was dit dan voldoende voorgesteld. bovenstaande twee posts?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken altijd wat ik wil.
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken altijd wat ik wil.
Ja. Lastig verhaal, maar je lijkt er goed mee om te gaan. Welkom hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
was dit dan voldoende voorgesteld. bovenstaande twee posts?
lastig vrouwen die altijd krijgen wat ze willen
Helleuquote:
Vraag me dat begin juli nog eens. Ik gok in de eerste week van Augustus, maar het ligt eraan waar we zin in hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:36 schreef Watertornado het volgende:
Maar arachide., wanneer ben je dan in Berlijn want dan kan ik vrij vragen van mijn werk enzo.
Tjee, ik moet gelijk denken aan oma'tjes met kunstgebitten die op oude teennagels kauwen van opa'tjes.quote:
Dank je. Het klinkt allemaal misschien wat heftiger dan het voor mijn gevoel is. De scheiding zelf is nog niet helemaal rond wat formele zwik die geregeld moet worden we hopen deze week daarmee klaar te zijn. Maar eigenlijk zijn we zeker achteraf gezien al een jaar afscheid van elkaar aan het nemen als partners en hebben we de relatie eigenlijk al afgesloten voordat we de keuze maakte om te scheiden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Lastig verhaal, maar je lijkt er goed mee om te gaan. Welkom hier.
Ook goedemiddag jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ik moet gelijk denken aan oma'tjes met kunstgebitten die op oude teennagels kauwen van opa'tjes.
Maar ik snap niet waarom ik dat aan jou link nu.
Hij probeert te zeggen dat je er uit ziet als een bejaarde, ik zou hem slaan.quote:
Slaan is voor mietjes loefje.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat je er uit ziet als een bejaarde, ik zou hem slaan.
Inderdaad, schop hem maar.quote:
Nee, ik is jaloers.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
Mag ik trouwens even vrolijk doen: JEEEEEJ, SZIGETTICKETS GEKOCHT
Kusje op je rastahoofd.quote:
Het gaat meer om hoe we terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je weet dat het niet meer ging.
Toch sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |