25000 man. Nee, lijkt mij nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze bleven vooral thuis vanwege de sneeuw en de chaos op en rond het spoor denk je niet?
naja om dan al rond de 80ste minuut weg te gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze bleven vooral thuis vanwege de sneeuw en de chaos op en rond het spoor denk je niet?
Jij bent dan ook geen supporterquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, als men er geen plezier meer in heeft so be it. Het is een club. Mijn familie/vrienden komen eerst.
Net zoals gister in SV werd aangehaald; onze wedstrijd tegen VVV was doordeweeks, in de avond, en nog was de Kuip bijna uitverkocht. De kou vind ik een slap kutexcuus om niet naar het stadion te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet het gedeelte dat van buitenaf moet komen?quote:
Niet de helft van het stadion. Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet het gedeelte dat van buitenaf moet komen?
Zou erg mooi zijn als je gelijk had, maar denk dat er bij ons ook wel lege plekken zouden zijn geweest als we niet uit moesten spelen
Mensen komen van heinde en ver natuurlijk.
Toen lag er toch geen sneeuw of wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net zoals gister in SV werd aangehaald; onze wedstrijd tegen VVV was doordeweeks, in de avond, en nog was de Kuip bijna uitverkocht. De kou vind ik een slap kutexcuus om niet naar het stadion te gaan.
Sowieso geloof ik niet zo in het ik ben bij deze supporter af gebeuren. Soort van vluchtpoging maar als je ooit daadwerkelijk het Feyenoord-gevoel hebt gehad raak je dat echt niet kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, als men er geen plezier meer in heeft so be it. Het is een club. Mijn familie/vrienden komen eerst.
Sowieso een groep die na de 0-2 wegging. Maar dat wisten we al van die neuzen dus niets nieuwsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet de helft van het stadion. Kan het me niet voorstellen
Wat is de definitie van een 'supporter' ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen supporter
* Happel wijst naar zichzelf. Elitequote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'supporter' ?
Ligt er aan voor welke club je bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'supporter' ?
Ik vind jou ook een echte.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
* Happel wijst naar zichzelf. Elite
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan voor welke club je bent.![]()
Voor mij is een supporter iemand die regelmatig wedstrijden bezoekt, meeleeft. En een bepaalde kennis van de historie heeft.
Boeit dat? Dit was geen halve meter ofzo. Wat ik bedoel te zeggen is - als het kut gaat met je club, dan doe je er gewoon de moeite voor. Dat ik nu een hoop 'ja-maar-het-was-zo-koud' geouwehoer hoor betekent eerder dat mensen het geen fuck interesseerde zondag..quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen lag er toch geen sneeuw of wel?
Kan of wil geen wedstrijden bezoeken?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan of wil geen wedstrijden bezoeken?
Tijd maak je he.
Als het niet veilig is om de weg op te gaan, al dan niet met kinderen. Als er geen treinen rijden dan lijken dat mij prima criteria om als niet heel fanatieke supporter een weekje over te slaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Boeit dat? Dit was geen halve meter ofzo. Wat ik bedoel te zeggen is - als het kut gaat met je club, dan doe je er gewoon de moeite voor. Dat ik nu een hoop 'ja-maar-het-was-zo-koud' geouwehoer hoor betekent eerder dat mensen het geen fuck interesseerde zondag..
Dan toch maar een eerste divisie club kiezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.
Dat zijn keuzes. Je kan ook niet op voetbal gaan of zorgen dat je goed genoeg bent om met de Eredivisie-vrouwen op zaterdag te kunnen spelen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet dan zelf wedstrijden spelen.
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leef mee, heb kennis van de historie, maar ik kan dus geen wedstrijden bezoeken.
Ze wacht op een fusie tussen Twente en Ajaxquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?
Ohja, dat was hetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze wacht op een fusie tussen Twente en Ajax
Net niet gehaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes. Je kan ook niet op voetbal gaan of zorgen dat je goed genoeg bent om met de Eredivisie-vrouwen op zaterdag te kunnen spelen!
Tja, welke niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |