Het was trouwens verbazingwekkend dat Jack van Gelder gister het Feijenoord publiek 'geweldig' vond en het publiek van z'n eigen cluppie 'Theater publiek' noemdequote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat het komende week ook in De Kuip overgenomen wordt op die manier.
Sowieso zijn de liederen rustiger geworden. En het "You'll never walk Alone-oh-one-oh-one-oh-one" is nu enkel 'Alone-oh-one' geworden. Ook daar dus vooruitgang.
Nee, de supporters zijn dit jaar nog beter dan ooit. Niet gek ook want we worden aardig verwend door de prachtige club die Feijenoord heet
Ik roem zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom noem jij zelf zeker Guidetti. Omdat je zo'n rationele jongen bent.
Het ligt zeker alleen aan mij? Kap eens met selectief modden, ik mag toch vragen of iemand in het stadion komt als hij zo hoog van de toren blaast? Maar naar zijn offtopic gelul wordt niet gekeken en wordt hij niet voor gewaarschuwd. Gejank de hele tijd hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
De_Kromme, zout eens op met je gezuig. En ga nou niet hypocriet zitten huilen dat je niks doet, dat doe je wel. Klagen mag je in FB, misschien dat ik zin heb om er op in te gaan.
Terug naar waar dit topic over gaat. Feyenoord.
En als hij volgend jaar weg gaat bij Feyenoord noem je jezelf zeker Ruben Schaken?quote:
Verder in VBL FB graagquote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het ligt zeker alleen aan mij? Kap eens met selectief modden, ik mag toch vragen of iemand in het stadion komt als hij zo hoog van de toren blaast? Maar naar zijn offtopic gelul wordt niet gekeken en wordt hij niet voor gewaarschuwd. Gejank de hele tijd hier.
Ik post een maand gewoon normaal mee, met normale discussiepunten, krijgen we dit gejank weer. Meer mensen schijnen er last van te hebben, dus schuif niet alles op mij af.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft iemand dat fragmentje waar Jack zich bijna kokhalzend uit haalt naar het ajax publiek?
Gewoon in de uitzending opzoeken wordt dat denk ik...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar die wil ik wel graag zien
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was trouwens verbazingwekkend dat Jack van Gelder gister het Feijenoord publiek 'geweldig' vond en het publiek van z'n eigen cluppie 'Theater publiek' noemde
Ik vond hem erg sterk spelen zaterdag. Ik denk dat Feijenoord er goed aan doet om zijn contract te verlengen.quote:Het contract van Bart Schenkeveld bij Feyenoord loopt komende zomer af, zelf is de jonge verdediger daar nog niet mee bezig. 'Ik wil nu gewoon lekker spelen en mijn best doen. Het is straks aan de club of ze met mij verder willen of niet. We zien wel wat Feyenoord doet." Schenkeveld speelt op huurbasis voor stadsgenoot Excelsior en was zaterdag tegen VVV-Venlo (3-1) tweemaal trefzeker. (RTV Rijnmond)
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.
Wij hebben het enige stadion dat een echte engelse voetbalsfeer uitademt. Mclaren zij 't zelf.
Vorige week de reacties gelezen die uit een of ander Zweeds forum kwamen? Dat ze zelfs in Engeland iets konden leren van de sfeer in de Kuip.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor! Ook in een of ander YouTube filmpje tijdens een wedstrijd die hij becommentarieërde. Naderhand zei hij ook dat dat oprecht gemeend was. En zo gek is dat ook niet.
Wij hebben het enige stadion dat een echte engelse voetbalsfeer uitademt. Mclaren zij 't zelf.
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die clubquote:Op maandag 6 februari 2012 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week de reacties gelezen die uit een of ander Zweeds forum kwamen? Dat ze zelfs in Engeland iets konden leren van de sfeer in de Kuip.
De Kuip vind ik dan ook echt voetbal ademen, je voelt het. Dit is in de Arena niet zo, in het Philips stadion ook zeer zeker niet en in Enschede in mindere mate.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die club. Als je erover nadenkt geeft dat het 'hand-in-hand' echt een extra lading
. Ik geloof namelijk best wel dat er 'echte' die-hards zitten in de ArenA, al zijn dat er lang niet zoveel als in De Kuip.
Afgelopen week tegen Utrecht was het schrijnend om te zien hoeveel plekken leegwaren. En ja, ook het weer heeft daar iets mee te maken maar niet alleen het weer hoor jongens.
Het PSV stadion heeft het niet vanwege de supporters, man man man wat een zooitje arremoe. Famous for not travelling, je weet het.
Enschede vind ik veel te gemaakt, die club groeit in 10 jaar naar een verdrie-dubbeling van het aantal supporters. Vraag me af hoeveel er nog zitten als ze ineens 2 seizoenen op de 15e plek zouden staan a la wij vorig jaar.
Nee jongens, er is maar één trouwe schare supporters en die zit in Rotterdam.![]()
Wat dat betreft mag je je borst natmaken als er europees voetbal gespeeld wordt. Lopen er ineens 10.000 man door Milaan ofzo.
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moest eens weten hoe koud de Arena wordt de betonbak die het is. Als je dan 44k seizoenskaarten hebt verkocht en al het theaterpubliek haakt daardoor af dan gaat het hard.
Ik denk dat ze juist van die verschillende kleuren hebben zodat het niet zo erg opvalt als er lege plekken tussen de mensen zittenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.
De ArenA wordt gehuurd door Ajax. In principe kunnen zij daar geen inspraak in hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou al schelen als ze die stoeltjes niet in van die malle kleurtjes zouden maken, maar gewoon in de clubkleuren.
Kwaliteitspostquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA verpest het voor zichzelf doordat het geen doorlopende ringen zijn. Je voelt je daardoor echt 'gesegegreerd' van je medesupporters. De Kuip is prachtig júíst omdat je, als je de handen van de personen naast je beetpakt, een 'cirkel' krijgt. En cirkels, die zijn oneindig, net als Feijenoord en onze liefde voor die club. Als je erover nadenkt geeft dat het 'hand-in-hand' echt een extra lading
. Ik geloof namelijk best wel dat er 'echte' die-hards zitten in de ArenA, al zijn dat er lang niet zoveel als in De Kuip.
Afgelopen week tegen Utrecht was het schrijnend om te zien hoeveel plekken leegwaren. En ja, ook het weer heeft daar iets mee te maken maar niet alleen het weer hoor jongens.
Het PSV stadion heeft het niet vanwege de supporters, man man man wat een zooitje arremoe. Famous for not travelling, je weet het.
Enschede vind ik veel te gemaakt, die club groeit in 10 jaar naar een verdrie-dubbeling van het aantal supporters. Vraag me af hoeveel er nog zitten als ze ineens 2 seizoenen op de 15e plek zouden staan a la wij vorig jaar.
Nee jongens, er is maar één trouwe schare supporters en die zit in Rotterdam.![]()
Wat dat betreft mag je je borst natmaken als er europees voetbal gespeeld wordt. Lopen er ineens 10.000 man door Milaan ofzo.
Dat geloof ik ja, maar kou heeft Feijenoorders in de regel nooit echt tegengehouden. Ik herinner me nog een prachtig sneeuwballengevecht afgelopen seizoen, waar de helft van de supporters ontbrak omdat er gewoon echt geen enkele manier van in de buurt van de kuip komen was, geen bus of tram reedquote:Op maandag 6 februari 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moest eens weten hoe koud de Arena wordt de betonbak die het is. Als je dan 44k seizoenskaarten hebt verkocht en al het theaterpubliek haakt daardoor af dan gaat het hard.
Hoezo niet? Je zijn de grootste en belangrijkste huurder. De club heeft een grote machtspositie hoor op dat gebied, wanneer de club die stoeltjes echt rood-wit zou willen hebben dan gebeurd dat gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ArenA wordt gehuurd door Ajax. In principe kunnen zij daar geen inspraak in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |