Is goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.
Wat is dan het verschil tussen carnaval in Reserve België en carnaval in Reserve Duitsland?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet naar brabant, dan zul je het nooit snappen
Fuuu.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen carnaval in Reserve België en carnaval in Reserve Duitsland?
Veel plezier.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is goed.
Sowieso gaan we nog een keer uit binnenkort in Leiden, dat blijft staan.
Ik ben ook carnavalmaagd hoor, dus je hoeft dat sowieso niet alleen te ondergaan dan
Maar ik ga echt de schaats op nu, voordat het donker is
Als je mij op schaatsen zet drinken we onze warme choco ergens op de eerste hulp ben ik bangquote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee ik wil echt schaatsen....
Ik heb UPC alles-in-1 maar ik gebruik die telefoonlijn helemaal niet.quote:
Ik ook niet, maar leugens dat jij geen vaste verbinding hebt dusquote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb UPC alles-in-1 maar ik gebruik die telefoonlijn helemaal niet.
Zoveel bel ik ook niet trouwens.
Jup, ik heb trouwens geen vaste telefoon dus doe alles via 06.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een blunder maak.
Ja ik ook niet, maar als ik iets van iemand wil dan heb ik Whatsapp, SMS of Facebook. Zo spreek je dingen af, of in een gesprek van minder dan een minuut. Waarom zou ik uren aan de telefoon kleppen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, ik heb trouwens geen vaste telefoon dus doe alles via 06.
Brabant weten ze niet eens hoe het moet. punt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nu weet ik het nog steeds niet.
klopt meeten met mij!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik carnaval vierenIk heb wel wat slechters te doen.
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
Vaste telefoon, echt zo'n 7 jaar geleden alweer. Goeie oude tijd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.
Is goed lieverd.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Brabant weten ze niet eens hoe het moet. punt.
Over hoeveel scheetjes?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed lieverd.![]()
Ik ga nu even naar ons pap en ons mam. Ik zie jullie scheetjes later.
12-25 is gemiddeld op een dag. Dus is denk zo'n 8-17.quote:
Poeh, ja. Good timesquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.
Facebook gebruik ik niet voor afspraken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar als ik iets van iemand wil dan heb ik Whatsapp, SMS of Facebook. Zo spreek je dingen af, of in een gesprek van minder dan een minuut. Waarom zou ik uren aan de telefoon kleppen?
Dat waren inderdaad nog eens tijdenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Naja, ich muß mich ja schön anpaßen, ich bin ja in Deutschlandquote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik kon je even niet plaatsen
Und was machst du da?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Naja, ich muß mich ja schön anpaßen, ich bin ja in Deutschland
ruilen? mijn auto ruil ik ook zonder problemen voor de jouwequote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
Carnaval
Tevens heb ik een telefoonrekening van 7,- per maand
Why?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Ik moet werken. En ben geschorst
Geschäftsreisequote:
Toch te veel afwezig geweest? Of is het iets anders?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Ik moet werken. En ben geschorst
You wishquote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ruilen? mijn auto ruil ik ook zonder problemen voor de jouwe
Duitse chicks diggen mijn Hollandse accentjequote:
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geschäftsreise
Programmierkurs
Urlaub
Super geil.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!
Prive chauffeur?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wheheh helemaal waaroverigens je mag wel mijn prive chaufeur zijn?
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duitse chicks diggen mijn Hollandse accentje
Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neusquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!
Ik ben niet goedkoop hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dan kan ik toch in het schattige autotje zitten
Je proeft er niks van hoorquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je proeft er niks van hoor![]()
Ervaring ja
Waarom ook niet het aangename met het nuttige verenigen, ja. Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neus
Koning winter en koning TMI zijn er allebei merk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Voorzichtiger zijn met de seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Wat nouquote:
Ik moet toch met je rijden?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeso jij hoeft er verder toch niets voor te doen?
Das ist aber nicht mein Problemquote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Ook dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Hetzelfde wat de rest hier doetquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey bartje wat doe jij nou weer online
Neequote:
Geen leven hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de rest hier doet
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Na het trekken heb ik soms dat ik de hele tijd denk dat ik moet pissen![]()
Waarom dat mn pener pijn doet weet ik dan weer niet...
Wat ben je toch gul.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeft niet ik wil zelf ook wel met het pookje spelen?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?
Ok, sterkte met je pijnlijke piemel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Tevens moet ik om 1800 op mijn werk zijnwerken
Ik heb net broccoli met een kerriesausje en een schnitzel op. Het is dat ik moet eten, anders had ik het gelijk in de GFT gekieperd.quote:
Ik loop er telkens langs en denk:"Ja, ja, ja....ohnee, toch niet."quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik al zeker 10 jaar niet op.Moet ik eens halen.
InB4 the "ochie-tochie".quote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is precies de reden waarom ik altijd maar achter mijn bureau lunchquote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermakenquote:
Een week langquote:Op maandag 6 februari 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook niet in mn eentje ergens gaan zitten eten/drinken hoor.Dan eet ik wel niet.
Ik moet op een bepaalde tijd lunchen, en op dat tijdstip lunchen er alleen mensen waarmee ik helemaal niks hebquote:
Nodig je mij uitquote:Op maandag 6 februari 2012 18:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |