De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het gaat maar ik heb me wel eens beter gevoeld.quote:
Same herequote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Dan bestel ik wel iets voor op mn kamer of ik haal een boterham.
Sure thing, maar dan moet je wel echt komen!quote:
Snackbar of koken.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Dan bestel ik wel iets voor op mn kamer of ik haal een boterham.
Het is uit? Huhwhutwhatquote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het gaat maar ik heb me wel eens beter gevoeld.
Heb gister nog een beetje een "emo" berichtje naar haar gestuurd.
Nouja lol, weet dat het toch wel over is, maar ze is een beetje boos nu denk oepssss.
Een echte heer haalt een dame op!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sure thing, maar dan moet je wel echt komen!
Even gezellig 475km enkele reis rijden laagvliegen voor een happie eten
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een echte heer haalt een dame op!
Of brengt haar naar het restaurant voor een etentje met een andere heer
Heeft ie al gedaan, krijg m niet nog eens zo gekquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.
In het verleden wel geweest, nu ben ik voor een cursus bij een machinebouwer op bezoek. Ik zit dus in m'n eentje in het hotel hier, de andere cursisten zijn brazilianen die én héél beroerd engels spreken én in een ander hotel zitten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:05 schreef twi het volgende:
Vrachtwagenchauffeur ofzo dan? Kan me wel voorstellen dat de restaurants in het buitenland je dan de keel uit hangen. Maar stiekem hou ik wel van het zoeken naar opvallende of grappige dingen in openbare situaties
Been there, done thatquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort 't, Detroit. Breng 'r maar weg voor een date met Bart.
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet meegekregen. Maar ik zal het niet oprakelen.
Kut manquote:
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Komende O&N met een ander al batsend het nieuwe jaar in
IS ER LEVEN OP PLUTO?quote:
Vervelend, ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.
Maar om even kort te zijn, het is weer uit om dezelfde reden als van de zomer.
Alleen heeft het nu 1,5 maand geduurt en heb ik er nog een brief van haar bij gekregen.
Zucht ja blijf er nog steeds een beetje verdrietig over...
Komt wel goed Kree, met je. *knuffel*quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nou heb het even kort erover gehad gister.
Maar om even kort te zijn, het is weer uit om dezelfde reden als van de zomer.
Alleen heeft het nu 1,5 maand geduurt en heb ik er nog een brief van haar bij gekregen.
Zucht ja blijf er nog steeds een beetje verdrietig over...
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar worden
Zal ik dan maar ouwejaar als nieuw doel stellen voor mezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet met dezelfde vrouw hoop ik
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, neequote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij ook? En Capstan ook? En de rest ook? Dat zou een knallend oudjaar worden
Of met elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet met dezelfde vrouw hoop ik
"GOD" schijnt een goede suggestie te zijn bij het raden van wachtwoorden. Probeer het eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef LostInSpace het volgende:
!#$%@#$%@&ˆ&$$%#$#@$@#%&@ˆ
Ik kan niet meer inloggen op mijn eigen server. Hij zegt dat het wachtwoord niet klopt, terwijl ik toch echt denk dat ik het juiste wachtwoord heb.
I'm screwed.
Ik moet nog etenquote:
Ik stel altijd mijn volgende verjaardag als "doel". Dat begint alweer op te schietenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik dan maar ouwejaar als nieuw doel stellen voor mezelf![]()
Heb ik nog effies
zelf langs de hoeren? Tis een optie..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, nee
En daar was palawan niet bij?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook neukend het nieuwe jaar in. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk ook. Maar toen hebben we der een meidenavond van gemaakt.
Als ik dat serieus van plan zou zijn had ik het al jaren gelden gedaan. Maar nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zelf langs de hoeren? Tis een optie..
Ja maar sommige hebben een ultimatum met een 2 in de leeftijdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat serieus van plan zou zijn had ik het al jaren gelden gedaan. Maar nee.
Maar dat wist je wel
I really don't see the problem herequote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook neukend het nieuwe jaar in. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk ook. Maar toen hebben we der een meidenavond van gemaakt.
msn via PM lol.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan toch wel, hoor, ook als ik dan nog steeds geen vriendin heb. Ik kan immers zel...eh, nee
Ik denk dat het echt niet goed voor mij zou zijn als ik een ultimatum zou stellenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar sommige hebben een ultimatum met een 2 in de leeftijd
Laat maar, ik snap het weer..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
"GOD" schijnt een goede suggestie te zijn bij het raden van wachtwoorden. Probeer het eens.
Ik ben blij voor je, man.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Laat maar, ik snap het weer..
Ik kan niet inloggen met "Administrator" omdat ik dat uitgezet heb. Onder mijn eigen admin account werkt het wel![]()
Dit komt omdat ik maar 1 keer per maand ofzo echt inlog op dat ding voor maintenance. Voor de rest gebruik ik een andere account (met minder rechten) om bij mijn shares te komen etc.
Zucht
Ik stond echt serieus op het punt om te gaan jankenquote:
Eh, volgens mij bedoel jij niet hetzelfde dat ik bedoeldequote:Op maandag 6 februari 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
msn via PM lol.
Succes hehehe
Nee nouja doe er een beetje lullig over nu.
Maar serieus, heb het hier met haar over gehad een paar weken terug omdat ik eigenlijk bang was dat ze het weer uit het niks zou uitmaken om haar eigen problemen.
Goed dat wilde ze niet en alles leuk verder.
Bel nog met haar 1 avond voordat ze het uitmaakte weer heel leuk (verhaaltje toekomst haha en hou van je)
Dag erna eind van de dag sms-je we moeten praten van haar.
Ok toen wist ik het al en ja hoor.
Heel verhaal van dat ik er niks aan kon doen maar ze zat nog teveel met haar zelf.
(ja laat dan eens iemand toe in je leven denk ik dan)
Maargoed heb het nog een beetje geprobeerd met praten die avond maar het was kansloos ze had haar keuze gewoon al gemaakt.
Klote hoor, want ik zou nog best door willen ondanks die problemen maar dat gaat niet als ze het zelf niet wil.
Heel goedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
Ik zuipend het nieuwe jaar in om het feit dat ik niet neukend het nieuwe jaar in ga.
Seems legit.
Ja thx,quote:Op maandag 6 februari 2012 18:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, volgens mij bedoel jij niet hetzelfde dat ik bedoelde
Maar verder snap ik je pijn heel goed. We leven met je mee
Daar is het serieuze topic voorquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Nou ik zal hier wel weer regelmatig komen om jullie te vervelen met mijn ellende
Die leest niemand meerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar is het serieuze topic voor
Nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel goed
Heb je al met je moeder gepraat?
Moeten vragen of je magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Bundel aanpassen?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef kree het volgende:
Owh btw, iemand een idee wat ik kan doen met al die sms-jes uit m'n bundel die ik nu over ga houden voor het komende jaar
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Oh mams? Ik ga.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Doe het zoals ik: hee mam, ik ga naar sziget he.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Jaarcontract en alleen naar beneden magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeten vragen of je mag
[..]
Bundel aanpassen?
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.quote:
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.
Dat ga ik ook doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.
Dat is toch de goede kant op dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Jaarcontract en alleen naar beneden mag![]()
Ik zie maar 1 optie snel een andere meid vinden.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is toch de goede kant op dan?
Tsja, mijn moeder is een lastig mens.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kun je zoiets nu goed aanpakken? Ik ken je moeder niet maar zoiets zou te gewoon zo op tafel gegooid moeten kunnen worden?
Ik heb jaren gezeurd voor lowlands en mocht pas als ik 16 werd. Ik heb dat jaar niet eens meer overlegd of wat dan ook.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Partingglass het volgende:
daar is ze moeder voor, volgens mij komen ze bijna alleen maar in die uitvoering.
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, mijn moeder is een lastig mens vrouw.
Mijne andersom, ergerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is niet lastig, ze is vooral bezorgd, heel, heel erg bezorgd.
Ook nog eens in de overgang, moet je nagaan.quote:
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is niet lastig, ze is vooral bezorgd, heel, heel erg bezorgd.
Ik voel je pijn broederquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog eens in de overgang, moet je nagaan.
Dat, en vrouwen zijn er al helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.
Oh maar daar is ze niet bang voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg dat ze op Sziget heeeeeeeeeeeeeeeeel streng controleren op drugs.
Ik moet wel toestemming vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Partingglass het volgende:
Ze zal het nooit leuk vind waarschijnlijk en ook er op in gaan. Als je het vraagt geef je haar de kans nee te zeggen. Die zou ik haar denk ik niet geven. Dan kan ze wel dingen tegenwerpen maar geef je haar niet de keuze.
Als je het handig aanpakt brengt dat nog... ok dit kan echt nietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar daar is ze niet bang voor.
Het verontrustende vind ze altijd dat zij niet in de buurt is mocht me iets overkomen.
Ik dump haar in een hotel in Budapest en dat probleem is opgelost.
Aiquote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet wel toestemming vragen.
Ik heb haar geld nodig.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Partingglass het volgende:
oke dat veranderd de zaak. dan vergeet mijn advies maar meteen.
Marketing, echt iets voor jouquote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn plan was echt briljant, moeders in een hotel dumpen in budapest, haar lekker maken met een shitload aan badhuizen. Dan ga je halverwege sziget een dagje budapest met haar doen, lekker douchen in een hotel enzo..
Mama heloef blij, heloef blij.
Geef mij de zomer maarquote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Nog meer mensen hier die vinden dat veel vrouwen er bijzonder knap uitzien in de winter? Vandaag ook echt paar dames die zo uit een mode-catalogus leken te komen lopen. Vind ze in de winter altijd veel liever ogenMet van die hartjesvormige koppies die door de muts van de winterjas steken.
Beetje zoals de PI van deze post.
Ik zie er ook knapper uit in de winter.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Nog meer mensen hier die vinden dat veel vrouwen er bijzonder knap uitzien in de winter? Vandaag ook echt paar dames die zo uit een mode-catalogus leken te komen lopen. Vind ze in de winter altijd veel liever ogenMet van die hartjesvormige koppies die door de muts van de winterjas steken.
NEE. Bleke koppen en dik ingepakte dames, ik hou er niet van. Geef mij maar zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
"Goh, ik zag je al van de zomer, maar jij ziet er in de winter veel knapper uit. Wil je wat drinken?"quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zeg dat net maar op een hele andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn plan was echt briljant, moeders in een hotel dumpen in budapest, haar lekker maken met een shitload aan badhuizen. Dan ga je halverwege sziget een dagje budapest met haar doen, lekker douchen in een hotel enzo..
Mama heloef blij, heloef blij.
Széchenyi badhuisquote:Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef ValHallen het volgende:
Die Turkse badhuizen zijn wel echt zwaar relaxed in Budapest. En de stad zelf is geweldig mooi
Ik zie een zwembad?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Széchenyi badhuis
[ afbeelding ]
Was daar in een week met strakblauwe lucht en 30 graden. 2x naar dat badhuis geweest. Je voelt je daar echt koning. Bleven daar uuuuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |