De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt "ik vond mijn Fee"quote:Op zondag 5 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Feetje, sprookje. Maar verder klopt 't allemaal prima.
Marco B klinkt lekker crimineel welquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef tijnbrein het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog zong enne Marco B. ooit
Dat is hij ook crimineel slechtquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Marco B klinkt lekker crimineel wel
Badum tssquote:
Sorry ik ben een beetje flauw zo vroeg op de morgenquote:
Ja, duh. Het gaat om de kern van waarheid die er in zit, hoe je de grap ook brengt. Of je het nou over een pinda hebt die niet in het putje wil vallen of een feetje met een sprookje.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zegt "ik vond mijn Fee"
Die van mij heette Fee (ja je schrijft het anders)
You don't see resemblance?
Maar ik ben niet verbitterd.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, duh. Het gaat om de kern van waarheid die er in zit, hoe je de grap ook brengt. Of je het nou over een pinda hebt die niet in het putje wil vallen of een feetje met een sprookje.
Het zijn levenslessen, jewaits.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sprookjes bevatten veel leuke waarheidjes.
Net zoals het meeste gelezen sprookjesboek van allemaal de bijbelquote:Op zondag 5 februari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sprookjes bevatten veel leuke waarheidjes.
Ik geloof in mijzelf en dat vind ik meer dan genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef Partingglass het volgende:
je moet in ieder geval iets hebben om in te geloven.
Als je dat boek leest als een geschiedenis boek wat heel lang geschreven met in onze ogen beperkte kennis is geschreven bevalt ook dat boek waarheden.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals het meeste gelezen sprookjesboek van allemaal de bijbel
Staan veel tegenstrijdigheden in het boek hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Als je dat boek leest als een geschiedenis boek wat heel lang geschreven met in onze ogen beperkte kennis is geschreven bevalt ook dat boek waarheden.
Dat sowieso maar om daar nu je hele leven aan te wijden en aan de hand van dat alles te verklaren. Nee dat gaat mij te ver.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Als je dat boek leest als een geschiedenis boek wat heel lang geschreven met in onze ogen beperkte kennis is geschreven bevalt ook dat boek waarheden.
Zelfs de context is dubieus in mijn ogen zeker omdat het door meerdere mensen is geschreven en herschreven, vertaald, etc. Meer dan een boek waarmee levenslessen staan moet het niet zijn in mijn ogen niet een bron wat het leven bepaald en verklaard wat het is voor sommige mensenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:42 schreef Partingglass het volgende:
staan idd bijzonder veel tegenstrijdigheden in overigens ken ik het ook niet heel goed. je moet het alleen zien in de context van dat tijdsbeeld en het niet in deze tijd plaatsen naar mijn idee
Ben je het al weer vergeten... without love there is nothing. Daar zie ik het woord levensles niet in voorkomen.quote:
De eerste vallen al af omdat er voor mij geen god is.quote:
Met context bedoel ik dit geval het tijdsbeeld en wereldbesef van de auteur. Je moet het boek bekijken op die manier elke andere uitleg is in mijn ogen niet juist. Ik zie het als een vertelling van verhalen die generaties lang van mond op mond (en dus rigoureus aangedikt zijn) overgeleverd en uiteindelijk opgetekend zijn. Wat verzamelingen van ooggetuigen verslagen van gebeurtenissen die jaren en jaren later zijn opgetekend etc etc. En met de beperkte kennis van toen is er erg veel bij verzonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs de context is dubieus in mijn ogen zeker omdat het door meerdere mensen is geschreven en herschreven, vertaald, etc. Meer dan een boek waarmee levenslessen staan moet het niet zijn in mijn ogen niet een bron wat het leven bepaald en verklaard wat het is voor sommige mensen
Mja dat grenst aan naiviteit, ook weer niet goedquote:Op zondag 5 februari 2012 01:44 schreef Partingglass het volgende:
dat is een goede levensovertuiging. Een goed mens zijn. wie goed doet, wie goed ontmoet!
Die hele zin is een levensles.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je het al weer vergeten... without love there is nothing. Daar zie ik het woord levensles niet in voorkomen.
Met die laatste kan ik het helemaal eens zijn uit eigen ervaring.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste vallen al af omdat er voor mij geen god is.
Mijn vader heeft mijn leven een hel gemaakt dus die zal ik niet eren.
Ik vind scheiding een goed iets, zeker als je hebt gezien hoe ongelukkig mensen die niet meer bij elkaar horen die toch bij elkaar blijven zijn. Daarbij vind ik dat enorm verouderd, vroeger konden mensen niet veel kanten op, levens waren altijd hetzelfde. Mensen veranderen nu meer, levens veranderen nu meer, dat maakt liefde niet minder oprecht, maar mensen kunnen gewoon uit elkaar groeien.
Scheiden is wel goed, maar dan moeten de kinderen er niet onder lijden.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste vallen al af omdat er voor mij geen god is.
Mijn vader heeft mijn leven een hel gemaakt dus die zal ik niet eren.
Ik vind scheiding een goed iets, zeker als je hebt gezien hoe ongelukkig mensen die niet meer bij elkaar horen die toch bij elkaar blijven zijn. Daarbij vind ik dat enorm verouderd, vroeger konden mensen niet veel kanten op, levens waren altijd hetzelfde. Mensen veranderen nu meer, levens veranderen nu meer, dat maakt liefde niet minder oprecht, maar mensen kunnen gewoon uit elkaar groeien.
Je kunt ook met een grote dosis realiteits-besef toch proberen voor jezelf op die manier te leven. Voor mij werkt dat al jaren erg goed. En zeker zullen er soms mensen zijn die "misbruik" maken van je 'goedheid" Maar dat heeft voor mij nog nooit opgewogen tegen het plezier wat ik wel gehad heb en terug gekregen heb door die instelling.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja dat grenst aan naiviteit, ook weer niet goed
Niet helemaal waar hoor, soms overkomen je gewoon dingen. Leven is echt niet eerlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:44 schreef Partingglass het volgende:
dat is een goede levensovertuiging. Een goed mens zijn. wie goed doet, wie goed ontmoet!
Klopt, maar ik denk dat die er ook onder lijden als mensen bij elkaar blijven terwijl er niets meer is.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Scheiden is wel goed, maar dan moeten de kinderen er niet onder lijden.
Dat is vaak wel het geval
En dat is nu precies mijn punt. Iemand heeft bepaald wat er in dat boek moet staan als er echt een god zou zijn dan zo hij dat bepalen en niet een mens of een groep mensen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:48 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Met context bedoel ik dit geval het tijdsbeeld en wereldbesef van de auteur. Je moet het boek bekijken op die manier elke andere uitleg is in mijn ogen niet juist. Ik zie het als een vertelling van verhalen die generaties lang van mond op mond (en dus rigoureus aangedikt zijn) overgeleverd en uiteindelijk opgetekend zijn. Wat verzamelingen van ooggetuigen verslagen van gebeurtenissen die jaren en jaren later zijn opgetekend etc etc. En met de beperkte kennis van toen is er erg veel bij verzonnen.
Daarnaast is de bijbel zoals hij nu bestaat een verzameling documenten die ooit goedgekeurd is door pauselijk conclaaf. Andere teksten hebben dat conclaaf niet gehaald.
Het is dus daarnaast ook nog eens een verzameling teksten die dat conclaaf het beste uitkwam op te publiceren.
Er was ook zon stukje uit een film dacht ik. Pulp Fiction? In ieder geval, iemand beweert dat alle geboden neerkomen op 'niet stelen'. Want als je iemand doodt, steel je zijn leven enzo. Wel vet idee eigenlijk.quote:
True, alleen vaak gaat de man ervandoor en stort een beetje geld waardoor het kind geen vader meer heeft wat toch vrij belangrijk is.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat die er ook onder lijden als mensen bij elkaar blijven terwijl er niets meer is.
Goed plan weltrustenquote:
True, wel. Mijn oudersquote:Op zondag 5 februari 2012 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat die er ook onder lijden als mensen bij elkaar blijven terwijl er niets meer is.
er is bijzonder weinig bewijs inderdaad. Je kunt wat feitelijke dingen bewijzen plaatsen en gebeurtenissen maar niet meer dan dat. Ik ben het overigens denk ik helemaal met je eens over de bijbel hoor. Ik hecht bijzonder weinig waarde aan dat boek.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is nu precies mijn punt. Iemand heeft bepaald wat er in dat boek moet staan als er echt een god zou zijn dan zo hij dat bepalen en niet een mens of een groep mensen.
Dat er in de bijbel verhalen staan die levenslessen bevatten en wetten en regels bevatten dat is zo. Maar niet meer dan dat. Er is geen enkel bewijs dat er ook maar iets van die verhalen klopt.
Ben ook erg blij dat wij geen kinderen hadden. Dat maakt scheiden een stuk makkelijker zeker omdat we als vrienden uit elkaar konden gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
True, alleen vaak gaat de man ervandoor en stort een beetje geld waardoor het kind geen vader meer heeft wat toch vrij belangrijk is.
Ik accepteerde de mannen die mijn moeder later had niet, ik luisterde totaal niet naar ze.
Het christendom was daarin nog wel het ergst, die heeft de wetenschap echt terug in de tijd doen gaan zo ongeveer. Wel erg als je bedenkt hoeveel verder we anders zouden zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
er is bijzonder weinig bewijs inderdaad. Je kunt wat feitelijke dingen bewijzen plaatsen en gebeurtenissen maar niet meer dan dat. Ik ben het overigens denk ik helemaal met je eens over de bijbel hoor. Ik hecht bijzonder weinig waarde aan dat boek.
et enige wat ik er intrigerend aan vind is de impact die dat boek op de wereld geschiedenis heeft gehad en nog steeds heeft. Te bizar voor woorden.
Mijn vader plukte mn moeder zelfs kaal.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
True, alleen vaak gaat de man ervandoor en stort een beetje geld waardoor het kind geen vader meer heeft wat toch vrij belangrijk is.
Ik accepteerde de mannen die mijn moeder later had niet, ik luisterde totaal niet naar ze.
Ik zou het denk ik al sowieso slecht kunnen vinden een eventuele nieuwe vriend van mijn moeder. Maar wel chill dat het nu allemaal goed gaatquote:Op zondag 5 februari 2012 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader plukte mn moeder zelfs kaal.Scheidingen gaan inderdaad vaak fout. En ik moet eerlijk zeggen dat ik met een nieuwe relatie terwijl een kind er nog zit nog meer moeite heb, dat is eigenlijk het echte lastige punt.
Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen. De man die daarna kwam was ook maar een korte relatie.
De man waar ze nu mee is heb ik een jaar lang geweigerd om te ontmoeten, ik geloofde toch niet dat het lang zou duren en wilde helemaal niet om weer zo iemand toe te laten. Maar uiteindelijk is het wel een chille man gelukkig. Ik ben te oud om hem als vader te zien, maar het is prima om met hem in een huis te wonen en ik luister ook als hij vraagt om me wat te doen, maar hij vraagt het dan ook niet vanuit een gezagspositie, dat scheelt.
Religie vind ik daarom ergens interessant en vooral de vaak daaruit voorkomend hypocrisie.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het christendom was daarin nog wel het ergst, die heeft de wetenschap echt terug in de tijd doen gaan zo ongeveer. Wel erg als je bedenkt hoeveel verder we anders zouden zijn.
Was ook een stukje van een episode van family guy over trouwens
Lijkt me heel erg moeilijk. Mijn vader is overleden mijn zusje woonde toen nog thuis en heeft heel veel moeite gehad met mijn moeders nieuwe vriend maar gelukkig gaat dat nu heel goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader plukte mn moeder zelfs kaal.Scheidingen gaan inderdaad vaak fout. En ik moet eerlijk zeggen dat ik met een nieuwe relatie terwijl een kind er nog zit nog meer moeite heb, dat is eigenlijk het echte lastige punt.
Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen. De man die daarna kwam was ook maar een korte relatie.
De man waar ze nu mee is heb ik een jaar lang geweigerd om te ontmoeten, ik geloofde toch niet dat het lang zou duren en wilde helemaal niet om weer zo iemand toe te laten. Maar uiteindelijk is het wel een chille man gelukkig. Ik ben te oud om hem als vader te zien, maar het is prima om met hem in een huis te wonen en ik luister ook als hij vraagt om me wat te doen, maar hij vraagt het dan ook niet vanuit een gezagspositie, dat scheelt.
Wat ik dan afvraag is heb je eigenlijk in zo'n geval ooit nog wel eens contact met hem? Neem aan dat hij toch een soort van de vaderrol in je leven heeft gehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen.
Die man heeft mij jaren lang naar een kostschool willen sturen, schold me dagelijks uit, liet me bedorven eten opeten als ik iets open had laten staan, ik durfde mijn kamer niet meer uit als hij thuis was en mijn moeder niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ik dan afvraag is heb je eigenlijk in zo'n geval ooit nog wel eens contact met hem? Neem aan dat hij toch een soort van de vaderrol in je leven heeft gehad.
Staat er daar ook bij hoeveel ze kost?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens jullie raden nooit wat ik gevonden heb... de facebook pagina van mijn toekomstige vrouw.
Die Alina?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens jullie raden nooit wat ik gevonden heb... de facebook pagina van mijn toekomstige vrouw.
Weet je ook al hoe duur ze is?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
kijk dan scheelt het alweer voor je, dat je toekomstige ouders niet bewust kinderloos gebleven zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Je klinkt net als Tijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef Partingglass het volgende:
[..]
kijk dan scheelt het alweer voor je, dat je toekomstige ouders niet bewust kinderloos gebleven zijn
Wanneer ga je scheiden?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:
Dat is gewoon mishandelingquote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die man heeft mij jaren lang naar een kostschool willen sturen, schold me dagelijks uit, liet me bedorven eten opeten als ik iets open had laten staan, ik durfde mijn kamer niet meer uit als hij thuis was en mijn moeder niet.
Dus nee, daar heb ik geen contact meer mee.
Is dat positief of negatief?quote:
sleep tight, don't let the bedbugs bitequote:
Geen van beide, maar die heeft het ook altijd over "schoonouders die geen dochter hebben"quote:
Oh zo, maar morgen ga ik even kijken of ze echt zo goed nederlands kan.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je nu al weet dat het je vrouw wordt dan weet je ook wanneer het voorbij is
tis wel lastig voor hem dan. Je zou het maar treffen.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen van beide, maar die heeft het ook altijd over "schoonouders die geen dochter hebben"
Is 'ie daarom bi?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen van beide, maar die heeft het ook altijd over "schoonouders die geen dochter hebben"
Inderdaad, voor als zijn schoonouders geen dochter hebben maar wel zoon.quote:
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"quote:Op zondag 5 februari 2012 02:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh zo, maar morgen ga ik even kijken of ze echt zo goed nederlands kan.
quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
awesomequote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
Nog wel even vragen naar het retourbeleid.. just in casequote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Als vrouw niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanwaar die naam?
Als je een man was geweest had ik de naam wel begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft dezelfde functie als de meeste propaganda.. angst zaaien, zodat mensen gaan gehoorzamen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Partingglass het volgende:
et enige wat ik er intrigerend aan vind is de impact die dat boek op de wereld geschiedenis heeft gehad en nog steeds heeft. Te bizar voor woorden.
Jij zou een goede dictator zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie als de meeste propaganda.. angst zaaien, zodat mensen gaan gehoorzamen.
Zonder angst krijg je namelijk een complete anarchie.
Dan gaan mensen gewoon doen waar ze zin in hebben.
IES DIESCRIMINAATZIEEEquote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
Weet je waar ik altijd zo'n hekel aan heb he? Van die users die opstaan en den gelijk iets posten als Mo...
Oh, wacht.
Eigenlijk is 't dus een soort van verkapte versiertip?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef Partingglass het volgende:
je moet toch wat om een draadje weer op gang te krijgen
Mjah eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't dus een soort van verkapte versiertip?
Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk wel.
Je krijgt er wel een gesprek mee op gang
Werkt je blokfluit goed?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef Newbie114 het volgende:
Katerkop![]()
Wel een leuk feestje gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Werkt je blokfluit goed?Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort ook gewoon 's ochtends wakker te worden met een mooie vrouw naast je in bed, in plaats van dat je achter de computer kruipt om de ene mogguh naar de andere te lezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
d
[..]
Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...
Goed idee, maar dan wel na de voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef LostInSpace het volgende:
Probeer eens een week door te komen zonder dat de TV of computer aan staat en je weet wat ik bedoel
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, Myraela doet ook mee. Hier, pak er maar ééntje.
[ afbeelding ]
Ik blaas nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIquote:
Welke foto? Dan kan ik oordelen hoe erg je er niet op lijktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn familie blijft herhalen dat mijn foto in de volkskrant staat![]()
Je eigen zus/dochter niet herkennen. Faal
Ik vind deze versie van jou knapperquote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Cassandra87 het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/26/42868012237439788576010.jpg/ (copy/paste deze link)
???quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze versie van jou knapper
Dat ik haar knap vindquote:
Ja dat snap ik, je wordt bedanktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik haar knap vindmaar nee jij bent het niet.
Asltuquote:Op zondag 5 februari 2012 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je wordt bedankt
Ik zie wel wat gelijkenis, de appelwangen bijv
Maar mijn haar zit al lang niet meer zo, ik ben meer brunette, en ik heb die jas niet, plus ik eet nooit op straat haha
Ach ze weet wie het zegt. Ze kent mij al wat langer dan vandaag. Ik ben gewoon direct met dat soort dingenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef Partingglass het volgende:
Je eet nooit op straat? nette dame.
2tijn je bent echt bijzonder complimenteus haha
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :pquote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ze weet wie het zegt. Ze kent mij al wat langer dan vandaag. Ik ben gewoon direct met dat soort dingen
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :p
ik zit altijd of bij t tentje binnen of ik neem mn eten mee naar huis
Heel netjes van jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :p
ik zit altijd of bij t tentje binnen of ik neem mn eten mee naar huis
Wat is duur?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.
5 euro ofzo toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al snelquote:
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.quote:
Der beste vriend ook al niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je BF is zeker niet te genieten nu?
Ik kom der nooit hoor, want ik vind het helemaal niet lekker. Maar meer dan 10 lijkt me veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al sneleuro kwijt.
[..]
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.
WTtje, ga je deze zomer naar Berlijn?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al sneleuro kwijt.
[..]
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.
Ga je mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
WTtje, ga je deze zomer naar Berlijn?
Nog niet.quote:
MAGISTRALE PIquote:
Ik denk dat hij nu aan het lezen is, ik zit in de trein.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je BF is zeker niet te genieten nu?
Utrechtquote:
Uiteraard, die gaan mee naar Rotterdam, en dan staan we boven 020quote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Gaan we die punten roven uit Nimma?
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Berlijn deze zomer en rome!
en hoe voelt dat?quote:
Jouw ex is tegenwoordig lesbisch?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
We'll see.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoor
Je hebt er ook totaal geen verstand van hequote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef heloef het volgende:
NEC gaat winnen, Feyenoord kan zich alleen fatsoenlijk opladen in een volle Kuip + toptegenstander.
Dat doet pijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
Sterkte dan kerel. klotequote:
Onderdeel van 3 weken backpacken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je in Berlijn doen dan? En wat moet je nu weer in Rome?
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er ook totaal geen verstand van he
Dat was een incident.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.
Jullie spelen altijd bagger na een topwedstrijd, dan verliezen jullie zelfs nog van VVV.
Dan ga je toch wel liften hè?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onderdeel van 3 weken backpacken.
En Rome is met school.
Mjah ach.quote:
Ach ze worstelt er al heel lang mee. Ze heeft heti n het prille begin van de realtie wel al eens uitgesproken dat ze soms dacht zich ook aangetrokken te voelen tot vrouwen we waren toe n16 ofzo. Door de relatie heen hebben we het er vaker overgehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een goede indruk gemaakt als man.
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!quote:
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En tsja weinig indruk gemaakt alsman zo zou je het ook kunnen zeggen ik denk ik er anders over.
Ga je dan nog naar Christiania?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!
ook no offence taken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.
Ik ken je verder niet, ik kan totaal niet serieus over je oordelen.
28-02-1982quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Hey, party, wie ben jij eigenlijk. Leeftijd enzo.
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?quote:
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je dan nog naar Christiania?
Wacht, jij regelt slaapplekken een halfjaar van tevoren?
Denemarken is niet goedkoop qua hotelletjes, maar de mensen zijn er wel gastvrij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.
Ja, mijn tante woont daar, dus die had ik maar even gevraagd of ze thuis was. Daar mogen we slapen. scheelt mooi in de kosten!
Ik klik niet op fobo'squote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klik niet op fobo'sIk wil gewoon dat mensen zich normaal voorstellen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meestal niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken altijd wat ik wil.
Ik weet, ik weet die leventje is hard vrouw.quote:
was dit dan voldoende voorgesteld. bovenstaande twee posts?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Lastig verhaal, maar je lijkt er goed mee om te gaan. Welkom hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
was dit dan voldoende voorgesteld. bovenstaande twee posts?
lastig vrouwen die altijd krijgen wat ze willen
Helleuquote:
Vraag me dat begin juli nog eens. Ik gok in de eerste week van Augustus, maar het ligt eraan waar we zin in hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:36 schreef Watertornado het volgende:
Maar arachide., wanneer ben je dan in Berlijn want dan kan ik vrij vragen van mijn werk enzo.
Tjee, ik moet gelijk denken aan oma'tjes met kunstgebitten die op oude teennagels kauwen van opa'tjes.quote:
Dank je. Het klinkt allemaal misschien wat heftiger dan het voor mijn gevoel is. De scheiding zelf is nog niet helemaal rond wat formele zwik die geregeld moet worden we hopen deze week daarmee klaar te zijn. Maar eigenlijk zijn we zeker achteraf gezien al een jaar afscheid van elkaar aan het nemen als partners en hebben we de relatie eigenlijk al afgesloten voordat we de keuze maakte om te scheiden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Lastig verhaal, maar je lijkt er goed mee om te gaan. Welkom hier.
Ook goedemiddag jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ik moet gelijk denken aan oma'tjes met kunstgebitten die op oude teennagels kauwen van opa'tjes.
Maar ik snap niet waarom ik dat aan jou link nu.
Hij probeert te zeggen dat je er uit ziet als een bejaarde, ik zou hem slaan.quote:
Slaan is voor mietjes loefje.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat je er uit ziet als een bejaarde, ik zou hem slaan.
Inderdaad, schop hem maar.quote:
Nee, ik is jaloers.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
Mag ik trouwens even vrolijk doen: JEEEEEJ, SZIGETTICKETS GEKOCHT
Kusje op je rastahoofd.quote:
Het gaat meer om hoe we terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je weet dat het niet meer ging.
Toch sterkte.
Klinkt erg zuur. Lastig want je gunt haar, haargeluk maar het blijft denk ik moeilijk om te zien dat het niet met jou werkte.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat meer om hoe we terecht zijn gekomen.
Ik vind het fijn dat het zo goed met haar gaat hoor. Ergens ben ik echt wel blij voor haar.
Maar het voelt zo oneerlijk dat ik zo hard naar de kanker ben gegaan. In mijn pogingen haar te helpen.
195 met campingquote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Partingglass het volgende:
Cool! wat betaal je tegenwoordig nog voor Sziget?
Niet zozeer dat het met mij niet werkte,quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Klinkt erg zuur. Lastig want je gunt haar, haargeluk maar het blijft denk ik moeilijk om te zien dat het niet met jou werkte.
Vrouwen kunnen je wel aardig naar de kloten helpen ja. Daarom moet je ook maar homo worden met mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zozeer dat het met mij niet werkte,
meer wat het met mij gedaan heeft.
Of a-seksueel. Ben je gelijk van al die shit afquote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je wel aardig naar de kloten helpen ja. Daarom moet je ook maar homo worden met mij.
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
400 euro voor ticket, vervoer en een tent met luchtbed. Dat is toch wel haalbaar?
Of voor een 2e persoonquote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je betaalt 200 voor vervoer?
Dat zou ik nou echt nooit durven, maar nu ben ik ook een verschrikkelijk risicomijdend persoon.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.
Maar ik kan vanaf april mijn stufi beginnen op te potten, misschien 2013.
Of misschien lukt Lowlands dit jaar nog tweedehands.
Ja klopt, kijk naar lowlands, dat is nu 185. Muntjes 2.50 en dat is maar 3 dagen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Partingglass het volgende:
195 valt me nog mee. is ook wel redelijk snel in prijs gestegen de afgelopen jaren. scheelt wel enorm dat op het festival zelf het allemaal goed betaalbaar is. en anders om het festival heen wel.
160 voor de szigettrein of een Interrail global pass van 10 dagen. En dan nog 40 om een tent en shit te kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je betaalt 200 voor vervoer?
Stufi, nu werk zoeken en de rest bij mama lenen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.
Maar ik kan vanaf april mijn stufi beginnen op te potten, misschien 2013.
Of misschien lukt Lowlands dit jaar nog tweedehands.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Kunnen alle dames hier zich aub melden voor mijn deur?
Ik heb wat knuffels nodig.
Ben er over een uurtje. Watskebeurt?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ik zit al in de trein. Wel de verkeerde kant op helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ach er woont vast een van die aanbieders in Amsterdam + die dingen worden meestal aangeboden via social media want een paar dagen voor Lowlands staat twitter er vol mee. Beetje spitten, handje contantje betalen aan de deur en je zit wel safe.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik nou echt nooit durven, maar nu ben ik ook een verschrikkelijk risicomijdend persoon.
quote:
Jullie zijn uiteraard ook welkom.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben er over een uurtje. Watskebeurt?
Kontje verkopen achter centraal bij de lokale ticketturkquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach er woont vast een van die aanbieders in Amsterdam + die dingen worden meestal aangeboden via social media want een paar dagen voor Lowlands staat twitter er vol mee. Beetje spitten, handje contantje betalen aan de deur en je zit wel safe.
he wat een rotmoeder... smiddags om 2uur aan de whiskey is vrij normaal toch..?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
godverdomme, komt die kankerhoer van een ma van me mn fucking whiskey weghalen
Werk zoeken is niet eens nodig, ik heb het uitgerekend ik krijg 384 euro per maand, kan ik wel 100 per maand van weg zetten. Reken uit je winst.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stufi, nu werk zoeken en de rest bij mama lenen?
Tering, 383 per maand?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Werk zoeken is niet eens nodig, ik heb het uitgerekend ik krijg 384 euro per maand, kan ik wel 100 per maand van weg zetten. Reken uit je winst.
doe niet zo fucking bijdehand dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he wat een rotmoeder... smiddags om 2uur aan de whiskey is vrij normaal toch..?
en hallo trouwens
Als je nu werk hebt, dan heb je meer geld en minder tijd om het uit te geven. Dikke bonus dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Werk zoeken is niet eens nodig, ik heb het uitgerekend ik krijg 384 euro per maand, kan ik wel 100 per maand van weg zetten. Reken uit je winst.
Je bent gewoon een wit voetje aan het halen voor de volgende keer wanneer je docente op je naam Googled.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:
Pff, tijd gaat zo langzaam en dan ben ik morgen ook nog vrij.What to do, what to do.
Normaal vind ik het echt heerlijk om vrij te zijn, nu was ik gewoon teleurgesteld dat mn college uit viel. Ookal is het van een docent die ik haat.
Nee. Hoewel ik daar nog geen beoordeling van heb. Zal ze het gezien hebben?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een wit voetje aan het halen voor de volgende keer wanneer je docente op je naam Googled.
Natuurlijk, iedereen Googled toch op jouw naam?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik daar nog geen beoordeling van heb. Zal ze het gezien hebben?
Op haar eigen naam sukkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen Googled toch op jouw naam?
Ik was ook verbaasd.quote:
Waarom ga je dan niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders zet je f het inkomen van je ma hier neerquote:
En je kunt ook nog zorgtoeslag bietsen. Zelfs je moeder kan dat nog.quote:
Ik mis het drama gedeelte hier aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Anders zet je f het inkomen van je ma hier neer
234 euro.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef Joysa het volgende:
Wat is het verschil tussen die basisbeurs en aanvullende beurs?
Basisbeurs die krijg je sowieso, als je die opleiding niet binnen 10 jaar afrondt en je hebt alleen basisbeurs ontvangen hoef je niks te betalen. Aanvullende beurs moet je wel gaan terug betalen als je het binnen 10 jaar niet haalt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef Joysa het volgende:
Wat is het verschil tussen die basisbeurs en aanvullende beurs?
ah zo, thanks.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Basisbeurs die krijg je sowieso, als je die opleiding niet binnen 10 jaar afrondt en je hebt alleen basisbeurs ontvangen hoef je niks te betalen. Aanvullende beurs moet je wel gaan terug betalen als je het binnen 10 jaar niet haalt.
Ik tel mijn vader niet mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
ah zo, thanks.
Als ze mn pa mee gaan tellen waar ik geen contact mee heb krijg ik maar 75
Als je alleen bij je moeder woont (die liefst weinig verdient) kun je daar nog wel wat truuken mee uithalen geloof ik. Had een maat van me ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
ah zo, thanks.
Als ze mn pa mee gaan tellen waar ik geen contact mee heb krijg ik maar 75
Ja klopt, je kunt brieven sturen enzo met bewijzen dat je er geen contact mee hebt. Zeker dat ik dat ga doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je alleen bij je moeder woont (die liefst weinig verdient) kun je daar nog wel wat truuken mee uithalen geloof ik. Had een maat van me ook.
Bewijzen dat je er geen contact mee hebt, dat lijkt me lastig.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja klopt, je kunt brieven sturen enzo met bewijzen dat je er geen contact mee hebt. Zeker dat ik dat ga doen.
Rechtszakenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bewijzen dat je er geen contact mee hebt, dat lijkt me lastig.
Dat maakt het wel makkelijker. Maar mijn maat had destijds goed contact met zijn vader (nog steeds trouwens) en die kon er ook gewoon van profiteren.quote:
Waar wil je naartoe dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Stel je wilt sowieso weg uit Limburg ooit.
Je gaat nu een mbo 4 doen van 3 jaar..
Dit kan gewoon in de buurt (dus thuis blijven wonen)
Of verder weg en op kamers.
Wat ook kan.. de mbo nog hier, en de hbo verder..
Ik weet het niet meer
Mijn moeder verdient heul weinig, mijn pa heul veel, dus ik ga sowieso zorgen dat ze hem niet mee tellenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
Even gevraagd.Als ik mn moeders loon intyp zit ik weer terug aan de 96 euro.
Waarom verdiend mijn moeder zoveel.
Ik zou erg graag weg willen uit limburg, maar ik zou toch de mbo nog daar doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Stel je wilt sowieso weg uit Limburg ooit.
Je gaat nu een mbo 4 doen van 3 jaar..
Dit kan gewoon in de buurt (dus thuis blijven wonen)
Of verder weg en op kamers.
Wat ook kan.. de mbo nog hier, en de hbo verder..
Ik weet het niet meer
Mijn moeder verdiend veel, maar door omstandigheden zien we er maar erg weinig van.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient heul weinig, mijn pa heul veel, dus ik ga sowieso zorgen dat ze hem niet mee tellen
Dat ben ik dus nu ook aan het overwegen.. dicht bij school..nog thuis.. sparen..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou erg graag weg willen uit limburg, maar ik zou toch de mbo nog daar doen.
Dat is ook wel kut ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder verdiend veel, maar door omstandigheden zien we er maar erg weinig van.
Dat zou ik doen. kijken hoe de opleiding bevalt, kijken voor je vervolg opleiding en dan daar settelen. nu nog even sparen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nu ook aan het overwegen.. dicht bij school..nog thuis.. sparen..
Wat ben je dan allemaal van plan te doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nu ook aan het overwegen.. dicht bij school..nog thuis.. sparen..
Mbo4 basis en een specialisatie hbo.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je dan allemaal van plan te doen?
Ja maar venloquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Partingglass het volgende:
dat lieg ik trouwens ik zou het niet doen aangezien nog steeds in limburg woon
Ja maar wat voor iets dan? Maritieme techniek of glasblazer?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mbo4 basis en een specialisatie hbo.
Voor kansen op werk maakt het niet uit waar ik ga wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wat voor iets dan? Maritieme techniek of glasblazer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |