MAGISTRALE PIquote:
Ik denk dat hij nu aan het lezen is, ik zit in de trein.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je BF is zeker niet te genieten nu?
Utrechtquote:
Uiteraard, die gaan mee naar Rotterdam, en dan staan we boven 020quote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Gaan we die punten roven uit Nimma?
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Berlijn deze zomer en rome!
en hoe voelt dat?quote:
Jouw ex is tegenwoordig lesbisch?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
We'll see.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoor
Je hebt er ook totaal geen verstand van hequote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef heloef het volgende:
NEC gaat winnen, Feyenoord kan zich alleen fatsoenlijk opladen in een volle Kuip + toptegenstander.
Dat doet pijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
Sterkte dan kerel. klotequote:
Onderdeel van 3 weken backpacken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je in Berlijn doen dan? En wat moet je nu weer in Rome?
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er ook totaal geen verstand van he
Dat was een incident.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.
Jullie spelen altijd bagger na een topwedstrijd, dan verliezen jullie zelfs nog van VVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |