Omdat zij dan alle spelers weer helemaal terug hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?
Och, dat heb je altijd wel. Gaat om wat jezelf bentquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstonden
Nu krijg je toch weer een hoop mensen die alleen even willen meehossen in de polonaise.
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:23 schreef Dekatria het volgende:
En deze natuurlijk...
Wat kan ik me die uitzichtloosheid nog goed herinneren
Zo inderdaad ja... eerste keer ooit dat ik écht een zware kater had na een wedstrijdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.
Toen heb ik geen vrienden gemaakt onder mijn collega's. Gewoon letterlijk tegen ze zeggen dat ze moesten opkankeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
En dan heeft IEDEREEN er ook ineens een mening over... ook collega's die normaliter geen fuck om voetbal geven
Een toenmalig leraar van me, die voor Ajax was, maakte er een 'grapje' over terwijl ik er maandagochtend om 9 uur hartstikke ziek van was. Ik ben in mijn leven 1 keer boos geworden op een leraar en dat was toen. Ik zie z'n gezicht nog voor me toen ik z'n keel dichtkneep tegen de deur aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na die 10-0. De dag zelf besef je het niet zo goed. Maar die maandag.. Godverdomme dat was echt een klote dag.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een toenmalig leraar van me, die voor Ajax was, maakte er een 'grapje' over terwijl ik er maandagochtend om 9 uur hartstikke ziek van was. Ik ben in mijn leven 1 keer boos geworden op een leraar en dat was toen. Ik zie z'n gezicht nog voor me toen ik z'n keel dichtkneep tegen de deur aan.
Slechte reactie, terwijl ik nooit agressief ben o.i.d., maar fuck wat was dat gevoel naar, na die wedstrijd
Nou, dat kan ik je wel vertellenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, geen idee wat me toen mankeerde
Is ook de enige keer dat me het ooit is overkomen, dat ik iets deed zonder dat het uit zelfverdediging wasquote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik je wel vertellen, maar zo je zelfbeheersing verliezen
Laten we hopen dat het daar dan ook bij blijftquote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook de enige keer dat me het ooit is overkomen, dat ik iets deed zonder dat het uit zelfverdediging was
"Ze gingen zingen voor ons, spandoeken dat ze ons nooit alleen zouden laten... en ja, dat doet ons wel goed. Dus toen dacht ik ik ga gewoon zelf naar PSV."quote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, dat heb je altijd wel. Gaat om wat jezelf bentbij mij staat die avond tegen VVV op 't geheugen gegrift als één van de mooiste voetbalavonden ooit. Die hele atmosfeer onder de supporters van 'We gaan ze gódverdomme niet verder laten afzakken', het ademde gewoon Feyenoord.
![]()
![]()
Jammer is dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Ze gingen zingen voor ons, spandoeken dat ze ons nooit alleen zouden laten... en ja, dat doet ons wel goed. Dus toen dacht ik ik ga gewoon zelf naar PSV."
Zelfde met de wedstrijd thuis tegen PSV dit jaar. Voor mij de wedstrijd van 2011, maar als ik nu de samenvatting kijk heeft het een hele nare nasmaak omdat 'ie d'r twee maakte..quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer is dat.
Verziekt eigenlijk heel het filmpje
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Maar, door die 10-0 ben ik wél zo mogelijk nog meer gaan houden van dit clubje. Had dat seizoen en seizoenkaart met een viertal maten, flink feest gevierd na afloop voor een overwinning op fucking VVV.
What the fuck is er dan mis met je?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.
Ik weet het niet zeker, maar ze konden er niet meer tegen denk ik. Elke keer die frustratie, de teleurstelling, die emoties die loskwamen als hun Feyenoord er weer eens van langs kreeg. Na de 10-0 tegen PSV was de vernedering te groot en hielden ze het voor gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
What the fuck is er dan mis met je?
Ik heb heel eventjes nagedacht over hoe het zou zijn om een andere club toe te gaan juichen en iedere vezel in mijn lichaam zei simpelweg "nee".quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel bewonderingswaardig dan. Twee collega's van me waren na die dag spontaan Feyenoorder af en dat zijn ze nu nogsteeds, na bijna 20 jaar trouw Feyenoordsupporter te zijn geweest.
Wat TheGreatHood hierboven zei.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ze konden er niet meer tegen denk ik. Elke keer die frustratie, de teleurstelling, die emoties die loskwamen als hun Feyenoord er weer eens van langs kreeg. Na de 10-0 tegen PSV was de vernedering te groot en hielden ze het voor gezien.
Ze zijn dan ook niet voor een andere club geworden. Ze supporten momenteel gewoon geen clubquote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb heel eventjes nagedacht over hoe het zou zijn om een andere club toe te gaan juichen en iedere vezel in mijn lichaam zei simpelweg "nee".
En dan beschouw ik mezelf niet eens een supporter, maar meer een fan.
Dat zijn de echten juist.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
What the fuck is er dan mis met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |