Zet op block, heb je er geen last meer van.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Kloten typ ik per ongeluk op facebook een letter in het zoekscherm krijg ik een foto van de laatste vrouw die me geplayed heeft met haar vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben niet verbitterd.quote:
Ja, en?quote:
Alleh zeg lieve heloefske, laten we dat nie doen ehh alleh zeg! Allemaal belgskes daarzo! Ik word daar zo moe van van belgskes.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)%AB&t=m&z=14&iwloc=A
Kingtoppie zullen we hier heen verhuizen?
Gek eigenlijk dat het een beetje mijn bloed doet koken. Maar was een wijze les, dezelfde fout als richard.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zet op block, heb je er geen last meer van.
Wat heeft ze gedaan, definieer "geplayed" want ik snap al die termen niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat het een beetje mijn bloed doet koken. Maar was een wijze les, dezelfde fout als richard.
Met zijn allen in de Maagden, das gezellig.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleh zeg lieve heloefske, laten we dat nie doen ehh alleh zeg! Allemaal belgskes daarzo! Ik word daar zo moe van van belgskes.
Aan het lijntje gehouden worden, gelukkig heeft dat mijn ogen voorgoed open laten gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, definieer "geplayed" want ik snap al die termen niet.
Oh dat is klote, wat heb je er van geleerd dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aan het lijntje gehouden worden, gelukkig heeft dat mijn ogen voorgoed open laten gaan.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 00:58 schreef Capstan het volgende:
Ik had gedacht nog wel even mijn ogen open te kunnen houden, maar kennelijk niet
Dus: welterusten allemaal!
Voortaan naar me verstand te luisteren in plaats van te geloven in de disney sprookjes in mijn hoofd.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat is klote, wat heb je er van geleerd dan?
Tja wij mannen weten onderhand ook wel dat feeen niet bestaan, mannelijke elfen oid bestaan ook niet ..helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 01:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan naar me verstand te luisteren in plaats van te geloven in de disney sprookjes in mijn hoofd.
Nu gaat Twi je dus verbitterd noemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan naar me verstand te luisteren in plaats van te geloven in de disney sprookjes in mijn hoofd.
dat deed ik ook, nog zo'n 7 maanden geleden.. ik had m'n fee gevonden dacht ik..helaas..na 7 jaar houdt ze nu van een anderquote:
Eentje. Boe-fuckin'-hoe.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Ik viel voor Fee, die moest me niet, einde sprookje.
Je begrijpt de context overduidelijk niet he.quote:
Feetje, sprookje. Maar verder klopt 't allemaal prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
Je begrijpt de context overduidelijk niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |