Dan heb je de eerste 6 plaatsen die rechtstreekse plaatsing betekenen toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
5e moet te doen zijn, en hopelijk komen az en psv in de finale
nee eerste 5quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste 6 plaatsen die rechtstreekse plaatsing betekenen toch?
Als we kampioen worden, zou een aantal mensen (waaronder ikzelf) een tattoo laten zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
Dat ging ik ook doen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we kampioen worden, zou een aantal mensen (waaronder ikzelf) een tattoo laten zetten.
Dat was op dat moment nog niet zo'n gewaagde belofte.
Nog steeds niet eigenlijk, maar ik blijf voor de zekerheid toch maar even mod nog, om het topic waar dat in staat te kunnen deleten indien nodig.
Dan wel op je hoofd he. Ergens ver verstopt is natuurlijk niet echt een uitdaging.quote:
Dat kan nog best een behoorlijk uitdaging zijn hoor, een tattoo ergens diep verstopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wel op je hoofd he. Ergens ver verstopt is natuurlijk niet echt een uitdaging.
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens. Maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
brrrrrrrrrr opeens een tattoo zetten als je club kampioen is
Zou me geweldig lijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens, maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.
Ach.. de gemiddelde reden om een tattoo te laten zetten is over het algemeen sowieso niet zo diepzinnig.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou me geweldig lijken. Blij dat ik niet zo gek ben om zoiets voor een voetbal club te doen
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstondenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toen ook zeker niet als een serieuze mogelijkheid beschouwd dat Feyenoord kampioen zou worden. En nu nog niet trouwens. Maar het zou toch wel bizar zijn als er in mei een stel users totaal tegen de verwaching in zijn woord moet houden en onder de naald gaat.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. de gemiddelde reden om een tattoo te laten zetten is over het algemeen sowieso niet zo diepzinnig.
"Ja dat is Japans en betekent Dolfijn. Vind ik hele spirituele beesten, dolfijnen"
Weet je wel wat ze in Japan met dolfijnen doen, KUT!
Godverdomme hou eens op.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Ritmo het volgende:
Als je in die play-offs beland, dan zul je zien dat je tegen een Ajax komt dat zich net weer helemaal herpakt heeft en in bloedvorm verkeert![]()
Mag NIET gebeuren dus.
Mijn Feyenoord - VVV kaartje hangt op het prikbord op de plee. Maar om die nou te gaan tattooėren.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dan eigenlijk moeten doen daags na die 10-0 afstraffing. Vond dat sowieso een mooie tijd, de echte supporters die opstonden
Nu krijg je toch weer een hoop mensen die alleen even willen meehossen in de polonaise.
Je moet maar zo denken, als Ajax de 2 eerdere voetballessen vergeten is, herhalen we de stof toch nog eensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme hou eens op.![]()
Dit is trouwens ook Calimero gedrag! Laat ze maar komen joh! Met hun boerrichtert en die IJslander en oeeh Van der Wiel, de killah.
Met alle respect voor die 4-2. Heb weinig zin om ze weer tegen te komen op volle oorlogssterkte.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme hou eens op.![]()
Dit is trouwens ook Calimero gedrag! Laat ze maar komen joh! Met hun boerrichtert en die IJslander en oeeh Van der Wiel, de killah.
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met alle respect voor die 4-2. Heb weinig zin om ze weer tegen te komen op volle oorlogssterkte.
Zeker als je met een beetje mazzel die eerste wedstrijd dan in Amsterdam speelt net zoals de bekerfinale. Lijkt me helemaal niks.
Omdat een ajax waar iedereen fit is over 2 wedstrijden meer kans heeft dan Feyenoord. Heeft gewoon met individuele kwaliteit te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat Ajax wel en Feyenoord dan niet in vorm is. Waarom zij wel en Feyenoord niet?
Zie de TT van het vorige topicquote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Kan het nog hypothetischer jongens?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |