Ik begin mezelf een beetje te snappen. Nu moet het nog zover komen dat anderen mij gaan snappen zoals ik mezelf snapquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Egoboost dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Ik had gehoopt dat het kon.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisjequote:
hou jij van drama dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
Dus het kan nietquote:
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Hate makes the world go round.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Het kan vast wel, alleen ik kan het niet, zeker met gierende hormonen enzo.quote:
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.quote:
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.
het was een garpjonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheidquote:
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Bij ruzie met mannen ga je van buiten kapot, bij ruzie met vrouwen van binnen.
Allebei is erg
of juist helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Wie weetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Ben jij even fucked.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |