Nog nooit zo'n joekel van een zwembad met koud water gezien inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal warmwaterbronnen he
Maar je kan ook lekker bijdehand doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n joekel van een zwembad met koud water gezien inderdaad
Daar ben ik geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef VacaLoca het volgende:
Deze ben ik niet geweest, volgende keer maar:
[ afbeelding ]
Rudas-baden
Ga ms binnenkort nog naar Budapest als het even uitkomt
Is uit 1550 en sindsdien weinig veranderd. Maakt het wel speciaal. Alleen lees wel; 'Het achthoekige zwembad werd in de negentiende eeuw toegevoegd.'quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Partingglass het volgende:
die laatste vind ik cooler. ziet er heel sfeer vol uit
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is hier echt vreselijk.
Neem je me mee ver weg van hier?
Nee het is echt verschrikkelijk.quote:
La Porte de l'Enferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One. Must. See.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef VacaLoca het volgende:
Deze ben ik niet geweest, volgende keer maar:
[ afbeelding ]
Rudas-baden
Ga ms binnenkort nog naar Budapest als het even uitkomt
Joysaquote:
nja, ik waag t er maar op danquote:
Ben je verdwaald?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Joysa![]()
[..]
nja, ik waag t er maar op dan
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
La Porte de l'EnferLive hossel van een mossel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
La Porte de l'Enfermag ik dan Morticia heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |