Dan ga je toch wel liften hè?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onderdeel van 3 weken backpacken.
En Rome is met school.
Mjah ach.quote:
Ach ze worstelt er al heel lang mee. Ze heeft heti n het prille begin van de realtie wel al eens uitgesproken dat ze soms dacht zich ook aangetrokken te voelen tot vrouwen we waren toe n16 ofzo. Door de relatie heen hebben we het er vaker overgehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een goede indruk gemaakt als man.
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!quote:
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En tsja weinig indruk gemaakt alsman zo zou je het ook kunnen zeggen ik denk ik er anders over.
Ga je dan nog naar Christiania?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!
ook no offence taken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.
Ik ken je verder niet, ik kan totaal niet serieus over je oordelen.
28-02-1982quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Hey, party, wie ben jij eigenlijk. Leeftijd enzo.
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?quote:
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je dan nog naar Christiania?
Wacht, jij regelt slaapplekken een halfjaar van tevoren?
Denemarken is niet goedkoop qua hotelletjes, maar de mensen zijn er wel gastvrij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.
Ja, mijn tante woont daar, dus die had ik maar even gevraagd of ze thuis was. Daar mogen we slapen. scheelt mooi in de kosten!
Ik klik niet op fobo'squote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klik niet op fobo'sIk wil gewoon dat mensen zich normaal voorstellen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meestal niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken altijd wat ik wil.
Ik weet, ik weet die leventje is hard vrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |