en hoe voelde dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
mooi, ik blijf graag enigszins mysterieusquote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik spytool alleen mensen die ik ken.
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.
De meeste zijn gewoon irritant.
Gebaseerd op geringe persoonlijk ervaring natuurlijk.
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.
Arm kind.
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderen
Serious Request 2011.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
Meen je dit?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
dat heb ik met mensen in het algemeen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.
Ik werd gewoon in haar armen geduwd.quote:
Jups dat meende ik. Hoe moet ik dat weten?quote:
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Mannen zijn wel minder erg.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Met mannen heb ik dat niet zo snel eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen in het algemeen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie het wel meent. Ik wist het namelijk ook niet
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook niet
Oh joyquote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Dat is wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |