigen problemen.
Goed dat wilde ze niet en alles leuk verder.
Bel nog met haar 1 avond voordat ze het uitmaakte weer heel leuk (verhaaltje toekomst haha en hou van je)
Dag erna eind van de dag sms-je we moeten praten van haar.
Ok toen wist ik het al en ja hoor.
Heel verhaal van dat ik er niks aan kon doen maar ze zat nog teveel met haar zelf.
(ja laat dan eens iemand toe in je leven denk ik dan)
Maargoed heb het nog een beetje geprobeerd met praten die avond maar het was kansloos ze had haar keuze gewoon al gemaakt.
Klote hoor, want ik zou nog best door willen ondanks die problemen maar dat gaat niet als ze het zelf niet wil.
Heel goedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
Ik zuipend het nieuwe jaar in om het feit dat ik niet neukend het nieuwe jaar in ga.
Seems legit.
Ja thx,quote:Op maandag 6 februari 2012 18:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, volgens mij bedoel jij niet hetzelfde dat ik bedoelde
Maar verder snap ik je pijn heel goed. We leven met je mee
Daar is het serieuze topic voorquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Nou ik zal hier wel weer regelmatig komen om jullie te vervelen met mijn ellende
Die leest niemand meerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar is het serieuze topic voor
Nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel goed
Heb je al met je moeder gepraat?
Moeten vragen of je magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Bundel aanpassen?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef kree het volgende:
Owh btw, iemand een idee wat ik kan doen met al die sms-jes uit m'n bundel die ik nu over ga houden voor het komende jaar
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Oh mams? Ik ga.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Doe het zoals ik: hee mam, ik ga naar sziget he.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Jaarcontract en alleen naar beneden magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeten vragen of je mag
[..]
Bundel aanpassen?
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.quote:
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.
Dat ga ik ook doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.
Dat is toch de goede kant op dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Jaarcontract en alleen naar beneden mag![]()
Ik zie maar 1 optie snel een andere meid vinden.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is toch de goede kant op dan?
Tsja, mijn moeder is een lastig mens.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kun je zoiets nu goed aanpakken? Ik ken je moeder niet maar zoiets zou te gewoon zo op tafel gegooid moeten kunnen worden?
Ik heb jaren gezeurd voor lowlands en mocht pas als ik 16 werd. Ik heb dat jaar niet eens meer overlegd of wat dan ook.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Partingglass het volgende:
daar is ze moeder voor, volgens mij komen ze bijna alleen maar in die uitvoering.
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, mijn moeder is een lastig mens vrouw.
Mijne andersom, ergerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is niet lastig, ze is vooral bezorgd, heel, heel erg bezorgd.
Ook nog eens in de overgang, moet je nagaan.quote:
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is niet lastig, ze is vooral bezorgd, heel, heel erg bezorgd.
Ik voel je pijn broederquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog eens in de overgang, moet je nagaan.
Dat, en vrouwen zijn er al helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.
Oh maar daar is ze niet bang voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.
Ik moet wel toestemming vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Partingglass het volgende:
Ze zal het nooit leuk vind waarschijnlijk en ook er op in gaan. Als je het vraagt geef je haar de kans nee te zeggen. Die zou ik haar denk ik niet geven. Dan kan ze wel dingen tegenwerpen maar geef je haar niet de keuze.
Als je het handig aanpakt brengt dat nog... ok dit kan echt nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar daar is ze niet bang voor.
Het verontrustende vind ze altijd dat zij niet in de buurt is mocht me iets overkomen.
Ik dump haar in een hotel in Budapest en dat probleem is opgelost.
Aiquote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet wel toestemming vragen.
Ik heb haar geld nodig.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Partingglass het volgende:
oke dat veranderd de zaak. dan vergeet mijn advies maar meteen.
Marketing, echt iets voor jouquote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn plan was echt briljant, moeders in een hotel dumpen in budapest, haar lekker maken met een shitload aan badhuizen. Dan ga je halverwege sziget een dagje budapest met haar doen, lekker douchen in een hotel enzo..
Mama heloef blij, heloef blij.
Geef mij de zomer maarquote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Nog meer mensen hier die vinden dat veel vrouwen er bijzonder knap uitzien in de winter? Vandaag ook echt paar dames die zo uit een mode-catalogus leken te komen lopen. Vind ze in de winter altijd veel liever ogenMet van die hartjesvormige koppies die door de muts van de winterjas steken.
Beetje zoals de PI van deze post.
Ik zie er ook knapper uit in de winter.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Nog meer mensen hier die vinden dat veel vrouwen er bijzonder knap uitzien in de winter? Vandaag ook echt paar dames die zo uit een mode-catalogus leken te komen lopen. Vind ze in de winter altijd veel liever ogenMet van die hartjesvormige koppies die door de muts van de winterjas steken.
NEE. Bleke koppen en dik ingepakte dames, ik hou er niet van. Geef mij maar zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
"Goh, ik zag je al van de zomer, maar jij ziet er in de winter veel knapper uit. Wil je wat drinken?"quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zeg dat net maar op een hele andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn plan was echt briljant, moeders in een hotel dumpen in budapest, haar lekker maken met een shitload aan badhuizen. Dan ga je halverwege sziget een dagje budapest met haar doen, lekker douchen in een hotel enzo..
Mama heloef blij, heloef blij.
Széchenyi badhuisquote:Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef ValHallen het volgende:
Die Turkse badhuizen zijn wel echt zwaar relaxed in Budapest. En de stad zelf is geweldig mooi
Ik zie een zwembad?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Széchenyi badhuis
[ afbeelding ]
Was daar in een week met strakblauwe lucht en 30 graden. 2x naar dat badhuis geweest. Je voelt je daar echt koning. Bleven daar uuuuren.
Nog nooit zo'n joekel van een zwembad met koud water gezien inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal warmwaterbronnen he
Maar je kan ook lekker bijdehand doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n joekel van een zwembad met koud water gezien inderdaad
Daar ben ik geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef VacaLoca het volgende:
Deze ben ik niet geweest, volgende keer maar:
[ afbeelding ]
Rudas-baden
Ga ms binnenkort nog naar Budapest als het even uitkomt
Is uit 1550 en sindsdien weinig veranderd. Maakt het wel speciaal. Alleen lees wel; 'Het achthoekige zwembad werd in de negentiende eeuw toegevoegd.'quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Partingglass het volgende:
die laatste vind ik cooler. ziet er heel sfeer vol uit
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is hier echt vreselijk.
Neem je me mee ver weg van hier?
Nee het is echt verschrikkelijk.quote:
La Porte de l'Enferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One. Must. See.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef VacaLoca het volgende:
Deze ben ik niet geweest, volgende keer maar:
[ afbeelding ]
Rudas-baden
Ga ms binnenkort nog naar Budapest als het even uitkomt
Joysaquote:
nja, ik waag t er maar op danquote:
Ben je verdwaald?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Joysa![]()
[..]
nja, ik waag t er maar op dan
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
La Porte de l'EnferLive hossel van een mossel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
La Porte de l'Enfermag ik dan Morticia heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Haiquote:
Sic gorgiamus allos subjectatos nuncquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik dan Morticia heten?
geen gehossel aan mijn mossel u_uquote:
toch nog iemandquote:
smooth.. hoiquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, ik waag t er maar op dan
Oh dan is het simpel.quote:
Met wie danquote:Op maandag 6 februari 2012 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Budapest deze zomer
Je mag mij hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja maar ik wil geen man.. en nu? Joysa?????![]()
Wat is er mis met een piemol?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wil wel, kan nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie omgeving Rotterdam wil met mij schaatsen vanavond
Ik ken nog een leuk vrouw die nog zoekende is naar haar geaardheid.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zocht je liefde?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh, dat maakt het eens stukkie lastiger.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niks hoor, mijn voorkeur ligt slechts eldersquote:
ach, het is natuurlijk wel vleiend ehquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen die een lesbische vrouw/meisje probeert te hosselen. ZE HEEFT NIET VOOR NIKS EEN FOBO.
De pro versie van bromance.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen die een lesbische vrouw/meisje probeert te hosselen. ZE HEEFT NIET VOOR NIKS EEN FOBO.
Sociaal iemand uitnodigen is meteen hosselen? Kortzichtig heurquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
lekker lachend paprikaatje van mequote:
is het arachide?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk vrouw die nog zoekende is naar haar geaardheid.
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.
Ik mag dat, ik ben al 'veilig'.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.
Je bent wel heel wanhopig dat je je geaardheid verandert daarvoor.quote:
Nope ze zit niet hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker lachend paprikaatje van me
[..]
is het arachide?
@ arachide: altijd
Ik heb het ook over de singles natuurlijk he.quote:
Ik heb nog wel een beetje over, maar ik ben wel bezet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker lachend paprikaatje van me
[..]
is het arachide?
@ arachide: altijd
pics?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nope ze zit niet hier.
Ik ben met haar getrouwd geweest.
Kijken of ze leuker was dan jij.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?
Niet dat ik het zelf niet deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een knuffel en een aai over m'n bol is al voldoende.. ben gauw tevredenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje over, maar ik ben wel bezet.
Gezonde interesse in iemand die onbekend is? Als iemand niet wilt dat iemand zijn fobo bezoekt moet die er gewoon geen aanmaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?
Niet dat ik het zelf niet deed
Nee. Ik wil wel aan de kant kijken naar jouw prachtige bewegingen, en je weer warm knuffelen wanneer je van het ijs af komt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera wil jij met mij schaatsen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kijken of ze leuker was dan jij.Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#firstworldproblemsC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je moet dan wel vallen op klein en stevig.quote:
Kom hier dan krijg je een knuffel én een aai over je bolquote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een knuffel en een aai over m'n bol is al voldoende.. ben gauw tevreden
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel aan de kant kijken naar jouw prachtige bewegingen, en je weer warm knuffelen wanneer je van het ijs af komt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kijken of ze leuker was dan jij.Je moet echt minder spytoolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
klein is wel schattigquote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je moet dan wel vallen op klein en stevig.
Is mijn aanbod niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga me inschrijven op het foreveralonemetschaatsen forum
MOHHHHquote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kom hier dan krijg je een knuffel én een aai over je bol
Als ik in de buurt had gewoond was ik echt met je mee gegaan! Schaatsenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga me inschrijven op het foreveralonemetschaatsen forum
Jawel maar wil met iemand samen schaatsenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is mijn aanbod niet goed genoeg voor je?
DM me eerst maar eens terugquote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik nog helemaal niet gedaan vandaag. Wel een goed idee.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef twi het volgende:
Ik heb alles maar weer terugveranderd. Ik werd gek van de DMs.
Murdera...
hahaha ze is lief en echt een heel leuke meid. Schattig zou ik haar niet meteen noemen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik in de buurt had gewoond was ik echt met je mee gegaan! Schaatsen
maar maar, waarom heb je precies een aai over je bol een een knuffel nodig? Wat is er loos? Of wil je gewoon knuffelen?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef twi het volgende:
Ik heb alles maar weer terugveranderd. Ik werd gek van de DMs.
Murdera...
lieve meisjes zijn nooit schattig.. been therequote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hahaha ze is lief en echt een heel leuke meid. Schattig zou ik haar niet meteen noemen.
daar zijn ook wel redenen voor idd, maar daarnaast houd ik ook gewoon van een beetje genegenheidquote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
maar maar, waarom heb je precies een aai over je bol een een knuffel nodig? Wat is er loos? Of wil je gewoon knuffelen?
Ik ga zaterdag ook schaatsen, maar gewoon op de baan dan denk ikquote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga donderdagavond wel schaatsen met vriendinnetje in Ridderkerk en zaterdagmiddag. Maar wilde vanavond zo graag
Waarom zou je?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ik spytool mezelf eigenlijk nooit meer.
Maar weer eens doen.
Lieve/schattige meisjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lieve meisjes zijn nooit schattig.. been there [ afbeelding ]
Ik dus ook, kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lieve meisjes zijn nooit schattig.. been there [ afbeelding ]
Goede vraag eigenlijk.quote:
niks mis mee, maar gewoon weten waar je aan begintquote:
*handschud doet*quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik dus ook, kunnen we elkaar de hand schudden.
En dat moet van een schone jonkvrouw zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zijn ook wel redenen voor idd, maar daarnaast houd ik ook gewoon van een beetje genegenheid
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat moet van een schone jonkvrouw zijn?
Ik zou nu ook prima voor een bro hugg kunnen gaan.
Dat weet je nooit echt toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niks mis mee, maar gewoon weten waar je aan begint
Ik ben echt oerknuffeligquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zijn ook wel redenen voor idd, maar daarnaast houd ik ook gewoon van een beetje genegenheid
Gewoon doenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
We kunnen wellicht gaan carnavallen ja, moet eerst weten hoe mijn rooster eruit ziet in de carnavalsweek zelluf.quote:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een ideequote:
mooi zo, ik krijg graag 95847363859589934873638954894587367367373 knuffelsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben echt oerknuffeligBe prepaaaaaaared
Watquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik voel me niet veilig dankzij valhallen
Echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een idee
laat je gewoon nooit voor de gek houden door "lieve" meisjes u_u
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog genante dingen gevonden die ik vanmiddag heb gezegd?
amen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?quote:
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelen
Ik was best wel lief over je en het meeste weet je toch al, dus zo erg is het niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.
Heb IK 2 euro betaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?
Ik mag graag dromenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
en hoe voelde dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
mooi, ik blijf graag enigszins mysterieusquote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik spytool alleen mensen die ik ken.
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.
De meeste zijn gewoon irritant.
Gebaseerd op geringe persoonlijk ervaring natuurlijk.
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.
Arm kind.
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderen
Serious Request 2011.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
Meen je dit?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
dat heb ik met mensen in het algemeen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.
Ik werd gewoon in haar armen geduwd.quote:
Jups dat meende ik. Hoe moet ik dat weten?quote:
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Mannen zijn wel minder erg.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Met mannen heb ik dat niet zo snel eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen in het algemeen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie het wel meent. Ik wist het namelijk ook niet
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook niet
Oh joyquote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Dat is wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
Ik begin mezelf een beetje te snappen. Nu moet het nog zover komen dat anderen mij gaan snappen zoals ik mezelf snapquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Egoboost dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Ik had gehoopt dat het kon.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisjequote:
hou jij van drama dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
Dus het kan nietquote:
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Hate makes the world go round.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Het kan vast wel, alleen ik kan het niet, zeker met gierende hormonen enzo.quote:
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.quote:
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.
het was een garpjonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheidquote:
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Bij ruzie met mannen ga je van buiten kapot, bij ruzie met vrouwen van binnen.
Allebei is erg
of juist helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Wie weetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Ben jij even fucked.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheid
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.
ik kan mij hier te erg in vindenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef arachide. het volgende:
Ik trek drama aan, ik ben jaloers, ik ben socially akward, ik ben eigenwijs en ik ben te direct.
En toch ben ik soms een sneu hoopje mens.
een blauwe? Maar amy acker is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Ik snap wel hoe ik werk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
UI.. Illyriaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een blauwe? Maar amy acker is leuk
Voorbeelden?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe ik werk.
Ik krijg heel veel emoties die allemaal onzinnig zijn, niet meer serieus nemen probleem opgelost.
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberenquote:
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberen
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.![]()
Krikt het je ego op als ik zeg dat ik nu al verlang naar vrijdag?
Dan moet ik weer dingen naar boven gaan halen die ik liever ver weg stop.quote:
Omdat ik al veel te lang droogsta.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij daar als eerste op zou reageren?
Wil je dat wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Deze beste man heeft oog voor detail.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan mij hier te erg in vinden
maar direct zijn =
Ruilen? Oh wacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
Dat is het probleem nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.
en dat is hoe lang?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
ik heb dat juist liever.. dat iemand de pijnlijke waarheid in m'n face durft te zeggen i.p.v dat ik het achteraf via via achter m'n rug om moet horen.. daar heb ik een ty***hekel aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.
Nou. nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb is wel enorm lekker he, dat zou iedereen wel willen, ruilen met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |