Ik vind kaneel tofferquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon de eerste 2, zoals iedereen doet.
Ja inderdaad, en sowieso whatsapp ik heel veel. Dus ik hou ook nog eens veel belminuten overquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die van mij is ook nooit meer dan 40. Als je meer dan 100 euro opmaakt in een maand moet je toch echt iets aan je abonnement doen.
Gaan we de 18de naar Brabant ipv Leiden?quote:
Ik heb geen schaatsen, en ik heb er ook niks mee. Wil wel met je een warme choco met rum en slagroom drinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand wil....
Ik heb fokking 319 vrienden op facebook, en de enige die reageerd (goh wie zal dat zijn) kan niet schaatsen
Mweeeeeh!
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen schaatsen, en ik heb er ook niks mee. Wil wel met je een warme choco met rum en slagroom drinken.
En dan maken we samen een foto met ons chocolademelk snorretje hihi
Daar zit wat in.quote:
Ik zal er over denken.quote:
Ik zal er over denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaan we de 18de naar Brabant ipv Leiden?
Ga jij lekker carnaval vieren in Rijnsburg?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Top! Wie wil er nou de deur uit met carnaval.
Onder de rivieren.quote:
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb fokking 319 vrienden vage kennissen op facebook, en de enige die reageerd (goh wie zal dat zijn) kan niet schaatsen
Ik heb min of meer beloofd om naar Tilburg te komenquote:
Ik carnaval vierenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga jij lekker carnaval vieren in Rijnsburg?
Nouhou....quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fixed
En ik vind schaatsen wel leuk.. maar ik heb dat ten eerste al jaren niet meer gedaan en ten tweede heb ik geen schaatsen
Zit zeker buitenland bij? Want 2 maanden gelezen was je toch op wintersport?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
2 maanden geleden ha ik een rekening van 230 euro
900!?!?!?!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit zeker buitenland bij? Want 2 maanden gelezen was je toch op wintersport?
Maar mijn rekeningen zijn elke maand 100 a 150 euro en er zitten uitschieters bij van dik over de 200.
Heb wel een duur abbo met 900 bel min dus me abbo is al vrij duur. Maar ik bel erg veel.
Dat zeiden ze ook over fietsen..quote:
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb min of meer beloofd om naar Tilburg te komen
Had het al tegen kt gezegd, maar we kunnen dus of met z'n allen die kant op, of ik kom gewoon een andere keer naar Leiden
Daarom moet je ook niet naar brabant, dan zul je het nooit snappenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
Terugdenken aan de tijden dat je telefoonrekeningen van je vaste verbinding had van 700 gulden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |