Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk wel.
Je krijgt er wel een gesprek mee op gang
Werkt je blokfluit goed?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef Newbie114 het volgende:
Katerkop![]()
Wel een leuk feestje gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Werkt je blokfluit goed?Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort ook gewoon 's ochtends wakker te worden met een mooie vrouw naast je in bed, in plaats van dat je achter de computer kruipt om de ene mogguh naar de andere te lezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
d
[..]
Voorlopig is het alleen mijn verzuurde gezeik wat het gesprek op gang brengt na een paar mogguhs op rij. En vrouwen maar dissen op verzuurd gezeik in openingszinnen...
Goed idee, maar dan wel na de voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef LostInSpace het volgende:
Probeer eens een week door te komen zonder dat de TV of computer aan staat en je weet wat ik bedoel
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, Myraela doet ook mee. Hier, pak er maar ééntje.
[ afbeelding ]
Ik blaas nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIquote:
Welke foto? Dan kan ik oordelen hoe erg je er niet op lijktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn familie blijft herhalen dat mijn foto in de volkskrant staat![]()
Je eigen zus/dochter niet herkennen. Faal
Ik vind deze versie van jou knapperquote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Cassandra87 het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/26/42868012237439788576010.jpg/ (copy/paste deze link)
???quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze versie van jou knapper
Dat ik haar knap vindquote:
Ja dat snap ik, je wordt bedanktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik haar knap vindmaar nee jij bent het niet.
Asltuquote:Op zondag 5 februari 2012 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je wordt bedankt
Ik zie wel wat gelijkenis, de appelwangen bijv
Maar mijn haar zit al lang niet meer zo, ik ben meer brunette, en ik heb die jas niet, plus ik eet nooit op straat haha
Ach ze weet wie het zegt. Ze kent mij al wat langer dan vandaag. Ik ben gewoon direct met dat soort dingenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef Partingglass het volgende:
Je eet nooit op straat? nette dame.
2tijn je bent echt bijzonder complimenteus haha
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :pquote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ze weet wie het zegt. Ze kent mij al wat langer dan vandaag. Ik ben gewoon direct met dat soort dingen
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :p
ik zit altijd of bij t tentje binnen of ik neem mn eten mee naar huis
Heel netjes van jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja en ik ben overdreven subtiel geweest :p
ik zit altijd of bij t tentje binnen of ik neem mn eten mee naar huis
Wat is duur?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.
5 euro ofzo toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die wok-to-walk-meuk maar akelig duur eigenlijk.
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al snelquote:
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.quote:
Der beste vriend ook al niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je BF is zeker niet te genieten nu?
Ik kom der nooit hoor, want ik vind het helemaal niet lekker. Maar meer dan 10 lijkt me veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al sneleuro kwijt.
[..]
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.
WTtje, ga je deze zomer naar Berlijn?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het "minimale pakket" (dus mie/vlees/groenten) ben je al sneleuro kwijt.
[..]
Ow, dan is het in Rotterdam een stuk betaalbaarder.
Ga je mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
WTtje, ga je deze zomer naar Berlijn?
Nog niet.quote:
MAGISTRALE PIquote:
Ik denk dat hij nu aan het lezen is, ik zit in de trein.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je BF is zeker niet te genieten nu?
Utrechtquote:
Uiteraard, die gaan mee naar Rotterdam, en dan staan we boven 020quote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Gaan we die punten roven uit Nimma?
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Berlijn deze zomer en rome!
en hoe voelt dat?quote:
Jouw ex is tegenwoordig lesbisch?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
We'll see.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar de Q-dorf hoor
Je hebt er ook totaal geen verstand van hequote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef heloef het volgende:
NEC gaat winnen, Feyenoord kan zich alleen fatsoenlijk opladen in een volle Kuip + toptegenstander.
Dat doet pijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en hoe voelt dat?
Mijn ex is gisterenavond naar een lesbikroeg geweest met vriendinnen opzoek naar een nieuwe liefde
Sterkte dan kerel. klotequote:
Onderdeel van 3 weken backpacken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je in Berlijn doen dan? En wat moet je nu weer in Rome?
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er ook totaal geen verstand van he
Dat was een incident.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, kijk simpel naar de resultaten.
Jullie spelen altijd bagger na een topwedstrijd, dan verliezen jullie zelfs nog van VVV.
Dan ga je toch wel liften hè?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onderdeel van 3 weken backpacken.
En Rome is met school.
Mjah ach.quote:
Ach ze worstelt er al heel lang mee. Ze heeft heti n het prille begin van de realtie wel al eens uitgesproken dat ze soms dacht zich ook aangetrokken te voelen tot vrouwen we waren toe n16 ofzo. Door de relatie heen hebben we het er vaker overgehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een goede indruk gemaakt als man.
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!quote:
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En tsja weinig indruk gemaakt alsman zo zou je het ook kunnen zeggen ik denk ik er anders over.
Ga je dan nog naar Christiania?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrailen. VH is niet zo gecharmeerd van liften en couchsurfen, maar ik wil wel kleine stukjes gaan liften en nachtjes couchsurfen. In Kopenhagen is de slaapplaats al binnen!
ook no offence taken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was maar een niet-serieuze bijtende opmerking hoor.
Ik ken je verder niet, ik kan totaal niet serieus over je oordelen.
28-02-1982quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Hey, party, wie ben jij eigenlijk. Leeftijd enzo.
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?quote:
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man neem ik aan, waar woon je ergens? en zit je hier puur voor de slowchat of heb je moeite met versieren of iets?
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je dan nog naar Christiania?
Wacht, jij regelt slaapplekken een halfjaar van tevoren?
Denemarken is niet goedkoop qua hotelletjes, maar de mensen zijn er wel gastvrij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel tof! Goed idee.
Ja, mijn tante woont daar, dus die had ik maar even gevraagd of ze thuis was. Daar mogen we slapen. scheelt mooi in de kosten!
Ik klik niet op fobo'squote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je hem nu serieus te vragen of hij zijn fobo wil kopieren?
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klik niet op fobo'sIk wil gewoon dat mensen zich normaal voorstellen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meestal niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken altijd wat ik wil.
Ik weet, ik weet die leventje is hard vrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |