Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op bepaalde punten weet ik hoe ik ben inderdaad. Helaas ook veel punten niet.
ik kan mij hier te erg in vindenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef arachide. het volgende:
Ik trek drama aan, ik ben jaloers, ik ben socially akward, ik ben eigenwijs en ik ben te direct.
En toch ben ik soms een sneu hoopje mens.
een blauwe? Maar amy acker is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat een blauwe Amy Acker. Zo heeft iedereen z'n eigen smaak!
Ik snap wel hoe ik werk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
UI.. Illyriaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een blauwe? Maar amy acker is leuk
Voorbeelden?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe ik werk.
Ik krijg heel veel emoties die allemaal onzinnig zijn, niet meer serieus nemen probleem opgelost.
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberenquote:
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het niet ga uitproberen
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om een mannelijke sloeber te vinden die man is dan een vrouwelijke sloeber die daadwerkelijk nog vrouw lijkt.![]()
Krikt het je ego op als ik zeg dat ik nu al verlang naar vrijdag?
Dan moet ik weer dingen naar boven gaan halen die ik liever ver weg stop.quote:
Omdat ik al veel te lang droogsta.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij daar als eerste op zou reageren?
Wil je dat wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, mezelf helemaal begrijpen zal ik ook nooit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Deze beste man heeft oog voor detail.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens gezienMaar zij is tof
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan mij hier te erg in vinden
maar direct zijn =
Ruilen? Oh wacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
Dat is het probleem nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.
en dat is hoe lang?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik al veel te lang droogsta.
ik heb dat juist liever.. dat iemand de pijnlijke waarheid in m'n face durft te zeggen i.p.v dat ik het achteraf via via achter m'n rug om moet horen.. daar heb ik een ty***hekel aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nogal eens dingen die dan precies pijnlijk zijn. Heel vervelend, maar eerlijk ben ik wel. Ik bitch niet echt achter je rug om, ik zeg het net zo hard in je gezicht. Dat maakt mij niet leuker en liever of juist minder leuk en lief dan iemand die lief doet in je gezicht, maar achter je rug om losgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |