Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neusquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!
Ik ben niet goedkoop hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dan kan ik toch in het schattige autotje zitten
Je proeft er niks van hoorquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je proeft er niks van hoor![]()
Ervaring ja
Waarom ook niet het aangename met het nuttige verenigen, ja. Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neus
Koning winter en koning TMI zijn er allebei merk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Voorzichtiger zijn met de seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Wat nouquote:
Ik moet toch met je rijden?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeso jij hoeft er verder toch niets voor te doen?
Das ist aber nicht mein Problemquote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Ook dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Hetzelfde wat de rest hier doetquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey bartje wat doe jij nou weer online
Neequote:
Geen leven hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de rest hier doet
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Na het trekken heb ik soms dat ik de hele tijd denk dat ik moet pissen![]()
Waarom dat mn pener pijn doet weet ik dan weer niet...
Wat ben je toch gul.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeft niet ik wil zelf ook wel met het pookje spelen?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?
Ok, sterkte met je pijnlijke piemel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Tevens moet ik om 1800 op mijn werk zijnwerken
Ik heb net broccoli met een kerriesausje en een schnitzel op. Het is dat ik moet eten, anders had ik het gelijk in de GFT gekieperd.quote:
Ik loop er telkens langs en denk:"Ja, ja, ja....ohnee, toch niet."quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik al zeker 10 jaar niet op.Moet ik eens halen.
InB4 the "ochie-tochie".quote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is precies de reden waarom ik altijd maar achter mijn bureau lunchquote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermakenquote:
Een week langquote:Op maandag 6 februari 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook niet in mn eentje ergens gaan zitten eten/drinken hoor.Dan eet ik wel niet.
Ik moet op een bepaalde tijd lunchen, en op dat tijdstip lunchen er alleen mensen waarmee ik helemaal niks hebquote:
Nodig je mij uitquote:Op maandag 6 februari 2012 18:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |