een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat moet van een schone jonkvrouw zijn?
Ik zou nu ook prima voor een bro hugg kunnen gaan.
Dat weet je nooit echt toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niks mis mee, maar gewoon weten waar je aan begint
Ik ben echt oerknuffeligquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zijn ook wel redenen voor idd, maar daarnaast houd ik ook gewoon van een beetje genegenheid
Gewoon doenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
We kunnen wellicht gaan carnavallen ja, moet eerst weten hoe mijn rooster eruit ziet in de carnavalsweek zelluf.quote:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een ideequote:
mooi zo, ik krijg graag 95847363859589934873638954894587367367373 knuffelsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben echt oerknuffeligBe prepaaaaaaared
Watquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik voel me niet veilig dankzij valhallen
Echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een lieve knuffel mag uiteraard ook van een manspersoon
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Maar (bijna) alle meisje zijn toch lief en schattig van nature?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
touché, maar je hebt uiteraard wel een beetje een idee
laat je gewoon nooit voor de gek houden door "lieve" meisjes u_u
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog genante dingen gevonden die ik vanmiddag heb gezegd?
amen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?quote:
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Laat ik een bijzonder gave tot knuffelen hebben. En ervaring met lesbi vrouwen knuffelen
Ik was best wel lief over je en het meeste weet je toch al, dus zo erg is het niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, het was een goede oogst, maar er zat niks wereldschokkends bij.
Heb IK 2 euro betaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke niet? Waarom niet? Hoe herken je die?
Ik mag graag dromenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste achterbakse bitches of meelopers.
en hoe voelde dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met SR11 heb ik 2 euro betaald om een knuffel te krijgen van een lesbi en een homo tegelijk.
mooi, ik blijf graag enigszins mysterieusquote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik spytool alleen mensen die ik ken.
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het merendeel niet, het merendeel wat ik ken tenminste niet.
De meeste zijn gewoon irritant.
Gebaseerd op geringe persoonlijk ervaring natuurlijk.
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met SR11 heeft iemand anders 50 cent betaald om mij te laten knuffelen met een meisje.
Arm kind.
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt er maar een nodig om die ervaring te veranderen
Serious Request 2011.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
Meen je dit?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Partingglass het volgende:
ik zal wel de ubernoob zijn maar wtf is SR11?
dat heb ik met mensen in het algemeen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal irrtant hoor, alleen de meeste wel.
Ik werd gewoon in haar armen geduwd.quote:
Jups dat meende ik. Hoe moet ik dat weten?quote:
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Mannen zijn wel minder erg.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag graag dromenoverigens zijn mannen niet minder erg
Met mannen heb ik dat niet zo snel eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen in het algemeen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie het wel meent. Ik wist het namelijk ook niet
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen houden van drama. Ik snap ze niet. En ik snap mannen ook niet
Oh joyquote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Dat is wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen zijn wel minder erg.
Mannen kunnen elkaar een klap geven, de lucht klaren en een uur later een biertje drinken.
Waar vrouwen jaren achterbaks kunnen treiteren.
Ik begin mezelf een beetje te snappen. Nu moet het nog zover komen dat anderen mij gaan snappen zoals ik mezelf snapquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Egoboost dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso echt enorm kieskeurig met meisjes hoor, gelukkig zijn er mannen.
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet, ik snap mezelf niet eens.
Ik had gehoopt dat het kon.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisjequote:
hou jij van drama dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat dan jezelf begrijpen? Zo ja hoe doe je dat?
Dus het kan nietquote:
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Hate makes the world go round.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik haat heel veel, ik ben een hatelijk meisje
Het kan vast wel, alleen ik kan het niet, zeker met gierende hormonen enzo.quote:
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.quote:
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet hoe je eigen gedachtenpatronen werken na al die jaren lijkt me? Met mezelf begrijpen heb ik niet echt problemen.
het was een garpjonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Haat brengt je niet verder maar houd je tegen.
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheidquote:
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Bij ruzie met mannen ga je van buiten kapot, bij ruzie met vrouwen van binnen.
Allebei is erg
of juist helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Wie weetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet maakt je helemaal kapot?![]()
Ben jij even fucked.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook, maar toch hou ik niet van drama en moeilijkheid
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.
ik kan mij hier te erg in vindenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef arachide. het volgende:
Ik trek drama aan, ik ben jaloers, ik ben socially akward, ik ben eigenwijs en ik ben te direct.
En toch ben ik soms een sneu hoopje mens.
een blauwe? Maar amy acker is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Ik snap wel hoe ik werk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
UI.. Illyriaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een blauwe? Maar amy acker is leuk
Voorbeelden?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe ik werk.
Ik krijg heel veel emoties die allemaal onzinnig zijn, niet meer serieus nemen probleem opgelost.
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberenquote:
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberen
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.![]()
Krikt het je ego op als ik zeg dat ik nu al verlang naar vrijdag?
Dan moet ik weer dingen naar boven gaan halen die ik liever ver weg stop.quote:
Omdat ik al veel te lang droogsta.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij daar als eerste op zou reageren?
Wil je dat wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Deze beste man heeft oog voor detail.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan mij hier te erg in vinden
maar direct zijn =
Ruilen? Oh wacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
Dat is het probleem nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.
en dat is hoe lang?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
ik heb dat juist liever.. dat iemand de pijnlijke waarheid in m'n face durft te zeggen i.p.v dat ik het achteraf via via achter m'n rug om moet horen.. daar heb ik een ty***hekel aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |