een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat moet van een schone jonkvrouw zijn?
Ik zou nu ook prima voor een bro hugg kunnen gaan.
Dat weet je nooit echt toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niks mis mee, maar gewoon weten waar je aan begint
Ik ben echt oerknuffeligquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zijn ook wel redenen voor idd, maar daarnaast houd ik ook gewoon van een beetje genegenheid
Gewoon doenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
We kunnen wellicht gaan carnavallen ja, moet eerst weten hoe mijn rooster eruit ziet in de carnavalsweek zelluf.quote:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een ideequote:
mooi zo, ik krijg graag 95847363859589934873638954894587367367373 knuffelsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben echt oerknuffeligBe prepaaaaaaared
Watquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik voel me niet veilig dankzij valhallen
Echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een idee
laat je gewoon nooit voor de gek houden door "lieve" meisjes u_u
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog genante dingen gevonden die ik vanmiddag heb gezegd?
amen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?quote:
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelen
Ik was best wel lief over je en het meeste weet je toch al, dus zo erg is het niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.
Heb IK 2 euro betaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?
Ik mag graag dromenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |