quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Het is Schenkeveld en hij scoorde geen hattrickquote:
Je hebt gelijk, hoe ik daar nou weer bij kom.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is Schenkeveld en hij scoorde geen hattrick
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
Als we nu op dit moment eens kijken naar plekken die écht goed bezet zijn.
RB is goed met Leerdam, valt die weg hebben we de poppen aan het dansen. Al ben ik nog steeds gecharmeerd van deze held (dat nummer is trouwens fucking mooi, zegt 'ie in een emotionele bui):
RB: "Voldoende" bezet.
RCV en LCV hebben we nu dus Indi, Schenkveld (Hattrick), Vlaar, Vrij. "Zeer Goed" bezet.
LB hebben we Nelom en een ander nietszeggend figuur. Ramsteijn eventueel volgend jaar ook, al is ook hij CV. LB: "Matig" bezet.
Middenveld is natuurlijk zeer goed met Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo, et cetera. Zeer goede bezetting zeker nu Vormer ook komt, een vertrekkende speler daar kun je opvangen.
Dan de 'wingers': die zijn natuurlijk niet het beoogde niveau al ben ik zeer gecharmeerd van Schaken die het gewoon prima doet (NEC was hij wel kut). Ik ben Cabral dankbaar voor de minimaal 9 punten die we dankzij hem binnenhengelden (Roda, RKC en nog 1 wedstrijd) maar hij moet eens leren vooruit te kijken in plaats van naar de bal. Net als Wijnaldem
niet echt mijn ding.
De spitsenpositie blijft een drama en je mag tot god bidden dat Guidetti nog een jaar blijft.
Doelman Mulder is op dit moment echt uitstekend, lekker laten staan.
Kortom: noodzaak voor volgend seizoen: LB, Spits, eventueel een flankspeler rechts met aanvallende intenties.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Geel zei het nog afgelopen zomer, 'alleen bij een extreem bod doen wij Fer en Wijnaldum van de hand'. "Goed" was niet goed genoeg voor hem (Munsterman vond 2 miljoen voor Fer een goed bod)
Zeker nu we categorie 2 worden kan hij dus iets meer blufpokeren, en dat zie ik hem ook uitstekend doen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Van Geel laat bijvoorbeeld Clasie en BMI echt niet voor een 'aardig' bod gaan.
Tevens; eigen naamtopicquote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:
Happel, kap eens met selectief editen.
Die is dus weg na dit seizoen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Tot slot nog even een niet-zo-mooi berichtje:
[quote]Het is zeer de vraag of Karim El Ahmadi volgend seizoen nog in De Kuip voetbalt. Het contract van de middenvelder loopt na dit seizoen nog maar één jaar door, een logisch moment voor een vertrek. „Ik laat alles op me afkomen. Eigenlijk heb ik nog helemaal niet met Feyenoord over mijn toekomst gesproken. Ik heb het goed naar mijn zin en ik zou best bij Feyenoord willen blijven. Aan de andere kant is het ook mooi om als voetballer eens ergens anders te kijken”, hield El Ahmadi in alle opties open.
Heeft van Geel echt al wel gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
Tot slot nog even een niet-zo-mooi berichtje:
[..]
Die is dus weg na dit seizoen.. Ik snap ook niet dat Geel niet over zijn toekomst gesproken heeft???
Waarom zegt hij dan in de media van niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft van Geel echt al wel gedaan
Hou toch eens op met jezelf verantwoorden tegenover die dwaas. Zorgt er vor dat hij sneller weg is.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar lul je over totaalmongool. Ik ben 6 jaar lang elk jaar uit, thuis, europees, beker, ALLES geweest. Dit jaar heb ik 9 wedstrijden bezocht. Helaas vereist mijn functie zo nu en dan dat ik op zondag moet werken. Kom nou alsjeblieft niet doen alsof jij het brood hebt uitgevonden of dat ik het geld voor een seizoenskaart niet heb, dat is het hele punt niet. Voor mij is het op dit moment goedkoper losse wedstrijdkaarten te kopen dan een seizoenskaart, en ik MOET op zondag werken wegens carriére- en rekeningperspectieven (zondagen worden 300% uitbetaald).
Kan je nu alsjeblieft weer over tot de orde van de dag, discussiëren over Feijenoord in plaats van jouw gezwets over mijn persoon? Echt, wat ben jij verschrikkelijk vermoeiend zeg.
Rust in de tent houden. Als van Geel of Karim nu gaat lopen roepen dat Karim deze zomer weggaat zorgt het voor extra, onnodige, onrust en verslechterd het de concurrentiepositie van de club deze zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dan in de media van niet?. Ik heb zelf sterk de indruk (ook wegens de versterkingen die nu bekend zijn geworden) dat Van Geel al een deal in kannen en kruiken heeft wat betreft Ahmadi.
Dat denk ik dus ook. Maar de komst van Vormer / Goossens en de (gewenste) verlenging van o.a. Mokotjo (die binnenkort OOK nog eens concurrentie van Vormer kan verwachten) geeft 'iets' weer zou je zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rust in de tent houden. Als van Geel of Karim nu gaat lopen roepen dat Karim deze zomer weggaat zorgt het voor extra, onnodige, onrust en verslechterd het de concurrentiepositie van de club deze zomer.
Dat doet het zeker. Club en speler brengen het gewoon niet naar buiten, daar wordt mee gewacht tot de zomer of wanneer een club zich daadwerkelijk meldt voor Karimquote:Op maandag 6 februari 2012 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar de komst van Vormer / Goossens en de (gewenste) verlenging van o.a. Mokotjo (die binnenkort OOK nog eens concurrentie van Vormer kan verwachten) geeft 'iets' weer zou je zeggen.
Dit dus. Opbokkenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Vriendelijk verzoek: Optyfen als het niet over Feyenoord gaat. Kan mij het nu schelen dat jij 300% uitbetaald krijgt terwijl Feyenoord speelt. Al was je Ten Have himself met 100 diploma's, ook dat boeit me geen reet. Rot op, contact gestoorde.
Jongen, luister nou. De_Kromme komt mij steeds lastigvallen terwijl ik concreet over Feijenoord lul, ik reageer erop en jullie denken allemaal dat 't aan mij ligt?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Vriendelijk verzoek: Optyfen als het niet over Feyenoord gaat. Kan mij het nu schelen dat jij 300% uitbetaald krijgt terwijl Feyenoord speelt. Al was je Ten Have himself met 100 diploma's, ook dat boeit me geen reet. Rot op, contact gestoorde.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
De_Kromme, zout eens op met je gezuig. En ga nou niet hypocriet zitten huilen dat je niks doet, dat doe je wel. Klagen mag je in FB, misschien dat ik zin heb om er op in te gaan.
Terug naar waar dit topic over gaat. Feyenoord.
Dat is dus best bagger want met het (verwachte) vertrek van Bakkel en Guidetti is in principe je hele aanvallende linie wegquote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat doet het zeker. Club en speler brengen het gewoon niet naar buiten, daar wordt mee gewacht tot de zomer of wanneer een club zich daadwerkelijk meldt voor Karim
Ja. Gister ging het nog over Toornstra die zo geweldig was. En nu gaat het weer over jouw leventje waar ik bijna al meer van weet dan die van mijn buurman. Dat ligt aan jou. Alleen al hoe je binnenkomt iets van: hauahuahauh fapfapfapafp geil op miijjjjj want denkbeeldige vriendi is er nu even niet!! ahahahah kromme jonge lang gezien ahahjafhua! en nog meer typaids uit je vingers.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, luister nou. De_Kromme komt mij steeds lastigvallen terwijl ik concreet over Feijenoord lul, ik reageer erop en jullie denken allemaal dat 't aan mij ligt?. Ga toch fietsen stelen joh.
Eens. Ik hoop dat het komende week ook in De Kuip overgenomen wordt op die manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb gister trouwens echt zitten genieten van de supporters, vooral in de tweede helft. De langzame versie van hand in hand is
Het was trouwens verbazingwekkend dat Jack van Gelder gister het Feijenoord publiek 'geweldig' vond en het publiek van z'n eigen cluppie 'Theater publiek' noemdequote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat het komende week ook in De Kuip overgenomen wordt op die manier.
Sowieso zijn de liederen rustiger geworden. En het "You'll never walk Alone-oh-one-oh-one-oh-one" is nu enkel 'Alone-oh-one' geworden. Ook daar dus vooruitgang.
Nee, de supporters zijn dit jaar nog beter dan ooit. Niet gek ook want we worden aardig verwend door de prachtige club die Feijenoord heet
Ik roem zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom noem jij zelf zeker Guidetti. Omdat je zo'n rationele jongen bent.
Het ligt zeker alleen aan mij? Kap eens met selectief modden, ik mag toch vragen of iemand in het stadion komt als hij zo hoog van de toren blaast? Maar naar zijn offtopic gelul wordt niet gekeken en wordt hij niet voor gewaarschuwd. Gejank de hele tijd hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
De_Kromme, zout eens op met je gezuig. En ga nou niet hypocriet zitten huilen dat je niks doet, dat doe je wel. Klagen mag je in FB, misschien dat ik zin heb om er op in te gaan.
Terug naar waar dit topic over gaat. Feyenoord.
En als hij volgend jaar weg gaat bij Feyenoord noem je jezelf zeker Ruben Schaken?quote:
Verder in VBL FB graagquote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het ligt zeker alleen aan mij? Kap eens met selectief modden, ik mag toch vragen of iemand in het stadion komt als hij zo hoog van de toren blaast? Maar naar zijn offtopic gelul wordt niet gekeken en wordt hij niet voor gewaarschuwd. Gejank de hele tijd hier.
Ik post een maand gewoon normaal mee, met normale discussiepunten, krijgen we dit gejank weer. Meer mensen schijnen er last van te hebben, dus schuif niet alles op mij af.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft iemand dat fragmentje waar Jack zich bijna kokhalzend uit haalt naar het ajax publiek?
Gewoon in de uitzending opzoeken wordt dat denk ik...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar die wil ik wel graag zien
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was trouwens verbazingwekkend dat Jack van Gelder gister het Feijenoord publiek 'geweldig' vond en het publiek van z'n eigen cluppie 'Theater publiek' noemde
Ik vond hem erg sterk spelen zaterdag. Ik denk dat Feijenoord er goed aan doet om zijn contract te verlengen.quote:Het contract van Bart Schenkeveld bij Feyenoord loopt komende zomer af, zelf is de jonge verdediger daar nog niet mee bezig. 'Ik wil nu gewoon lekker spelen en mijn best doen. Het is straks aan de club of ze met mij verder willen of niet. We zien wel wat Feyenoord doet." Schenkeveld speelt op huurbasis voor stadsgenoot Excelsior en was zaterdag tegen VVV-Venlo (3-1) tweemaal trefzeker. (RTV Rijnmond)
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.
Wij hebben het enige stadion dat een echte engelse voetbalsfeer uitademt. Mclaren zij 't zelf.
Vorige week de reacties gelezen die uit een of ander Zweeds forum kwamen? Dat ze zelfs in Engeland iets konden leren van de sfeer in de Kuip.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.
Wij hebben het enige stadion dat een echte engelse voetbalsfeer uitademt. Mclaren zij 't zelf.
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die clubquote:Op maandag 6 februari 2012 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week de reacties gelezen die uit een of ander Zweeds forum kwamen? Dat ze zelfs in Engeland iets konden leren van de sfeer in de Kuip.
De Kuip vind ik dan ook echt voetbal ademen, je voelt het. Dit is in de Arena niet zo, in het Philips stadion ook zeer zeker niet en in Enschede in mindere mate.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die club. Als je erover nadenkt geeft dat het 'hand-in-hand' echt een extra lading
. Ik geloof namelijk best wel dat er 'echte' die-hards zitten in de ArenA, al zijn dat er lang niet zoveel als in De Kuip.
Afgelopen week tegen Utrecht was het schrijnend om te zien hoeveel plekken leegwaren. En ja, ook het weer heeft daar iets mee te maken maar niet alleen het weer hoor jongens.
Het PSV stadion heeft het niet vanwege de supporters, man man man wat een zooitje arremoe. Famous for not travelling, je weet het.
Enschede vind ik veel te gemaakt, die club groeit in 10 jaar naar een verdrie-dubbeling van het aantal supporters. Vraag me af hoeveel er nog zitten als ze ineens 2 seizoenen op de 15e plek zouden staan a la wij vorig jaar.
Nee jongens, er is maar één trouwe schare supporters en die zit in Rotterdam.![]()
Wat dat betreft mag je je borst natmaken als er europees voetbal gespeeld wordt. Lopen er ineens 10.000 man door Milaan ofzo.
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moest eens weten hoe koud de Arena wordt de betonbak die het is. Als je dan 44k seizoenskaarten hebt verkocht en al het theaterpubliek haakt daardoor af dan gaat het hard.
Ik denk dat ze juist van die verschillende kleuren hebben zodat het niet zo erg opvalt als er lege plekken tussen de mensen zittenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.
De ArenA wordt gehuurd door Ajax. In principe kunnen zij daar geen inspraak in hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.
Kwaliteitspostquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die club. Als je erover nadenkt geeft dat het 'hand-in-hand' echt een extra lading
. Ik geloof namelijk best wel dat er 'echte' die-hards zitten in de ArenA, al zijn dat er lang niet zoveel als in De Kuip.
Afgelopen week tegen Utrecht was het schrijnend om te zien hoeveel plekken leegwaren. En ja, ook het weer heeft daar iets mee te maken maar niet alleen het weer hoor jongens.
Het PSV stadion heeft het niet vanwege de supporters, man man man wat een zooitje arremoe. Famous for not travelling, je weet het.
Enschede vind ik veel te gemaakt, die club groeit in 10 jaar naar een verdrie-dubbeling van het aantal supporters. Vraag me af hoeveel er nog zitten als ze ineens 2 seizoenen op de 15e plek zouden staan a la wij vorig jaar.
Nee jongens, er is maar één trouwe schare supporters en die zit in Rotterdam.![]()
Wat dat betreft mag je je borst natmaken als er europees voetbal gespeeld wordt. Lopen er ineens 10.000 man door Milaan ofzo.
Dat geloof ik ja, maar kou heeft Feijenoorders in de regel nooit echt tegengehouden. Ik herinner me nog een prachtig sneeuwballengevecht afgelopen seizoen, waar de helft van de supporters ontbrak omdat er gewoon echt geen enkele manier van in de buurt van de kuip komen was, geen bus of tram reedquote:Op maandag 6 februari 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moest eens weten hoe koud de Arena wordt de betonbak die het is. Als je dan 44k seizoenskaarten hebt verkocht en al het theaterpubliek haakt daardoor af dan gaat het hard.
Hoezo niet? Je zijn de grootste en belangrijkste huurder. De club heeft een grote machtspositie hoor op dat gebied, wanneer de club die stoeltjes echt rood-wit zou willen hebben dan gebeurd dat gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ArenA wordt gehuurd door Ajax. In principe kunnen zij daar geen inspraak in hebben
Ik vraag het me af hoor, of het er zoveel zijn bij Ajax ten opzichte van ons. Ik was bij de Klassieker een uur van tevoren bij de lijn van Y2 die toen al teringlang was en stond PRECIES bij het starten van de wedstrijd op de trap naar boven. Het kostte me nog een volle 5 minuten voor ik op het vak stond, een vak waar minder ruimte was dan sardientjes hebben in een blik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
KwaliteitspostNa die 10-0 tegen VVV zag je ook hoe mensen leven voor en door Feyenoord. Al moet je niet overdrijven, bij Ajax heb je net zoveel fanatieke fans. Die zijn alleen een stuk verwender
.
Vergis je niet in de kosten man: 50.000 stoelen a een tientje per stuk en plaatsing... je komt met een beetje pech zo op 8 ton uit. Nou is dat voor de Ajacieden een 'jodenfooi' (quote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je zijn de grootste en belangrijkste huurder. De club heeft een grote machtspositie hoor op dat gebied, wanneer de club die stoeltjes echt rood-wit zou willen hebben dan gebeurd dat gewoon.
Maar als de clubleiding het zelf niet wil/niet doet
Ik denk dat het voor een club heel belangrijk is dat je het de supporters zo goed mogelijk naar het zin maakt. Want ik neem aan dat de supporters uit 020 daar toch ook wel voor lobby'en? Ajacied422 weet jij daar toevallig meer over?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vergis je niet in de kosten man: 50.000 stoelen a een tientje per stuk en plaatsing... je komt met een beetje pech zo op 8 ton uit. Nou is dat voor de Ajacieden een 'jodenfooi' () maar ik kan me betere plekken bedenken om dat geld tegenaan te smijten.
Ajax heeft 43 duizend seizoenskaarten verkocht tegen 26 duizend van Feyenoord. Dus tja... als dan een deel al snel laat afweten gaat het hard.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of het er zoveel zijn bij Ajax ten opzichte van ons. Ik was bij de Klassieker een uur van tevoren bij de lijn van Y2 die toen al teringlang was en stond PRECIES bij het starten van de wedstrijd op de trap naar boven. Het kostte me nog een volle 5 minuten voor ik op het vak stond, een vak waar minder ruimte was dan sardientjes hebben in een blik.
Natuurlijk, dat is de klassieker, maar bij ons is het eigenlijk steevast wel uitverkocht. In de ArenA zie je zó vaak lege plekken, terwijl de stadionscapaciteit net zo groot is als de onze. Dat zijn dus toch iets minder man dan wij...
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft 43 duizend seizoenskaarten verkocht tegen 26 duizend van Feyenoord. Dus tja... als dan een deel al snel laat afweten gaat het hard.
Tegen ons in De Klassieker zaten er bij hun 56.700. Dat zijn vast niet allemaal dagjesmensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of het er zoveel zijn bij Ajax ten opzichte van ons. Ik was bij de Klassieker een uur van tevoren bij de lijn van Y2 die toen al teringlang was en stond PRECIES bij het starten van de wedstrijd op de trap naar boven. Het kostte me nog een volle 5 minuten voor ik op het vak stond, een vak waar minder ruimte was dan sardientjes hebben in een blik.
Natuurlijk, dat is de klassieker, maar bij ons is het eigenlijk steevast wel uitverkocht. In de ArenA zie je zó vaak lege plekken, terwijl de stadionscapaciteit net zo groot is als de onze. Dat zijn dus toch iets minder man dan wij...
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-aan-vorig-jaar.htmquote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou weer bij man? Feijenoord had in Juni al 28.000 kaarten verkocht.
Van de halve clubcard werden er ongeveer 3000 verkocht.
Er vanuitgaande dat tussen Juni - Augustus nog zo'n 3000 kaarten (lage schatting) verkocht waren, zit je op 34.000 kaarten.
Maar zéker die 28.000 kaarten, dat zijn mensen die gewoon automatisch elk jaar een nieuwe nemen, die er niet over peinzen om die kaart ooit op te zeggen. Dan heb je de hele eerste ring al vol en een lekker stuk van de tweede. Bij Ajax haken er dan toch iets meer afEn da's zonde.
Ja hoor, meer dan genoeg, ik ben er zelf nowadays helaas een. Ik zeg ook niet dat het daar 'minder' publiek is hoor, volgens onderzoeken heeft Ajax zelfs de hoogste bezettingsgraad van Nederland (al schijnen die cijfers erg onbetrouwbaar te zijn wegens het altijd meetellen van ALLE seizoenskaarthouders).quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen ons in De Klassieker zaten er bij hun 56.700. Dat zijn vast niet allemaal dagjesmensen.
Trouwens die dagjesmensen zitten er bij ons toch ook?
.
Vraag me af waar die gasten die cijfers vandaan hebben, want op FR12 viel dit te lezen:quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-aan-vorig-jaar.htm
Al zullen het er met de successen wel meer zijn inmiddels
Maargoed, Ajax pakt inderdaad een hoop seizoenskaarten meer. Wordt ook wel érg veel reclame voor gemaakt t.o.v. hoe Feijenoord dat doetquote:Geschreven op 2011-06-03 om 16:38:57 | Bekeken: 14241 | Reacties: 129 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl
Feyenoord heeft voor komend seizoen al meer dan 25.000 seizoenkaarten verkocht. Dat zijn er meer dan een jaar geleden in juni. Het aantal verkochte jaarkaarten is opmerkelijk omdat Feyenoord een slecht seizoen achter de rug heeft en komend seizoen geen Europees voetbal speelt. Bovendien deden de Rotterdammers nog geen spectaculaire aankopen. Supporters die voor het seizoen 2011-2012 een seizoenkaart kopen krijgen wel de biografie van clubicoon Coen Moulijn cadeau.
Logisch toch dat die mee worden geteld? De plekken zijn verkocht en kunnen dus ook niet verkocht meer worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg, ik ben er zelf nowadays helaas een. Ik zeg ook niet dat het daar 'minder' publiek is hoor, volgens onderzoeken heeft Ajax zelfs de hoogste bezettingsgraad van Nederland (al schijnen die cijfers erg onbetrouwbaar te zijn wegens het altijd meetellen van ALLE seizoenskaarthouders).
Het viel me gewoon op hoeveel lege plekken er waren, en dat is wel vaker dan eens hoor.
Zijn er in de winterstop nog eens 5000 verkocht. Halve SCC.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-aan-vorig-jaar.htm
Al zullen het er met de successen wel meer zijn inmiddels
Ik denk niet dat Ajax er nog bij heeft gekregenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn er in de winterstop nog eens 5000 verkocht. Halve SCC.
Ja maar dat geeft een onwerkelijk beeld van hoeveel man er nou daadwerkelijk in 't stadion zitten, daar gaat 't meer om.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch toch dat die mee worden geteld? De plekken zijn verkocht en kunnen dus ook niet verkocht meer worden.
Klopt maar word soms een beetje moe van al die makkelijke inkoppertjes over het Ajaxpubliek. Wat kunnen "wij" er nou aan doen dat die seizoenkaarthouders al zo snel laten afweten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft een onwerkelijk beeld van hoeveel man er nou daadwerkelijk in 't stadion zitten, daar gaat 't meer om..
Maar serieus die cijfers he:quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax er nog bij heeft gekregen
Niets, maar dat was ook eigenlijk niet mijn puntquote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar word soms een beetje moe van al die makkelijke inkoppertjes over het Ajaxpubliek. Wat kunnen "wij" er nou aan doen dat die seizoenkaarthouders al zo snel laten afweten.
Zo sterk is dat niet! Twente had jarenlang een wachtlijst (misschien zelfs nu nog) voor de SCC's. En dat heeft natuurlijk ook wel iets te maken met de successen van die club zo nu en dan, maar er zit ook daar wel een trouwe schare van +- 15.000 fans die altijd zullen komen, zelfs al zakken ze af naar de Jupiler.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar serieus die cijfers he:
28300 voor Twente?? Ze hebben een capaciteit van 30.000..... Twente meer SCC houders dan Feyenoord, lijkt mij sterk maar wie weet.....
En successupporters heb je overal trouwens. Al zie ik ze bij ons nog niet zo snel weglopen tijdens een 2-0 achterstand op Utrecht. Mensen die dat hier proberen krijgen ook (terecht) bier en vloeken naar hun kop gesmeten
Nee klopt was ook niet aan jou gericht, maar meer op de vele posts die ik hier voorbij zag komen en maar heb genegeerd uit pure frustratiequote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets, maar dat was ook eigenlijk niet mijn punt. Bij jullie wordt de sfeer veel meer bepaald door de manier hoe het stadion gebouwd is, die grachten, wat een verschrikking
. Dat verpest je sfeer echt enorm.
Mijn pa wou vroeger als we 3-0 voorstonden nog vlak voor het einde weg.\quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar serieus die cijfers he:
28300 voor Twente?? Ze hebben een capaciteit van 30.000..... Twente meer SCC houders dan Feyenoord, lijkt mij sterk maar wie weet.....
En successupporters heb je overal trouwens. Al zie ik ze bij ons nog niet zo snel weglopen tijdens een 2-0 achterstand op Utrecht. Mensen die dat hier proberen krijgen ook (terecht) bier en vloeken naar hun kop gesmeten
Zeiken dat seizoenkaarthouders niet komen helpt ook niet.;) Enige wat je kunt doen is er zelf zitten als het kan.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar word soms een beetje moe van al die makkelijke inkoppertjes over het Ajaxpubliek. Wat kunnen "wij" er nou aan doen dat die seizoenkaarthouders al zo snel laten afweten.
Oke apart.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo sterk is dat niet! Twente had jarenlang een wachtlijst (misschien zelfs nu nog) voor de SCC's. En dat heeft natuurlijk ook wel iets te maken met de successen van die club zo nu en dan, maar er zit ook daar wel een trouwe schare van +- 15.000 fans die altijd zullen komen, zelfs al zakken ze af naar de Jupiler.
Klopt, maar ik omschrijf me ook niet als die hard Ajacied. Momenteel heb ik gewoon niet de financien om de reiskosten te betalen + de kaart zelf. Maar ik ben alweer weg voordat het weer te offtopic gaatquote:Op maandag 6 februari 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeiken dat seizoenkaarthouders niet komen helpt ook niet.;) Enige wat je kunt doen is er zelf zitten als het kan.
Wat dat betreft zijn wij Feijenoorders gestoord dat we onszelf 'ekte ekte' noemen. De ECHTE gekken zitten pas bij dat soort clubs, die zich net handhaven in de eredivisie. Niets dan respect als je echt tótaal geen perspectief hebt op Europees voetbal, prijzen of wat dan ook, en dan toch jarenlang jaar in jaar uit naar je club gaat om ze te supporteren.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
Ach, je kan ook prima supporter zijn die afentoe komt of alleen reageert op FOK! of achter de tv zit. Die heb je bij elke club. Alleen is het onderhand wel bewezen dat Feyenoord de grootste (want een club als De Graafschap heeft ook écht trouwe supporters bijvoorbeeld) groep heeft die er wél altijd zijn als het even kan.
Hopen mag altijdquote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdje niet op FOK! geweest wegens een te lang durend project op m'n werk maar wat gaat het lekker met Feyenoord
Titel is te hoog gegrepen denk ik maar als we de komende 5 wedstrijden winnen, wie weet..
Heb ik dat gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hopen mag altijd. Ik zei het nog vóór VVV-Venlo: dromen mag, en ik blijf dromen net zolang tot die droom in 1000 stukjes geslagen is. Toen verklaarde iedereen me voor gek: nu droomt zelfs Happel'tje al een beetje
![]()
Kortom: geniet ervan jongens. Na jaren van 'desperation' kunnen we eindelijk weer dromen. Doe dat dus volop, en doe het bewust. Het kan na vertrek van Bakkal, Guidetti en Ahmadi namelijk zo weer afgelopen zijn, of we moeten dit jaar landskampioen worden en de CL ingaan.
Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
Mijn kop is al kaal. Maar met liefde jaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hopen mag altijd. Ik zei het nog vóór VVV-Venlo: dromen mag, en ik blijf dromen net zolang tot die droom in 1000 stukjes geslagen is. Toen verklaarde iedereen me voor gek: nu droomt zelfs Happel'tje al een beetje
![]()
Kortom: geniet ervan jongens. Na jaren van 'desperation' kunnen we eindelijk weer dromen. Doe dat dus volop, en doe het bewust. Het kan na vertrek van Bakkal, Guidetti en Ahmadi namelijk zo weer afgelopen zijn, of we moeten dit jaar landskampioen worden en de CL ingaan.
Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
Ja volgens mij wel hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd.CL is millimeteren en kampioenschap is kaal toch?
Ik heb niet echt medelijden eerlijk gezegdquote:Volgens het AD wekt 'het apathische Ajax medelijden'. "De trainer had veel te lang vertrouwen gehouden in de spelers die op het veld bleven volharden in oeverloos gebrei. (..) De ontluisterende conclusie dat Ajax niet één fatsoenlijke kans kon creëren, moet het schaamrood naar de kaken jagen."
En toch: de komende 5 wedstrijden zijn 4 thuiswedstrijden. Als je daar máximaal 2 punten verspeelt, in de wetenschap dat PSV nog tegen Twente gaat over 3 wedstrijden en AZ tegen Heerenveen over 3 wedstrijden...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, titel is wel net te hoog, we gaan heus niet 5 minder verspelen dan zowel az, PSV en twente lijkt me. We kunnen er wellicht nog wel 1 of 2 passeren en ik verwacht ook wel boven Ajax en Heerenveen te eindigen, maar 2e lijkt me wel de max, en 4e lijkt me het minimaal haalbare...
Al hoop ik natuurlijk ook op meer....
Een beetje werd rechtgezet met de 2-0 dit jaar. Een grotere hoop met de 3-1 vorig jaar die PSV het landskampioenschap kostte.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat van de komende vijf wedstrijden de selectie echt met een gevoel naar Eindhoven gaat dat er iets recht te zetten valt.
Milimeteren doe ik wel, is het toch al. Kaal, neuh...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Nou nee, kale kop staat me echt nietquote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op het moment ongeveer de lengte haar zoals Vormer.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Milimeteren doe ik wel, is het toch al. Kaal, neuh...
Ik weet daar niets meer van.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Milimeteren doe ik wel, is het toch al. Kaal, neuh...
aah de populairste van de klasquote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ongeveer de lengte haar zoals Vormer.. Valt dus voor mij iets meer tegen
. Nog leuker is dat ik Vormer een aantal weken geleden belachelijk maakte om zijn 'kleine-jongetjeskapsel' en het nu zelf zo'n beetje heb
.
Ach, ik kreeg vandaag toch naar mijn kop gesmeten dat ik er niet uitzie door een aantal studentcollega's dus een kale kop is wel zo verfrissend.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aah de populairste van de klas
We kunnen dat ook wel Merkie, alleen moet je de druk niet onnodig opvoeren. En dát heeft Koeman perfect door. Deze jongens kunnen niet tegen complimenten zo werd bewezen na het gelijkspel tegen Ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Merkie het volgende:
Toch moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan. Waarschijnlijk lukt het niet en worden we 4e, 5e, 6e of 7e, maar who cares. We staan nu 5 punten achter op de nummer 1, alsof dat onoverbrugbaar is. Het wordt lastig en de kans is klein dat het lukt, maar daarom kan je het wel proberen. Komende 5 wedstrijden is 4x thuis + PSV-uit. Als je thuis alles wint en van PSV uit minstens een punt pakt, dan kan het zomaar dat je 1e staat denk ik. Als we er echt vol gaan kan het wel. Kijk naar Ajax vorig jaar, die gingen er echt voor en het lukte ze uiteindelijk ook nog. Waarom kunnen wij dat niet?
Ja, ervoor gaan lijkt me wel iets wat je moet doen ja. Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in. De spelers gaan er ook heus wel voor, je zag iedereen glunderen toen ze vroegen naar wat er mogelijk was.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Merkie het volgende:
Toch moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan. Waarschijnlijk lukt het niet en worden we 4e, 5e, 6e of 7e, maar who cares. We staan nu 5 punten achter op de nummer 1, alsof dat onoverbrugbaar is. Het wordt lastig en de kans is klein dat het lukt, maar daarom kan je het wel proberen. Komende 5 wedstrijden is 4x thuis + PSV-uit. Als je thuis alles wint en van PSV uit minstens een punt pakt, dan kan het zomaar dat je 1e staat denk ik. Als we er echt vol gaan kan het wel. Kijk naar Ajax vorig jaar, die gingen er echt voor en het lukte ze uiteindelijk ook nog. Waarom kunnen wij dat niet?
Nee man, Groningen staat op een comfortabele 8 punten achter ons. Europese playoffs hebben we sowieso wel te pakken dit seizoenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ervor gaan lijkt me wel iets wat je moet doen ja. Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in. De spelers gaan er ook heus wel voor, je zag iedereen glunderen toen ze vroegen naar wat er mogelijk was.
Het is alleen wel wijs dat een Koeman de doelstelling niet gaat aanpassen, om de rust te bewaren, gaat het anders ff wat minder krijg je gelijk gezeik...
Maar als we inderdaad over de 5 komende wedstrijden maar 2 punten verspelen, staan we er goed voor. Dan wil ik inderdaad ook onze kampioenskanzen alweer wat groter achten.
Maar dat is verder geen wijsheid, maar voegt zo weinig toe. Als-dan, met wedstrijden voor de komende 1/3e van de competitie![]()
Als we van Vitesse en Groningen thuis, en van PSV uit verliezen moeten we weer vechten voor Europees voetbal. Is ook waar... (en nee we verliezen ze heus niet allemaal)
Dat ben ik niet met je eens. Feyenoord kan niet tegen druk om niet te falen (negatieve druk), druk om het uiterste uit jezelf naar boven te halen zijn ze veel beter in (positieve druk). Zie de wedstrijden tegen PSV, Ajax en Twente. Natuurlijk moeten ze het niet luidkeels in de media gaan verkondigen, maar ik denk dat Koeman wel bezig is om de spelersgroep er op attent te maken dat we meedoen kunnen doen om de titel als we niet meer (zo vaak) slordig punten gaan laten liggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We kunnen dat ook wel Merkie, alleen moet je de druk niet onnodig opvoeren. En dát heeft Koeman perfect door. Deze jongens kunnen niet tegen complimenten zo werd bewezen na het gelijkspel tegen Ajax.
Ze kunnen ook niet tegen té extreme druk, zie vorig seizoen iig, voor een groot deel van de spelers. Hou ze dus precies waar ze nu zijn: Koeman is continue kritisch en zegt 'mja leuk, gewonnen van NEC, nu nog 16 wedstrijden'. Het mooie is dat je dit ook terughoorde in dat gesprek met Bakkal, "Ja we zijn denk ik iets constanter geworden maar nu moeten we nog een mooie reeks neerzetten". Zolang Koeman díé scherpte erin houdt, kan het héél mooi gaan worden.
Ja, we moeten play-offs echt zien te voorkomenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vrees nu al Playoffs tegen die loopneuzen.
5e moet te doen zijn, en hopelijk komen az en psv in de finalequote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, we moeten play-offs echt zien te voorkomen
Dan heb je de eerste 6 plaatsen die rechtstreekse plaatsing betekenen toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
5e moet te doen zijn, en hopelijk komen az en psv in de finale
nee eerste 5quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste 6 plaatsen die rechtstreekse plaatsing betekenen toch?
Als we kampioen worden, zou een aantal mensen (waaronder ikzelf) een tattoo laten zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Dat ging ik ook doen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we kampioen worden, zou een aantal mensen (waaronder ikzelf) een tattoo laten zetten.
Dat was op dat moment nog niet zo'n gewaagde belofte.
Nog steeds niet eigenlijk, maar ik blijf voor de zekerheid toch maar even mod nog, om het topic waar dat in staat te kunnen deleten indien nodig.
Dan wel op je hoofd he. Ergens ver verstopt is natuurlijk niet echt een uitdaging.quote:
Dat kan nog best een behoorlijk uitdaging zijn hoor, een tattoo ergens diep verstopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wel op je hoofd he. Ergens ver verstopt is natuurlijk niet echt een uitdaging.
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens. Maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
brrrrrrrrrr opeens een tattoo zetten als je club kampioen is
Zou me geweldig lijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens, maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.
Ach.. de gemiddelde reden om een tattoo te laten zetten is over het algemeen sowieso niet zo diepzinnig.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou me geweldig lijken. Blij dat ik niet zo gek ben om zoiets voor een voetbal club te doen
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstondenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens. Maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. de gemiddelde reden om een tattoo te laten zetten is over het algemeen sowieso niet zo diepzinnig.
"Ja dat is Japans en betekent Dolfijn. Vind ik hele spirituele beesten, dolfijnen"
Weet je wel wat ze in Japan met dolfijnen doen, KUT!
Godverdomme hou eens op.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Ritmo het volgende:
Als je in die play-offs beland, dan zul je zien dat je tegen een Ajax komt dat zich net weer helemaal herpakt heeft en in bloedvorm verkeert![]()
Mag NIET gebeuren dus.
Mijn Feyenoord - VVV kaartje hangt op het prikbord op de plee. Maar om die nou te gaan tattooëren.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstonden
Nu krijg je toch weer een hoop mensen die alleen even willen meehossen in de polonaise.
Je moet maar zo denken, als Ajax de 2 eerdere voetballessen vergeten is, herhalen we de stof toch nog eensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme hou eens op.![]()
Dit is trouwens ook Calimero gedrag! Laat ze maar komen joh! Met hun boerrichtert en die IJslander en oeeh Van der Wiel, de killah.
Met alle respect voor die 4-2. Heb weinig zin om ze weer tegen te komen op volle oorlogssterkte.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme hou eens op.![]()
Dit is trouwens ook Calimero gedrag! Laat ze maar komen joh! Met hun boerrichtert en die IJslander en oeeh Van der Wiel, de killah.
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met alle respect voor die 4-2. Heb weinig zin om ze weer tegen te komen op volle oorlogssterkte.
Zeker als je met een beetje mazzel die eerste wedstrijd dan in Amsterdam speelt net zoals de bekerfinale. Lijkt me helemaal niks.
Omdat een ajax waar iedereen fit is over 2 wedstrijden meer kans heeft dan Feyenoord. Heeft gewoon met individuele kwaliteit te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?
Zie de TT van het vorige topicquote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Kan het nog hypothetischer jongens?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat zij dan alle spelers weer helemaal terug hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?
Och, dat heb je altijd wel. Gaat om wat jezelf bentquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstonden
Nu krijg je toch weer een hoop mensen die alleen even willen meehossen in de polonaise.
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:23 schreef Dekatria het volgende:
En deze natuurlijk...
Wat kan ik me die uitzichtloosheid nog goed herinneren
Zo inderdaad ja... eerste keer ooit dat ik écht een zware kater had na een wedstrijdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.
Toen heb ik geen vrienden gemaakt onder mijn collega's. Gewoon letterlijk tegen ze zeggen dat ze moesten opkankeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
En dan heeft IEDEREEN er ook ineens een mening over... ook collega's die normaliter geen fuck om voetbal geven
Een toenmalig leraar van me, die voor Ajax was, maakte er een 'grapje' over terwijl ik er maandagochtend om 9 uur hartstikke ziek van was. Ik ben in mijn leven 1 keer boos geworden op een leraar en dat was toen. Ik zie z'n gezicht nog voor me toen ik z'n keel dichtkneep tegen de deur aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een toenmalig leraar van me, die voor Ajax was, maakte er een 'grapje' over terwijl ik er maandagochtend om 9 uur hartstikke ziek van was. Ik ben in mijn leven 1 keer boos geworden op een leraar en dat was toen. Ik zie z'n gezicht nog voor me toen ik z'n keel dichtkneep tegen de deur aan.
Slechte reactie, terwijl ik nooit agressief ben o.i.d., maar fuck wat was dat gevoel naar, na die wedstrijd
Nou, dat kan ik je wel vertellenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, geen idee wat me toen mankeerde
Is ook de enige keer dat me het ooit is overkomen, dat ik iets deed zonder dat het uit zelfverdediging wasquote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik je wel vertellen, maar zo je zelfbeheersing verliezen
Laten we hopen dat het daar dan ook bij blijftquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook de enige keer dat me het ooit is overkomen, dat ik iets deed zonder dat het uit zelfverdediging was
"Ze gingen zingen voor ons, spandoeken dat ze ons nooit alleen zouden laten... en ja, dat doet ons wel goed. Dus toen dacht ik ik ga gewoon zelf naar PSV."quote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, dat heb je altijd wel. Gaat om wat jezelf bentbij mij staat die avond tegen VVV op 't geheugen gegrift als één van de mooiste voetbalavonden ooit. Die hele atmosfeer onder de supporters van 'We gaan ze gódverdomme niet verder laten afzakken', het ademde gewoon Feyenoord.
![]()
![]()
Jammer is dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Ze gingen zingen voor ons, spandoeken dat ze ons nooit alleen zouden laten... en ja, dat doet ons wel goed. Dus toen dacht ik ik ga gewoon zelf naar PSV."
Zelfde met de wedstrijd thuis tegen PSV dit jaar. Voor mij de wedstrijd van 2011, maar als ik nu de samenvatting kijk heeft het een hele nare nasmaak omdat 'ie d'r twee maakte..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer is dat.
Verziekt eigenlijk heel het filmpje
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Maar, door die 10-0 ben ik wél zo mogelijk nog meer gaan houden van dit clubje. Had dat seizoen en seizoenkaart met een viertal maten, flink feest gevierd na afloop voor een overwinning op fucking VVV.
What the fuck is er dan mis met je?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.
Ik weet het niet zeker, maar ze konden er niet meer tegen denk ik. Elke keer die frustratie, de teleurstelling, die emoties die loskwamen als hun Feyenoord er weer eens van langs kreeg. Na de 10-0 tegen PSV was de vernedering te groot en hielden ze het voor gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
What the fuck is er dan mis met je?
Ik heb heel eventjes nagedacht over hoe het zou zijn om een andere club toe te gaan juichen en iedere vezel in mijn lichaam zei simpelweg "nee".quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.
Wat TheGreatHood hierboven zei.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ze konden er niet meer tegen denk ik. Elke keer die frustratie, de teleurstelling, die emoties die loskwamen als hun Feyenoord er weer eens van langs kreeg. Na de 10-0 tegen PSV was de vernedering te groot en hielden ze het voor gezien.
Ze zijn dan ook niet voor een andere club geworden. Ze supporten momenteel gewoon geen clubquote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb heel eventjes nagedacht over hoe het zou zijn om een andere club toe te gaan juichen en iedere vezel in mijn lichaam zei simpelweg "nee".
En dan beschouw ik mezelf niet eens een supporter, maar meer een fan.
Dat zijn de echten juist.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
What the fuck is er dan mis met je?
Hoezo? Ongeacht wie er aan het roer staan, je blijft van de club houden. Feijenoord is niet het bestuur. Feijenoord zijn de clubmensen, de supporters en de verbondenheid en liefde voor de club. Dat is veel en veel belangrijker dan de leiding van de clubquote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn de echten juist.
Zien dat je club van bovenaf zo naar de tyfus geholpen word doet wat met sommige mensen. Gaat zover dat ze het niet meer kunnen aanzien soms. Liggen er echt wakker van of krijgen gezondheidsproblemen.
Gerard Cox was ook opeens geen SCC-houder meer door alle wanorde en gezeik.
Voelt toch als verraad imo. Zeg maar rustig; het lijkt op iets wat ze in Amsterdam zouden doen (waar nu zelf de "harde" kern van weg looptquote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet voor een andere club geworden. Ze supporten momenteel gewoon geen club
Ja, ik vond het zelf ook een nare smaak geven bij dat filmpjequote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef heiden6 het volgende:
"Ze gingen zingen voor ons, spandoeken dat ze ons nooit alleen zouden laten... en ja, dat doet ons wel goed. Dus toen dacht ik ik ga gewoon zelf naar PSV."
Dit dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Volgens mij ben je dan nooit een Feyenoorder geweest hoor, maar dat is mijn bescheiden mening.
Zie het zo: Jij houdt heel veel van iets of iemand, als vervolgens dat gene waar je zo van houdt in de verre verste niet meer lijkt op dat geen waar je verliefd op werd kan de liefde overgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo? Ongeacht wie er aan het roer staan, je blijft van de club houden. Feijenoord is niet het bestuur. Feijenoord zijn de clubmensen, de supporters en de verbondenheid en liefde voor de club. Dat is veel en veel belangrijker dan de leiding van de club
Heb je misschien wel gelijk in, maar voor mij voelt het toch anders, en veel anderen met mij verwacht ikquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zie het zo: Jij houdt heel veel van iets of iemand, als vervolgens dat gene waar je zo van houdt in de verre verste niet meer lijkt op dat geen waar je verliefd op werd kan de liefde overgaan.
Bedoel het waren niet alleen de bestuurders die er zo een zooitje van maakten. Ook supporters, spelers, trainers. Eigenlijk de afgelopen 3/4 seizoenen na wel.
Maarja Feyenoorder ben je niet voor je plezier he. Dat zei mijn ouweheer al dus zal wel van alle tijden zijn
Zie jij het serieus als verraad als iemand Feyenoordsupporter af is?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in, maar voor mij voelt het toch anders, en veel anderen met mij verwacht ik
ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zie jij het serieus als verraad als iemand Feyenoordsupporter af is?
Is dat zo vreemd dan, om na de zwartste dag in de historie van de club 'supporter-af' te zijn? In die momenten moet je juist er vol achter blijven staan. Maar dat is mijn mening althans.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor mij werkt het ook niet zo hoor. Maar kan me wel voorstellen dat er bezwaren zijn die je zoiets doen besluiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in, maar voor mij voelt het toch anders, en veel anderen met mij verwacht ik
Dan moet je denken: beter dat diegene Feyenoordsupporter af is, zulke supporters willen we helemaal niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan, om na de zwartste dag in de historie van de club 'supporter-af' te zijn? In die momenten moet je juist er vol achter blijven staan. Maar dat is mijn mening althans.
Feyenoorder ben je niet voor even, Feyenoorder ben je voor het leven!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom, had nooit zoveel met voetbal. Maar na die 10-0 voelde ik me als Rotterdammer ZO geraakt dat ik voelde dat ik het niet kon maken me Rotterdammer te noemen en Feyenoord niet te supporten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat om de club zelf... dat is in wezen een familielid. Een broer, of zus. En die laat je ook niet stikken, wat er ook gebeurt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor mij werkt het ook niet zo hoor. Maar kan me wel voorstellen dat er bezwaren zijn die je zoiets doen besluiten.
Misschien zouden die gasten als ze jonger waren meelopen in protestmarsen of de ruiten van het Maagebouw er uit gooien.
Tadadadammm!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je niet voor even, Feyenoorder ben je voor het leven!
Overlopers tolereren we niet. Dus je bent gewaarschuwd!
Kan ik tussentijds nog Feyenoorder worden en wat zijn de eisen daarvoor? Ik bedoel, nu het eindelijk weer de goede kant op gaat...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je niet voor even, Feyenoorder ben je voor het leven!
Overlopers tolereren we niet. Dus je bent gewaarschuwd!
Koop Guidetti en je hoort er bij!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kan ik tussentijds nog Feyenoorder worden en wat zijn de eisen daarvoor? Ik bedoel, nu het eindelijk weer de goede kant op gaat...
Mooi verwoordquote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Paul-89 het volgende:
Na een 10-0 supporter af zijn is hetzelfde als een familielid/vriend in de steek laten die net een dwarslaesie o.i.d. heeft opgelopen.
Veel te koudquote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt te bizar voor woorden dat 'supporters' Ajax zo in de steek laten. Het gaat bestuurlijk kut, op het veld gaat het even een paar maanden slecht. Dan ga je toch niet massaal thuisblijven?
Kan zijn dat mensen het gewoonweg niet meer kunnen opbrengen toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het gaat om de club zelf... dat is in wezen een familielid. Een broer, of zus. En die laat je ook niet stikken, wat er ook gebeurt.
Nou ja, als men er geen plezier meer in heeft so be it. Het is een club. Mijn familie/vrienden komen eerst.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Paul-89 het volgende:
Na een 10-0 supporter af zijn is hetzelfde als een familielid/vriend in de steek laten die net een dwarslaesie o.i.d. heeft opgelopen.
Ze bleven vooral thuis vanwege de sneeuw en de chaos op en rond het spoor denk je niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt te bizar voor woorden dat 'supporters' Ajax zo in de steek laten. Het gaat bestuurlijk kut, op het veld gaat het even een paar maanden slecht. Dan ga je toch niet massaal thuisblijven?
En dan 10 minuten voor het eind allemaal weggaanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
25000 man. Nee, lijkt mij nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze bleven vooral thuis vanwege de sneeuw en de chaos op en rond het spoor denk je niet?
naja om dan al rond de 80ste minuut weg te gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze bleven vooral thuis vanwege de sneeuw en de chaos op en rond het spoor denk je niet?
Jij bent dan ook geen supporterquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, als men er geen plezier meer in heeft so be it. Het is een club. Mijn familie/vrienden komen eerst.
Net zoals gister in SV werd aangehaald; onze wedstrijd tegen VVV was doordeweeks, in de avond, en nog was de Kuip bijna uitverkocht. De kou vind ik een slap kutexcuus om niet naar het stadion te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet het gedeelte dat van buitenaf moet komen?quote:
Niet de helft van het stadion. Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet het gedeelte dat van buitenaf moet komen?
Zou erg mooi zijn als je gelijk had, maar denk dat er bij ons ook wel lege plekken zouden zijn geweest als we niet uit moesten spelen
Mensen komen van heinde en ver natuurlijk.
Toen lag er toch geen sneeuw of wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net zoals gister in SV werd aangehaald; onze wedstrijd tegen VVV was doordeweeks, in de avond, en nog was de Kuip bijna uitverkocht. De kou vind ik een slap kutexcuus om niet naar het stadion te gaan.
Sowieso geloof ik niet zo in het ik ben bij deze supporter af gebeuren. Soort van vluchtpoging maar als je ooit daadwerkelijk het Feyenoord-gevoel hebt gehad raak je dat echt niet kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, als men er geen plezier meer in heeft so be it. Het is een club. Mijn familie/vrienden komen eerst.
Sowieso een groep die na de 0-2 wegging. Maar dat wisten we al van die neuzen dus niets nieuwsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet de helft van het stadion. Kan het me niet voorstellen
Wat is de definitie van een 'supporter' ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen supporter
* Happel wijst naar zichzelf. Elitequote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'supporter' ?
Ligt er aan voor welke club je bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'supporter' ?
Ik vind jou ook een echte.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
* Happel wijst naar zichzelf. Elite
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan voor welke club je bent.![]()
Voor mij is een supporter iemand die regelmatig wedstrijden bezoekt, meeleeft. En een bepaalde kennis van de historie heeft.
Boeit dat? Dit was geen halve meter ofzo. Wat ik bedoel te zeggen is - als het kut gaat met je club, dan doe je er gewoon de moeite voor. Dat ik nu een hoop 'ja-maar-het-was-zo-koud' geouwehoer hoor betekent eerder dat mensen het geen fuck interesseerde zondag..quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen lag er toch geen sneeuw of wel?
Kan of wil geen wedstrijden bezoeken?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan of wil geen wedstrijden bezoeken?
Tijd maak je he.
Als het niet veilig is om de weg op te gaan, al dan niet met kinderen. Als er geen treinen rijden dan lijken dat mij prima criteria om als niet heel fanatieke supporter een weekje over te slaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Boeit dat? Dit was geen halve meter ofzo. Wat ik bedoel te zeggen is - als het kut gaat met je club, dan doe je er gewoon de moeite voor. Dat ik nu een hoop 'ja-maar-het-was-zo-koud' geouwehoer hoor betekent eerder dat mensen het geen fuck interesseerde zondag..
Dan toch maar een eerste divisie club kiezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.
Dat zijn keuzes. Je kan ook niet op voetbal gaan of zorgen dat je goed genoeg bent om met de Eredivisie-vrouwen op zaterdag te kunnen spelen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.
Ze wacht op een fusie tussen Twente en Ajaxquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?
Ohja, dat was hetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze wacht op een fusie tussen Twente en Ajax
Net niet gehaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes. Je kan ook niet op voetbal gaan of zorgen dat je goed genoeg bent om met de Eredivisie-vrouwen op zaterdag te kunnen spelen!
Tja, welke niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?
Granted, maar dat maakt het bij Ajax des te tragischer. Daar komt klaarblijkelijk erg veel kutjesvolk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
Als het niet veilig is om de weg op te gaan, al dan niet met kinderen. Als er geen treinen rijden dan lijken dat mij prima criteria om als niet heel fanatieke supporter een weekje over te slaan.
Is nu eenmaal een aanzienlijk gedeelte van je fans. En ja hier ook. Kutjesvolk zoals Happel ze noemt.
Ik heb wel vaker gezeik met de treinen gehad, maar dat is dan voornamelijk bij doordeweekse wedstrijden. Het vervelendste is dan dat je nergens geld terug kan krijgen voor je kaartje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het niet veilig is om de weg op te gaan, al dan niet met kinderen. Als er geen treinen rijden dan lijken dat mij prima criteria om als niet heel fanatieke supporter een weekje over te slaan.
Is nu eenmaal een aanzienlijk gedeelte van je fans. En ja hier ook. Kutjesvolk zoals Happel ze noemt.
Tja, je mag lullen wat je wilt. Ik als Ajacied moet ook gewoon eerlijk toegeven dat het publiek Feyenoord er op de kutste momenten staat. Die wedstrijd bij VVV na de 10-0 nederlaag, prachtig, meen ik echt. Maar bij Ajax draait het nu op sportief niveau niet alleen kut, er is nu ook een machtsstrijd van jewelste gaande (waarvan we morgen eindelijk eens duidelijk krijgen) waar wij als supporters ook helemaal gek van worden. Onrust hoort als het ware bij een club als Ajax maar dit is gewoon niet leuk meer. Het heeft de laatste paar maanden vreselijk tegen gezeten. Natuurlijk zou het mooi zijn als het Ajax publiek in deze tijden 'het Feyenoord publiek zou zijn, qua ambiance. Dit is ónze'manier van 'protesteren' tegen het sportieve en bestuurlijke vlak. Wat ik gewoon hoop is dat Feyenoord dit niveau vast gaat houden en dat Ajax ook bovenein mee blijft draaien. In ieder geval voor de komende jaren, er is maar één klassieker: En dat is die van Ajax-Feyenoord.. en wat is er nou mooier om sportief 2 gelijkwaardige teams te zien strijden? niks tochquote:Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Granted, maar dat maakt het bij Ajax des te tragischer. Daar komt klaarblijkelijk erg veel kutjesvolk.
Niet dat dat nieuws is verder
Mooi was datquote:
Chapeau voor dit complimentquote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, je mag lullen wat je wilt. Ik als Ajacied moet ook gewoon eerlijk toegeven dat het publiek Feyenoord er op de kutste momenten staat. Die wedstrijd bij VVV na de 10-0 nederlaag, prachtig, meen ik echt.
Dat kan wel wezen, maar werkt het niet averechts bij die jonge ploeg om weg te blijven als ze het kut doen?quote:Maar bij Ajax draait het nu op sportief niveau niet alleen kut, er is nu ook een machtsstrijd van jewelste gaande (waarvan we morgen eindelijk eens duidelijk krijgen) waar wij als supporters ook helemaal gek van worden. Onrust hoort als het ware bij een club als Ajax maar dit is gewoon niet leuk meer. Het heeft de laatste paar maanden vreselijk tegen gezeten. Natuurlijk zou het mooi zijn als het Ajax publiek in deze tijden 'het Feyenoord publiek zou zijn, qua ambiance. Dit is ónze'manier van 'protesteren' tegen het sportieve en bestuurlijke vlak.
Een beetje net als je vrouw of vriendin ziek achterlaten op het moment dat ze ernstig ziek is.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik met alle Victoria Secret engelen naakt en dronken in een jacuzzi.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
en wat is er nou mooier om sportief 2 gelijkwaardige teams te zien strijden?
Idd, staat hij zelf bijna 2 maanden terug nog het YNWA mee te doen voor Dirk-Jan en nu is hij er zelf niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi was dat![]()
Erg he dat die man is overleden, kun je nagaan hoe intens relatief bepaalde zaken zijn waar wij ons druk om maken.
Ik hoor velen zeggen: Feijenoordsupporter blijf je, dat zit in je bloed.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje net als je vrouw of vriendin ziek achterlaten op het moment dat ze ernstig ziek is.
NEC verlies mag je de scheidsrechter aanrekenen. Als die pipo van een grensrechter niet scheel was had je gewoon een punt en was misschien zelfs Fernandez niet geschorst.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Merkie het volgende:
Ik vind overigens dat we helemaal niet zo wisselvallig zijn als beweerd wordt. Dat was vooral in het begin van het seizoen zo, toen we van ADO, NEC en Groningen verloren. Maar de laatste 8 wedstrijden hebben we 6x gewonnen, 1x gelijkgespeeld en 1x verloren. In de 14 wedstrijden daarvoor hadden we 5x gewonnen, 3x gelijkgespeeld en 4x verloren. Imo is er dus wel een stijgende lijn zichtbaar.
Klopt als je de aankomende 8 wedstrijden weer zo'n reeks neerzet doe je bovenin echt mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Merkie het volgende:
Ik vind overigens dat we helemaal niet zo wisselvallig zijn als beweerd wordt. Dat was vooral in het begin van het seizoen zo, toen we van ADO, NEC en Groningen verloren. Maar de laatste 8 wedstrijden hebben we 6x gewonnen, 1x gelijkgespeeld en 1x verloren. In de 14 wedstrijden daarvoor hadden we 5x gewonnen, 3x gelijkgespeeld en 4x verloren. Imo is er dus wel een stijgende lijn zichtbaar.
En daar is geen woord van gelogen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor velen zeggen: Feijenoordsupporter blijf je, dat zit in je bloed.
Dat ook nog ja, verder was het wel een matige wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC verlies mag je de scheidsrechter aanrekenen. Als die pipo van een grensrechter niet scheel was had je gewoon een punt en was misschien zelfs Fernandez niet geschorst.
Dat lijkt mij ook, hoe ken je nou week in week uit naar het stadion gaan en dan ineens na een 10-0 nederlaag laat het je allemaal koud? Misschien dat je de neiging krijg om je scc door te knippen, maar zelfs al heb je dat gedaan dan houdt je toch gewoon bezig??quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik niet zo in het ik ben bij deze supporter af gebeuren. Soort van vluchtpoging maar als je ooit daadwerkelijk het Feyenoord-gevoel hebt gehad raak je dat echt niet kwijt.
Dat is mijn punt. Zeker aangezien we de komende 5 wedstrijden 4x een thuiswedstrijden krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt als je de aankomende 8 wedstrijden weer zo'n reeks neerzet doe je bovenin echt mee.
Ja tuurlijk man. Zeker als je in Rdam-Zuid geboren ben zit dat in je bloed. Krijg je vanuit je opvoeding mee als het goed is. Was niet eens een discussie verder. Stukje van je identiteit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor velen zeggen: Feijenoordsupporter blijf je, dat zit in je bloed.
Als Feijenoord gewoon goed speelt en zijn momentele vorm toont moeten ze echt wel winnen de komende 2 potjes thuis tegen Vitesse en RKC.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt als je de aankomende 8 wedstrijden weer zo'n reeks neerzet doe je bovenin echt mee.
Ik geloof er niet zo in dat een ploeg zich erg laat beinvloeden door de supporters in dat opzichtquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Chapeau voor dit compliment
[..]
Dat kan wel wezen, maar werkt het niet averechts bij die jonge ploeg om weg te blijven als ze het kut doen?
Veel is daar succesaanwas hoor. De '95 generatie zegmaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Zeker als je in Rdam-Zuid geboren ben zit dat in je bloed. Krijg je vanuit je opvoeding mee als het goed is. Was niet eens een discussie verder. Stukje van je identiteit.
Neem aan dat dat bij ajax niet anders is.
Hoe kunnen die successupporters ons nog steeds aanhangen. In 8 jaar 2 kampioenschappen vind ik nou niet successupport. Als je successupporter wil zijn. Is het lastig dezer tijden. 4 jaar op rij een andere kampioen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel is daar succesaanwas hoor. De '95 generatie zegmaar.
Vond dit spandoek de band van Feyenoorders met de club wel mooi weergeven.
[ afbeelding ]
Als het slecht gaat is de helft van het stadion leeg bij Ajax, daarom.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die successupporters ons nog steeds aanhangen. In 8 jaar 2 kampioenschappen vind ik nou niet successupport. Als je successupporter wil zijn. Is het lastig dezer tijden. 4 jaar op rij een andere kampioen.
Als we weer 3x winnen zit het wel weer vol. let maar 'ns op.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als het slecht gaat is de helft van het stadion leeg bij Ajax, daarom.
Successupporter staat niet gelijk aan ''club aanhangen die kampioen wordt'' hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die successupporters ons nog steeds aanhangen. In 8 jaar 2 kampioenschappen vind ik nou niet successupport. Als je successupporter wil zijn. Is het lastig dezer tijden. 4 jaar op rij een andere kampioen.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Successupporter staat niet gelijk aan ''club aanhangen die kampioen wordt'' hoor.
Denk nu dat je een hoop mensen daarmee te kort doet. Ik ben trots op ons Legioen, maar denk dat de sentimenten daar niet anders zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel is daar succesaanwas hoor. De '95 generatie zegmaar.
Vond dit spandoek de band van Feyenoorders met de club wel mooi weergeven.
[ afbeelding ]
Ook zoiets ja, dat Vitesse. Echt een beetje de Manchester City van Nederland aan het worden, als het dat al niet is - sympathieke ploeg, vermallemoerd door wat schichtige Balkanbazen die alles bij elkaar kopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Koen_W1 het volgende:
Kom zelf uit de omgeving Arnhem, dus hopelijk net als eerder dit seizoen die mensen even allemaal de mond weer snoeren. Want ze hebben tegenwoordig wel praatjes hier in de buurt.
Waarom zit het Gelredome eigenlijk nooit vol?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Koen_W1 het volgende:
Wat een lange discussie over de halfvolle arena. Is toch allang bekend dat ze daar wegblijven bij slechte resultaten? Wij steunen onze ploeg in moeilijke tijden en daar blijven ze als soort van protest weg. Al jaren bekend, niets nieuws. Zondag tegen Vitesse. Kom zelf uit de omgeving Arnhem, dus hopelijk net als eerder dit seizoen die mensen even allemaal de mond weer snoeren. Want ze hebben tegenwoordig wel praatjes hier in de buurt.
Die hebben niet zoveel supporters. Grote groep is toen seizoenkaarthouder geworden omdat het Gelredome er kwam. Toen hadden ze ook nog 'succes' met o.a. machlas toen. Maar toen dat groepje wegging en de resultaten afnamen. Namen de supportersaantallen ook af. Nu is het stadion veel te groot voor ze.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom zit het Gelredome eigenlijk nooit vol?
Maar waarom komen ze niet terug nu dat de resultaten weer beter worden? Sterker, de toeschouwersaantallen dalen nog steeds.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel supporters. Grote groep is toen seizoenkaarthouder geworden omdat het Gelredome er kwam. Toen hadden ze ook nog 'succes' met o.a. machlas toen. Maar toen dat groepje wegging en de resultaten afnamen. Namen de supportersaantallen ook af. Nu is het stadion veel te groot voor ze.
Er was vorig jaar net nadat Jordania kwam wel een run gekomen op die kaarten. (op zijn arnhems dan). Dus dat ze nog steeds dalende zijn wist ik niet. Ik weet dat destijds met komst gelredome er veel overstapte naar vitesse die daarvoor nog in de hoofdstad te vinden waren. Wellicht zijn ze na vorig seizoen weer terug gegaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Maar waarom komen ze niet terug nu dat de resultaten weer beter worden? Sterker, de toeschouwersaantallen dalen nog steeds.
Heb het ff gemist. Die snor heeft zeker Feyenoord weer een middelmatig team dat op de 8e of 9e plek hoort en een aantal punten teveel cadeau heeft gekregen genoemd?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord Titelkandidaat?
Nu bij VI.
Feijenoord is zeker geen titelkandidaatquote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord Titelkandidaat?
Nu bij VI.
Iedereen in de top 5 is titelkandidaat. Het staat allemaal zo dicht op elkaar, dat je nog niemand uit kan sluiten. Zo zijn de feiten... Wel hebben PSV en Twente natuurlijk wel veel meer kans dan de andere 3.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Feijenoord is zeker geen titelkandidaat
Ik zet m'n geld in op PSV of AZquote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iedereen in de top 5 is titelkandidaat. Het staat allemaal zo dicht op elkaar, dat je nog niemand uit kan sluiten. Zo zijn de feiten... Wel hebben PSV en Twente natuurlijk wel veel meer kans dan de andere 3.
Wat een gelul zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen trouwens positief over onze supporters maar jankt dat Clasie te gehyped is en de absolute top nooit zal halen.
Mwoah, hij zegt dat hij nu nog niet top is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen trouwens positief over onze supporters maar jankt dat Clasie te gehyped is en de absolute top nooit zal halen.
Derksen zit de hele uitzending al te zeiken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dus. Iedereen blijft dicht bij elkaar tot het eind, zeggen ze.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb het ff gemist. Die snor heeft zeker Feyenoord weer een middelmatig team dat op de 8e of 9e plek hoort en een aantal punten teveel cadeau heeft gekregen genoemd?
Nee dat zei Gijp.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, hij zegt dat hij nu nog niet top is.
Nee schat, dat ging over Twente PSV AZ Feijenoord en Heerenveen. Opvallend was dat gijp Ajax niet noemdequote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu dus. Iedereen blijft dicht bij elkaar tot het eind, zeggen ze.
Hmja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Muto het volgende:
Maar wij gaan nog wel 2 of 3 keer een zeperd oplopen wanneer we het niet verwachten. Dat is an sich niet erg, maar je hebt in de eerste seizoenshelft ook al onnodig punten laten liggen. En daardoor word je dit geen kampioen.
Gewoon komende vijf wedstrijden ALLES winnen en lekker blijven dromen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Muto het volgende:
Maar wij gaan nog wel 2 of 3 keer een zeperd oplopen wanneer we het niet verwachten. Dat is an sich niet erg, maar je hebt in de eerste seizoenshelft ook al onnodig punten laten liggen. En daardoor word je dit geen kampioen.
Dat denk ik ook idd. Dat is nog het kleine gat tussen ons en een echte titelkandidaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Muto het volgende:
Mutoootjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Muto het volgende:
Ah Fuck yeah, ik zie nu pas dat jij het bent, Helpmefok.
Tsja. Die echte Titelkandidaat verspeelt ook gewoon punten tegen Heracles en Utrecht (beide gelijkspelen van PSV). Het kan dus nog steeds jongensquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Dat is nog het kleine gat tussen ons en een echte titelkandidaat.
Toch, als iedereen het hoofd koel houdt en je blijft je wedstrijden winnen.. je weet nooit waar het eindigt.
Ja, maar dat gaat ons ook nog eens gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja. Die echte Titelkandidaat verspeelt ook gewoon punten tegen Heracles en Utrecht (beide gelijkspelen van PSV). Het kan dus nog steeds jongens
Afgelopen 8 wedstrijden meer punten behaald dan in de 14 wedstrijden ervoor. Feyenoord is echt wel beter en constanter geworden. Als we de afgelopen 8 wedstrijden voortzetten (en waarom ook niet?) dan eindigen we moeiteloos in de top 3. Het verschil is klein.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Dat is nog het kleine gat tussen ons en een echte titelkandidaat.
Toch, als iedereen het hoofd koel houdt en je blijft je wedstrijden winnen.. je weet nooit waar het eindigt.
ZEKER als je bedenkt dat de afgelopen 8 bestonden uit o.a. Ajax, PSV, Twente, Vitesse.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Afgelopen 8 wedstrijden meer punten behaald dan in de 14 wedstrijden ervoor. Feyenoord is echt wel beter en constanter geworden. Als we de afgelopen 8 wedstrijden voortzetten (en waarom ook niet?) dan eindigen we moeiteloos in de top 3. Het verschil is klein.
Is het een incident dat we winnen van Twente/PSV/Ajax/Vitesse en uit bij RKC en NEC winnen? Nee. Absoluut niet.
Bang van wel, hoop van niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ons ook nog eens gebeuren.
Zou het wel weer typisch Feijenoord vinden als ze punten laten liggen tegen een RKC ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ZEKER als je bedenkt dat de afgelopen 8 bestonden uit o.a. Ajax, PSV, Twente, Vitesse.
Nu krijgen we RKC, Vitesse, PSV, Groningen en nog iets de komende 5. In principe makkelijker dan de hiervoor genoemde partijen.
Thuis is de kans klein..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het wel weer typisch Feijenoord vinden als ze punten laten liggen tegen een RKC ofzo.
Jep maar bid van niet. Alles mag wel ns meezitten na 5 jaar gifbekers...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het wel weer typisch Feijenoord vinden als ze punten laten liggen tegen een RKC ofzo.
Hopelijk was VVV uit een incident, en niet iets dat straks in pak 'm beet Doetinchem weer gebeurt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het een incident dat we winnen van Twente/PSV/Ajax/Vitesse en uit bij RKC en NEC winnen? Nee. Absoluut niet.
Daar heb je allemaal gelijk in, maar we staan er niet kansloos voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk was VVV uit een incident, en niet iets dat straks in pak 'm beet Doetinchem weer gebeurt.
Verder moet je ook een beetje geluk hebben als team. Guidetti moet niet geblesseerd raken, je moet geen kutgoals op een kutmoment tegen krijgen etc.
Tenslotte zal Feyenoord tegen de directe concurrenten op z'n minst niet moeten verliezen en het liefst winnen, willen ze hoger dan de vijfde plek eindigen.
Ga dan gelijk voor 1quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef satecl het volgende:
Ik zou nog steeds tekenen voor een 5e plek. Een knap seizoen en volgend seizoen met een sterker selectie lekker Europa in. Jeugd stroomt dan ook lekker door en hopelijk kunnen we dan weer proberen de 2e plek te halen!
Nope, het is "nu of nooit". Zonder Guidetti, Bakkal en ahmadi en de top die nu kutter dan ooit is (" kampioen van de armoede ") wordt t volgend jaar al moeilijk genoeg om top 5 te halen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef satecl het volgende:
Ik zou nog steeds tekenen voor een 5e plek. Een knap seizoen en volgend seizoen met een sterker selectie lekker Europa in. Jeugd stroomt dan ook lekker door en hopelijk kunnen we dan weer proberen de 2e plek te halen!
PSV zal wel weer 2 mooie aankopen gaan doen van de zomer. Wij hebben daar helaas geen geld voor. Maar die tijd komt hopelijk snel weer!quote:
Dat wel. T liefst nog CL.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
We moeten gewoon Europees voetbal halen. Is het voornaamste. Ook om de groei van de jeugdspelers verder door te zetten.
twitter:george1boateng twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:33:30@MegaFeyenoord Wat een overwinning het was op ajax,alle #feyenoorders waren zo trots.#Koeman,#van Gastel #van bronkhorst doen het heel goed reageer retweet
Peng peng Boatengtwitter:george1boateng twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:56:39@MegaFeyenoord #Feyenoord is en blijf mijn clubje in NL en de Kuip is de beste voetbal stadium in NL.Ik kijk elke week naar de uitslag reageer retweet
Dit is wel het moment inderdaad. Ajax gaat nergens over en de rest verspeeld ook makkelijk punten. Alleen Feyenoord heeft het ook al een beetje verpest. VVV en Utrecht uit. Dat waren zulke makkelijke wedstrijden. Win je die wedstrijden heb je 5 punten meer en had je nu 2e gestaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, het is "nu of nooit". Zonder Guidetti, Bakkal en ahmadi en de top die nu kutter dan ooit is (" kampioen van de armoede ") wordt t volgend jaar al moeilijk genoeg om top 5 te halen.
NU moeten we onze slag slaan.
Het kutte met die EL is dat je weer allerlei voorrondes moet spelen wil je in dat toernooi komen (poulefase), vanaf dat moment is het eigenlijk ook pas rendabel.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
We moeten gewoon Europees voetbal halen. Is het voornaamste. Ook om de groei van de jeugdspelers verder door te zetten.
Maar CL voorronde is meteen weer tegen Chelsea ofzeau ;/quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kutte met die EL is dat je weer allerlei voorrondes moet spelen wil je in dat toernooi komen (poulefase), vanaf dat moment is het eigenlijk ook pas rendabel.
[HMF-Mode]Dat is een grote tegenstander en van grote tegenstanders winnen we. Dus ook van Chelsea.[/HMF-Mode]quote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar CL voorronde is meteen weer tegen Chelsea ofzeau ;/
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
[HMF-Mode]Dat is een grote tegenstander en van grote tegenstanders winnen we. Dus ook van Chelsea.[/HMF-Mode]
Dat is zo (gesponsord door de gemeente waarschijnlijk). Maar als van Geel het contact met city een beetje weet te onderhouden, weet je nooit wat voor spelers je nog uitgeleend krijgtquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV zal wel weer 2 mooie aankopen gaan doen van de zomer. Wij hebben daar helaas geen geld voor. Maar die tijd komt hopelijk snel weer!
Wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
[HMF-Mode]Dat is een grote tegenstander en van grote tegenstanders winnen we. Dus ook van Chelsea.[/HMF-Mode]
Gaat gewoon vEL worden tegen een Genk oid.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?zo achterlijk ben ik zelfs niet.
Maar serieus. CL directe plaatsing met 10 miljoen opbrengsten zou geweldig zijn. Of hopen op Sparta Praag ofzo in de vCL al zal het met ons geluk wel weer Arsenal ofzo worden
En dan lekker weer uit de EL gekankerd worden vanwege rellen zekerquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat gewoon vEL worden tegen een Genk oid.
Of door een wanprestatie in de vorm van uitschakeling tegen zo'n clubje.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan lekker weer uit de EL gekankerd worden vanwege rellen zeker
Ga daar maar niet van uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of door een wanprestatie in de vorm van uitschakeling tegen zo'n clubje.
Nee, neem aan dat zowel de spelers als de supporters geleerd hebben van de vorige Europese avonturen. Je gewoon gedragen en vlammen!
Marco Borsato zong daar ooit een mooi lied over.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
Nee, neem aan dat zowel de spelers als de supporters geleerd hebben van de vorige Europese avonturen. Je gewoon gedragen en vlammen!
Bang van nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of door een wanprestatie in de vorm van uitschakeling tegen zo'n clubje.
Meeste dromen zijn bedrog?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Marco Borsato zong daar ooit een mooi lied over.
Terecht welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef PIETR het volgende:
Toch bizar dat je je hier nou al druk over gaat lopen maken.
Jep. Dan is t 5 jaar zonder.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord dichtbij loot waar ze geen combi kunnen toepassen kan je de klok erop gelijk zetten dat het weer mis gaat, helaas.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord ligt onder een vergrootglas bij de UEFA. Gebeurt er iets, dan kun je de eerst komende jaren fluiten naar Europees voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |