Daar is het serieuze topic voorquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Nou ik zal hier wel weer regelmatig komen om jullie te vervelen met mijn ellende
Die leest niemand meerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar is het serieuze topic voor
Nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel goed
Heb je al met je moeder gepraat?
Moeten vragen of je magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Bundel aanpassen?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef kree het volgende:
Owh btw, iemand een idee wat ik kan doen met al die sms-jes uit m'n bundel die ik nu over ga houden voor het komende jaar
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je vragen of je alsnog naar Sziget mag?
Oh mams? Ik ga.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Doe het zoals ik: hee mam, ik ga naar sziget he.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het een beetje mooi verpakken en een goed moment zoeken om het te zeggen.
Jaarcontract en alleen naar beneden magquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeten vragen of je mag
[..]
Bundel aanpassen?
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.quote:
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan gezeik en problemen.
Dat ga ik ook doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn plan was echt keigoed, beter doe je dat.
Dat is toch de goede kant op dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Jaarcontract en alleen naar beneden mag![]()
Ik zie maar 1 optie snel een andere meid vinden.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is toch de goede kant op dan?
Tsja, mijn moeder is een lastig mens.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kun je zoiets nu goed aanpakken? Ik ken je moeder niet maar zoiets zou te gewoon zo op tafel gegooid moeten kunnen worden?
Ik heb jaren gezeurd voor lowlands en mocht pas als ik 16 werd. Ik heb dat jaar niet eens meer overlegd of wat dan ook.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Partingglass het volgende:
daar is ze moeder voor, volgens mij komen ze bijna alleen maar in die uitvoering.
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, mijn moeder is een lastig mens vrouw.
Mijne andersom, ergerquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is niet lastig, ze is vooral bezorgd, heel, heel erg bezorgd.
Ook nog eens in de overgang, moet je nagaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |