De pro versie van bromance.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen die een lesbische vrouw/meisje probeert te hosselen. ZE HEEFT NIET VOOR NIKS EEN FOBO.
Sociaal iemand uitnodigen is meteen hosselen? Kortzichtig heurquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen die een lesbische vrouw/meisje probeert te hosselen. ZE HEEFT NIET VOOR NIKS EEN FOBO.
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef ValHallen het volgende:
lekker lachend paprikaatje van mequote:
is het arachide?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk vrouw die nog zoekende is naar haar geaardheid.
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.
Ik mag dat, ik ben al 'veilig'.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik distantieer me van de mensen die zodra er een nieuwe kut in het topic verschijnt gaan zitten lurken in haar fobo.
Je bent wel heel wanhopig dat je je geaardheid verandert daarvoor.quote:
Nope ze zit niet hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker lachend paprikaatje van me
[..]
is het arachide?
@ arachide: altijd
Ik heb het ook over de singles natuurlijk he.quote:
Ik heb nog wel een beetje over, maar ik ben wel bezet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker lachend paprikaatje van me
[..]
is het arachide?
@ arachide: altijd
pics?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nope ze zit niet hier.
Ik ben met haar getrouwd geweest.
Kijken of ze leuker was dan jij.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?
Niet dat ik het zelf niet deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een knuffel en een aai over m'n bol is al voldoende.. ben gauw tevredenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje over, maar ik ben wel bezet.
Gezonde interesse in iemand die onbekend is? Als iemand niet wilt dat iemand zijn fobo bezoekt moet die er gewoon geen aanmaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lurkt een bezet iemand bij een nieuwkomer?
Niet dat ik het zelf niet deed
Nee. Ik wil wel aan de kant kijken naar jouw prachtige bewegingen, en je weer warm knuffelen wanneer je van het ijs af komt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera wil jij met mij schaatsen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kijken of ze leuker was dan jij.Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#firstworldproblemsC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je moet dan wel vallen op klein en stevig.quote:
Kom hier dan krijg je een knuffel én een aai over je bolquote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een knuffel en een aai over m'n bol is al voldoende.. ben gauw tevreden
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel aan de kant kijken naar jouw prachtige bewegingen, en je weer warm knuffelen wanneer je van het ijs af komt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kijken of ze leuker was dan jij.Je moet echt minder spytoolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |