IES DIESCRIMINAATZIEEEquote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
Weet je waar ik altijd zo'n hekel aan heb he? Van die users die opstaan en den gelijk iets posten als Mo...
Oh, wacht.
Eigenlijk is 't dus een soort van verkapte versiertip?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef Partingglass het volgende:
je moet toch wat om een draadje weer op gang te krijgen
Mjah eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't dus een soort van verkapte versiertip?
Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk wel.
Je krijgt er wel een gesprek mee op gang
Werkt je blokfluit goed?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef Newbie114 het volgende:
Katerkop![]()
Wel een leuk feestje gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Werkt je blokfluit goed?Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort ook gewoon 's ochtends wakker te worden met een mooie vrouw naast je in bed, in plaats van dat je achter de computer kruipt om de ene mogguh naar de andere te lezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
d
[..]
Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...
Goed idee, maar dan wel na de voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef LostInSpace het volgende:
Probeer eens een week door te komen zonder dat de TV of computer aan staat en je weet wat ik bedoel
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, Myraela doet ook mee. Hier, pak er maar ééntje.
[ afbeelding ]
Ik blaas nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |