abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107676869
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
Ach, je kan ook prima supporter zijn die afentoe komt of alleen reageert op FOK! of achter de tv zit. Die heb je bij elke club. Alleen is het onderhand wel bewezen dat Feyenoord de grootste (want een club als De Graafschap heeft ook écht trouwe supporters bijvoorbeeld) groep heeft die er wél altijd zijn als het even kan.
Wat dat betreft zijn wij Feijenoorders gestoord dat we onszelf 'ekte ekte' noemen. De ECHTE gekken zitten pas bij dat soort clubs, die zich net handhaven in de eredivisie. Niets dan respect als je echt tótaal geen perspectief hebt op Europees voetbal, prijzen of wat dan ook, en dan toch jarenlang jaar in jaar uit naar je club gaat om ze te supporteren. _O_

Overigens mooi: Ik zit in De Kuip van rampjaar 2005 tot 2011 met seizoenskaart, volg ALLE wedstrijden die er maar zijn. Het jaar dat ik besluit op zondagen te gaan werken want lekkere verdiensten zijn we ineens outsider voor het kampioenschap :D :'). Story of my fucking life. Gelukkig wel mooie wedstrijden als PSV, Ajax thuis meegemaakt, dat is wel een flinke pleister op de wonde.

Volgend jaar komt de SCC er weer want dan gaat mijn niet-bestaande-verzonnen-fictieve-vriendin (zoiets toch, De_Kromme? ;)) fulltime werken en komt er dus financieel veel meer lucht voor ons tweeën ^O^.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 16:05:02 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 16:05:27 #77
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_107676967
Tijdje niet op FOK! geweest wegens een te lang durend project op m'n werk maar wat gaat het lekker met Feyenoord :D

Titel is te hoog gegrepen denk ik maar als we de komende 5 wedstrijden winnen, wie weet..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_107677106
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdje niet op FOK! geweest wegens een te lang durend project op m'n werk maar wat gaat het lekker met Feyenoord :D

Titel is te hoog gegrepen denk ik maar als we de komende 5 wedstrijden winnen, wie weet..
Hopen mag altijd _O_. Ik zei het nog vóór VVV-Venlo: dromen mag, en ik blijf dromen net zolang tot die droom in 1000 stukjes geslagen is. Toen verklaarde iedereen me voor gek: nu droomt zelfs Happel'tje al een beetje :D _O_

Kortom: geniet ervan jongens. Na jaren van 'desperation' kunnen we eindelijk weer dromen. Doe dat dus volop, en doe het bewust. Het kan na vertrek van Bakkal, Guidetti en Ahmadi namelijk zo weer afgelopen zijn, of we moeten dit jaar landskampioen worden en de CL ingaan.

Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
pi_107677168
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hopen mag altijd _O_. Ik zei het nog vóór VVV-Venlo: dromen mag, en ik blijf dromen net zolang tot die droom in 1000 stukjes geslagen is. Toen verklaarde iedereen me voor gek: nu droomt zelfs Happel'tje al een beetje :D _O_

Kortom: geniet ervan jongens. Na jaren van 'desperation' kunnen we eindelijk weer dromen. Doe dat dus volop, en doe het bewust. Het kan na vertrek van Bakkal, Guidetti en Ahmadi namelijk zo weer afgelopen zijn, of we moeten dit jaar landskampioen worden en de CL ingaan.

Wie zouden trouwens allemaal hun hoofd kaalscheren bij het halen van CL? Ik meen ik, kapiteintje, Morpheus (?), Mikey... Verder nog meer?
Heb ik dat gezegd. :D CL is millimeteren en kampioenschap is kaal toch?

Als we kampioen worden ontsmet ik alle scheerwondjes met een fles Highland Park.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 16:11:34 ]
pi_107677179
quote:

[..]

Mijn kop is al kaal. Maar met liefde ja :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107677235
Ja, titel is wel net te hoog, we gaan heus niet 5 minder verspelen dan zowel az, PSV en twente lijkt me. We kunnen er wellicht nog wel 1 of 2 passeren en ik verwacht ook wel boven Ajax en Heerenveen te eindigen, maar 2e lijkt me wel de max, en 4e lijkt me het minimaal haalbare...

Al hoop ik natuurlijk ook op meer....
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107677238
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd. :D CL is millimeteren en kampioenschap is kaal toch?
Ja volgens mij wel hoor :D Gaat ook gewoon gebeuren.

Wat vindt men trouwens hiervan:

quote:
Volgens het AD wekt 'het apathische Ajax medelijden'. "De trainer had veel te lang vertrouwen gehouden in de spelers die op het veld bleven volharden in oeverloos gebrei. (..) De ontluisterende conclusie dat Ajax niet één fatsoenlijke kans kon creëren, moet het schaamrood naar de kaken jagen."
Ik heb niet echt medelijden eerlijk gezegd :@. Dat ze dat vorig jaar met ons hadden was al pijnlijk genoeg ;(.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:12:20 #83
14505 OProg
A Life in Music
pi_107677254
Ik hoop dat van de komende vijf wedstrijden de selectie echt met een gevoel naar Eindhoven gaat dat er iets recht te zetten valt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_107677282
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, titel is wel net te hoog, we gaan heus niet 5 minder verspelen dan zowel az, PSV en twente lijkt me. We kunnen er wellicht nog wel 1 of 2 passeren en ik verwacht ook wel boven Ajax en Heerenveen te eindigen, maar 2e lijkt me wel de max, en 4e lijkt me het minimaal haalbare...

Al hoop ik natuurlijk ook op meer....
En toch: de komende 5 wedstrijden zijn 4 thuiswedstrijden. Als je daar máximaal 2 punten verspeelt, in de wetenschap dat PSV nog tegen Twente gaat over 3 wedstrijden en AZ tegen Heerenveen over 3 wedstrijden...

Dromen mag altijd! :Y
pi_107677306
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat van de komende vijf wedstrijden de selectie echt met een gevoel naar Eindhoven gaat dat er iets recht te zetten valt.
Een beetje werd rechtgezet met de 2-0 dit jaar. Een grotere hoop met de 3-1 vorig jaar die PSV het landskampioenschap kostte.

Maar ó, wat zou het lekker zijn om ze in hun huis stuk te spelen.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:14:05 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107677317
quote:
Milimeteren doe ik wel, is het toch al. Kaal, neuh...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 6 februari 2012 @ 16:15:26 #87
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_107677369
quote:

[..]

Nou nee, kale kop staat me echt niet :') Ik heb al een weddenschap staan voor veel kratjes bier :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_107677390
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb op het moment ongeveer de lengte haar zoals Vormer. :D. Valt dus voor mij iets meer tegen :'). Nog leuker is dat ik Vormer een aantal weken geleden belachelijk maakte om zijn 'kleine-jongetjeskapsel' en het nu zelf zo'n beetje heb :').

Ach, ik kreeg vandaag toch naar mijn kop gesmeten dat ik er niet uitzie door een aantal studentcollega's dus een kale kop is wel zo verfrissend ^O^.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:16:36 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107677421
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik weet daar niets meer van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107677435
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb op het moment ongeveer de lengte haar zoals Vormer. :D. Valt dus voor mij iets meer tegen :'). Nog leuker is dat ik Vormer een aantal weken geleden belachelijk maakte om zijn 'kleine-jongetjeskapsel' en het nu zelf zo'n beetje heb :').

Ach, ik kreeg vandaag toch naar mijn kop gesmeten dat ik er niet uitzie door een aantal studentcollega's dus een kale kop is wel zo verfrissend ^O^.
aah de populairste van de klas :D
* Verwijderd *
pi_107677626
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

aah de populairste van de klas :D
:D Nee niet echt, dat zie je nou echt honderd procent verkeerd. Tot een jaar of 16 kon ik mijn draai niet echt vinden op school. Vanaf mijn 16e werd ik ineens heel brutaal en beledigend. Ik werd altijd gepest omdat ik nooit mijn haar kamde: dat doe ik tot op de dag van vandaag niet. Ik heb sinds ik 8 jaar oud ben nóóít meer mijn haar gekamd. Twee opties: of gemillimetert, of zó lang dat kammen toch geen zin heeft, blijven dan over :').

Ik vroeg me trouwens af waarom men denkt dat Bas Dost ooit naar Feijenoord zou komen (die kost minimaal 10 miljoen aan 't eind van dit seizoen) en nog belangrijker: waarom zou je hem willen met Schaken en Cabral/Cissé/Fernandez op de flanken? Dan zou je echt de hele voorhoede van Heerenveen moeten kopen, en zelfs dan is het afwachten of ze renderen :{.

Nee, ik zie veel meer in de terugkeer van Kuijt of Guidetti nog een jaar. Na 6 jaren gifbekers leegzuipen staat 't geluk aan onze kant, dat kan niet anders. ^O^.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:36:02 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107678181
Toch moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan. Waarschijnlijk lukt het niet en worden we 4e, 5e, 6e of 7e, maar who cares. We staan nu 5 punten achter op de nummer 1, alsof dat onoverbrugbaar is. Het wordt lastig en de kans is klein dat het lukt, maar daarom kan je het wel proberen. Komende 5 wedstrijden is 4x thuis + PSV-uit. Als je thuis alles wint en van PSV uit minstens een punt pakt, dan kan het zomaar dat je 1e staat denk ik. Als we er echt vol gaan kan het wel. Kijk naar Ajax vorig jaar, die gingen er echt voor en het lukte ze uiteindelijk ook nog. Waarom kunnen wij dat niet?
2000 light years from home
pi_107678469
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Merkie het volgende:
Toch moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan. Waarschijnlijk lukt het niet en worden we 4e, 5e, 6e of 7e, maar who cares. We staan nu 5 punten achter op de nummer 1, alsof dat onoverbrugbaar is. Het wordt lastig en de kans is klein dat het lukt, maar daarom kan je het wel proberen. Komende 5 wedstrijden is 4x thuis + PSV-uit. Als je thuis alles wint en van PSV uit minstens een punt pakt, dan kan het zomaar dat je 1e staat denk ik. Als we er echt vol gaan kan het wel. Kijk naar Ajax vorig jaar, die gingen er echt voor en het lukte ze uiteindelijk ook nog. Waarom kunnen wij dat niet?
We kunnen dat ook wel Merkie, alleen moet je de druk niet onnodig opvoeren. En dát heeft Koeman perfect door. Deze jongens kunnen niet tegen complimenten zo werd bewezen na het gelijkspel tegen Ajax.

Ze kunnen ook niet tegen té extreme druk, zie vorig seizoen iig, voor een groot deel van de spelers. Hou ze dus precies waar ze nu zijn: Koeman is continue kritisch en zegt 'mja leuk, gewonnen van NEC, nu nog 16 wedstrijden'. Het mooie is dat je dit ook terughoorde in dat gesprek met Bakkal, "Ja we zijn denk ik iets constanter geworden maar nu moeten we nog een mooie reeks neerzetten". Zolang Koeman díé scherpte erin houdt, kan het héél mooi gaan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 16:42:25 ]
pi_107678476
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Merkie het volgende:
Ja, ervoor gaan lijkt me wel iets wat je moet doen ja. Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in. De spelers gaan er ook heus wel voor, je zag iedereen glunderen toen ze vroegen naar wat er mogelijk was.
Het is alleen wel wijs dat een Koeman de doelstelling niet gaat aanpassen, om de rust te bewaren, gaat het anders ff wat minder krijg je gelijk gezeik...

Maar als we inderdaad over de 5 komende wedstrijden maar 2 punten verspelen, staan we er goed voor. Dan wil ik inderdaad ook onze kampioenskanzen alweer wat groter achten.
Maar dat is verder geen wijsheid, maar voegt zo weinig toe. Als-dan, met wedstrijden voor de komende 1/3e van de competitie :?
Als we van Vitesse en Groningen thuis, en van PSV uit verliezen moeten we weer vechten voor Europees voetbal. Is ook waar... (en nee we verliezen ze heus niet allemaal)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107678522
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ervor gaan lijkt me wel iets wat je moet doen ja. Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in. De spelers gaan er ook heus wel voor, je zag iedereen glunderen toen ze vroegen naar wat er mogelijk was.
Het is alleen wel wijs dat een Koeman de doelstelling niet gaat aanpassen, om de rust te bewaren, gaat het anders ff wat minder krijg je gelijk gezeik...

Maar als we inderdaad over de 5 komende wedstrijden maar 2 punten verspelen, staan we er goed voor. Dan wil ik inderdaad ook onze kampioenskanzen alweer wat groter achten.
Maar dat is verder geen wijsheid, maar voegt zo weinig toe. Als-dan, met wedstrijden voor de komende 1/3e van de competitie :?
Als we van Vitesse en Groningen thuis, en van PSV uit verliezen moeten we weer vechten voor Europees voetbal. Is ook waar... (en nee we verliezen ze heus niet allemaal)
Nee man, Groningen staat op een comfortabele 8 punten achter ons. Europese playoffs hebben we sowieso wel te pakken dit seizoen :Y.

Maar we moeten niet naar beneden kijken, maar juist naar:

^
|
  maandag 6 februari 2012 @ 16:44:08 #96
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107678561
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We kunnen dat ook wel Merkie, alleen moet je de druk niet onnodig opvoeren. En dát heeft Koeman perfect door. Deze jongens kunnen niet tegen complimenten zo werd bewezen na het gelijkspel tegen Ajax.

Ze kunnen ook niet tegen té extreme druk, zie vorig seizoen iig, voor een groot deel van de spelers. Hou ze dus precies waar ze nu zijn: Koeman is continue kritisch en zegt 'mja leuk, gewonnen van NEC, nu nog 16 wedstrijden'. Het mooie is dat je dit ook terughoorde in dat gesprek met Bakkal, "Ja we zijn denk ik iets constanter geworden maar nu moeten we nog een mooie reeks neerzetten". Zolang Koeman díé scherpte erin houdt, kan het héél mooi gaan worden.
Dat ben ik niet met je eens. Feyenoord kan niet tegen druk om niet te falen (negatieve druk), druk om het uiterste uit jezelf naar boven te halen zijn ze veel beter in (positieve druk). Zie de wedstrijden tegen PSV, Ajax en Twente. Natuurlijk moeten ze het niet luidkeels in de media gaan verkondigen, maar ik denk dat Koeman wel bezig is om de spelersgroep er op attent te maken dat we meedoen kunnen doen om de titel als we niet meer (zo vaak) slordig punten gaan laten liggen.
2000 light years from home
pi_107678563
Ik vrees nu al Playoffs tegen die loopneuzen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107678580
Sorry, ik bedoelde directe plaatsing. Als je nu een paar slechte wedstrijden speelt moet je toch weer naar Ajax en Heerenveen gaan kijken vrees ik, als je naar boven blijft kijken...
pi_107678631
quote:
8s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vrees nu al Playoffs tegen die loopneuzen.
Ja, we moeten play-offs echt zien te voorkomen
pi_107678711
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, we moeten play-offs echt zien te voorkomen
5e moet te doen zijn, en hopelijk komen az en psv in de finale
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')